Jump to content

2011.04.17 Liverpool H


Mr Chapman

Recommended Posts

Aldri skjønt meg hva Liverpool ser i Kuyt, greit han jobber mye vær kamp. Men det er alt han kan, ikke har han fart i kroopen, direkte treig spiller og langt fra go tekknikk til å være en Nederlender. Husker han som en go spiss for mange år siden da han spilte i Nederland, men ser vi på alle de åra han har vært i Liverpool har han hatt mange dårlige kamper en han har hatt goe. Når Liverpool sattser på slike spillere er det ikke rart de er så dårlige i mange år, nei tror nok Arsenal skal sette treige Kuyt og Liverpool godt på plass ja :P

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 154
  • Created
  • Last Reply

Tipper Carrol skårer idag,kanskje 2 og minste 1 av de på hode.Og etter at crouch har skåret 2 med hodet mot oss for spurs i neste kamp så er vel sesongen over iløpet av kommende uke.Nå var jeg negativ,men dette er faktisk de tankene som svirrer i hodet mitt nå,enten jeg vil eller ikke.

Gruer meg nå helt jævlig til kampen i dag,har en megadårlig følelse :P

Link to comment
Share on other sites

Dirk Kuyt ja. liverpools spiller minner meg mye om Ray Parlour.

En spiller som alle lag trenger. Jobber som besatt i 90 minutter og gir jernet kamp etter kamp.

Ikke den mest tekniske spilleren,men må innrømme at Kuyt er en spillertype jeg har sans for.

Noen fakta:

http://soccernet.espn.go.com/player/_/id/1...rk-kuyt?cc=5739

 

Dagens kamp må vinnes enkelt og greit.

Chelsea er bak ryggen på oss nå.

 

Håper vi får luftstyrken til Djorou tilbake mot Carroll, og WS i mål.

Kan bli en riktig så spenstig kamp dette.

 

WS

 

Eboue Djorou Kos Clichy

 

Wilshere Fabregas Diaby

 

Walcott RvP Nasri

Link to comment
Share on other sites

Synsing kan være morsomt det, men her er fakta for Kuyt: Denne sesongen 9 mål og 6 assist.

 

06/07: 12 (4), 07/08: 3 (8), 08/09: 12 (8), 09/10: 9 (4).

 

Det er NESTEN så han tåler sammenligning med Pires' fire beste sesonger i Arsenal.

 

Mål og assist fra midtbanespillere er det som til syvende og sist avgjør om du vinner noe i fotball. Når man da legger til at han som regel er villig til å gå i krigen: Unyttig spiller for Liverpool? NOT!

Link to comment
Share on other sites

Ganske deprimerende å se hvor lite poeng Sunderland og Blackburn har tatt de seneste månedene, ettersom de hadde ganske god kontroll da de tok poeng mot Arsenal...

Sunderland har kun tatt poeng mot oss siden januar!

Blackburn har kun tatt bortepoeng mot oss siden desember. I tillegg har de ikke vunnet siden januar!

Der har dere fire poeng, og da hadde Arsenal nesten vært i førersetet.

Link to comment
Share on other sites

Synsing kan være morsomt det, men her er fakta for Kuyt: Denne sesongen 9 mål og 6 assist.

 

06/07: 12 (4), 07/08: 3 (8), 08/09: 12 (8), 09/10: 9 (4).

 

Det er NESTEN så han tåler sammenligning med Pires' fire beste sesonger i Arsenal.

 

Mål og assist fra midtbanespillere er det som til syvende og sist avgjør om du vinner noe i fotball. Når man da legger til at han som regel er villig til å gå i krigen: Unyttig spiller for Liverpool? NOT!

 

Jaha? Kuyt kommer aldri til å komme på nivået til Pires noen gang, tror nok Pires hadde mange flere mål og Assist når han hærja i PL, til og ble kåra til PL beste spiller da han tok PL med storm. Er en stor skam at du sitter å skriver at Kuyt er på nivået til Pires?? Vis man tar med cupene i England også er Pires den beste kant spilleren på mittbanen Arsenal noen gang har hatt, han var den mest skorene mittbane spilleren i flere år i PL. Kuyt kommer aldri til å skore slike vakre magiske mål som Pires flere ganger gjore, Pires er en av de spillere i PL som klarte å trylle noen mål ut av ingen ting. Ta en titt på youtub på de vakkreste måla til Pires så tror jeg du tenker deg bedre om før du sitter det å gjør skam av Pires, han fortjenr ikke å bli sammenligna med en middelmodig treig spiller som Kuyt. Ja Kuyt har kansje gjort det bedre en forventa denne sessongen når vi ser på Liverpool har skuffa stort. Men ser vi på alle sessongen til sammen er han ikke i nærhente av alle de sessongen Pires hadde i Arsenal, så ikke gjør skam av en av tidens beste Arsenal og PL spiller og mange av Arsenals gullgutt i flere år Robert Pires, en som virkelig viste hvordan man skulle skore mål på bestiling, han å Henry var det mest giftige pare som PL hadde sett noen år :P

