Jump to content

2010.09.25 West Bromwich Albion H


Fabulous

Recommended Posts

  • Replies 159
  • Created
  • Last Reply

United klarte bare 2-2 borte mot Bolton idag de også. Det er vel også en kamp de "skal vinne". Der kan man se, selv om det var bortebane, så tør jeg påstå at United snubla litt idag de også!

Absolutt en kamp de skal vinne! Men vi kan ikke godta å tape kamper hjemme mot lag som WBA fordi andre lag ikke tar poengene de skal heller! Da kommer vi ikke langt eller høyt...

Link to comment
Share on other sites

Tapte bare et poeng i forhold til en motstander på dette, synd vi ikke tok tre, men en grei uke å ikke ta poeng på i og med at de andre ikke tok noe særlig heller, kudos til Song og Nasri som gjør en god kamp, de andre burde hvile mot Partizan og komme sterkere tilbake mot Chelsea.

Link to comment
Share on other sites

Tapte bare et poeng i forhold til en motstander på dette, synd vi ikke tok tre, men en grei uke å ikke ta poeng på i og med at de andre ikke tok noe særlig heller, kudos til Song og Nasri som gjør en god kamp, de andre burde hvile mot Partizan og komme sterkere tilbake mot Chelsea.

 

Det er på dager de andre lagene mister poeng som vi er NØDT til å poeng for i det hele tatt å kunne henge med der oppe. Vondt kan fort bli verre etter kampen på Stamford Bridge neste helg, er jeg redd. Kan ikke se at Arsenal er i stand til å få noe med seg fra den kampen. Ved å mene dette, er det ikke fordi jeg er negativ. Chelsea fremstår ganske enkelt som mye mer solide, slagkraftige og stabile. Og på hjemmebane virker de så langt utilnærmelige. Og med tap i denne kampen, er vi allerede langt bak Chelsea når det gjelder poengfangst.

Link to comment
Share on other sites

Eneste lyspunktet er jo at Chelsea (kanskje forventet) og Man u mistet poeng. Men de hadde vanskeligere kamp enn oss. Allerede etter 10-15 min følte jeg og sikkert mange andre at dette er ikke det laget vi alltid pleier å se på Emirates Stadium. Viljen var helt FRAVÆRENDE . Så det er helt fortjent at vi tapte kampen. Nå håper jeg at vi reiser oss sterk tilbake og får 3 poeng i cl og tar poeng mot Chelsea.

Link to comment
Share on other sites

Vi manglet:

 

X

X - Vermalen - X - Gibbs

Fabregas - X - Ramsey

Walcott - Bendtner - RvP

 

Alle disse hadde startet kampen hvis de hadde vært klare (kanskje ikke Bendtner og Gibbs)

Synes Gibbs bør få sjansen videre. Clichy er ikke den spilleren han var for 2-3 år siden. Alt for usikker defensivt, og har ræva pasninger. Dessuten så har Gibbs gjort en bra jobb de gangene han har fått sjansen!

Link to comment
Share on other sites

Enig med deg Arsenal till die!!!!

Til alle dere som synes Koscielny, Almunia og Wenger er rævva og burde fått sparken, våkne opp nå, tvert!!!

De tre nevnte herrer har prestert utrolig bra hele denne sesongen, inntil i går.

Hvis et feilskjær skal være nok til å få sparken og bli hudflettet så blir supporter-livet altfor ustabilt, livet kommer til å bli mange høye topper og noen utrolig dype daler fremover, vi må prøve å finne en fornuftig mellomting her.

Jeg har definitivt et håp og en sterk tro på at dette Arsenal-laget skal stå på toppen til slutt i mai neste år, når vi ser på kvaliteten både i tropp, hos enkeltspillere og manager i tillegg til bredden i stallen mener jeg vi skal være med å kjempe om gullet denne sesongen.

Minner om at gårsdagens lag manglet årets store spiller så langt Walcott, vår kaptein Fabregas, vår toppscorer van Persie, Vermaelen, Bendtner, Ramsey og ikke minst Wilshere, noen som la merke til hans innhopp i går??

