Jump to content

2010.09.25 West Bromwich Albion H


Fabulous

Recommended Posts

  • Replies 159
  • Created
  • Last Reply

:huh:-->

QUOTE(Stefan B @ Sep 25 2010, 05:33 PM) 206984[/snapback]

Og Almunia viser at han ikke er god nok for Arsenal.

 

Nå MÅ Szczesny få sjansen?!

 

Ikke mye som tyder på at det er Szczesny som får sjansen dersom Almunia blir satt ut... Som du vet er det Fabianski som sitter på benken, og dermed er rangert som nr 2.... enn så lenge.

Link to comment
Share on other sites

:huh:--><div class='quotetop'>QUOTE(Stefan B @ Sep 25 2010, 05:33 PM) 206984[/snapback]</div><div class='quotemain'><!--quotec-->

Og Almunia viser at han ikke er god nok for Arsenal.

 

Nå MÅ Szczesny få sjansen?!

Ikke mye som tyder på at det er Szczesny som får sjansen dersom Almunia blir satt ut... Som du vet er det Fabianski som sitter på benken, og dermed er rangert som nr 2.... enn så lenge.

 

Hvis Fabianski igjen får sjansen ovenfor Szczesny så tror jeg det er på tide at Wenger får et besøk av et par menn med hvite frakker.

 

Både Mannone og Szczesny burde være ovenfor Fabianski.

Link to comment
Share on other sites

:huh:--><div class='quotetop'>QUOTE(Stefan B @ Sep 25 2010, 05:33 PM) 206984[/snapback]</div><div class='quotemain'><!--quotec-->

Og Almunia viser at han ikke er god nok for Arsenal.

 

Nå MÅ Szczesny få sjansen?!

 

helt sykt at vi har trodd at almunia ville klare å imponere oss denne sesongen. ønsker rett og slett aldri å se han i mål for arsenal igjen. diaby fortjener heller ikke noen plass i startoppstillingen. song har heller ikke akkurat gjort det vi forventer.

 

lurer på om arshavin vet at det er kamp?

 

almunia må UT av dette laget. forkastelig at han spiller med kapteinsbindet. om wenger ikke tar affære nå, begynner jeg å tro at han har problemer med noe. dette kan ikke aksepteres. dette er noe av det flaueste jeg har sett.

Link to comment
Share on other sites

var noen som mente at vela så mer sulten ut når han kom inn som innbytter... er vel det latterligste innhoppet så langt. mange nærmest uforklarlige forsøk på gjennomspill fra et elendig arsenallag. går selvsagt an å ha en svak dag, men når 9 av 11 har det, må en spørre seg om wenger har sett treningene den siste uken. rosicky og nasri vil mye, men har INGEN bevegelse rundt seg. MØKK

Link to comment
Share on other sites

Latterlig svak innsats fra alle mann, bakerst står Almunia som vi VET ikke er god nok. Vi blir lekt med av WBA hjemme, ser ikke noe gullag i Arsenal desverre, ikke i år heller. Altfor svake bakover som vi har sett i mange år. Trist

 

ser desverre ikke ut som et gullag dette nei. song er bra bakover, men direkte svak fremover. vela ser jeg ikke potensialet i lengre. diaby er bra på sitt beste, men er som oftest direkte elendig. almunia kan vi vel bare håpe at blir solgt.

 

vermaelen, cesc, nasri, rosicky, walcott og van persie er klasse. resten er alt for svake og ustabile. desverre.

Link to comment
Share on other sites

bør ikke være mange som forsvarer at vi har ligaens aller dårligste 1. og 2. valg til å vokte buret. jeg mener helt klart at fabianski og almunia har spilt seg ut av all diskusjon om spill for arsenal igjen. nå har almuniaklovnen passer lehmanns tabber flere ganger på 1/3 av kampene. BORT

Link to comment
Share on other sites

Jaja, tilbake til gamle synder... Rævva forsvarsarbeid med usikker keeper, hele laget mentalt fraværende omtrent hele kampen og vi blir taktisk utspilt av et hardkjempende og effektivt West Brom-lag som vinner fortjent.

 

Minte meg veldig om hjemmetapet mot Hull for to år siden dette.

Lærer vi aldri? Nei.

Har sagt det før og sier det igjen...Vi vinner ikke noe før vi får i orden det defensive og syns vi ble avslørt hvor ustabile vi kan være i dag.

Det meste sitter i topplokket, men hvor vanskelig kan det være da?

 

Honnør til Nasri som er den eneste som virkelig gir alt og vil noe utpå der idag.

 

Rævva!

Link to comment
Share on other sites

Arsenal er kun 1 poeng foran West Brom, og West Brom har hatt det vanskeligste programmet av alle lag i serien: Chelsea, Pool og Arsenal borte, Tottenham, Birmingham og Sunderland hjemme.

Man kan jo se på dette som at de kanskje ikke er så dårlige som folk tror, men Arsenal skal uansett slå West Brom på hjemmebane!

Link to comment
Share on other sites

Håper alle som sier Almunia er grei holder KJEFT NÅ!

 

Han er en søppelidiot!

 

Det samme er alle som sier han er god i mål.

 

Gull i år? Hehe.

 

Synes kanskje du skulle ta deg en pust i bakken og komme tilbake når du har lagt bort søppel idiot praten!

Og bare så det er sagt,idag kunne vi spilt med superman,,eller alle i fantastic 4 i mål,,likavel ville vi tapt.

Link to comment
Share on other sites

Gratulerer til oss med en 2-1-seier. :) Bare synd det ble 2-3 på grunn av en latterlig keeperskikkelse.

Joda, Alumunia fortjener mye pepper p.g.a. av tabber, men hele den defensive delen av laget får en blackout i dag. Det er kanskje på tide men å gamble med Szczesny på keeperplass, med den begredelige forsvarsfireren vi hadde i 2. omgang så hjelper det vel egentlig ikke uansett hvem som står i mål.

 

EDIT: skrivefeil

Link to comment
Share on other sites

Dette beviser vell at vi aldri kan sitte uten nerver foran noen Arsenalkamper, for Arsenal kommer aldri til å lære av sine feil. Emirates skal være vårt fort, der skal ingen slå oss, og hvertfall ikke West Brom. Pasningsspillet var fraværende i dag, og forsvarsspillet lå på nivået til et middelmådig norsk 5. divisjonslag. :) :angry:

 

I fare for å få warning, eller utestengelse, stopper jeg innlegget nå.

Link to comment
Share on other sites

Orker ikke å irritere meg over kampen, det er så ufattelig mange som spiller så utrolig dårlig at jeg virkelig ikke har ord. Det som sjokkerer meg er innsatsen de fleste legger ned i dag. Helt forferdelig!

 

Nei, denne kampen glemmer jeg så fort så mulig for det nytter ikke å klage over Almunia, Wenger eller forsvaret. For alt var ræva i dag!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...