Jump to content

2011.04.24 Bolton Wanderers (B)


taugooneren

Recommended Posts

Vi mangler:

 

-Gode spillere

-Et sammensveiset lag

-Vinnermentalitet

-Avslutningsegenskaper

-Baller

-Killer instinkt

-En god taktisk manager

 

Mot Tottenham mente mange her at vi hadde alt dette du lister opp, plutselig er det blitt borte? Hmm..

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 90
  • Created
  • Last Reply

vi har ti cornerar utan å skape ein sjanse ut av dei, bolton har 3 og scorer to mål :angry:

 

innbytta som wenger gjorde var også veldig vanskeleg å forstå seg på, spesielt ramsey og chamakh.

 

vi får konsentrere oss om 3. plassen, og satse på ei skikkeleg opprydding i stallen til sommaren (men med wengers siste kommentarar i minne, så er vel det å håpe på for mykje) :angry:

Link to comment
Share on other sites

Fullt fortjent seier til Bolton. Takk og farvel for i år også. At folk kan være så naiv å tro at vi hadde tatt igjen Man United med seier her er helt utrolig for meg. Chelsea kommer på andreplass og Wenger burde bare la juniorspillerne spille de resterende kampene, for det laget utpå der fortjener rett og slett ikke å spille mer.

 

Vi kunne/skulle ha vunnet Ligacupen og PL og nå står vi nok en gang uten en dritt.

Link to comment
Share on other sites

banenst beste var keeperen våres han hadde syke reding også staffe... selv om han er 20-21 åreller noe er han en av de beste keeperen i pl etter det han har vist i så mange kamper nå. BOlten måla hadde ingen keepere tatt i hele værden. Syns så klart synd på gutta som kjører tottalt kampen nesten heletiden.

Men på døballer som bolten skorer på er Arsenal en av de dårliste laga i PL, Wenger burde nå etter flere år hente inn en trener som virkelig kan lære Arsenal gutta om døballer i mot. Nei Arsenal har rakna helt siden ligacup finalen, så Wenger må seriøst gjøre noe til sommeren, han har hatt 5-6 års prsjekt han har misslytest til de grader. I sommer må han bare bytte ut en del spiller å få inn spilere som kan gå rett inn på lage for at vi skal klare å vinne pokaler. Holder ikke lenger at han ofte henter ukjente spillere eler spillere på 16-17-18 år. nok er nok her må det ryddes i klubben og Wenger må nå skjønne at han må åpne lommeboka si for å hente 2-3 topp spillere. Er ikke lenger nok med 3-4 plasser og ingen pokaler på 6 år. :angry:

Link to comment
Share on other sites

Hvorfor dem ? Er jo fortjent slik Arsenal har spillt i denne kampen.

Wernger skal slutte me den forbanna planen han har! Gå tilbake til 4-4-2 og kjøp rutinerte GODE spillere og se til å slutt med det tullet som foregår barnehageforretninga kan bare dra til helvette! Klovn!

 

Diamantformasjon og kvitte oss med valderrama på midtbanen:

 

Szcezcny

 

Sagna Vermaelen Kozzer NyVenstreback

 

Song

Ramsey Wilshere

Arsjavin/Nasri

RvP/Walcott Bentner/Chamakh

Link to comment
Share on other sites

Mot Tottenham mente mange her at vi hadde alt dette du lister opp, plutselig er det blitt borte? Hmm..

Hva er greia med at du koser deg sånn når det går dårlig? Jeg har aldri benektet at vi mangler vinnervilje og lederegenskaper, men spillernes ferdigheter er det intet i veien med. Skuffet, men ikke overrasket..

Link to comment
Share on other sites

Hva er greia med at du koser deg sånn når det går dårlig? Jeg har aldri benektet at vi mangler vinnervilje og lederegenskaper, men spillernes ferdigheter er det intet i veien med. Skuffet, men ikke overrasket..

Hva prater du om Bergkamp0? Er utrolig skuffet over kampen i dag og sesongen ellers. Prøver bare å holde det for meg selv og få fram noe positivt ut av kampen i dag...

