Jump to content

2011.04.17 Liverpool H


Mr Chapman

Recommended Posts

Satt med følelsen av at dette ikke ble 3 poeng, selv etter straffen til RvP...talentløst forsvarsspill! Vi klarer ikke å pælme ballen bort selv om vi har to-tre gode muligheter til å gjøre det. Mariner treffer godt med frispark- og straffeavgjørelsene, men han skulle nok ha blåst av rett etter frisparket. Like fullt fehueoppførsel av Eboue... Gi meg en god grunn til at han skal takle der?

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 154
  • Created
  • Last Reply

Well, you think you have seen it all...

 

Enten det er Sczesny og Koscielny som mot Birmingham, Almunia og Squillaci som mot West Brom, eller som i dag, Eboue: Arsenal finner en vei ut i uføret! Det spiller ingen rolle hvem vi har på banen, syndromet gjør seg gjeldende uansett.

 

Makan til uorganisert gjeng som det Arsenal var etter 1-0, må man til hønsegården for å finne. Tror jeg må finne meg en annen hobby.

Link to comment
Share on other sites

Ser på reprisen igjen nå, er det mulig..faen ta deg eboue!

Det er på ingen måte Eboue sin feil at vi ikke vinner. Vi klarer å overkjøre Liverpool i hele kampen og vi skaper nesten ingen sjanser. Eboue sitt kløneri er rett og slett et godt eksempel på vå egen mangel på evner til å avgjøre kamper

Link to comment
Share on other sites

Ikke enig i at det er over. Untd taper på tirsdag mot Newcastle, og da er det 3 poeng igjen hvis, jeg gjentar HVIS vi slår Tottenham på onsdag. Da står det på finalen og målforskjell. Så 1 poeng i seg selv er ikke nødvendigvis noen krise. Men hadde virkelig foretrukket at vi hadde vunnet denne og hadde en uavgjort å gå på med tanke på onsdag.

 

Troen er der enda...

 

Nå får du gi deg.... B) når får vi slutte å tulle om seriegull! dette er bare latterlig!

Link to comment
Share on other sites

For det første; Gullet forsvant for lenge siden. Det forsvant et sted mellom 2-3 for Spurs, 4-4 mot Newcastle og uavgjort mot WBA, Sunderland og Blackburn. 3 uavgjort på de 3 siste hjemme lukter ikke gull.

 

Straffen til Liverpool er riktig.

 

Spørsmål: Kunne vi møtt opp uten vår beste spiller (Gerrard), mistet vår talismann i januar (Torres), fått vår kaptein stygt skadet og enda levert fotball av topp klasse og tatt et poeng på slutten? Nei.

 

 

Wenger: ved full tid er du en skam! Du er blitt en sutrekopp og et offer for ditt eget prosjekt og IGJEN: You leave with nothing! You are the weakest link!

Link to comment
Share on other sites

Det er over og det har det vært i 3-4 uker nå. Er så lei av at folk sier at om vi vinner den og den kampen og United taper der og kanskje der sååååå klarer vi det!

 

Vi klarer ikke å slå Blackburn, Sunderland og Liverpool på hjemmebane og folk forventer at vi slår Manchester United, Stoke og Bolton? Latterlig spør du meg.

 

Straffen var helt grei, tilleggstiden som ble lagt til var helt grei. Vi bruker nesten 2 minutter på å ta straffesparket osv så der har vi ingenting å klage over. Wenger viser også en mangel på forståelse og respekt når han går bort til Dalglish og begynner å kjefte på han. Idiotisk!

Link to comment
Share on other sites

Wenger: ved full tid er du en skam! Du er blitt en sutrekopp og et offer for ditt eget prosjekt og IGJEN: You leave with nothing! You are the weakest link!

 

Det er mine tanker også. Jeg har sett og hørt alt for mye av at alt er galt bortsett fra det en selv kan påvirke. Da kan det ikke gå. Det du ser blir det du får, også på banen hos spillerene. Sjefen setter agendaen, sånn er det bare, og det vi ser er ikke en vinner. Beklager.

Link to comment
Share on other sites

Slutt å tull om dette seriegullet! Dere som er "evig-optimiste" kommer bare til å bli jævlig skuffet!

