Jump to content

2010.09.25 West Bromwich Albion H


Fabulous

Recommended Posts

Helt utrolig å kalle Arsenalspillere for "horer". Det er det dummeste jeg har hørt. Er det sånn man holder på med hos Tottenhams Venner så ønsker jeg heller at vi skal være "innpakket i bomull". Makan.

 

Enig, blir for dumt og kalle våre egne spillere slike ting..

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 159
  • Created
  • Last Reply

Så kom årets første tap, og det etter 8 kamper, 6 i PL, 1 i CL og 1 i LC, dermed har vi helvete løs her inne på forumet, intet nytt under solen :)

Dagens kamp var langt under pari, men mye av årsaken til det skal nok et hardtkjempende WBA få, tror nok det var mange som innbilte seg at dette skulle bli tre enkle poeng å hente.

WBA var derimot meget gode, slett ikke tilfeldig at de slo ut city fra LC og så langt ligger rett bak oss i PL.

Det var slett ikke BARE en sinnsyk innsats som lå bak denne seieren fra deres side, utrolig godt organisert, veldig aggressivt press på ballfører over hele fjøla og ikke minst effektive offensivt.

Når det gjelder Arsenal var mange av spillerne ikke til å kjenne igjen, ser det er mange som klager på den defensive delen av laget men jeg er mere misfornøyd med den offensive biten.

Arshavin, Chamakh, Eboue, Diaby og Song gjør alle en veldig svak kamp i dag og det er ikke til å komme vekk fra at også Almunia gjorde årets første blunder etter å ha spilt en veldig bra førsteomgang.

Jeg tror nok vi må godta at også Arsenal kan ha en elendig dag på jobben, neste helg kan vi imidlertid komme til å oppleve at forumistene går av hengslene pga at chelsky er utspilt og slått.

Fortsatt PROUD TO BE A GOONER!!!!!!!!!!!!!!!!!

Link to comment
Share on other sites

arshavin

 

Så kom årets første tap, og det etter 8 kamper, 6 i PL, 1 i CL og 1 i LC, dermed har vi helvete løs her inne på forumet, intet nytt under solen tongue.gif

Dagens kamp var langt under pari, men mye av årsaken til det skal nok et hardtkjempende WBA få, tror nok det var mange som innbilte seg at dette skulle bli tre enkle poeng å hente.

WBA var derimot meget gode, slett ikke tilfeldig at de slo ut city fra LC og så langt ligger rett bak oss i PL.

Det var slett ikke BARE en sinnsyk innsats som lå bak denne seieren fra deres side, utrolig godt organisert, veldig aggressivt press på ballfører over hele fjøla og ikke minst effektive offensivt.

Når det gjelder Arsenal var mange av spillerne ikke til å kjenne igjen, ser det er mange som klager på den defensive delen av laget men jeg er mere misfornøyd med den offensive biten.

Arshavin, Chamakh, Eboue, Diaby og Song gjør alle en veldig svak kamp i dag og det er ikke til å komme vekk fra at også Almunia gjorde årets første blunder etter å ha spilt en veldig bra førsteomgang.

Jeg tror nok vi må godta at også Arsenal kan ha en elendig dag på jobben, neste helg kan vi imidlertid komme til å oppleve at forumistene går av hengslene pga at chelsky er utspilt og slått.

Fortsatt PROUD TO BE A GOONER!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

Godt oppsummert Arshavin. Det er selvfølgelig ikke til å komme unna av at Almunia ikke var helt patent idag, men jeg mener, som Vieira04 at dette også er store forsvarsblundere. Til eksempel; Hva i helvete driver Kos med på 2-0 målet? ALT for passiv.

 

Men, det er som Arshavin sier - WBA var faktisk gode idag, og det er faktisk ikke tilfeldig at de ligger der de ligger og slår ut de laga de slår. De er det godt strukturert og organisert mannskap som aldri gir opp, og det er den store første forskjellen idag. Arsenalspillerne bare luntet rundt utpå der og det så ut som at de trodde at seieren ville komme automatisk, men sånn er det ikke i Premier League. Ingenting kommer gratis i denne ligaen, dette har vi fått i trynet gang på gang på gang på jævla gang i fem år nå.