Link to comment
Share on other sites

Fullt fortjent seier til Bolton. Takk og farvel for i år også. At folk kan være så naiv å tro at vi hadde tatt igjen Man United med seier her er helt utrolig for meg. Chelsea kommer på andreplass og Wenger burde bare la juniorspillerne spille de resterende kampene, for det laget utpå der fortjener rett og slett ikke å spille mer.

 

Vi kunne/skulle ha vunnet Ligacupen og PL og nå står vi nok en gang uten en dritt.

 

Snakker du om da? Arsenal kjørte så og si hele kampen hadde mange goe sjangser til å skore.

BOlten fikk nesten ikke låne ballen og Arsenal pressa dem veldig hart 70& av kampen så skriver du at Bolten fortjente å vinne? så vi samme kamp? Theo skulle hatt staffe med en gang i kampen det var like mye staffe som Bolten fikk. BOlten hadde noen store sjangser på kontringer, men de var ikke inntrisert i å spille fotball lå med hele laget i forsvar nesten hele kampen. AT bolten skorte på døballer er bare uflaks.

 

For meg var dette et fotball ran der de skorer 2 mål på døballer. Mens Arsenal fortjente å vinne med det presse de hadde og de sjangsene de brente og theos klare staffe han ble snytt for. Ikke kom å kall deg Arsenal fans din drillo fotball fan slike folk som de iriterer meg til de grader der du sier d bolten fortjente å vinn når Arsenal rundtspilte dem nesten helekampen.

 

Innlegg redigert. CG

Link to comment
Share on other sites

Skal jeg snakke fra hjertet så er det kun én mann som skuffer meg gang på gang. Og det er Arsene Wenger.

 

Han kan skylde på at spillerne er unge. Han kan skylde på at dommeren i en eller annen kamp dømmer dårlig, men til syvende og sist er dette laget han har bygd opp. Han velger taktikken, spillestilen og velger å stole på de spillerene som er der ute gang på gang.

 

At han sliter med å få sove om natten pga. stress er kun han sin skyld. I dag vurderte jeg for første gang denne sesongen å droppe og se kampen live pga. de skuffende resultatene de siste månedene. Allikevel droppet jeg et familieselskap for å se kampen og fordi Arsenal er det jeg brenner for.

 

Hva får jeg? Jo jeg får en manager som ikke våger å ta sjanser og tviholder på en filosofi som aldri vil hente hjem sølvtøy, men som samtidig ved hjelp av kun et par justeringer ville vært England's beste lag.

 

Wenger virker å være temmelig rystet og akkurat nå virker det som om han er ille ute å kjøre. Dog etter de nå siste 6 sesongene har jeg mistet troen på at han er i stand til å innse hva dette laget trenger.

 

 

En gedigen skuffelse og dette er ikke verdig hva Arsenal Football Club fortjener. Verken fra spillerene, manageren eller styret som tilsynelatende (bortsett fra et fåtall) er fornøyd med kun å hente hjem profitt.

Link to comment
Share on other sites

Johan Kaggestad maser alltid om å holde overkroppen rolig når man sykler. All kraft skal ned i pedalene! Budskapet kunne med fordel vært gitt Wenger også. Gud bedre så mye flaksing med armene i dag, monsieur!

 

Forøvrig er jeg ikke så veldig skuffet i dag. Realismen i tittelhåpet forsvant for min del for lenge siden. Seriegull kommer nemlig ikke rekende på ei fjøl. Man har verken råd til å gi fra seg firemålsledelser eller tygge tyggis under kamp! Wengers "wide open race", vel, det er lett å få assosiasjoner til denne mannen:

comic_ali.jpg

 

Nå har du kanskje bare én sesong til på deg, Wenger. Klarer du å stramme opp gutta, hente en forsvarer som kan heade og forøvrig svelge en og annen kamel? Jeg er neimen ikke sikker, og frykter en reprise!

Link to comment
Share on other sites

Snakker du om da? Arsenal kjørte så og si hele kampen hadde mange goe sjangser til å skore.

BOlten fikk nesten ikke låne ballen og Arsenal pressa dem veldig hart 70& av kampen så skriver du at Bolten fortjente å vinne? så vi samme kamp? Theo skulle hatt staffe med en gang i kampen det var like mye staffe som Bolten fikk. BOlten hadde noen store sjangser på kontringer, men de var ikke inntrisert i å spille fotball lå med hele laget i forsvar nesten hele kampen. AT bolten skorte på døballer er bare uflaks.