Her har vi en spiller med en STOR fremtid, en spiller som allerede til neste helg kan være med å gjøre livet surt for chelsky :P

De manglende spillerne er ikke noen hvem-som-helst, det er spillere som hver for seg innehar kvaliteter til å utgjøre en stor forskjell når de kommer tilbake på laget, noen av dem er forhåpentligvis med allerede mot chelsky, gårsdagens midtbane var simpelthen alt for dårlig og jeg håper vi slipper å bruke Eboue samtidig med Diaby så mange ganger denne sesongen, vi klarer vel alle å se hva forskjellen fra Fabregas og Nasri/Wilshere som erstattere for de vil utgjøre.

Det er med stoooor overbevisning jeg fremfører:

 

ARSENAL TILL I DIE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Link to comment
Share on other sites

Nei, det er veldig dumt å ha retningslinjer, og ha et visst krav på et offentlig forum?

 

Alle kan lese her, og vi har et ansvar som supportere med hva som står på denne siden. Om du mener at det ikke har noe å si hva slags ordlyd/ordsbruk som blir brukt på et slikt forum, så vil jeg gjerne høre oppskriften din på dette, og hvorfor.

 

Er vel ikke snakk om at noen hverken tar fysisk eller psykisk skade, men det er vel ikke derimot sagt at alt skal være lov?

 

Alt trenger ikke å være lov, men folk kan vel få lov til å være supportere på litt forskjellige måter? Eller er det sånn at det fortsatt er sånn at man ikke er supporter hvis man oppfører seg på en bestemt måte?

 

Ikke alle kan sette seg ned og skrive 50 saklige linjer om hvorfor Arsenal tapte hjemme for et mye dårligere lag. Noen blir kanskje svært provosert av å se elendig innsats og grove feil på f.eks Almunia. Personlig synes jeg vi bør kunne godta begge deler her inne.

Link to comment
Share on other sites

Alt trenger ikke å være lov, men folk kan vel få lov til å være supportere på litt forskjellige måter? Eller er det sånn at det fortsatt er sånn at man ikke er supporter hvis man oppfører seg på en bestemt måte?

 

Ikke alle kan sette seg ned og skrive 50 saklige linjer om hvorfor Arsenal tapte hjemme for et mye dårligere lag. Noen blir kanskje svært provosert av å se elendig innsats og grove feil på f.eks Almunia. Personlig synes jeg vi bør kunne godta begge deler her inne.

 

Det må være fult lovlig å være skuffet, men å kalle spillere for horer, aper osv. Det hører absolutt ikke hjemme på et forum som dette.

Link to comment
Share on other sites

Alt trenger ikke å være lov, men folk kan vel få lov til å være supportere på litt forskjellige måter? Eller er det sånn at det fortsatt er sånn at man ikke er supporter hvis man oppfører seg på en bestemt måte?

 

Ikke alle kan sette seg ned og skrive 50 saklige linjer om hvorfor Arsenal tapte hjemme for et mye dårligere lag. Noen blir kanskje svært provosert av å se elendig innsats og grove feil på f.eks Almunia. Personlig synes jeg vi bør kunne godta begge deler her inne.

 

 

Når den verste skuffelsen forhåpentligvis har lagt seg etter helgens hendelser er det på sin plass med ettertenksom refleksjon føler jeg :D

Vi bør alle tenke over Nils Arnes postulat; "det e ittjnå som bli så fort histori som en fotbaillkamp", i det ligger det at det alltid vil svinge i denne idretten, og beviset på det er hvor vanvittig vanskelig det er å få inn denne fordømte odds-kupongen for tiden...

6 kamper er unnagjort i PL og sesongstarten gikk fra "glimrende" til "sånn passe" etter helgens kamp (3-2-1), og nå er det kun en ting som teller og det er å slå knallhardt tilbake allerede i morgen.

I tillegg til de 6 kampene i PL har vi også vært svært overbevisende i både CL og LC så langt så kanskje har starten på sesongen vært bedre enn sånn passe??

Uansett var lørdagens kamp en skremmende opplevelse for de fleste av oss og la det være sagt med en gang, det var mere enn en ting som stinket eller en spiller for den saks skyld...

Jeg trodde ærlig talt ikke vi skulle falle ned på et så lavt nivå som vi befant oss i lørdag, men igjen...denne idretten svinger og vi kan vel være enig om at PL er en uhyre interessant og spennende liga.