 

"United taper på tirsdag" Større tullprat har jeg sjelden vert borti, selfølgelig tar dem 3 poeng! Og hvorfor? JO! for United er effektive, har mange poeng klarhet fra 2.plass, bruker vårt tap som motivasjon, og får betryggende ord fra Ferguson som så kampen på Emirates i dag, samt at de alltid har flaks!

 

Og Dalglish ! DU skal utestenges for banning !

 

SÅ nett supportere som bel intervjuvet av Tv2, der en Arsenal fan sa; "I dont know ANY liverpool supporter who want's United to take the title! Well, now YOU handed it to them"

Link to comment
Share on other sites

Ingen overraskelser i dag heller. Arsenal er tom for luft og Wenger klarer ikke finne hullene for å lappe dem, noe som mer eller mindre har blitt en tradisjon. Når det blir varmt, kollapser Arsenal, desverre.

 

Som de fleste andre etterlyser jeg noen i laget som kan holde hodet kaldt og sikre seieren. I dag scorer vi 1 minutt på overtid av overtid! Likevel får forsvaret panikk og roter det til. Hvordan forbereder og trener du laget ditt til slike situasjoner Wenger? Panikken i forsvaret når høyden når Eboue skubber en spiller på vei ut av seksten med ballen. Det skal faktisk ikke være mulig. Det er ikke mye mental toughness under press hos dette laget, selv om Wenger har snakket om dette i åresvis.

 

Wenger sin opptreden etter kampslutt er pinlig.

 

Up the Arse

Link to comment
Share on other sites

det er ikke vanskelig å se at Man U er i form og vi er langt unna form og at de vinner serien komfortabelt, vi skal være fornøyd med å komme blant de fire beste! Er det forresten noen som kan forklare for meg hva slags spillestil Arsenal har for tiden? Hva er taktikken våres for å score mål? jeg ser den ikke.....

Link to comment
Share on other sites

What people forget is that all refs are cunts, but overall we are mentally strong and we have a great winger from Denmark.

 

Also when you need offensive talent. Replace Abou Diaby with Alex Song who is known for his prowness of scoring late goals with his rocking right leg.

Link to comment
Share on other sites

Wenger sin opptreden etter kampslutt er pinlig.

Hvorfor det? Han sier til Dalglish at han mener det ikke er straffe, Kenny sier "Piss off".

Så går han til dommeren og sender Eboue vekk. Spør dommeren om hvorfor de ikke blåste av kampen før og kanskje om det var straffe eller ikke. Jeg sitter her med en Poolsupporter som er enig i at det ikke er straffe i det hele tatt.

 

Wenger sier sin mening i intervjuet etterpå, men sier ingenting for å rakke ned på verken dommer, dommerteam eller lignende.

 

Hvordan er det pinlig?

 

Ja, Wenger er en sta j**** til tider, men det er sjeldnere og sjeldnere vi ser han klage på dommerne som mange mener han gjør.

Link to comment
Share on other sites

Brenn i helvete Mariner! Ikke et sjokk at det er Eboue som ødelegger. Komplett idiot hele fyren.

 

 

Det er på ingen måte Eboue sin feil at vi ikke vinner. Vi klarer å overkjøre Liverpool i hele kampen og vi skaper nesten ingen sjanser. Eboue sitt kløneri er rett og slett et godt eksempel på vå egen mangel på evner til å avgjøre kamper

 

Eboue viser bare vinnervilje ved å løpe etter ballen der.Fulle folk i barkø faller ikke av den kontakten som er mellom ham og Lucas der! Uansett,trøsten er følgende : Vi fortjener faktisk ikke å vinne PL uansett i år! Vi skaper ikke sjanser,vi skyter aldri fra mere enn 5 meter og det florerer i feilpassninger! Enten skriver Wenger under på oppsigelsen sin,eller så selger han unna overflødige spillere og henter inn kvalitet samt endrer litt på spillestilen som består av å brodere og tråkle seg gjennom til 5meteren!

Link to comment
Share on other sites

Hvorfor det? Han sier til Dalglish at han mener det ikke er straffe, Kenny sier "Piss off".

Så går han til dommeren og sender Eboue vekk. Spør dommeren om hvorfor de ikke blåste av kampen før og kanskje om det var straffe eller ikke. Jeg sitter her med en Poolsupporter som er enig i at det ikke er straffe i det hele tatt.

