Jump to content

2010.09.25 West Bromwich Albion H


Fabulous

Recommended Posts

Joda, Alumunia fortjener mye pepper p.g.a. av tabber, men hele den defensive delen av laget får en blackout i dag. Det er kanskje på tide men å gamble med Szczesny på keeperplass, med den begredelige forsvarsfireren vi hadde i 2. omgang så hjelper det vel egentlig ikke uansett hvem som står i mål.

 

EDIT: skrivefeil

Hvis De Gea kan stå for Atletico Madrid, kan Szczesny stå for Arsenal

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 159
  • Created
  • Last Reply

Gratulerer til oss med 2-1. Bare synd det ble 2-3 på grunn av en latterlig polskfransk stopperskikkelse

Jeg syns ikke det er riktig å henge ut hverken den ene eller den andre i dag. I dag var det faktisk Arsenal, som lag, som var skyldige i tapet. Den eneste på banen som kan sove med et snev av god samvittighet i natt er Nasri.

 

Det er mange som skal ha refs i dag: Song - hvorfor tror du at du er i stand til å leke playmaker i Fabregas sitt fravær! Hold deg til det du kan, forsvar!.

 

Koscielny og Clichy: ta beroliggende midler før dere entrer banen. Alt for mange tabber på grunn av stress. Jeg har tidligere skrytt av Kos, til tross for 2 tabber, men nå er det 4 store tabber i innledningen av PL.

 

Almunia: gjør det som er best for både deg og klubben. Pakk sakene dine og returner til Spania.

 

Chamakh: Hvor ble det av din gedigne arbeidsinnsats?

 

Jeg kunne fortsatt sånn med alle de involverte i dagens kamp, men stopper her. Det ville blitt "forumpolitisk ukorrekt".

Link to comment
Share on other sites

Hello darkness, my old friend...

 

Ord blir fattige, jeg kan faktisk ikke klare å finne noe beskrivende. Dette må bortimot være det værste jeg har sett av ett Arsenal lag som supporter de siste 20 årene. Totalt mangel på innsats, så utrolig arrogant. For en fornærmelse mot alle som stilte opp på Emirates idag, og alle som kastet bort 90 minutter av sitt liv på å se på denne dritten her.

 

Almunia er tilbake til sitt sedvanlige jeg, kunne jo håpe det var ett engangstilfelle, men desverre så tror jeg ikke på det. Men han fikk jo null hjelp av laget, så skal vel ikke la dette bli ett "nei til Almunia" innlegg.

 

Var vel kun Nasri som fortjener mer enn en strek på børsen idag, men det er kun på bakgrunn av at han luntet inn ett par trøstemål. Greit nok ser ikke SÅ ille ut med 2-3 som det gjorde med 0-3. Men vi som har sett kampen ser at det var jo nesten komisk og en parodi på å være ett topplag.

 

Byttene burde skjedd i pausen. Wenger burde innsett i løpet av førsteomgangen hvor dette gikk. Virker som han hadde den samme arrogante holdningen som laget, at dette vinner vi uansett. STOR strek i boka de Wenger, men en enda større strek med uviskbart blekk til Almunia, Sagna,Kosci, Squillachi, Clichy, Eboue, Song, Diaby, Nasri, Arshavin, Chamack. Jeg klarer bare ikke å forstå hvordan dere 11 som skal representere ARSENAL FOOTBALL CLUB kan gjøre en slik forestilling. Er det mulig å yte mindre innsats med mindre man setter seg på ræva i 90 pluss.

 

Resultatet idag lyver også, WBA var bedre enn 2-3 tilsier. De var kvikkere, de var mer aggresive, de viste hjerte og for å sitere Hamren Attityd. mens våre gutter....

 

Utklasset, utspilt og ydmyket over hele linja. Det er på slike dager jeg misunner de som bryr seg null og nada om fotball, de slipper slike følelser.

