Jump to content

2011.04.24 Bolton Wanderers (B)


taugooneren

Recommended Posts

  • Replies 90
  • Created
  • Last Reply

Lurer på om vi noen gang får se Walcott som spiss i Arsenal.. når Wenger virker å ikke engang vurdere det når vi sliter såpass med å skape sjanser og score mål som vi gjør nå så kan man virkelig lure.

Link to comment
Share on other sites

Ok, nå har jeg fått nok, fyfaen hvor gal jeg begynner å bli av dette laget! Skjer det ikke endringer så kommer dette laget aldri til å vinne en jævla drit. Nå er det på tide og åpne øynene Wenger, alle i hele fuckings verden ser at noe er feil bortsett fra deg, skjer det ikke endringer asap, så er det bare og ta hatten å gå.

...

 

Proud to be a Gooner!

Link to comment
Share on other sites

Eg hatar Owen Coyle og heile det skitne Bolton-laget..

 

Hvorfor dem ? Er jo fortjent slik Arsenal har spillt i denne kampen.

Wernger skal slutte me den forbanna planen han har! Gå tilbake til 4-4-2 og kjøp rutinerte GODE spillere og se til å slutt med det tullet som foregår barnehageforretninga kan bare dra til helvette! Klovn!

Link to comment
Share on other sites

Flere enn meg som frykter for 3. plassen eller?

 

Chelsea tar 2 plassen ikke noe å diskutere... dette er flaut når skal Wenger begyne å hente spillere som uten om små gutter.

 

Nei Wenger din tid i Arsenal går mot slutten, du har skjørt deg fast i så mange år nå ikke henter du spillere som er goe nok for a laget heller skuffa som faen nå :angry:

Link to comment
Share on other sites

:angry:--><div class='quotetop'>QUOTE(Stefan B @ Apr 24 2011, 06:52 PM) 222752[/snapback]</div><div class='quotemain'><!--quotec-->

Jepp..

 

Det er kun 2,5 spillere på dette Arsenal laget som fortjener å få godkjent i dag. Det er Cesc som 0,5 og Szczesny og van Persie.

 

Og Jack Wilshere. Han prøver og prøver og prøver, men ender med å stå og se på fordi Song tror han har noe som helst å gjøre i nærheten av motstandernes 16-meter. Vi MÅ skjønne at rollefordelingen mellom Song og Wilshere må endres.

Link to comment
Share on other sites

Vi mangler:

 

-Gode spillere

-Et sammensveiset lag

-Vinnermentalitet

-Avslutningsegenskaper

-Baller

-Killer instinkt

-En god taktisk manager

 

HVORFOR I HELVETE SETTER VI INNPÅ RAMSEY OG TAR UT WALCOTT PÅ STILLINGEN 1-1???????

 

Makan til idiotiske bytter den franskmannen vår gjorde i dag!! At det går an!!!!!

 

Og hvorfor klarer ikke Nasri å score mål lenger??? Skulle vært 1-3 før Bolton scoret sitt andre idag!

 

3 cornere og 2 innslupne mål. Helt patetisk å se på. Takk for at jeg ble mishandlet som supporter i år også Wenger! Takk skal du f*en meg ha!!!

 

Flauere forestilling har jeg ikke sett på lenge!!!

Link to comment
Share on other sites

Skuffende og hva i alle dager gjør Djorou på cornere idag?

Fryktelig svakt.

 

Nasri brenner også sjanser han vanligvis setter.

Virker som laget sliter med tro på seg sjøl for øyeblikket.

Når det er sagt så ser vi også en Cahill baki hos Bolton som viser en vilje og guts som våre ikke har idag.

 

RvP,WS,Fabregas og Wilshere var våre beste idag.

 

Forstår heller ikke at Walcott skal ut som er en av få som kan utfordre bakrommet til Bolton.

Link to comment
Share on other sites

Selv om Arsenal hadde flere god angrep, er det en fortjent seier til Bolton. Arsenal er dårlig organisert defansivt. Djorou som tidligere i sesongen var svært god, har spilt elendig de siste 2-3 kampene. I dag er vel han hovedansvarlig for neste alle Boltons sjanser. Svak i markeringen, feilplassert og en rekke svake klareringer, som gjerne går rett til motstander. Clichys innleggsfot bør amputeres. Jeg klarer ikke å huske sist han treff en medspiller. Midtbanen ønsker å tre alt gjennom midten, og da helst med hælspark og flikker, som blir etterfulgt av forsøk på veggspill når de er i avslutningsposisjon. De eneste som var gode i dag var Woijcech og Robin. Ellers var innsatsen kritikkverdig. Song er en skygge av seg selv, og det bør hentes inn en for å plassere han på benken, eller som gjør at han ser at han må skjerpe seg for å ha sjans til å få spille. Alt i alt, nok en forferdelig prestasjon av et lag som Wenger har hatt alt for stor tro på.

Link to comment
Share on other sites

:angry:--><div class='quotetop'>QUOTE(Stefan B @ Apr 24 2011, 06:52 PM) 222752[/snapback]</div><div class='quotemain'><!--quotec-->

Jepp..

 

Det er kun 2,5 spillere på dette Arsenal laget som fortjener å få godkjent i dag. Det er Cesc som 0,5 og Szczesny og van Persie.

Og Jack Wilshere. Han prøver og prøver og prøver, men ender med å stå og se på fordi Song tror han har noe som helst å gjøre i nærheten av motstandernes 16-meter. Vi MÅ skjønne at rollefordelingen mellom Song og Wilshere må endres.

 

Har skrevet om dette maaaaaaange ganger tidligere. Gjorde det til og med en time før kampen i formasjon tråden..

 

Latterlig å se Song henge rundt 16-meteren mens Wilshere henger igjen for å ta seg at det defensive..

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...