 

Vi får trøste oss med at Spurs også mot et lag som ikke hadde vunnet ennå i PL - og med Nasri. Resten må bare se seg inderlig godt i speilet å begynne å ta alvoret, det begynner allerede til tirsdagen.

 

Sier som Arshavin; STILL proud to be an effin' Gooner!

Link to comment
Share on other sites

Så kom årets første tap, og det etter 8 kamper, 6 i PL, 1 i CL og 1 i LC, dermed har vi helvete løs her inne på forumet, intet nytt under solen :)

Dagens kamp var langt under pari, men mye av årsaken til det skal nok et hardtkjempende WBA få, tror nok det var mange som innbilte seg at dette skulle bli tre enkle poeng å hente.

WBA var derimot meget gode, slett ikke tilfeldig at de slo ut city fra LC og så langt ligger rett bak oss i PL.

Det var slett ikke BARE en sinnsyk innsats som lå bak denne seieren fra deres side, utrolig godt organisert, veldig aggressivt press på ballfører over hele fjøla og ikke minst effektive offensivt.

Når det gjelder Arsenal var mange av spillerne ikke til å kjenne igjen, ser det er mange som klager på den defensive delen av laget men jeg er mere misfornøyd med den offensive biten.

Arshavin, Chamakh, Eboue, Diaby og Song gjør alle en veldig svak kamp i dag og det er ikke til å komme vekk fra at også Almunia gjorde årets første blunder etter å ha spilt en veldig bra førsteomgang.

Jeg tror nok vi må godta at også Arsenal kan ha en elendig dag på jobben, neste helg kan vi imidlertid komme til å oppleve at forumistene går av hengslene pga at chelsky er utspilt og slått.

Fortsatt PROUD TO BE A GOONER!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

Dette var vel trådens mest fornuftige innlegg. Veldig enig med deg.

Link to comment
Share on other sites

Det er på ny snakk om at det skal være takhøyde på forumet, men man må da klare å holde litt igjen når man skriver et innlegg?

Håper at mod-teamet fjerner (forhåpentligvis) innlegg som rett og slett overgår TV-forumet..........

 

Hvorfor skal det fjernes innlegg? Hvem tar skade av at de står der?

 

Innleggene oser skuffelse, og vi er alle skuffa i dag. Synes de innleggene du vil ha fjernet er like viktige som alle andre innleggene på tråden.

Link to comment
Share on other sites

Hvorfor skal det fjernes innlegg? Hvem tar skade av at de står der?

 

Innleggene oser skuffelse, og vi er alle skuffa i dag. Synes de innleggene du vil ha fjernet er like viktige som alle andre innleggene på tråden.

 

Nei, det er veldig dumt å ha retningslinjer, og ha et visst krav på et offentlig forum?

 

Alle kan lese her, og vi har et ansvar som supportere med hva som står på denne siden. Om du mener at det ikke har noe å si hva slags ordlyd/ordsbruk som blir brukt på et slikt forum, så vil jeg gjerne høre oppskriften din på dette, og hvorfor.

 

Er vel ikke snakk om at noen hverken tar fysisk eller psykisk skade, men det er vel ikke derimot sagt at alt skal være lov?

Link to comment
Share on other sites

Enig med det Wenger sier på nettsiden (arsenal.com) angående kampen. Utrolig svakt kollektiv innsats. Å sette i gang men kritikk av enkeltspillere er ikke vits da de fleste situasjonene oppstår etter at flere spillere feiler.

 

Enorm strek i regningen for Arsenal dette og de kan ikke tillate seg mange slike kamper om de har håp om å vinne noe denne sesongen.

 

Ekstremt skuffet, men håper spillerne nå er rutinert nok til å bruke denne elendige opptrednen som inspirasjon fremover. Jeg forventer at de er minst dobbelt så skuffet som oss i kveld.