 

Nå venter Chelsea neste helg, og de har også såret stolthet, kan bli en interessant kamp, men jeg frykter vi kommer til kort der også, selv om Fab4 skulle dukke opp. MEN igjen, skulle det vise seg at jeg tar feil så kommer jeg nok til å få den deilige følelsen som jeg vet veier opp for slike dager.

 

Men idag så er det bare....hva er det den boka til Ari Behn heter...?

 

Sliter med å være en stolt gooner idag, trøsten får være at "alle" de andre rundt oss også tapte...Den som hadde hatt 12`eren idag..

 

Over og ut fra en slukøret og trist gooner...

Link to comment
Share on other sites

Synes Wenger må ta mye av skylden for tapet idag. Startet i en merkelig 4-4-2 formasjon hvor man ser mange spillere som ikke finner seg til rette. Litt bedre når vi gikk tilbake til 4-3-3 hvor Arshavin og Nasri begynner å få ting bedre til.

 

Men midtbanen i starten var helt udugelig. Mye feilpasninger og rot som midtstopperne og Almunia måtte forsøke å rydde opp i, med varierende hell. Diaby og Eboue hadde en spesielt dårlig dag idag. Når Nasri blir trukket ned i midtbanen og får selskap av Wilshere blir det et helt annet lag, det skjedde bare for sent.

 

Clichy har en lei tendens til å trekke for lang inn mot midten når han er i forsvarslinjen. Det åpner for mange av de kontrasjansene WBA hadde idag. Nei dette var bare trist!

Link to comment
Share on other sites

Synes kanskje du skulle ta deg en pust i bakken og komme tilbake når du har lagt bort søppel idiot praten!

Og bare så det er sagt,idag kunne vi spilt med superman,,eller alle i fantastic 4 i mål,,likavel ville vi tapt.

 

[...]

 

Eller, det er ikke deg er forbannet på, men de ****** som spiller på Arsenal. Svin er de, som forlanger millioner i månedslønn. Heldigvis kjøper jeg ikke drakter, bruker ikke ett pund på idiotene. Jeg er medlem i Arsenal, men håper de pengene går til utbytte til aksjonærene heller enn spillerne.

 

Dette ville aldri blitt akseptert i dagene hvor Adams, Keown, Vieira og Bergkamp regjerte.

 

Samtlige Arsenalspillere kan få kontraktene annullert.

 

Har fulgt Arsenal siden 1985, men aldri vært like flau(kanskje med unntak av Wrexham-tapet).

 

Endret

zaldor

Link to comment
Share on other sites

Utrolig at fotballspillere i Arsenal får lov til å kalle seg profesjonelle. Det var ikke en kjeft som var profesjonell på Emirates i dag ihvertfall. Diaby og Eboue var ekstremt dårlig, Eboue på samme nivå som da han ble pepet ut. Almunia er klart skyld i to mål, og beviser nok en gang at han ikke er god nok. Ellers så spiller alle andre under pari, og da blir man rundspilt av WBA. Skam!

Link to comment
Share on other sites

Jeg syns "du kanskje skulle ta deg en pust i bakken" og reise til helvete!

 

Eller, det er ikke deg er forbannet på, men de horene som spiller på Arsenal. Svin er de, som forlanger millioner i månedslønn. Heldigvis kjøper jeg ikke drakter, bruker ikke ett pund på idiotene. Jeg er medlem i Arsenal, men håper de pengene går til utbytte til aksjonærene heller enn spillerne.

 

Dette ville aldri blitt akseptert i dagene hvor Adams, Keown, Vieira og Bergkamp regjerte.

 

Samtlige Arsenalspillere kan få kontraktene annullert.

 

Har fulgt Arsenal siden 1985, men aldri vært like flau(kanskje med unntak av Wrexham-tapet).

 

Ikke enig med deg i det du skriver, men setter pris på at folk igjen tørr å skrive ut sin frustrasjon på forumet.

Link to comment
Share on other sites

Jeg syns "du kanskje skulle ta deg en pust i bakken" og reise til helvete!

