Jump to content

2011.02.20 Leyton Orient B


Stefanb

Recommended Posts

  • Replies 139
  • Created
  • Last Reply

Jeg skrev det før kampen, jeg fikk rett. Har mere forstand en Wenger ;)

Wenger er en sta jævel. Både på godt og vondt. Han har ikke evne til å lære av egne feil. Han kunne for pokker ha stilt med et mere A lags preget lag,men ikke helt toppet. Et rent B kan fort bli for dårlig. Vi går nok greit videre,men må enda en omkamp. I stedet for å drepe dette med en gang.

 

Det er mange av disse B lag spillerne som burde skamme seg og komme seg til helvete vekk. De tar ikke sjansen når de får den. Selg de.

Link to comment
Share on other sites

Reserve laget til arsenal ser nå ikke ut til å klare å slå noen som helst.. Ikke overasket i det hele tatt!

Men disse enkeltmanns prestasjonene mot arsenal begynne å bli veldig gammel nå synes jeg! Unødvendig omkamp nok en gang, men tipper vi tar dem på Emirates..

 

Morsomt å se Miguel prøve seg, og at Rosicky endelig klarte å skåre for arsenal.

Link to comment
Share on other sites

Latterlig og patetisk. Er nok ingen tvil om at vi kommer til kvartfinalen til slutt, men så utrolig unødvendig med en omkamp nok engang, nå blir vel kanskje en eller anna kamp som blir utsatt.

 

Det verste er at veldig mange av de utpå der idag er såkalte førstelagsspillere.

 

Og Almunia, jeg går tom for ord når det gjelder den mannen der. Hvorfor skal han prøve og slenge seg på en ball som kommer rett på? Er jo bare å legge seg ned og ta den. Keeperen på damelaget er vel bedre. Hen lever virkelig opp til kjegle navnet sitt.

 

Velvel, det blir nok kvartfinale mot manure til slutt, men så utrolig unødvendig å måtte gi dette en omkamp..For en nedtur etter onsdagen. Noen som vet når omkampen er?

 

Til slutt får en si at det er vel unnt LO å få komme til Emirates og få en once in a lifetime opplevelse. Men det kan bli kostbart i det lange løp med alle disse omkampene...

 

Noen som har peil på når det blir omkamp? Og får vel kanskje trøste seg med at det blir nok en kamp å se med vårt kjære Arsenal.?.

Link to comment
Share on other sites

Vi har hatt den leteste trekninga i vær runde i Fa cupen enda så går vi på tryne vær runde mot lag som spiller flere divisjoner under PL er rett å sett flaut Wenger ossen du driver på, makan til tulling av en mann :angry:

 

Kjipt dette, men ser ikke helsvart på det. Vinner greit på Emirates med samme mannskapet, så får reservene litt kamptrening de også..

 

Innlegg redigert. CG

Link to comment
Share on other sites

Hahaha... Tragikomisk. Går fra å slå Barca 2-1 til å bare klare U mot L/O!!!

Vårt B-lag, forsterket med Sagna, Song og kanskje Arsjavin, er for lant bak A-laget.

B-laget er ikke et topplag i PL eller Cl.

Og da kan slike ting som dette skje.

Jeg tror at Wenger skal rullere, men han sender ut noen signaler om at dette skal bli lett, når han rullerer kvaliteten til champoionship-nivå.

Link to comment
Share on other sites

Jeg blir rett og slett skuffet over de spillerne der ute. De tar altfor lite ansvar, beveger seg alt for lite og er så nonchalante at de skulle hatt et par hundre tupp i baken. Bendtner skal ha for at han faktisk er den som virkelig prøver utpå der. Arshavin glimter til innimellom, men ellers er det fryktelig dårlig. Chamakh, Song, Denilson, Squillaci og Almunia skuffer i dag... Selv om det var Miquel og Gibbs som lot Orient spilleren komme forbi er det dårlig av de mer etablerte spillerne å ikke ta mer ansvar!!

 

Squillaci spilte jo en helt okei kamp. Skjønner du ikke hvorfor du mener at han spilte en dårlig kamp.

 

Uansett, så vinner vi hjemme. Ja, kjipt, men jeg tror gutta tåler å spille en ekstra kamp.