 

Up the Arse

Link to comment
Share on other sites

Det er ikke lett å vite hva man skal gjøre med forumet på en dag som dette. Banning og dumme utbrudd er det altfor mye av. Det meste skal få stå seg nå, men mange av dere må skjerpe dere for å få lov til å fortsette å være på forumet.

 

Arsenal tapte og de fleste av oss er sure og lei oss. Det er mulig å være negativ, realistisk og kritisk uten å bruke stygt språk. De gode og saklige innleggene drukner dessverre i mindre saklige og meningsfylte innlegg. Et innlegg trenger verken å være langt, intelligent eller positivt, men det som foregår i denne tråden nå er ikke en givende diskusjon. Vi at forumets innhold skal være av en viss kvalitet og jeg er overbevist om at alle vet med seg selv hva som er et godt innlegg og hva som er et unødvendig innlegg. Nettopp derfor ber jeg alle om å ta seg selv i nakken.

Link to comment
Share on other sites

Blir ikke noe gull om vi skal spille slike kamper nei.

Wenger har bare godt av det, endelig håper jeg han ser at han gjort en stor feil.

 

Han har gjort for mange feil i flere år, og tror neppe det blir hans siste store feil.

 

Han har en spillestall som ikke er go nok for å ta et liga gull.

 

Slik vil det være så lenge han ikke kvitter seg med visse spillere som ofte ikke er goe nok på dette nivået :)

 

Skal man ta et ligagull må man tøre å bruke mye mer penger på spillere en det Wenger har gjort de siste 4-5 åra.

 

Ellers blir det bare 3-4 plasser vært år :P

 

Arsenal har såpass bra med penger nå så det burde ikke være et stort problem.

Link to comment
Share on other sites

Håper alle som sier Almunia er grei holder KJEFT NÅ!

 

Han er en søppelidiot!

 

Det samme er alle som sier han er god i mål.

 

Gull i år? Hehe.

 

Jeg får lyst til å ryke på en advarsel fra moderator når jeg ser slike innlegg som dette. Makan!

Link to comment
Share on other sites

Så kom årets første tap, og det etter 8 kamper, 6 i PL, 1 i CL og 1 i LC, dermed har vi helvete løs her inne på forumet, intet nytt under solen :P

Dagens kamp var langt under pari, men mye av årsaken til det skal nok et hardtkjempende WBA få, tror nok det var mange som innbilte seg at dette skulle bli tre enkle poeng å hente.

WBA var derimot meget gode, slett ikke tilfeldig at de slo ut city fra LC og så langt ligger rett bak oss i PL.

Det var slett ikke BARE en sinnsyk innsats som lå bak denne seieren fra deres side, utrolig godt organisert, veldig aggressivt press på ballfører over hele fjøla og ikke minst effektive offensivt.

Når det gjelder Arsenal var mange av spillerne ikke til å kjenne igjen, ser det er mange som klager på den defensive delen av laget men jeg er mere misfornøyd med den offensive biten.

Arshavin, Chamakh, Eboue, Diaby og Song gjør alle en veldig svak kamp i dag og det er ikke til å komme vekk fra at også Almunia gjorde årets første blunder etter å ha spilt en veldig bra førsteomgang.

Jeg tror nok vi må godta at også Arsenal kan ha en elendig dag på jobben, neste helg kan vi imidlertid komme til å oppleve at forumistene går av hengslene pga at chelsky er utspilt og slått.

Fortsatt PROUD TO BE A GOONER!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

Yepp selv om jeg også er utrolig skuffa vet en at slike arbeidsuhell som jeg kaller dette skjer alle lag.

Det nytter ikke å vinne kamper i PL uten 100% innsats og guts.

I dag tapte vi for et lag som ville så mye mer enn oss.

Denne kampen bør glemmes fortest mulig.

Idag syns jeg midtbanen vårs var utrolig svak.

1 omg var forferdelig. Dette laget spilte langt langt under pari.

