Jump to content

2011.04.24 Bolton Wanderers (B)


taugooneren

Recommended Posts

  • Replies 90
  • Created
  • Last Reply

:angry:--><div class='quotetop'>QUOTE(Stefan B @ Apr 22 2011, 08:35 PM) 222621[/snapback]</div><div class='quotemain'><!--quotec-->

Laget jeg vil se:

1303497328212611.jpg

 

Enig i lagoppstillinga, det er vel noe av det beste vi kan komme med per dags dato. Blir seier på søndag, van Persie gåller to og Walcott 2. FT: 0-4

Arsenal er det eneste laget som er ubeseiret i 2011, dette skal gå videre. Har troa på gutta på søndag. Come on Gunners !

Link to comment
Share on other sites

Enig i lagoppstillinga, det er vel noe av det beste vi kan komme med per dags dato. Blir seier på søndag, van Persie gåller to og Walcott 2. FT: 0-4

Arsenal er det eneste laget som er ubeseiret i 2011, dette skal gå videre. Har troa på gutta på søndag. Come on Gunners !

Bank i bordet...

Link to comment
Share on other sites

Regner med at vi går hardt ut å skaper mange sjanser, spørsmålet er om vi setter de.. Uansett, jeg føler meg sikker på at van Persie putter, og tror også Theo og Cesc putter et hver i tillegg. Vi vinner dermed 3 - 0 og jeg vil ha følgende lagoppstilling;

 

Robin van Persie

 

Samir Nasri-Cesc Fabregas-Theo Walcott

Jack Wilshere-Alex Song

 

Gael Clichy-Laurent Koscielny-Johan Djourou-Bacary Sagna

Wojciech Szczesny

 

Come On You Gunners!!

Link to comment
Share on other sites

Laget som Stefan setter opp ser veldig bra ut. I utgangspunktet skal dette være mer en bra nok, men i skrivende stund tar jeg ingen ting for gitt.

 

Selv om gullet etter alle solemerker glipper, så har laget mye å bevise. Med seier her så kan vi muligens sette noe press på Man U før kampen mot nettopp dem.

Link to comment
Share on other sites

Da var det nok en must-win kamp for oss, noe selvsagt alle de siste 5 kampene er. Til nå er dette sesongens aller viktigste kamp. Det eneste problemet er at jeg føler jeg har til gode å se at laget vårt vinner en viktig kamp. Vi feiler alt for ofte i must-win kamper dessverre.

 

Jeg sa før Tottenham kampen at en gang må det jo snu, etter min mening så gjorde det faktisk det. Grunnen til at vi ikke vant på WHL var et drømmetreff og en litt urutinert inntreden av vår sisteskanse. Dette var en kamp til og med United kunne mistet en tomålsledelse, og jeg føler ikke at vi mistet hodet her.

 

Dette gir håp for dagens kamp, den viktigste kampen på seks år. Vinner vi i ettermiddag, ligger vi 6 poeng bak toppen, noe som kan minskes til 3 neste helg, som da selvsagt blir den viktigste kampen på seks år dersom vi vinner i dag. Så lenge vi tar 3 poeng i dag, tror jeg at det kan gi en boost til å avslutte sesongen på 79 poeng, noe jeg personlig ikke tror United kommer til å matche, men som sagt ALT avhenger av denne kampen. Vinner vi ikke i dag, må vi være fornøyde med en sølvplass.

 

Jeg liker veldig godt laget til Stefan og har veldig lyst å se kombinasjonen van Persie og Walcott. DET kan bli effektivt det!

 

Måtte vi knuse Bolton 6-0, eller kanskje 7-0 som vi ikke har vunnet 10/11 sesongen ennå. Da er vi tilbake på plass nr. 2.

 

Lykke til!

Proud to be a Gooner!

Link to comment
Share on other sites

Ny kamp om poeng. Arsenal unbeaten dei 16 siste, uheldigvis for oss har halvparten endt uavgjort. Med betre uttelling i dei uavgjorte kampane der me har rota det til så ville me ha vore på toppen av tabellen i dag. Manu sleit lenge i går men viste styrke og laga sigersmålet 7 minuttar før slutt.

Eg trur me kjem til å starte med Stian96 sitt lag i dagens kamp. Bolton er ikkje noko møkkalag, her blir det kamp til døra. Trur på siger men fryktar uavgjort.... igjen.