Link to comment
Share on other sites

var vel omtrent som fryktet og forventet dette. almunia er direkte elendig. hadde han bare vært litt treigere, ville han ikke klart å komme seg unna ballen. denilson er svak. taper de fleste duellene. bendtner og chamakh er direkte ufarlige. men kampens store skuffelse, er nok en gang song. taper alle dueller, og blir ofte liggende på bakken. forferdelige pasningsforsøk fremover. han er rett og slett sesongens store skuffelse, ut fra de forventningene han skapte sist sesong. jeg finner det også noe spesielt, at wenger ikke gjør forandringer på topp, ettersom de to høyreiste, ufarlige angriperne til arsenal, blir kneblet og utspilt i omtrent hver eneste duell.

 

squi og miquel gjorde en god kamp, sammen med arshavin, og til dels rosicky. ellers er det ikke mye å rope hurra for. men når det er sagt, er jeg ikke på noe vis overrasket. dette gikk akkurat slik jeg forventet. men du stor min, hvor skuffet jeg er over de underpresterende og overbetalte i dag...

 

selv om almunia nå regnes som 3. valg. ser jeg ingen grunn til at han skal få spille for arsenal noen gang igjen. ikke en gang mot et bedriftslag!

Link to comment
Share on other sites

Almunia - Tar han 44 sekunder å vise at han ikke akkurat er vår beste keeper. Deretter går det 88 minutter før han får et skudd til på mål som utifra hva jeg så gikk under kroppen hans. Ikke akkurat imponerende.

Sagna - Alltid solid defensivt, men offensivt var han ikke allverden.

Squillaci - Ga bort en unødvendig corner, men er langt bedre i dag ved siden av Miquel enn han noen gang har vært ved siden av Koscielny.

Miquel - Meget god debutkamp av spanjolen som jeg absolutt ikke hadde troen på at skulle ta nivået i kveld, dessverre litt dårlig kommunikasjon mellom han og Gibbs på målet, men hva annet kan man forvente av en 18 år gammel debutant?

Gibbs - Som Sagna for det meste. Temmelig svak offensivt bortsett fra innlegget mot Chamakh.

Song - Ikke allverden å si om han i dag. Var helt grei.

Denilson - Som Song.

Rosicky - Første omgangen var meget svak, scoret i andreomgangen for første gang på 13 måneder for Arsenal og holdt på å få et mål til, men mangler mye før han kan måle seg med Cesc, Nasri og Arshavin.

Bendtner - Får ikke akkurat til noe særlig. Skal alltid prøve å drible seg forbi et par spillere istedet for å spille ballen og ender som regel opp med å miste ballen. Skuddfoten er temmelig tragisk, men i det minste så prøver han.

Arshavin - Temmelig frisk syntes jeg. Dessverre endte skuddet på tampen av kampen i stolpen, men absolutt positive tegn fra russeren.

Chamakh - Det stemmer rett og slett ikke for han for tida, men han har styrken på hodet og når så og si alle innlegg flyr over feltet og ender i innkast eller over dødlinja så kan man ikke forvente at han skal score allverden på hodet. Gjør det greit som oppspillspunkt.

 

Kjipt at det blir omkamp, men mtp. at vi mest sannsynlig stiller med samme lag hjemme så skal det ikke ha allverden å si. Blir bare en ekstra Arsenal kamp for oss supportere å få med oss! :angry:

Link to comment
Share on other sites

Utrolig skuffende av Arsenal! Det er mange som nok en gang må ta en runde med seg selv. Både spillere og manager. Har vi ikke lært noen verdens ting?

 

Jeg ser helt klart tanken med å spare spillere i dette tette kampprogrammet, men hele poenget blir jo borte når vi nok en gang ender opp med omkamp. Tror fremdeles at vi drar dette i lang når Orient kommer til Emirates. Trolig må stille et enda sterkere lag. Hvileplanen gikk i grus.

 

Mens kampen gikk sin gang, så gjør man seg opp noen tanker om spillernes fremtid. Først ut av porten bør være Almunia, tett etterfulgt av Rosicky. Almunia er vel nærmest ferdigdiskutert, mens jeg har problemer med å se Rosickys plass i Arsenal for kommende sesonger.

Link to comment
Share on other sites

Får som fortjent! Sparer oss til nok en omkamp. Skal aldri Wenger lære?