Håper Wenger får fokus i orden på dem igjen.

 

Og ja det er bra vi har moderatorer som prøver å holde en viss norm på forumet.

Blir rett og slett kvalm av å lese slike lavmålsinnlegg som det er her.

Har absolutt ingenting med frustrasjon å gjøre...heller idioti.

Toppen er nådd når en kaller Arsenal spillere for horer og søppelidiot. Det er

IKKE hva en Arsenal supporter med en snev av klasse gjør.

For meg kunne disse vært utestengt på forumet. Her har de ingenting å gjøre.

Link to comment
Share on other sites

Wenger har kjøpt flere meget gode spillere i det siste, men han burde absolutt ha erstattet Almunia. Almunia gjør for mange feil og er rett og slett ingen Verdensklasse keeper. Lørdagen så senket han Arsenal nok en gang. Synd at ikke Almunia kan spille slik han gjorde da han tok over for Lehman, for da var han god.

Edit: etter og ha lest gjennom alle de postene med stygt ordbruk og usakligheter, så blir det nå enda lengre til jeg gidder å komme innom gunners.no. Er det så vanskelig og holde en god tone og akspetere et poengtap? Det er da viktigere ting i verden enn en fotball kamp? Det må da gå ann å utestenge/advare de som ikke klarer å kommunisere på et voksent vis?

Link to comment
Share on other sites

Edit: etter og ha lest gjennom alle de postene med stygt ordbruk og usakligheter, så blir det nå enda lengre til jeg gidder å komme innom gunners.no. Er det så vanskelig og holde en god tone og akspetere et poengtap? Det er da viktigere ting i verden enn en fotball kamp? Det må da gå ann å utestenge/advare de som ikke klarer å kommunisere på et voksent vis?

 

Ser heller du holder deg her enn visse andre som ikke bør assosieres med Arsenal.

Link to comment
Share on other sites

Vi har vel alltid rotet det sjikkelig til hver eneste sesong hjemme mot et "bunnlag"..Denne gangen var det WBA som faktisk er et formlag så lang i sesongen..Tidligere har vi hatt problem mot lag som Hull etc..Idag synes jeg vi ikke viser noen vilje til å ta 3 poeng! Hva mangler vi? Jeg sender spmålet(og kansje svaret) videre til vår øverste leder,Arsene Wenger.......

Link to comment
Share on other sites

Vi har vel alltid rotet det sjikkelig til hver eneste sesong hjemme mot et "bunnlag"..Denne gangen var det WBA som faktisk er et formlag så lang i sesongen..Tidligere har vi hatt problem mot lag som Hull etc..Idag synes jeg vi ikke viser noen vilje til å ta 3 poeng! Hva mangler vi? Jeg sender spmålet(og kansje svaret) videre til vår øverste leder,Arsene Wenger.......

 

Mangler nok en Cesc og Van Persie i form pluss en ny keeper :P

Link to comment
Share on other sites

Hvorfor skal det fjernes innlegg? Hvem tar skade av at de står der?

 

Innleggene oser skuffelse, og vi er alle skuffa i dag. Synes de innleggene du vil ha fjernet er like viktige som alle andre innleggene på tråden.

 

Forstår eg deg rett, meiner du at å be ein medsupportar dra til helvete er både viktig og meiningsfylt. Og sikkert også eit uttrykk for god oppdragelse og folkeskikk.

Du store Nebukanesar, og heile kongerekkja.

Link to comment
Share on other sites

WBA gode vi svake, som sist helg. Er ein fryktelig dårleg trend at vi er svake kvar gang motstandarane våre faktisk velg å forsøke å gi motstand... kanskje wenger ikkje berre skal be dei andre laga om å tackle, men også om å ikkje forsvare seg og å løpe meir enn nødvendig???

Link to comment
Share on other sites

Dette er en sorgens dag i Arsenal Football Club sin stolte historie! Til dere optimister der ute som fortsatt tror vi tar ligagull: senk forventningene. Det gjør smerten mindre!

