Jump to content

2010.09.25 West Bromwich Albion H


Fabulous

Recommended Posts

Satser på dette laget i morgen:

 

Vela - Chamakh - Arshavin

 

Wilshere - Song - Nasri

 

Clichy - Vermaelen - Koscielny - Sagna

 

Almunia

 

Vela og Wilshere fortjener sjansen, de har imponert i det siste. Heller Wilshere enn Denilson mot West Brom på hjemmebane.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 159
  • Created
  • Last Reply

Satser på dette laget i morgen:

 

Vela - Chamakh - Arshavin

 

Wilshere - Song - Nasri

 

Clichy - Vermaelen - Koscielny - Sagna

 

Almunia

 

Vela og Wilshere fortjener sjansen, de har imponert i det siste. Heller Wilshere enn Denilson mot West Brom på hjemmebane.

 

 

 

Frykter 10-mann i forsvar, og at det kan bli en kjedelig og etterhvert vanskelig slitekamp. Håper følelsen virkelig slår totalt feil. Vi er bedre på tempo, teknikk, individuelle og lagmessige kvaliteter, men vi har mange faste brikker ute og rytmen kan gå i stå. Normalt skal det være nye 3 poenger, så vi får håpe det normale fortsetter enda i 90minutter.......

Med to tøffe bortekamper de neste kampen, så trenger vi ikke noen nye skader.

 

Bytter Denilson mot enten Nasri eller Jack, så er jeg meget enig med det meste på laget ditt. (Vermalen er forstatt skadet, så der kommer nok en annen fransk spiller inn på stopperplass)

Ikke for at Denilson er noe "bedre" enn de nevnte, eller har spesielle kvaliteter i akkurat denne kampen. Baserer det rett og slett, for å ikke få noen nye skader.

Jack har spilt mye i det siste, og det kan tære på kroppen på en 18-åring. Ellers har jo Nasri nettopp kommet tilbake fra skade, og vi trenger virkelig denne spilleren neste helg, om ikke Fabregas rekker kampen.

 

Har en meget stygg følelse for kampen. (bank i bordet).

Det endrer seg vel, når drakta er på og flagget er hengt ut.

 

Gooner

Link to comment
Share on other sites

Almunia

Sagna – Koscielny – Squillaci – Clichy

Song – Wilshere

Nasri

Arshavin – Chamakh – Vela

 

Med den skadelista me har er det ikkje så mange alternativ... viss Diaby er friskmeldt kan han vere eit alternativ på midten.

 

Her er det skadde laget:

Fabianski

Eboue - Vermaelen - Djorou - Gibbs

Ramsey - Fabregas

Rosicky

Bendtner - Van Persie - Walcott

 

Viss ikkje Diaby er friskmeldt kan han vere med å kjempe om ein plass på laget :-)

 

Flott før kampen innslag TV2: http://www.tv2.no/play/sport/premierleague?progId=459924

Link to comment
Share on other sites

Frykter 10-mann i forsvar, og at det kan bli en kjedelig og etterhvert vanskelig slitekamp. Håper følelsen virkelig slår totalt feil. Vi er bedre på tempo, teknikk, individuelle og lagmessige kvaliteter, men vi har mange faste brikker ute og rytmen kan gå i stå. Normalt skal det være nye 3 poenger, så vi får håpe det normale fortsetter enda i 90minutter.......

Med to tøffe bortekamper de neste kampen, så trenger vi ikke noen nye skader.

 

Bytter Denilson mot enten Nasri eller Jack, så er jeg meget enig med det meste på laget ditt. (Vermalen er forstatt skadet, så der kommer nok en annen fransk spiller inn på stopperplass)

Ikke for at Denilson er noe "bedre" enn de nevnte, eller har spesielle kvaliteter i akkurat denne kampen. Baserer det rett og slett, for å ikke få noen nye skader.

Jack har spilt mye i det siste, og det kan tære på kroppen på en 18-åring. Ellers har jo Nasri nettopp kommet tilbake fra skade, og vi trenger virkelig denne spilleren neste helg, om ikke Fabregas rekker kampen.

 

Har en meget stygg følelse for kampen. (bank i bordet).

Det endrer seg vel, når drakta er på og flagget er hengt ut.

 

Gooner

 

 

 

Deler ditt syn angående Wilshere, er litt bekymret for ham nå etter 120 min denne uka, veldig lett å gå på en muskelskade i dag hvis han spiller...

Håper på mange utbyttinger fra laget mot spudz, og satser på:

 

Almunia

Sagna-Squillaci- Koscielny- Clichy

Diaby-Song-Denilson

Nasri-Chamakh-Arshavin

 

 

Tror Nasri klarer dette...ellers er jeg helt sikker på at WBA legger seg dypt på banen men at de sannsynligvis vil sjokkpresse høyt og samlet tidlig i kampen.

Chamakh blir uhyre viktig i slike kamper fremover, spesielt på hjemmebane når de aller fleste av våre motstandere vil ligge bakpå og tette igjen rundt egen 16-meter.

Vi får med vår marokanske venn muligheten til å variere spillet mye mere i slike tilfeller, tøff i luften og duellspillet som han er, i tillegg til at han er utrolig dyktig til å linke opp med 3.mannsbevegelsen hele tiden, noe som er helt avgjørende for vår evne til å penetrere motstanderne som ligger kompakt bakpå.

Jeg vil faktisk påstå at han har vist seg å være langt bedre enn både van Persie og Bendtner i denne rollen.

Vår hollandske venn har dog større evne til å score mål på egen hånd foreløpig.

Dette er en kamp vi må vinne for å kunne gå til topps på brua neste helg, regner ikke med at chelsky vinner i helga...

Link to comment
Share on other sites

Synes at Cesc ser litt skeptisk ut jeg, men eg tror at andre omgangen vil bli bedre, Sagna har virket frisk på høyre back/kanten og kanskje det er her Arsenal vil gjøre det i dag?!

"siterer" Larry David og sier: Ingen grunn til begeistring!

Ikke begynn å klandre Almunia nå. Koscielny som er skyld i begge målene. Drittspiller! I går gikk Arsenal ut og skrøt av overskuddet, men det de presterer på banen er søren meg ikke mye å skryte av. Ingen av spillerne har i dag vist noe i nærheten av å fortjene å spille på Arsenal. Neste uke er det Chelsea på Stamford Bridge!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...