 

Eller, det er ikke deg er forbannet på, men de horene som spiller på Arsenal. Svin er de, som forlanger millioner i månedslønn. Heldigvis kjøper jeg ikke drakter, bruker ikke ett pund på idiotene. Jeg er medlem i Arsenal, men håper de pengene går til utbytte til aksjonærene heller enn spillerne.

 

Dette ville aldri blitt akseptert i dagene hvor Adams, Keown, Vieira og Bergkamp regjerte.

 

Samtlige Arsenalspillere kan få kontraktene annullert.

 

Har fulgt Arsenal siden 1985, men aldri vært like flau(kanskje med unntak av Wrexham-tapet).

 

Anbefaler at du virkelig holder deg unna forumet sånn ca 1-2 timer etter kampslutt heretter. Hva i all verden er det du sier? Ta å les gjennom det innlegget ditt en gang til og meld deg ut av Arsenal for det du skriver er rett og slett hull i huet!

Link to comment
Share on other sites

Jeg syns "du kanskje skulle ta deg en pust i bakken" og reise til helvete!

 

Eller, det er ikke deg er forbannet på, men de horene som spiller på Arsenal. Svin er de, som forlanger millioner i månedslønn. Heldigvis kjøper jeg ikke drakter, bruker ikke ett pund på idiotene. Jeg er medlem i Arsenal, men håper de pengene går til utbytte til aksjonærene heller enn spillerne.

 

Dette ville aldri blitt akseptert i dagene hvor Adams, Keown, Vieira og Bergkamp regjerte.

 

Samtlige Arsenalspillere kan få kontraktene annullert.

 

Fuckings apekatter.

Jeg syns "du kanskje skulle ta deg en pust i bakken" og reise til helvete!

 

Eller, det er ikke deg er forbannet på, men de horene som spiller på Arsenal. Svin er de, som forlanger millioner i månedslønn. Heldigvis kjøper jeg ikke drakter, bruker ikke ett pund på idiotene. Jeg er medlem i Arsenal, men håper de pengene går til utbytte til aksjonærene heller enn spillerne.

 

Dette ville aldri blitt akseptert i dagene hvor Adams, Keown, Vieira og Bergkamp regjerte.

 

Samtlige Arsenalspillere kan få kontraktene annullert.

 

Har fulgt Arsenal siden 1985, men aldri vært like flau(kanskje med unntak av Wrexham-tapet).

Jeg skal prøve å overse tåpelighetene og heller forsøke å konforntere deg med diskusjon.

Tror du situasjonen hadde blitt bedret om alle spillerne fikk annulert sine kontrakter? Hvordan skulle vi da vunnet kamper? Da kunne vi ikke ha stilt et lag før i Januar, og da måtte man ha begynt helt på scratch med å hente en hel tropp. Til tross for glimrende årsresultat ville dette blitt vanskelig. Mest sannsynlig ville vi blitt sparket ut av ligasystemet.

 

Arsenal spillerne er ikke horer. Så vidt jeg vet selger de ikke seksuelle tjenester. Det gjør din beskrivelse av spillerne ukorrekt. Ta deg tid til å lese innlegget ditt en gang til, så skjønner du at det er mange elementer i det som hverken er fornuftig eller korrekt.

Link to comment
Share on other sites

Ikke enig med deg i det du skriver, men setter pris på at folk igjen tørr å skrive ut sin frustrasjon på forumet.

 

Hvorfor? Tør ikke folk å skrive det de mener?

 

Er det fordi "eliten" i styret er over og har intervjuer med latkukene på laget?

 

Skal vi ha et forum som ikke tør å være kritisk til de overbetalte primadonnaene på laget?

 

BRANNFAKKEL: Se til Tottenhams venner, der er det lite moderering, høy takhøyde, og et meget interessant forum; på godt og vondt :-)

Link to comment
Share on other sites

Jeg syns "du kanskje skulle ta deg en pust i bakken" og reise til helvete!