 

For meg var dette et fotball ran der de skorer 2 mål på døballer. Mens Arsenal fortjente å vinne med det presse de hadde og de sjangsene de brente og theos klare staffe han ble snytt for. Ikke kom å kall deg Arsenal fans din drillo fotball fan slike folk som de iriterer meg til de grader der du sier d bolten fortjente å vinn når Arsenal rundtspilte dem nesten helekampen.

Haha, denne tok kaka :P Heftige saker!

 

Quote'n redigert. CG

Link to comment
Share on other sites

Blir vanvittig provosert av den konstante sytinga til Wenger...

 

Vi skal ha straffe etter 5 minutter og Muamba skal ha rødt rett før pause. Så vi/Wenger har absolutt grunn

til å være misfornøyde med dommeren. Men, som sagt, den konstante sytinga over innkast og ALLE mulige avgjørelser, MÅ ta slutt!

 

Forestill dere hvor mange mål United-spissene hadde scoret på sjansene vi hadde idag...

 

Blyyyytungt

Link to comment
Share on other sites

Mulig at Arsenal skulle ha fått mer ut av dette, men kampen i dag feier seg flott inn i rekken av kamper som vi ikke er i nærheten av å avgjøre. Vi kan ikke lenger gjemme oss bak diverse bortforklaringer om uflaks, dårlig dommere m.m. I dag svikter vi totalt på stykk cornere, samt at vi brenner gode muligheter. Er overhodet ikke overrasket over dagens utfall. For meg var dette omtrent som forventet.

 

Tiden vil vise om det kommer noe godt ut av nok en nedtur. Neste kamp er mot Man U og jeg er redd for at Man U nok en gang gjør kort prosess på Arsenal. Gudene vet hva Wenger tenker om ligainnspurten og kommende sesong. Leste jo nettopp at det ikke ligger an til noen kjempeoverganger. Sjokk!

 

Wenger skuffer stort i dag.

 

Merker at jeg blir i skikkelig dårlig humør av dette.

Link to comment
Share on other sites

Dannialdo har som vanlig mange gode poenger. I dag spilte de fleste av våre gutter bra, Wenger var tøff og satset offensivt og trakk RvP litt ned og satte inn Chamakh på topp. I grunn det veldig mange her på forumet har ønsket lenge. Vi satser virkelig alt for å vinne og da risikerer man en slik suckerpunch som vi fikk. Det var riktig å gå for alle poengene. I dag syns jeg Wenger gjorde det meste riktig, det eneste jeg eventuelt vil klage på var at han kanskje skulle bytte ut Boltons beste spiller, nemlig JD. Han hadde en forferdelig kamp.

Link to comment
Share on other sites

Wenger skuffer stort i dag.

På hvilken måte skuffer Wenger i dag? Er ikke hans feil at Nasri brenner den kjempe, kjempesjansen i andre omgang eller at vi ble snytt for en soleklar straffe helt i starten av kampen eller at både Taylor, Muamba og eklingen Davies ikke ble sendt av banen når alle tre i følge regleverket burde vært vist i dusjen?

Link to comment
Share on other sites

Det er en kamp vi godt kunne vært foruten, selv om det ville være deilig å hindre dem i et seriegull..

 

For min del hadde det vært en STOR oppreisning om vi slo Manu neste helg (noe som faktisk ikke er usansynlig), og DA har vi gitt Chelsea en stor mulighet til å ta gullet!

Link to comment
Share on other sites

På hvilken måte skuffer Wenger i dag? Er ikke hans feil at Nasri brenner den kjempe, kjempesjansen i andre omgang eller at vi ble snytt for en soleklar straffe helt i starten av kampen eller at både Taylor, Muamba og eklingen Davies ikke ble sendt av banen når alle tre i følge regleverket burde vært vist i dusjen?

 

Mulig jeg tar i litt her Wilshere, men byttene kan man jo alltid snakke om. Med forbehold at Walcott gikk på en smell, men dette var i alle fall en som skaper gode muligheter for seg selv og andre. De som kom inn har ikke akkurat vært noen garantister for mål det siste halve året.