 

Jeg må si at jeg i år, som tidligere år, ikke har forventninger om ligagull. Håp kanskje - ikke forventning. Forventninger bør baseres på realisme. Alle bør se, selv innbitte Arsenalsupportere, at vi ikke har en stall som kan måle seg med Chelsea og Man Utd. Og når lager til de grader er så skadeutsatt til enhver tid, er det helt avgjørende med en ekstremt god bredde i stallen. Det vi i beste fall kan forvente, er at vi kjemper om 3. plassen. DET er realistisk!

 

Hvor ofte ser vi de to nevnte lagene snuble på hjemmebane mot lag som WBA? Aldri! Og det er det som skiller oss fra dem.

 

En annen ting som jeg lurer litt på - har Arsenal i det hele tatt noen form for fokus på defensiv organisering på treningsfeltet? Eller handler alt om å angripe? For skårer man mange nok mål, tåler man noen baklengs... er det filosofien, mon tro?

 

Uansett... 3 baklengs hjemme mot Albion er totalt uakseptabelt, og er i seg selv et klart vitnesbyrd om at vi ikke er noen gullkandidat.

 

Nei, folkens - ha realistiske forventninger for sesongen! Da raser ikke verden hver gang det skjer "slip ups".

Link to comment
Share on other sites

Vi supportere ligger et sted mellom håpet om å kjempe med Chelsea og Manu, og det mer realistiske målet som er å holde oss inne på topp 4. Tottenham tapte 0-1 mot Wigan, City klarte bare 1-1 mot Blackburn, vi klarte bare 2-3 mot WBA. I løpet av sesongen kommer ikke Chelsea og Manu til å prestere så rævva mot såpass svak motstand på hjemmebane. Vi er ikke et lag som SKAL hamle opp med de to store, men vi HÅPER vi er det. Helt enig med "Rune C". I mine øyne har vi en større bredde i troppen enn Manu og Chelsea, men de har likevel mer kvalitet. Chelsea har kanskje ikke mer enn 18-19 spillere de bruker en hel sesong (og de har ikke flere de kan bruke. De har faktisk en ganske liten tropp når det kommer til gode spillere, men de de har er bedre enn våre, ser man bort fra Cesc). Vi trenger flere topp topp spillere, for slik det er nå er det for mange som er avhengige av gode dager - de er altfor ustabile.

En annen ting er at jeg mener det bør seriøst vurderes å gi Wenger sparken. Hvorfor? Han burde skjønt for 2-3(!!!) år siden at Almunia burde vært erstattet. ALLE ser det, og nå som det gang på gang blir referert til hvor fantastisk økonomien i klubben er, burde det være null problem å gjøre noe med det. Kanskje det ikke finnes en tilgjengelig (som det så fint heter i fra Wengers munn) keeper av høyeste kaliber nå, men å hente fra hylle 2, 3, 4, 5 eller seks hadde uansett vært mye bedre enn det vraket som står i mål nå.

Og hvorfor bruker han ikke Szczezny? Han er ikke mye yngre han nå enn Mannone sto noen kamper. Er ikke Szczezny så god som vi tror, eller er bare Wenger ute å kjøre? Hvorfor lar han unggutter spille hele tiden, mens han nekter en ung keeper det samme? Når David De Gea kan stå for A.Madrid, kan vel Szczezny stå for Arsenal???

En siste ting er at jeg synes Sqillacci har gjort en ok inntreden i Arsenal, og mener helt klart han og Verm må utgjøre stopperparet i år. Koscielny derimot virker å være altfor dårlig. Kunne nevnt 10 britiske stoppere som er bedre enn han!!!

Link to comment
Share on other sites

Til alle dere som synes Koscielny, Almunia og Wenger er rævva og burde fått sparken, våkne opp nå, tvert!!!

De tre nevnte herrer har prestert utrolig bra hele denne sesongen, inntil i går.

