Arsenalboy93 Posted August 30, 2010 Report Share Posted August 30, 2010 VS Barclays Premier League, Emirates Stadium Saturday, September 11, 2010, 15:00 Arsenal har en bra statistikk mot Bolton på hjemmebane, på de 4 siste, har vi 3 seier og en uavgjort. Målforskjellen er 9-4. Arsenal har også en imponerende statistikk, uavhengig av hjemmebane eller bortebane, vi har 6 strake seier og har ikke tapt mot Bolton siden 2006 I fjor blei det 4-2 etter en begredelig førsteomgang, der vi lå under 2-0. Er det noen som har lyst til å mimre litt er målene her: http://www.youtube.com/watch?v=_merwssFNSs&feature=related Form Arsenal: UVV Form Bolton:UVU Skadesituasjonen Skadesituasjonen til Arsenal er ikke dårlig. Bendtner forventes å være tilbake i slutten av september, Nasri burde være tilbake rundt 15 september, Ramsey burde ifølge Wenger, være tilbake i november en gang og Frimpong er tilbake om 6 måneder. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mikl02 Posted August 30, 2010 Report Share Posted August 30, 2010 Bolton* Ellers bør dette være grei skuring. Selvom Bolton har hatt en ganske så bra start i PL bør vi regelrett kjøre over de på hjemmebane. At de er så "fysisk sterke" kan vi ikke skylde på. Dette vinner vi. Tips: 3-0 - 2 mål av Arshavin og ett av Chamakh. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kim Posted August 30, 2010 Report Share Posted August 30, 2010 Når det gjelder de 4 siste, uavhengig av hjemmebane eller bortebane, så er statistikken enda bedre, vi har faktisk 6 strake seier! Det er jo rett og slett en maktdemonstrasjon å ha 6 seiere på 4 kamper Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mikl02 Posted August 30, 2010 Report Share Posted August 30, 2010 Ja, der er vi helt overlegne! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arsenalboy93 Posted August 30, 2010 Author Report Share Posted August 30, 2010 Det er jo rett og slett en maktdemonstrasjon å ha 6 seiere på 4 kamper vi har ikke tapt mot Bolton siden 2006! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mikl02 Posted August 30, 2010 Report Share Posted August 30, 2010 Og vi skal faen ikke tape til helga! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kim Posted August 30, 2010 Report Share Posted August 30, 2010 vi har ikke tapt mot Bolton siden 2006! Jeg vet det. Men det du skrev, var på de siste 4, uavhengig av hjemme eller bortebane, så har vi 6 strake seiere. Dersom det var på de siste 4 årene du tenkte på, så må du spesifisere dette. For forut for den nevnte setningen, så snakker du om de siste 4 kampene på hjemmebane, så da er det lett å anta at du fortsatt snakker om kamper og ikke år i påfølgende setning Så dermed så høres det ut som vi har 6 strake seiere på 4 kamper Link to comment Share on other sites More sharing options...
termax Posted August 30, 2010 Report Share Posted August 30, 2010 Og vi skal faen ikke tape til helga! Neste helg. Nå er det to uker landslagspause. Deretter skal vi spille 7 kamper på 22 dager. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Magnus87 Posted August 30, 2010 Report Share Posted August 30, 2010 Bolton kommer til å være uten Jaaskelainen pga hans røde kort mot Birmingham i helget. Det bør gjøre jobben mye lettere. Bolton har en relativt god angrepsrekke så vi skal ikke undervurdere dem for mye. Men vi bør klare å score minst 2 på dem! Vi får satse på at vi ikke får noe nye skader i landslagspausen... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Castor Posted August 30, 2010 Report Share Posted August 30, 2010 Vi får satse på at vi ikke får noe nye skader i landslagspausen... Bank i bordet Link to comment Share on other sites More sharing options...