 

Eller, det er ikke deg er forbannet på, men de horene som spiller på Arsenal. Svin er de, som forlanger millioner i månedslønn. Heldigvis kjøper jeg ikke drakter, bruker ikke ett pund på idiotene. Jeg er medlem i Arsenal, men håper de pengene går til utbytte til aksjonærene heller enn spillerne.

 

Dette ville aldri blitt akseptert i dagene hvor Adams, Keown, Vieira og Bergkamp regjerte.

 

Samtlige Arsenalspillere kan få kontraktene annullert.

 

Har fulgt Arsenal siden 1985, men aldri vært like flau(kanskje med unntak av Wrexham-tapet).

 

Dette kan ikke være akseptabelt på et forum moderator ??

 

Ta deg en pust i bakken !!

Link to comment
Share on other sites

Hvorfor? Tør ikke folk å skrive det de mener?

 

Er det fordi "eliten" i styret er over og har intervjuer med latkukene på laget?

 

Skal vi ha et forum som ikke tør å være kritisk til de overbetalte primadonnaene på laget?

 

BRANNFAKKEL: Se til Tottenhams venner, der er det lite moderering, høy takhøyde, og et meget interessant forum; på godt og vondt :-)

Vil du virkelig at vårt forum skal være på samme nivå som TV? Vil du virkelig at vi som arsenal supportere, skal senke oss ned på tottenham nivå? Det er for meg helt uforståelig!

Link to comment
Share on other sites

Jeg skal prøve å overse tåpelighetene og heller forsøke å konforntere deg med diskusjon.

Tror du situasjonen hadde blitt bedret om alle spillerne fikk annulert sine kontrakter? Hvordan skulle vi da vunnet kamper? Da kunne vi ikke ha stilt et lag før i Januar, og da måtte man ha begynt helt på scratch med å hente en hel tropp. Til tross for glimrende årsresultat ville dette blitt vanskelig. Mest sannsynlig ville vi blitt sparket ut av ligasystemet.

 

Arsenal spillerne er ikke horer. Så vidt jeg vet selger de ikke seksuelle tjenester. Det gjør din beskrivelse av spillerne ukorrekt. Ta deg tid til å lese innlegget ditt en gang til, så skjønner du at det er mange elementer i det som hverken er fornuftig eller korrekt.

 

Tror du jeg mener at spillerne skal få annullert kontrakten? Nei, men dagens innsats bør få konsekvenser! Trekk i lønn!

 

Ser at innlegget mitt kom to ganger hos deg, jeg redigerte bort "apekatter", slik at ingen skulle tro at det var rasisme involvert. Men apekatter er de :-) Dumme og tåpelige... Disse skal vi applaudere? Kaste bort penger på?

 

Vil du virkelig at vårt forum skal være på samme nivå som TV? Vil du virkelig at vi som arsenal supportere, skal senke oss ned på tottenham nivå? Det er for meg helt uforståelig!

 

Vi skal ikke senke oss ned, vi skal heve oss OPP og tåle de harde ord som de har på TV. Vi er faen meg pakket inn i bomull her på gunners.no og jeg frykter det er fordi kontigentene våre går med til at styret reiser over til England og stryker pent på "spillerne" som spiller på a-laget. Ergo tåles det ingen kritikk mot disse.

Link to comment
Share on other sites

Tror du jeg mener at spillerne skal få annullert kontrakten? Nei, men dagens innsats bør få konsekvenser! Trekk i lønn!

 

Ser at innlegget mitt kom to ganger hos deg, jeg redigerte bort "apekatter", slik at ingen skulle tro at det var rasisme involvert. Men apekatter er de :-) Dumme og tåpelige... Disse skal vi applaudere? Kaste bort penger på?

Hvorfor i all verden skriver du at alle skal få sine kontrakter annullert hvis du ikke mener det? Jeg er helt enig i at spillere som prester dårlig, må ta konsekvensen av det. Sånn er det for alle ansatte i hele verden. Å få spraken etter en dårlig dag på jobben, er heldigvis mer uvanlig.