Til slutt er det jo det mest stabile laget som står igjen som vinnere av pokalen også denne sesongen og jeg har fortsatt tro på at det blir Arsenal, veldig sterk tro, ja faktisk er jeg helt overbevist om det.

Registrerer at troen er veldig vaklende her inne på forumet allerede etter en tapt kamp...men det ligger vel i sakens natur at troen vil bevege seg som en jo-jo hos enkelte :P

Jeg skal ikke begi meg inn på å prøve å finne ut hvorfor vi svingte fra glimrende mot spudz til kollaps mot wba, det overlater jeg til AW å finne ut av, jeg konstanterer bare at vi heldigvis har en hel gjeng med spillere som er på vei tilbake etter skade, Vermaelen, Fabregas, Gibbs og Walcott er like rundt hjørnet ettersom jeg forstår, det trenger vi nå.

Når det gjelder keeper-situasjonen er den temmelig uforandret slik som jeg ser det, Almunia spiller godt når han har et patent lag foran seg og glipper når den defensive delen av laget er bortreist, det blir litt feil å peke på ham i en slik situasjon etter min mening, her må det nok skylddeling til...

Jeg satt imidlertid med et håp om at Almunia ville bli vår matchvinner og reddende engel lørdag når jeg så at laget slet intenst allerede i innledningen av kampen, og det så bra ut etter en feberredning i nærmeste hjørne og en strafferedning, men endte desverre opp med en horror-opptreden ved det andre målet.

Jeg håper og tror at vår spanske venn vil reise seg sammen med laget allerede i morgenkveld.

Så til supporternes reaksjon etter et tap, både her på forumet og ellers, her er jeg veldig enig med deg anabole, folk må få reagere forskjellig, like forskjellig som vi er skapt av våre foreldre.

For min egen del må jeg innrømme at lørdagskveld ble totalt ødelagt og det har nok en tendens til å merkes både av barn og ektefelle...(opplyser om at jeg er en mann som beveger meg raskt mot 50 år), det tikker jevnlig inn med sms fra div kødder som holder med utd og det letter ikke akkurat på humøret det heller, jeg forbanner både Wenger og spillerne etter alle kunstens regler når jeg sitter for meg selv, hvorfor i helsike kunne ikke AW bare byttet plass på Nasri/Eboue når han så at ting gikk til helvete så ville jo dette være unngått, tenker jeg...

Men jeg har et godt virkemiddel som hjelper på humøret, jeg går inn på forumet til gunners.no og leser all den meningsløse frustrasjonen som blir veltet ut over nettet et par timer etter kampslutt.

Øyvindhermann f.eks fikk meg til å gapskratte foran skjermen, jeg formelig ser for meg ansiktet på denne frustrerte gunners-supporteren når han sitter der og sprer sin eder og galle, "bananas" er vel et mildt uttrykk for hvordan han så ut når han lot fingrene rase over tastaturet :P

Det får meg raskt til å reflektere over mitt eget humør og jeg kommer etterhvert frem til at dette er galskap og ingenting annet, likefullt vet jeg med meg selv at neste gang vi går på en slik blemme er mitt humør på nøyaktig samme bunnivå igjen.

Derfor håper jeg at supportere som lar raseriet sitt få utløp her inne fortsatt skal få lov til å gjøre det, men en unnskyldning i ettertid hadde vel kanskje gjort susen??

Link to comment
Share on other sites

Sjølv om eg ikkje er enig i alt arshavin, så må eg sei at det er noko av det beste du har skrive...

 

Eg er einig med Anabole at det må lov å reagere, og det må vere opning for alle typar fans, så bør ein tenke seg litt om i språkbruken når det står på som værst...

 

Eg klarer likevel ikkje å vere ein så stor optimist som deg Arshavin, eg er av typen som heller er pessimist og blir glad når ting går over forventing. Derfor er mitt scenario slik: Det er stor sjanse for at vi taper søndag, og da har vi desverre ein svært dårleg seriestart.... Når det er sagt så veit eg at er vi topp søndag, skal Chelsea få jobbe for poenga!

Link to comment
Share on other sites

Dette er kanskje den turen til England jeg har følt har vært mest BORTKASTA PENGER NOENSINNE. Å se laget tape 0-3 mot Chelsea og 1-3 mot Manu ifjor var absolutt mye mer verdt det.