 

Wenger sier sin mening i intervjuet etterpå, men sier ingenting for å rakke ned på verken dommer, dommerteam eller lignende.

 

Hvordan er det pinlig?

 

Ja, Wenger er en sta j**** til tider, men det er sjeldnere og sjeldnere vi ser han klage på dommerne som mange mener han gjør.

 

Vel, det er ikke Dalglish sin feil at Arsenal ikke kan forsvare seg og holde hodene kalde. Dalglish kom for å takke for kampen og møtte en barnslig franskmann som kom viftende med armene. Skuffelsen kan han ta ut på seg selv og laget sitt, ikke motstander som ikke har gjort han noe.

Link to comment
Share on other sites

For det første; Gullet forsvant for lenge siden. Det forsvant et sted mellom 2-3 for Spurs, 4-4 mot Newcastle og uavgjort mot WBA, Sunderland og Blackburn. 3 uavgjort på de 3 siste hjemme lukter ikke gull.

 

Straffen til Liverpool er riktig.

 

Spørsmål: Kunne vi møtt opp uten vår beste spiller (Gerrard), mistet vår talismann i januar (Torres), fått vår kaptein stygt skadet og enda levert fotball av topp klasse og tatt et poeng på slutten? Nei.

Wenger: ved full tid er du en skam! Du er blitt en sutrekopp og et offer for ditt eget prosjekt og IGJEN: You leave with nothing! You are the weakest link!

 

Spot on, innertier og amen to that.

 

Straffa er korrekt i begge ender.

 

Og angående Wenger... du har så rett.

Link to comment
Share on other sites

Vel, det er ikke Dalglish sin feil at Arsenal ikke kan forsvare seg og holde hodene kalde. Dalglish kom for å takke for kampen og møtte en barnslig franskmann som kom viftende med armene. Skuffelsen kan han ta ut på seg selv og laget sitt, ikke motstander som ikke har gjort han noe.

Wenger sier jo bare sin mening om at han mener det ikke er straffe. Er da Dalglish som er barnslig her som kommer med den kommetaren han gjør. Etter det gidder ikke Wenger mer og går vekk fra diskusjonen. Klarer faktisk ikke se at det er Wenger som er barnslig her...

Link to comment
Share on other sites

Eboue viser bare vinnervilje ved å løpe etter ballen der.Fulle folk i barkø faller ikke av den kontakten som er mellom ham og Lucas der! Uansett,trøsten er følgende : Vi fortjener faktisk ikke å vinne PL uansett i år! Vi skaper ikke sjanser,vi skyter aldri fra mere enn 5 meter og det florerer i feilpassninger! Enten skriver Wenger under på oppsigelsen sin,eller så selger han unna overflødige spillere og henter inn kvalitet samt endrer litt på spillestilen som består av å brodere og tråkle seg gjennom til 5meteren!

 

Enig støttes 100% Wenger begynner å bli gammel,sta jævel. Han burde som mange andre se at denne stilen ikke bærer frukter. Nå bør det bli tid for forandring. Wenger tar den selv,eller bare går. For dette kan bare ikke fortsette. Klubben kan ikke være så redd for å miste en 4 plass at de klamrer seg til Wenger som et spedbarn. Tiden er overmoden for forandring i spillestil og spiller sammensetting. Jeg har ikke en eneste spiller på mine drakter på ryggen. Jeg vil ikke ha det heller. Fordi vi har ikke menn i laget for tiden. Vi har unger.

Link to comment
Share on other sites

Vel, det er ikke Dalglish sin feil at Arsenal ikke kan forsvare seg og holde hodene kalde. Dalglish kom for å takke for kampen og møtte en barnslig franskmann som kom viftende med armene. Skuffelsen kan han ta ut på seg selv og laget sitt, ikke motstander som ikke har gjort han noe.

 

Tror du har misforstått hva som skjedde på sidelinjen big time. Dalglish skal ha sagt dette til Wenger, da Wenger gikk bort til Dalglish: "It's a penalty, piss off, it's a penalty, fuck off". Wenger fremstår i dette tilfelle som den bedre mannen i den situasjonen når han velger å overse Dalglish og heller gå inn på banen for å legge en hånd rundt spillerne sine og få en forklaring fra dommertrioen.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...