Hvis du ønsker et forum som TV har, vil jeg anbefale forumet på arsenal.no. Der er takhøyden større (uten at jeg vil si noe negativt om arsenal.no sine forumister)

Link to comment
Share on other sites

To positive ting med denne kampen: hjemmefansen og Samir Nasri. Ellers er dette en forpult rævva kamp. Og jeg tørs påstå at vi må slå Chelsea. Nei.. gidder egentlig ikke og skrive noe mye mere siden jeg det er lenge siden jeg har vært så skuffet.. Men som altid; Proud to be a Gooner!

Link to comment
Share on other sites

Jeg syns "du kanskje skulle ta deg en pust i bakken" og reise til helvete!

 

Eller, det er ikke deg er forbannet på, men de horene som spiller på Arsenal. Svin er de, som forlanger millioner i månedslønn. Heldigvis kjøper jeg ikke drakter, bruker ikke ett pund på idiotene. Jeg er medlem i Arsenal, men håper de pengene går til utbytte til aksjonærene heller enn spillerne.

 

Dette ville aldri blitt akseptert i dagene hvor Adams, Keown, Vieira og Bergkamp regjerte.

 

Samtlige Arsenalspillere kan få kontraktene annullert.

 

Har fulgt Arsenal siden 1985, men aldri vært like flau(kanskje med unntak av Wrexham-tapet).

 

 

Jeg har bare fulgt Arsenal siden 91,men har faktisk opplevd like ille tap som dette med både Adams,Dixon og med flere av de store på laget,,bla annet mot coventry og charlton på highbury,,men å kalle spillerene for horer og div synes jeg er direkte ufint.

Skjønner at du er sint å skuffet,og det er vel ingen vits å fortsette denne diskusjonen...jeg deler tross alt din skuffelse,,bare på en litt annen måte.

Kan forresten godt hende jeg havner i helvete til slutt,,men satser på at det ennå blir noen år til :)

Link to comment
Share on other sites

Jeg har bare fulgt Arsenal siden 91,men har faktisk opplevd like ille tap som dette med både Adams,Dixon og med flere av de store på laget,,bla annet mot coventry og charlton på highbury,,men å kalle spillerene for horer og div synes jeg er direkte ufint.

Skjønner at du er sint å skuffet,og det er vel ingen vits å fortsette denne diskusjonen...jeg deler tross alt din skuffelse,,bare på en litt annen måte.

Kan forresten godt hende jeg havner i helvete til slutt,,men satser på at det ennå blir noen år til :)

 

Beklager at jeg skrev det. Virkelig. Det skulle være humoristisk, men skriftlig er det vanskelig :-)

 

Charlton 2-4 var vondt, men ikke på samme måten som idag.

 

Det nærmeste jeg kommer dagens er tapet mot Norwich i tidenenes første PL-kamp da vi tapte på Highbury og feiten scorte alle målene. Idag lå alt klart til seier og press på Chelsea på toppen.

Link to comment
Share on other sites

Ja, hva skal man si etter en slik kamp. På 0-3, følte jeg deja vu til åpningskampen sesongen 1993/94. Vondt, trist, og ikke minst pinlig.

 

Tja, jeg ser jo at deler av forumet nå, legger dette på Almunia sine skuldre. Er ikke helt enig i det. Skal man legge ut skyld, så må man se helhetlig på situasjonene. Er det kun keeper sitt ansvar, når andre i laget tillater muligheter?

 

1.omgang:

Store problemer med pasningsfeil, plasseringsfeil, rytmen offensivt var nesten fraværende, og mange spillere langt under pari i kvalitet.

Almunia går ut å satser alt i en duell, men kom litt for seint inn. Klar straffe, men Almunia reddet straffen og gjorde opp sin egen feil. En ganske vanlig situasjon i fotballen, så Almunia er langt ifra den eneste som gjør et slikt "inngrep" iløpet av sesongen. Det går kjapt, og keeper må bestemme seg iløpet av tideler av et sekund uten å angre.