 

Fy faen så ræva. Vi vinner ikke en dritt denne sesongen heller. Bare å innse det med en gang.

 

Jeg satt å tenkte på deg når jeg så kampen på lørdag, mente å huske at du skulle over. Rett og slett trist!

Link to comment
Share on other sites

Jeg satt å tenkte på deg når jeg så kampen på lørdag, mente å huske at du skulle over. Rett og slett trist!

Jepp. Satt en haug med andre nordmenn der også, ettersom billettene var skaffet via AN. Alle følte nok at dette var bortkasta. Prøvde personlig å sette igang en bue-aksjon mot eget lag etter at fløyta var blåst, men jeg var den eneste som gadd å bue der gitt.

 

Neste kamp over blir hjemme mot tottene. Da forventer jeg tilbakebetaling, resultatmessig.

Link to comment
Share on other sites

Jepp. Satt en haug med andre nordmenn der også, ettersom billettene var skaffet via AN. Alle følte nok at dette var bortkasta. Prøvde personlig å sette igang en bue-aksjon mot eget lag etter at fløyta var blåst, men jeg var den eneste som gadd å bue der gitt.

 

Neste kamp over blir hjemme mot tottene. Da forventer jeg tilbakebetaling, resultatmessig.

 

 

Redd for at du ikke kan forvente noe som helst, tapene kommer når du minst aner det...

Link to comment
Share on other sites

Når den verste skuffelsen forhåpentligvis har lagt seg etter helgens hendelser er det på sin plass med ettertenksom refleksjon føler jeg :D

Vi bør alle tenke over Nils Arnes postulat; "det e ittjnå som bli så fort histori som en fotbaillkamp", i det ligger det at det alltid vil svinge i denne idretten, og beviset på det er hvor vanvittig vanskelig det er å få inn denne fordømte odds-kupongen for tiden...

6 kamper er unnagjort i PL og sesongstarten gikk fra "glimrende" til "sånn passe" etter helgens kamp (3-2-1), og nå er det kun en ting som teller og det er å slå knallhardt tilbake allerede i morgen.

I tillegg til de 6 kampene i PL har vi også vært svært overbevisende i både CL og LC så langt så kanskje har starten på sesongen vært bedre enn sånn passe??

Uansett var lørdagens kamp en skremmende opplevelse for de fleste av oss og la det være sagt med en gang, det var mere enn en ting som stinket eller en spiller for den saks skyld...

Jeg trodde ærlig talt ikke vi skulle falle ned på et så lavt nivå som vi befant oss i lørdag, men igjen...denne idretten svinger og vi kan vel være enig om at PL er en uhyre interessant og spennende liga.

Til slutt er det jo det mest stabile laget som står igjen som vinnere av pokalen også denne sesongen og jeg har fortsatt tro på at det blir Arsenal, veldig sterk tro, ja faktisk er jeg helt overbevist om det.

Registrerer at troen er veldig vaklende her inne på forumet allerede etter en tapt kamp...men det ligger vel i sakens natur at troen vil bevege seg som en jo-jo hos enkelte :P

Jeg skal ikke begi meg inn på å prøve å finne ut hvorfor vi svingte fra glimrende mot spudz til kollaps mot wba, det overlater jeg til AW å finne ut av, jeg konstanterer bare at vi heldigvis har en hel gjeng med spillere som er på vei tilbake etter skade, Vermaelen, Fabregas, Gibbs og Walcott er like rundt hjørnet ettersom jeg forstår, det trenger vi nå.

Når det gjelder keeper-situasjonen er den temmelig uforandret slik som jeg ser det, Almunia spiller godt når han har et patent lag foran seg og glipper når den defensive delen av laget er bortreist, det blir litt feil å peke på ham i en slik situasjon etter min mening, her må det nok skylddeling til...

Jeg satt imidlertid med et håp om at Almunia ville bli vår matchvinner og reddende engel lørdag når jeg så at laget slet intenst allerede i innledningen av kampen, og det så bra ut etter en feberredning i nærmeste hjørne og en strafferedning, men endte desverre opp med en horror-opptreden ved det andre målet.

Jeg håper og tror at vår spanske venn vil reise seg sammen med laget allerede i morgenkveld.

