Jump to content

2010.12.29 Wigan B


gunnersfan

Recommended Posts

  • Replies 271
  • Created
  • Last Reply

Thomas har blitt en mye dårlige spiller etter alle de skadene han har hatt... rart vis han er i Arsenal neste år..

Helt enig med deg i det. Kun Wengers snillisme kan føre til at han er i klubben neste år.

Herlig at vi leder nå! Bare vi ikke driter oss ut slik vi gjorde i fjordårets kamp

Link to comment
Share on other sites

jeg skjønner ikke at vi stiller

 

Arshavin-chamakh-bendtner

 

når vi kan stille

 

Vela-Cha/Ben-Arshavin?

 

Vela er en mer kantspiller enn bendtnerP og da vil vi jo få mer spill på kantene som resulterer i flere innlegg til bendtner/chamakh?

 

men men, det er noe JEG ikke forstår.. wenger knows, tydeligvis:P

Link to comment
Share on other sites

Kanonjobb av gutta som klarer å snu kampen. Deilig å se. Chatten er forøvrig fortsatt på sitt bunnivå, dessverre.

 

Ja desverre. Også irriterende med den spamminga dem gjør, så det er håpløst å få med seg det interessante som faktisk blir sagt en gang iblandt.

Link to comment
Share on other sites

Ja, det gjør jeg. Det går an å gjøre ting litt mindre ekstremt. Vel mulig vi vinner kampen, men dette er dumdristig.

og vi har ikke scort på dyktighet.. altså, målene er dyktig utført, men spillet som fører til mål er flaks?

Er selv kritisk, wenger er trolig lettet...

Link to comment
Share on other sites

Noen som kritiserer Wenger nå...? :D

 

Er uenig i byttene jeg også, men hvis det lykkes er det et veldig pluss for laget!

 

Ja. Takk for at Wilshere kom inn på og skapte litt fart i laget og ikke minst presise pasninger.

Midtbanen har vært utrolig svak og håper Wenger setter innpå Nasri nokså tidlig.

Link to comment
Share on other sites

blir plutselig mer flyt i spillet når diaby forlater banen. desverre er det ingen på banen som gjør jobben som song som oftest gjør. og da kommer wigan alt for ofte gjennom med flere spillere. rosicky er vel eneste grunnen til at arsenal har fått til noe så langt. han står for alt av kreativitet for arsenal. denilson er søppel, og er det noen som vil betale for han, håper jeg at wenger tar i mot pengene. legg pengene i noe fornuftig i stedet. nye vannflasker eller noe:P

 

forventer et bytte rimelig kjapt i 2. omgang. chamakh og bendtner er ikke kantspillere, og da blir det for dumt at de skal veksle mellom å spille høyre kant, spiss og hengende spiss. det er vel ikke vanskelig å se at de begge er spisser. inn med nasri. eller hvem som helst. gleder meg stort til ramsey er tilbake. da vil det ikke være så stor sjanse for å se både diaby og denilson på banen samtidig. ikke bare er de svake for seg selv, men de klarer å ødelegge det meste av det oppbyggende spillet.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...