Link to comment
Share on other sites

Jaha? Kuyt kommer aldri til å komme på nivået til Pires noen gang, tror nok Pires hadde mange flere mål og Assist når han hærja i PL, til og ble kåra til PL beste spiller da han tok PL med storm. Er en stor skam at du sitter å skriver at Kuyt er på nivået til Pires?? Vis man tar med cupene i England også er Pires den beste kant spilleren på mittbanen Arsenal noen gang har hatt, han var den mest skorene mittbane spilleren i flere år i PL. Kuyt kommer aldri til å skore slike vakre magiske mål som Pires flere ganger gjore, Pires er en av de spillere i PL som klarte å trylle noen mål ut av ingen ting. Ta en titt på youtub på de vakkreste måla til Pires så tror jeg du tenker deg bedre om før du sitter det å gjør skam av Pires, han fortjenr ikke å bli sammenligna med en middelmodig treig spiller som Kuyt. Ja Kuyt har kansje gjort det bedre en forventa denne sessongen når vi ser på Liverpool har skuffa stort. Men ser vi på alle sessongen til sammen er han ikke i nærhente av alle de sessongen Pires hadde i Arsenal, så ikke gjør skam av en av tidens beste Arsenal og PL spiller og mange av Arsenals gullgutt i flere år Robert Pires, en som virkelig viste hvordan man skulle skore mål på bestiling, han å Henry var det mest giftige pare som PL hadde sett noen år :P

 

Skammen kan du holde for deg selv og jeg regner med at du skjønner hva "nesten" betyr. Jeg kan trøste deg med at det er få ting du trenger å lære meg om Robert Pires. Min favorittspiller gjennom alle tider faktisk.

 

Hvis vi evner å kun holde oss til statistikk et øyeblikk, så skåret han så mange mål for Arsenal: 4, 9, 14, 14, 14 og 7. Og fordi han var den beste, så kommer ikke Kuyt så aller verst ut i den sammenligningen.

Link to comment
Share on other sites

Synsing kan være morsomt det, men her er fakta for Kuyt: Denne sesongen 9 mål og 6 assist.

 

06/07: 12 (4), 07/08: 3 (8), 08/09: 12 (8), 09/10: 9 (4).

 

Det er NESTEN så han tåler sammenligning med Pires' fire beste sesonger i Arsenal.

 

Mål og assist fra midtbanespillere er det som til syvende og sist avgjør om du vinner noe i fotball. Når man da legger til at han som regel er villig til å gå i krigen: Unyttig spiller for Liverpool? NOT!

9 mål og 6 assists sier mer om Liverpools sesong enn om Kuyt. Vår egen Arshavin har forresten noe sånt som 6 mål og 11 assists og de fleste vil vel påstå at han har hatt en elendig sesong....

Link to comment
Share on other sites

9 mål og 6 assists sier mer om Liverpools sesong enn om Kuyt. Vår egen Arshavin har forresten noe sånt som 6 mål og 11 assists og de fleste vil vel påstå at han har hatt en elendig sesong....

 

Litt uklart for meg hva du mener med det. Nolan 12, VdV 10, Malouda 10, Dempsey 10, Kuyt 9. Hvor legger du lista?

 

Arshavin har vært variabel, men i det minste ganske effektiv.

Link to comment
Share on other sites

Litt uklart for meg hva du mener med det. Nolan 12, VdV 10, Malouda 10, Dempsey 10, Kuyt 9. Hvor legger du lista?

 

Arshavin har vært variabel, men i det minste ganske effektiv.

Kun et eksempel på at statistikk er ikke alt her i verden.

Link to comment
Share on other sites

Ikke mye Liverpool har hatt å stille opp med hittil nei, men vi har ikke hatt så fantastisk mange muligheter og det hjelper lite å kjøre over motstanderen når vi ikke har noen mål å vise til..

 

Forøvrig virker Wilshere litt sliten og ukonsentrert. Song inn for Wilshere i pausen med Cesc i den dype rollen og Diaby litt høyere i banen?

Link to comment
Share on other sites

Irriterer meg så grenseløst hvorfor 90% av det vi skal gjøre i angrepet, skal gjøres så forbanna avansert! Ikke spill en pasning til en medspiller på løp i boksen, når han har 2 Liverpoolspillere som er hakk i hæl og forstyrrer!

Vend opp og skyt !

 

Det er en slik kamp der alt skal gjøres så fancy, men resultatet? Jo, en haug med brennte "sitters" og 0-1 Poeng !

Link to comment
Share on other sites

Irriterer meg så grenseløst hvorfor 90% av det vi skal gjøre i angrepet, skal gjøres så forbanna avansert! Ikke spill en pasning til en medspiller på løp i boksen, når han har 2 Liverpoolspillere som er hakk i hæl og forstyrrer!

Vend opp og skyt !

 

Det er en slik kamp der alt skal gjøres så fancy, men resultatet? Jo, en haug med brennte "sitters" og 0-1 Poeng !

 

Liverpool ligger så kompakt bak at det må gjøres litt avansert for å komme gjennom forsvarsmuren. I tillegg har våre gutter prøvd seg med noen skudd fra distanse. Jeg er meget godt fornøyd med siste halvdel av omgangen og tror vi ror dette i land.

Link to comment
Share on other sites

Liverpool har fått et lite grep i kampen ja. Syntes Wenger burde bytte om til 4-4-2. Walcott får ikke til en dritt mot en 17-åring og Wilshere og Fabregas har begge to vært svake.

 

Ser gjerne laget i denne formasjonen:

Szczesny

 

Eboue - Djourou - Koscielny - Clichy

 

Nasri - Diaby - Cesc/Wilshere - Arshavin

 

v. Persie - Walcott/Chamakh

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...