Så til supporternes reaksjon etter et tap, både her på forumet og ellers, her er jeg veldig enig med deg anabole, folk må få reagere forskjellig, like forskjellig som vi er skapt av våre foreldre.

For min egen del må jeg innrømme at lørdagskveld ble totalt ødelagt og det har nok en tendens til å merkes både av barn og ektefelle...(opplyser om at jeg er en mann som beveger meg raskt mot 50 år), det tikker jevnlig inn med sms fra div kødder som holder med utd og det letter ikke akkurat på humøret det heller, jeg forbanner både Wenger og spillerne etter alle kunstens regler når jeg sitter for meg selv, hvorfor i helsike kunne ikke AW bare byttet plass på Nasri/Eboue når han så at ting gikk til helvete så ville jo dette være unngått, tenker jeg...

Men jeg har et godt virkemiddel som hjelper på humøret, jeg går inn på forumet til gunners.no og leser all den meningsløse frustrasjonen som blir veltet ut over nettet et par timer etter kampslutt.

Øyvindhermann f.eks fikk meg til å gapskratte foran skjermen, jeg formelig ser for meg ansiktet på denne frustrerte gunners-supporteren når han sitter der og sprer sin eder og galle, "bananas" er vel et mildt uttrykk for hvordan han så ut når han lot fingrene rase over tastaturet :P

Det får meg raskt til å reflektere over mitt eget humør og jeg kommer etterhvert frem til at dette er galskap og ingenting annet, likefullt vet jeg med meg selv at neste gang vi går på en slik blemme er mitt humør på nøyaktig samme bunnivå igjen.

Derfor håper jeg at supportere som lar raseriet sitt få utløp her inne fortsatt skal få lov til å gjøre det, men en unnskyldning i ettertid hadde vel kanskje gjort susen??

 

Øyvindhermans innlegg var ren terapi. Jeg var 100% rasende da jeg gikk inn på forumet etter kampem, men måtte likevel flire da jeg leste innlegget hans!

Link to comment
Share on other sites

Alt trenger ikke å være lov, men folk kan vel få lov til å være supportere på litt forskjellige måter? Eller er det sånn at det fortsatt er sånn at man ikke er supporter hvis man oppfører seg på en bestemt måte?

 

Ikke alle kan sette seg ned og skrive 50 saklige linjer om hvorfor Arsenal tapte hjemme for et mye dårligere lag. Noen blir kanskje svært provosert av å se elendig innsats og grove feil på f.eks Almunia. Personlig synes jeg vi bør kunne godta begge deler her inne.

 

Vi er alle forskjellige, og godt er det.

Vi ser ting forskjellig, og godt er det.

Vi mener forskjellige ting, og godt er det.

Helt ypperlig spør du meg.

 

Sier som Orakelet:

Det må være fult lovlig å være skuffet, men å kalle spillere for horer, aper osv. Det hører absolutt ikke hjemme på et forum som dette.

 

Det går ann å tenke litt på ordbruken, selv etter en kamp som gir man terningkast 6 på frustrasjon/sinne. Handler ikke om at alle skal være like, men å tenke over at dette er et offentlig forum. Tenke over at vi har ansvar, for hva som skrives her inne som Arsenal-supportere. Det er også barn som kan lese her inne, og da må det gå ann å tenke litt over sine tastetrykk.

 

Kan vel ikke være så vanskelig å akseptere dette?

Det skal ikke være fritt frem med språkbruk på et offentlig forum, uansett hvor mye følelser det handler om. Veit ikke om et eneste forum, hvor alt er lov. Hvorfor tror du det lages retningslinjer/grenser i et samfunn?

 

Sesongen er langt ifra over, og vi er ikke det eneste laget som til nå har slitt i enkelte kamper.

Link to comment
Share on other sites

Vi er alle forskjellige, og godt er det.

Vi ser ting forskjellig, og godt er det.

Vi mener forskjellige ting, og godt er det.

Helt ypperlig spør du meg.

 

Sier som Orakelet:

Det går ann å tenke litt på ordbruken, selv etter en kamp som gir man terningkast 6 på frustrasjon/sinne. Handler ikke om at alle skal være like, men å tenke over at dette er et offentlig forum. Tenke over at vi har ansvar, for hva som skrives her inne som Arsenal-supportere. Det er også barn som kan lese her inne, og da må det gå ann å tenke litt over sine tastetrykk.