 

2.omgang:

0-1: Dårlig av Sagna som selger seg i duellen, som gir mulighet for å få slått en 45graders pasning inn i feltet fra dødlinja. Situasjonen fortstetter med dårlig markering/komunikasjon i feltet. Flere som skal ha feil i dette målet.

 

0-2: En ball som Almunia burde reddet, MEN; hvorfor lar Koscielny denne Jara få så stor avstand, og gi han mulighet til å gå på skudd fra 6-7meter??? Synes dette målet er like mye Koscielny sin feil, som Almunia. Han burde aldri fått denne skuddmuligheten, rett og slett svakt av vår drakt nummer 6. Ballen går kjapt fra så kort hold, men Almunia burde fokusert mer på å få kroppen på ballen og ikke gå etter å "holde" skuddet.

 

0-3: Almunia på ny ut i en situasjon, men hadde han mange andre valg? Jeg synes ikke det, for det er ingen Arsenal-spillere som er aggresive i den situasjonen der. Det kommer en wba spiller i stort rom på 6-7meter fra mål, og Almunia går ut for å gjøre målet mindre. Han slenger seg ikke ned, og det var en fornuftig avgjørelse med tanke på straffemuligheter. Dårlig markering og dårlig jobbing innenfor eget felt, gir målet etter innlegget. Synes ikke Almunia er den eneste som skal ha skyld i dette målet, så hva skulle han gjort annerledes? Hadde han stått, og wba spilleren scoret fra skrått hold på 6 meter; så hadde det også blitt et skrik om passiv keeper.

Nei, her synes jeg ikke det er riktig å legge ut kun skyld på Almunia.

 

1-3: Nasri

2-3: Nasri

 

Tanker:

Dårlig flyt i spillet i store deler av kampen, dårlig posisjonering både offensivt og defensivt, dårlig komunikasjon, og mange spillere med mange personlige feil.

 

Diaby fikk sjansen, og dette tipper jeg har sin grunn at vi trenger hans kvaliteter (fysikk og hodestyrken) neste søndag. (trenger ikke Diaby i dette nivået neste kamp)

Skjønner Wenger meget godt, men Diaby var rett og slett meget dårlig idag. Plasserer seg feil gang etter gang, virker umotivert, og gir sammen med Eboue lite hjelp til en etterhvert forvirret Song. Ellers så meget trygge Song, virket som om han ikke visste hvor og når han skulle gå i løp, dueller, eller hvilken sone han skulle bevege seg i.

 

Eboue med mange personlige feil, og hvor han langt ifra kom seg inn i spillet. Det nivået han presterte idag, er rett og slett langt under det man må forvente og kreve. Han hadde sjansen til å vise seg frem for å få mere spilletid i ukene som kommer, dette kastet han elegant vekk.

 

Det er klart at når vi mangler Persie, Fabregas, Walcott, og bl.a Vermaelen, så er det klart at laget kan prestere på et mer ujevnt nivå. Jeg forstår at Wenger ville spare Jack og Rosicky, men er svært skuffet over hva enkelte spillere gir til laget når de fikk sjansen/spilte.

Det er helt greit å tape, når vi gjør vårt beste. Skjer det når så mange ikke spiller, jobber, eller vil virkelig vinne, da er det uakseptabelt.

Idag møter vi et lag, vi skal føre selv med nevnte spillere ute av laget. Selvfølgelig kan det skje tap, men det skal ikke da komme etter en slik kamp som idag.

 

Savnet av en rettvendt spiss (fox in the box) som joker, kom til syne idag. Chamakh hadde en tøff dag på jobb, og skulle hatt en spiller som tok litt av oppmerksomheten fra sterke wba-stoppere i 2.omgang.

Alt i alt, en kamp vi SKAL og MÅ glemme kjapt. Sesongen er ikke ødelagt pga dette, så er ikke noe vits i å krisemaksimere.

 

Det er på ny snakk om at det skal være takhøyde på forumet, men man må da klare å holde litt igjen når man skriver et innlegg?

Håper at mod-teamet fjerner (forhåpentligvis) innlegg som rett og slett overgår TV-forumet..........

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...