 

Når det gjelder mulige utvisninger, så er det fint lite å gjøre med det. Arsenal bør dog ha fine muligheter til å vinne slike kamper 11 mot 11.

 

Savner også fandenivoldsk innstilling fra Wenger selv og laget. Lukter frustrasjon lang vei når det butter i mot. Kanskje de har lært av noen her inne på gunners.no? :P

Link to comment
Share on other sites

For min del hadde det vært en STOR oppreisning om vi slo Manu neste helg (noe som faktisk ikke er usansynlig), og DA har vi gitt Chelsea en stor mulighet til å ta gullet!

 

Jeg skal over å se oss banke Manu og da vil jeg bli langt mer optimistisk med tanke på seriegull neste år.

 

Egne framganger er absoultt å foretrekke, men kan man føkke til gullsjansene til vår erkerival så er ikke det å forakte heller.

Link to comment
Share on other sites

Jeg skal over å se oss banke Manu og da vil jeg bli langt mer optimistisk med tanke på seriegull neste år.

 

Egne framganger er absoultt å foretrekke, men kan man føkke til gullsjansene til vår erkerival så er ikke det å forakte heller.

Hadde et enormt Chelseahat en gang(Når de fikk penger) og helt frem til jeg innså hvor mye jævligere våre andre tittelrivaler er, å knuse United vil utvilsomt være oppløftende mtp neste sesong også!

Link to comment
Share on other sites

kjenner jeg er litt glad sesongen snart er over! synd men sant :P

 

Samme her, for tiden så piner jeg meg gjennom hver eneste Arsenalkamp. Begynner nesten å grine til tider. Alt begynner å bli fryktelig forutsigbart, svikter alltid mot slutten av sesongen i slutten av kampene.

Link to comment
Share on other sites

Snakker du om da? Arsenal kjørte så og si hele kampen hadde mange goe sjangser til å skore.

BOlten fikk nesten ikke låne ballen og Arsenal pressa dem veldig hart 70& av kampen så skriver du at Bolten fortjente å vinne? så vi samme kamp? Theo skulle hatt staffe med en gang i kampen det var like mye staffe som Bolten fikk. BOlten hadde noen store sjangser på kontringer, men de var ikke inntrisert i å spille fotball lå med hele laget i forsvar nesten hele kampen. AT bolten skorte på døballer er bare uflaks.

Du kaller deg Arsenal fans? finn deg et annet lag å heie med siden du er fan av drillo fotball der hele laget bare ligger med alle man bak for å ødlegge for Arsenal. For meg var dette et fotball ran der de skorer 2 mål på døballer. Mens Arsenal fortjente å vinne med det presse de hadde og de sjangsene de brente og theos klare staffe han ble snytt for. Ikke kom å kall deg Arsenal fans din drillo fotball fan slike folk som de iriterer meg til de grader der du sier d bolten fortjente å vinn når Arsenal rundtspilte dem nesten helekampen for en mindre begava person du er :ph34r:

 

Unnskyld meg, har du kanskje det månedlige?

 

Herlig å se folk som deg som debatterer som en sjuåring. Hvorfor i all verden går du rett i strupen på meg og sier at jeg ikke er en Arsenal supporter? Kjenner du meg kanskje, har du noe som backer opp de håpløse påstandene dine?

 

Om du hadde hatt et snev av fotballforståelse skjønner du kanskje at et lag som nettopp har tapt 5-0 mot Stoke ikke er stinn av selvtillit og de spiller faktisk veldig bra fotball. Er det Drillo fotball å utnytte svakhetene våre? Det er en ENORM prestasjon av Bolton i dag og om vi hadde hatt en brøkdel av den innsatsviljen Bolton hadde i dag hadde vi sanket enormt med poeng de siste ukene.

 

Og det å score på dødballer er langt fra flaks. Hvorfor får vi da 10-12 cornere men klarer ikke å skape en målsjanse engang.

 

Så neste gang du går til frontalangrep på en annen medsupporter burde du kanskje puste dypt et par ganger og lese over det du faktisk skriver for det er ikke alle som tar det du skriver med et smil som meg B)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...