 

Skjønner ikke helt det at så mange klager på alle byttene. Vi må da rulere på laget? Laget vil stilte med idag er/skal være MER enn godt nok til å ta seg av et Ligue 1-lag.

 

Det var ikke noe juniorlag vi sendte utpå akkurat. --> SYV landslagsspillere stilte fra start (!)

 

Vi dominerer og kontrollerer kampen totalt (dog skaper vi ikke mange sjanser) i 88 minutter. Så blir vi felt av et par dårlige individuelle prestasjoner og mer skal ikke til ! Så ikke målet mange ganger, men

er da ikke det et skudd Almunia "The One and Only" SKAL ta :angry:

 

Forbanna ergerlig og unødvendig.

Link to comment
Share on other sites

All honnør til Orient. Rett og slett imponerende never say die holdning.

Dette er hva som gjør Facupen sjarmerende.

Det blir for omstendelig med en del spillere utpå her.

 

Og bare så det er sagt: Fornuftig rullering av Wenger. Men igjen

Mektig imponert av Orient.

 

Syns det er positivt at Arsenal driver veledighet til trengende klubber;-)

Link to comment
Share on other sites

Nå er jo trekningen til FA nesten en parodi også da. De ligger kuler oppi en bolle, som det står et nr. på, alle vet vilke nr. lagene har. Såg ikke trekningen denne gangen, men såg den sist. Da stod de og såg ned i bollen, og akkurat når han som trekker tar i kula som er motstander til United, så jubler han som står vedsiden av (Neil Ruddock) og gratulerer han som trekker. Var tydelig å se at de såg i bollen før de trakk. Kulene med nr. burde absolutt vert skjult i en ball eller noe slikt.

 

Hahaha. Latterlig!!! :angry: :D B)

Link to comment
Share on other sites

Skjønner ikke helt det at så mange klager på alle byttene. Vi må da rulere på laget? Laget vil stilte med idag er/skal være MER enn godt nok til å ta seg av et Ligue 1-lag.

 

Det var ikke noe juniorlag vi sendte utpå akkurat. --> SYV landslagsspillere stilte fra start (!)

 

Vi dominerer og kontrollerer kampen totalt (dog skaper vi ikke mange sjanser) i 88 minutter. Så blir vi felt av et par dårlige individuelle prestasjoner og mer skal ikke til ! Så ikke målet mange ganger, men

er da ikke det et skudd Almunia "The One and Only" SKAL ta :angry:

 

Forbanna ergerlig og unødvendig.

 

Problemet blir kanskje at Wenger setter sammen et ganske så spennende forsvar bestående av Sagna, Miquel, Squillaci og Gibbs, pluss Almunia bakerst. Blir nesten litt pre-season over dette.

 

Ellers savner jeg mer offensive kvaliteter. Nasri, Fabregas, van Persie eller Walcott. En av disse fra start hadde kanskje gjort underverker?

Link to comment
Share on other sites

Likevel gleder jeg meg over at Leyton Orient får en fet sjekk til klubbkassa. Det er en likandes klubb.

 

Akkurat det var den lille, lille gleden jeg også fikk ut av den ellers så trasige situasjonen..

 

Chamakh : Hvorfor skal han vende hjemover på den fine stikkeren til Rosicky eter utligningsmålet? Han har noen herlige tekniske detaljer i løpet av kampen, men FFS: du er spiss, gå på mål og skyyyyyt!!

Link to comment
Share on other sites

Vi har hatt den leteste trekninga i vær runde i Fa cupen enda så går vi på tryne vær runde mot lag som spiller flere divisjoner under PL er rett å sett flaut Wenger ossen du driver på, makan til tulling av en mann :angry:

 

Gud på onsdag, tulling på søndag. Bortskjemte Arsenal supportere er jaggu ikke lette å tilfredstille.

Link to comment
Share on other sites

Squillaci spilte jo en helt okei kamp. Skjønner du ikke hvorfor du mener at han spilte en dårlig kamp.

 

Uansett, så vinner vi hjemme. Ja, kjipt, men jeg tror gutta tåler å spille en ekstra kamp.

Han er en av de eldste utpå der. Synes han(og de andre som er nærme A-lagsspill) burde ta mer ansvar i en kamp som dette. Ser ingen som prøver å ta føringa ved å skape flere sjanser og til slutt punktere kampen.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...