 

Saksa fra Gunninghawk:

Draw – [A] Tottenham: 3-3

Draw – [H] Liverpool: 1-1

Win – [A] Blackpool: 1-3

Draw – [H] Blackburn: 0-0

Draw – [A] West Brom: 2-2

Draw – [H] Sunderland: 0-0

Win – [H] Stoke City: 1-0

Win – [H] Wolves: 2-0

Draw – [A] Newcastle United: 4-4

Win – [H] Everton: 2-1

Win – [H] Wigan Athletic: 3-0

Win – [A] West Ham United: 0-3

Draw – [H] Manchester City: 0-0

Win – [A] Birmingham City: 0-3

Draw – [A] Wigan Athletic: 2-2

Win – [H] Chelsea: 3-1

 

Total points available: 48

Total wins: 8

Total draws: 8

Total points collected: 32

Total points dropped: 16

Link to comment
Share on other sites

Snytt for straffe, Davies skulle hatt gult på taklinga på Song.

Men faen så slappt det er idag. Får jo ikke til noe og vi er heldige som ikke ligger under.

Et mål må komme i 1. omgang, ellers er dette en kamp som vi har sett mye av i det siste. Halvsjanser, ikke det beste spillet vårt og uavgjort.

 

Jepp!! Måtte komme..

 

Ser jo hvem som trøkker til her, og som jeg skrev igår; det laget som trøkker til, vinner. Så enkelt er det.

Link to comment
Share on other sites

:P-->

QUOTE(Stefan B @ Apr 24 2011, 05:40 PM) 222725[/snapback]

Neida, vi har absolutt ingen problemer med defensiv organisering.

 

Forøvrig er Szczesny by far vår beste keeper.

Spiller ingen rolle hvordan man er organisert når Clichy taper samtlige hodedueller. Dessuten selger han seg ekstremt billig.

 

Sorry, Clichy må ut til sommeren.

Link to comment
Share on other sites

:P--><div class='quotetop'>QUOTE(Stefan B @ Apr 24 2011, 05:40 PM) 222725[/snapback]</div><div class='quotemain'><!--quotec-->

Neida, vi har absolutt ingen problemer med defensiv organisering.

 

Forøvrig er Szczesny by far vår beste keeper.

 

Spiller ingen rolle hvordan man er organisert når Clichy taper samtlige hodedueller. Dessuten selger han seg ekstremt billig.

 

Sorry, Clichy må ut til sommeren.

 

Sier vel kanskje litt om den defensive organiseringen når man forventer at en 1,75 høy Clichy skal vinne hodedueller?

 

Forøvrig kan Wenger kysse seg sjøl i ræva. At dette laget ikke har fått nok kreditt for den mentale styrken er faen meg piss. De har ikke mental styrke.

 

Kun Cesc og Szczesny viser vilje utpå banen i dag.

Link to comment
Share on other sites

Kort oppsummering:

Vi blir snytt for straffe når Walcott blir felt etter fem minutter.

Vi er skrekkelig dårlig defensivt. Koscielny og Djourou er helt ute av posisjonene sine flere ganger.

Målet er en kombinasjon av det ovennevnte og forferdelig dårlig markering på den påfølgende corneren.

Kevin Davies kunne fint hatt rødt for taklingen på Song. At han ikke får gult, er latterlig.

Walcott KAN IKKE brukes på venstre. Han har verken teknikken eller fotballhjernen til å dra seg inn i banen. Hadde ikke sagt nei til Arshavin i 2. omgang.

Fabregas og Nasri har skjønt det. SKYYYT!!

Wilshere har vært god, synd at mange av de andre står og ser på...

Vi SKAL vinne denne kampen. Det er enorme hull i Boltonforsvaret og de må vi klare å utnytte

Link to comment
Share on other sites

Et potensielt straffespark og et stolpetreff. Synes egentlig vi begynner bra, men får ikke uttelling for finspillet. Når 20 minutter passeres synker intensiteten noe. Bolton slippes til og det begynner å sprekke opp bak med spillere ute av posisjon og manglende sikring. Til slutt lar vi Sturrige stå umarkert på 4 meter. I dag er det opp til oss å komme opp med et comeback.

Link to comment
Share on other sites

Vi ble klart snytt for staffe og mumba burde vært utvist etter nok en gang en stygg takkling bra fra på Cesc etter han hadde gul fra før.... Vi er også et av de dårligst laga i pl med døballer mot oss, hvorfor klarer ikke Wenger knekke den koden? er så mange år nå vi er dårligst, jævla skuffa vi har ikke en spiller inne i boxsen som er goe på hode, Van Persie blir for veik. Wenger trenger å hente en spiller som er veldig sterk på hode som spiss i sommer. Chamahk er go på hode men for ikke spille, Bendner tenker jeg e solgt til sommeren. er mega skuffa over at vi ikke klarer å få mere klare mål sjangser etter å kjøre over Bolten nesten hele 1 omg :P

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...