 

Kan vel ikke være så vanskelig å akseptere dette?

Det skal ikke være fritt frem med språkbruk på et offentlig forum, uansett hvor mye følelser det handler om. Veit ikke om et eneste forum, hvor alt er lov. Hvorfor tror du det lages retningslinjer/grenser i et samfunn?

 

Sesongen er langt ifra over, og vi er ikke det eneste laget som til nå har slitt i enkelte kamper.

 

Arsenal var rævva og det så ut som flere av spillerne ga f. Hvorfor kan ikke folk få skrive dette? Er det virkelig så viktig at alt er seriøst, gjennomtenkt og grundig analysert? Synes at vi skal tillate sånt i kamptrådene uansett hvem som leser dem. Unger som leser her inne har hørt litt av hvert på andre plasser i fotballsammenheng. Bør barn utestenges fra fotballstadioner verden over pga språkbruken til mange av de som er på kamp? Eller må man passe på at man kun sitter og gi høflig applaus til folk som ikke gidder å gjøre jobben sin? Det er selvfølgelig litt drøyt å karakterisere spillerne som det herman gjorde, men alle som er her inne skjønner at han ikke mener dette bokstavlig.

 

Andre fotballfans er ikke så forskjellige fra oss. Tror ikke det kommer inn en Liverpoolsupporter her og får hakeslepp pga noe som er skrevet i kamptråden. Han/hun tenker vel lignende tanker når Liverpool ryker på smell etter smell.

 

Til slutt vil jeg sit at vi godt kan ha noe strengere regler på andre plasser i forumet, men hold kamåtråden åpen for følelser. Det siste spørsmålet kunne du spart deg for.

Link to comment
Share on other sites

Arsenal var rævva og det så ut som flere av spillerne ga f. Hvorfor kan ikke folk få skrive dette? Er det virkelig så viktig at alt er seriøst, gjennomtenkt og grundig analysert? Synes at vi skal tillate sånt i kamptrådene uansett hvem som leser dem. Unger som leser her inne har hørt litt av hvert på andre plasser i fotballsammenheng. Bør barn utestenges fra fotballstadioner verden over pga språkbruken til mange av de som er på kamp? Eller må man passe på at man kun sitter og gi høflig applaus til folk som ikke gidder å gjøre jobben sin? Det er selvfølgelig litt drøyt å karakterisere spillerne som det herman gjorde, men alle som er her inne skjønner at han ikke mener dette bokstavlig.

 

Andre fotballfans er ikke så forskjellige fra oss. Tror ikke det kommer inn en Liverpoolsupporter her og får hakeslepp pga noe som er skrevet i kamptråden. Han/hun tenker vel lignende tanker når Liverpool ryker på smell etter smell.

 

Til slutt vil jeg sit at vi godt kan ha noe strengere regler på andre plasser i forumet, men hold kamåtråden åpen for følelser. Det siste spørsmålet kunne du spart deg for.

 

Kanskje man kan bruke chat`en som frustrasjons"tråden", om det er så viktig at alle ord kan brukes for å få ut sitt sinne/irritasjon med aldersgrense 18år?

Eller; er ikke det et godt nok alternativ?

 

Hvorfor er det så viktig (når vi har chat), at alt av ord/berskrivelser/frustrasjonsinnlegg skal tillates på en kamptråd?

 

Om du virkelig mener at det er helt greit å skrive/beskrive spillere med ord som jeg "quotet" i sist innlegg, synes jeg er merkelig.

 

Du kan kjefte og skrike på kamp, men det står ikke på trykk i måneder og år etterpå. Det noe av forskjellen fra det å være på kamp, kontra det å skrive et innlegg på et offentlig forum.

Står du på pub med jevnaldrende, så er situasjonen en helt annen på hva man tillater enn på et offentlig forum. Selv der, tillates ikke alt. Det har forekommet at folk har blitt bedt om å roe seg ned, eller blitt kastet ut om oppførselen med ordene var langt over grensen.

 

Hjelper svært lite om man mener det bokstavelig eller ikke, om det faktisk skrives ned. Vi har et ansvar, og vi skal være et forbilde for den neste generasjon supportere.