Hvis et feilskjær skal være nok til å få sparken og bli hudflettet så blir supporter-livet altfor ustabilt, livet kommer til å bli mange høye topper og noen utrolig dype daler fremover, vi må prøve å finne en fornuftig mellomting her.

Jeg har definitivt et håp og en sterk tro på at dette Arsenal-laget skal stå på toppen til slutt i mai neste år, når vi ser på kvaliteten både i tropp, hos enkeltspillere og manager i tillegg til bredden i stallen mener jeg vi skal være med å kjempe om gullet denne sesongen.

Minner om at gårsdagens lag manglet årets store spiller så langt Walcott, vår kaptein Fabregas, vår toppscorer van Persie, Vermaelen, Bendtner, Ramsey og ikke minst Wilshere, noen som la merke til hans innhopp i går??

Her har vi en spiller med en STOR fremtid, en spiller som allerede til neste helg kan være med å gjøre livet surt for chelsky :P

De manglende spillerne er ikke noen hvem-som-helst, det er spillere som hver for seg innehar kvaliteter til å utgjøre en stor forskjell når de kommer tilbake på laget, noen av dem er forhåpentligvis med allerede mot chelsky, gårsdagens midtbane var simpelthen alt for dårlig og jeg håper vi slipper å bruke Eboue samtidig med Diaby så mange ganger denne sesongen, vi klarer vel alle å se hva forskjellen fra Fabregas og Nasri/Wilshere som erstattere for de vil utgjøre.

Det er med stoooor overbevisning jeg fremfører:

 

ARSENAL TILL I DIE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Link to comment
Share on other sites

Til alle dere som synes Koscielny, Almunia og Wenger er rævva og burde fått sparken, våkne opp nå, tvert!!!

De tre nevnte herrer har prestert utrolig bra hele denne sesongen, inntil i går.

Hvis et feilskjær skal være nok til å få sparken og bli hudflettet så blir supporter-livet altfor ustabilt, livet kommer til å bli mange høye topper og noen utrolig dype daler fremover, vi må prøve å finne en fornuftig mellomting her.

Jeg har definitivt et håp og en sterk tro på at dette Arsenal-laget skal stå på toppen til slutt i mai neste år, når vi ser på kvaliteten både i tropp, hos enkeltspillere og manager i tillegg til bredden i stallen mener jeg vi skal være med å kjempe om gullet denne sesongen.

Minner om at gårsdagens lag manglet årets store spiller så langt Walcott, vår kaptein Fabregas, vår toppscorer van Persie, Vermaelen, Bendtner, Ramsey og ikke minst Wilshere, noen som la merke til hans innhopp i går??

Her har vi en spiller med en STOR fremtid, en spiller som allerede til neste helg kan være med å gjøre livet surt for chelsky ;)

De manglende spillerne er ikke noen hvem-som-helst, det er spillere som hver for seg innehar kvaliteter til å utgjøre en stor forskjell når de kommer tilbake på laget, noen av dem er forhåpentligvis med allerede mot chelsky, gårsdagens midtbane var simpelthen alt for dårlig og jeg håper vi slipper å bruke Eboue samtidig med Diaby så mange ganger denne sesongen, vi klarer vel alle å se hva forskjellen fra Fabregas og Nasri/Wilshere som erstattere for de vil utgjøre.

Det er med stoooor overbevisning jeg fremfører:

 

ARSENAL TILL I DIE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

Enig at noen tar litt vel av i fht kritikken av enkeltspillere. Men gull er utopisk å forvente mener jeg. Du "minner" om alle våre skader. Ja, nettopp.... det er jo kjernen i hvorfor vi ikke er med i gullkampen år etter år. Vi har jo alltid 5-8 spillere ute med skade, for å sette det litt på spissen. Så derfor er det en del av hverdagen vår. Dette, i tillegg til at vi ikke får skikk på den defensive organiseringen, gjør at vi i beste fall kan forvente 3. plass. Egentlig virker det som om vi trener på ballwatching, hehe.... for der har vi jamen blitt gode :P

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...