svein.wilberg@gmail.com Posted September 2, 2010 Report Share Posted September 2, 2010 Vi får satse på at vi ikke får noe nye skader i landslagspausen... Hvor mye er du villig til å satse? NB!Vi har 16 spillere som skal i aksjon. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ben Elfen Posted September 2, 2010 Report Share Posted September 2, 2010 Bolten, hahaha BE Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Gunner Posted September 2, 2010 Report Share Posted September 2, 2010 Gleder meg til denne kampen. Blir vel noe sånn: Manuel Almunia Manuel Almunia - Manuel Almunia - Manuel Almunia - Manuel Almunia Manuel Almunia - Manuel Almunia - Manuel Almunia Manuel Almunia - Manuel Almunia - Manuel Almunia HE DIVES TO THE LEFT, HE DIVES TO THE RIGHT, HE CATCHES EVERY BALL IN HIS SIGHT!! Almunia Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rotteh Posted September 2, 2010 Report Share Posted September 2, 2010 Hahahaha, ler så jeg griner her. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Justin Sane Posted September 3, 2010 Report Share Posted September 3, 2010 Skal ikke undervurdere Bolton. Veldig tøft lag som går minst like i kroppen på deg som Blackburn. Link to comment Share on other sites More sharing options...
termax Posted September 3, 2010 Report Share Posted September 3, 2010 Skal ikke undervurdere Bolton. Veldig tøft lag som går minst like i kroppen på deg som Blackburn. Nja. Alle lag i PL er jo fysiske, men Bolton er vel et av de lagene som har forsøkt å bli mer spillende. Spesielt etter at Owen Coyle overtok roret. Jeg har ikke sett Bolton i år, så jeg er spent på hvordan de har utviklet seg. Arsenal har etterhvert fått en ganske robust sentrallinje (Chamach, Diaby, Song, Squillaci, Vermaelen), og det er få eller ingen lag som kommer til å overkjøre oss fysisk i tida slik som tilfellet var for bare 2-3 sesonger siden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nuhi Posted September 3, 2010 Report Share Posted September 3, 2010 Det må bli seier her, vi har ikke råd til å tape slike kamper. Spørsmålet er bare hvor mange skader vi må leve med etter landslagskampene.. Satser på en 5-0 seier! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Skopling Posted September 3, 2010 Report Share Posted September 3, 2010 Petter Northug kalte det barneskirenn.. Etter denne matchen vil vi kalle det løkkefotball! Denne har jeg troa på! 3-0! Link to comment Share on other sites More sharing options...
West McLaren Posted September 3, 2010 Report Share Posted September 3, 2010 Noen som skal over for å se kampen? Jeg drar over på torsdag for å få med meg Muse på Wembley dagen før kampen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mikl02 Posted September 4, 2010 Report Share Posted September 4, 2010 Muse <3 du er heldig!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
magys Posted September 4, 2010 Report Share Posted September 4, 2010 Skal nok ikke på kampen, men skal på Muse konserten på lørdag Selv om skulle gjerne vært der på fredag og på Emirates på lørdag, men slik ble det da... Til kampen så trur jeg at vi vinner 4-0 etter Walcott x3, Fabregas Link to comment Share on other sites More sharing options...
Daddy Cool Posted September 4, 2010 Report Share Posted September 4, 2010 Noen som skal over for å se kampen? Jeg drar over på torsdag for å få med meg Muse på Wembley dagen før kampen. Verdens beste rockeband og verdens beste fotballag på to dager i London må være en drøm... Link to comment Share on other sites More sharing options...
arshavin Posted September 5, 2010 Report Share Posted September 5, 2010 Hva i hule heite er det TV2 driver med??????? Sender ikke Arsenal-Bolton?????????? Brenn i helvete Link to comment Share on other sites More sharing options...
kjafs Posted September 5, 2010 Report Share Posted September 5, 2010 Hva i hule heite er det TV2 driver med??????? Sender ikke Arsenal-Bolton?????????? Brenn i helvete Ja, jeg vet. Det er helt grusomt. Savner Dag Solheim allerede!.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
zaY- Posted September 6, 2010 Report Share Posted September 6, 2010 De viser den, og jeg får sett den. Har 6 HD kanaler fra Tv2 via Altibox. Men er nok ikke like lett for de som bare har 3 kanaler.. Og får forresten en ekstra kanal på lørdag ettersom det vises 7 kamper samtidig da. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.