 

Og; jeg kjenner ikke noen personlig, som mener det er greit at slike ord skal skrives fritt på et forum. Det behøver ikke si noe, for du kan kjenne mange som mener det er helt greit.

Likevel, så sier vel retningslinjene/reglene på dette forumet, at det er å trå over en grense. Da får man forholde seg til det, om man ikke sender dette til mod-teamet for å lette opp regelverket på dette området?

Link to comment
Share on other sites

Hvorfor er det så viktig (når vi har chat), at alt av ord/berskrivelser/frustrasjonsinnlegg skal tillates på en kamptråd?

 

Hvorfor er det så viktig for deg å nekte andre å få ut sine frustrasjoner i en kamptråd?

 

Du ønsker å sensurere andre, men jeg har ikke fått med meg at noen ønsker å sensurere dine innlegg, som stort sett består av mange ord og lite innhold.

 

La kamptrådene leve, la følelsene få utløp her. Husk at det som regel er mange positive ting som skrives i disse kamptrådene, vi vinner som kjent langt fler kamper enn vi taper.

Link to comment
Share on other sites

Hvorfor er det så viktig for deg å nekte andre å få ut sine frustrasjoner i en kamptråd?

 

Du ønsker å sensurere andre, men jeg har ikke fått med meg at noen ønsker å sensurere dine innlegg, som stort sett består av mange ord og lite innhold.

 

La kamptrådene leve, la følelsene få utløp her. Husk at det som regel er mange positive ting som skrives i disse kamptrådene, vi vinner som kjent langt fler kamper enn vi taper.

 

Smeller ballen tilbake:

Hvorfor er det så viktig for deg, at alle ord/beskrivelser skal være lov på kamptrådene?

 

For mitt vedkommende, så synes ikke jeg det passer på et offentlig forum. Jeg synes vi har et ansvar for hva som står her.

Og, du har sagt før at jeg ikke har noe/lite innhold i mine innlegg. Beklager at jeg ikke treffer deg, men vi er alle ulike. Alle dine innlegg treffer sikkert ikke meg heller, men det bryr jeg meg lite om, så lenge du ikke tråkker over noen grenser.

Link to comment
Share on other sites

Til slutt vil jeg sit at vi godt kan ha noe strengere regler på andre plasser i forumet, men hold kamåtråden åpen for følelser.

 

Det handler ikke om hvorvidt vi skal tillate følelser eller ei. Spørsmålet er om vi, på tross av våre sterke følelser og vårt sterke engasjement, likevel skal kunne forvente et minimum av helt alminnelig folkeskikk?! Jeg kan ikke se annet enn at spørsmål må besvares bekreftende. Og jeg minner i samme slengen om begrunnelsen for dette forumets eksistens (det kan synes å ha gått noen hver forbi):

 

"Supporterklubbens (Arsenal Norways) formål er å støtte Arsenal i medgang og motgang, samt å fremme interessen for og kunnskapen om Arsenal i Norge". "For å leve opp til supporterklubbens formål skal klubben: (...) Ha egne hjemmesider på Internett." (Vedtektene).

Link to comment
Share on other sites

Smeller ballen tilbake:

Hvorfor er det så viktig for deg, at alle ord/beskrivelser skal være lov på kamptrådene?

 

Da "smeller jeg ballen tilbake" til deg igjen.

 

Jeg mener at i utgangspuktet at "Ytringsfrihed bør finde Sted" og at det er de som ønsker å snevre inn ytringsfrihteten som bør kunne begrunne dette.

Link to comment
Share on other sites

Da "smeller jeg ballen tilbake" til deg igjen.

 

Jeg mener at i utgangspuktet at "Ytringsfrihed bør finde Sted" og at det er de som ønsker å snevre inn ytringsfrihteten som bør kunne begrunne dette.

 

Du vil ikke svare?

 

Om du hadde tatt deg tid til å lese hele mine innlegg, istedenfor å bestemme deg over at de har lite innhold, så hadde du lest hva jeg har skrevet om hvorfor jeg er imot fri bruk av ord og ordbruk.

Det har jeg begrunnet mer enn godt nok, så da anbefaler jeg deg å lese mine innlegg.

 

Hva har dette med ytringsfrihet?

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...