Jump to content

2010.12.29 Wigan B


gunnersfan

Recommended Posts

  • Replies 271
  • Created
  • Last Reply

Uhyre interessant lag, tror mange av dere undervurderer belastningen det er å spille to kamper på tre dager, ser også flere i tradisjon tro kritiserer Wenger før kampen, får håpe dere må krype til korset etter kampen som vanlig :)

Det er ingen spillere på dagens lag jeg ikke har klokketro på og det sier selvfølgelig noe om styrken på vår stall, tenk på hvilken beskjed en seier i kveld vil gi til våre motstandere!!!

Tror vi er avhengig av at Arshavin har en god dag på jobben i kveld, vi mangler målscorerne der fremme uten Walcott, Fabregas, Nasri og van Persie.

Come on you guuuuuuunnnnners

Link to comment
Share on other sites

det er fan meg den kleineste startoppstillingen wenger noen gang har stilt med. denilson, diaby og dansken bør være ferdige i klubben.

 

straffespark var det ikke, men du store min så dårlige arsenal har vært. hva tenker wenger med dette laget egentlig? skammelig

Link to comment
Share on other sites

virker utrolig lite samspillte.. masse feilpasninger allerede

Det er sånn det blir når man velger å ikke stille med NOEN av formspillerne (Djourou, Walcott, Nasri, Song).

 

Syns kampen så langt oppsummerer det jeg sa om Koscielny i Chelsea-tråden veldig godt. Strålende i 1 mot 1 (Rodellga), for så å være klønete å slenge ut labben... :)

Link to comment
Share on other sites

8 bytter? Fy faen Wenger. Hvor dum er du?

 

Guttene har spilt 1 kamp på 2 uker, de burde da klare 2 kamper på 2 dager da! Hvertfall mesteparten av de..

 

Tusen takk Wenger, nå var de 3 poengene fra Chelsea kampen så og si bortkastet.. :)

Link to comment
Share on other sites

det er fan meg den kleineste startoppstillingen wenger noen gang har stilt med. denilson, diaby og dansken bør være ferdige i klubben.

 

straffespark var det ikke, men du store min så dårlige arsenal har vært. hva tenker wenger med dette laget egentlig? skammelig

samtidig så passer IKKE chamakh og bendtner i samme lagoppstilling, spillerne er jo prikk like!

 

Wenger har driti på draget i dag desverre, og det går utover OSS supportere!

Jeg ser ikke at Chelsea har byttet no særlig på laget som stilte mot oss, er de bedre trent:S!? neppe...

 

STILL MED DET BESTE LAGET HELE TIDEN!!

Link to comment
Share on other sites

;)-->

QUOTE(Stefan B @ Dec 29 2010, 10:07 PM) 212699[/snapback]

8 bytter? Fy faen Wenger. Hvor dum er du?

 

Guttene har spilt 1 kamp på 2 uker, de burde da klare 2 kamper på 2 dager da! Hvertfall mesteparten av de..

 

Tusen takk Wenger, nå var de 3 poengene fra Chelsea kampen så og si bortkastet.. :)

 

Kampen er ikke over, men faen heller dette er latterlig wenger og viser at han ikke eier taktiske evner..

 

Det som er verre er at spillerne våre sutrer til dommeren i stedet for å bare reise seg og spille videre. Det er ikke bredde å ha spillere som Denilson, Diaby og tildels Nicky i stallen, det er stallfyll.

Link to comment
Share on other sites

Merkelig taktikk å spare formspillerene våre når vi omsider har noen som er i form. Har vi litt flyt så blir de skadet på trening...... Wenger tar en sjanse her, bare å krysse fingrene for at han lykkes. Hvis ikke så blir det total slakt fra media og supportere.

 

Nasri burde blitt prioritert forran Wilshere...

 

Denilson har startet fryktelig forresten. Forsvaret får null hjelp og han lunter rundt...

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...