Jump to content

2010.09.11 Bolton H


Arsenalboy93

Recommended Posts

Hvilken kanal viser di den på? TV2 PL 1,2 og 3 viser jo Chelsea, Liverpoolg og City?

 

Edit: Ser den går på Sumo. Noen som har sett Arsenal på Sumo før? Hva er prisen for "dagspass" og hvordan er kvaliteten?

 

Vet ikke om de har dagspass. Tror det koste 99 kr. uka for Sumo Sport. 199 kr. for 1 mnd.

 

Har ikke sett PL på Sumo, men jeg ble ikke spesielt imponert over kvaliteten når jeg så Tippeliga tidligere i sommer. Kvalitet hoppet fra ganske bra til dårlig med jevne mellomrom.

Med forbehold om at den har blitt bedre mener jeg at man lik så godt spare pengene å se streaming gratis på f.eks. myp2p.eu.

 

Jeg syns de har fått nok penger av meg for PL-kanalene og er ikke interessert i å bruke penger på Sumo.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 151
  • Created
  • Last Reply

Bohemen viser den.

 

Takk, men stedet er som regel stappfullt. Så jeg står nok over, skal heller en tur til Highbury som ifølge bruttern min skal vise Arsenalkampen.

 

Lar oss nyte kampen, det blir godt å nyte Arsenalkamp igjen etter en laaaaaaaaaaange pause

Link to comment
Share on other sites

Da er det endelig kamp igjen etter den sykt kjedelige landslagpausen. Eneste minuset er at vi ikke får sett vårt kjære Arsenal på tv. Tror dette blir en rimelig lett kamp, og at vi kommer til og kjøre over Bolton i 90min. og at vi stikker av med en 4 - 0 seier. Håper vi får se Vela fra start idag, elsker denne gutten og mener hvis vi gir han spilleitd kommer han til og bli gull! Satser på at de som spilte bra før landslagspausen fortsetter, mens de andre også spiller bra. Håper på denne lagoppstillingen:

Almunia

 

Sagna-Koscielny-Squillaci-Clichy

 

Song-Diaby

 

Arshavin-Cesc-Vela

 

Chamakh

 

Lykke til alle Gooners! :)

Link to comment
Share on other sites

Hva har vi å frykte mot Bolton?

 

Tøffingen Kevin Davis er ifølge Wenger 'committed' og ikke 'dirty'. En spesiell spiller som år etter år vinner kåringen 'lagde flest frispark' i PL. Bare i siste kamp mot Birmingham lagde han 8 frispark. Han er hard i hodeduellene og våre franske midtstoppere får testet seg i luftdueller i dag. Forhåpentligvis får de litt hjelp av Song og Diaby også.

 

Paul Robinson har fått en ny vår på venstreback, og samarbeidet med Martin Petrov på venstrekanten har vist seg å være en suksess. Det er viktig at vår høyreside får kontroll på disse to, og det er grunnen til at jeg ønsker Eboue fra start. Robinsons hurtighet og stadige overlaps betyr at vi trenger en høyrekant som kan forsvare og/eller låse Boltons overgangsmuligheter på venstrekanten.

 

Ellers tror jeg vi kan glede oss til mange sjanser i dag, og forhåpentligvis mange mål. Boltonforsvaret skal ikke ha nok hurtighet til å følge vårt raske og teknisk gode pasningsspill.

 

Arshavin - Chamach - Eboue

Diaby - Cesc - Song

Clichy - Koscielny - Squillaci - Sagna

Almunia

 

Lykke til alle sammen!

Link to comment
Share on other sites

Åååå jeg savner Canal + sine PL sendinger med Dag Solheim :)

Der ville vi blitt prioritert foran shitty kamper!

... og foran Fulham - Wolves.. Skuffende av TV2 å prioritere dette foran Arsenal, men har vell noe med Hangeland/Riise å gjøre! Synd, men får ta til takke med stream..

Tipper 3-1 seier i dag

Link to comment
Share on other sites

Helt utrolig hvor mange lag som går foran Arsenal egentlig. Opplevde en gang at de viste Blackburn-Bolton en gang i Gnålesund, var ikke mulighet å få sett Arsenal enda jeg sprang rundt hele sentrum der!

 

Jeg foreslår at du tar den en tur innom en pøbb neste gang tusmo og slutter å løpe rundt i sentrum :)

Link to comment
Share on other sites

Dere som syter, klager og gnåler over at Arsenal ikke vises i "mer enn" 7 av de 8 første kampene:

Skjerp dere! Prøv å se litt utenfor deres egen verden. Det finnes for eksempel mange Stoke-fans i Norge.

Jeg vil selvsagt også se Arsenal hver gang, men selvsagt skal de vise andre lag også. De kommer garantert til å la vær vise Pool, Chelsea og MU en gang eller to i løpet av sesongen også, og jeg synes det bør være sånn at de andre "dårligere" lagene kan vises også.

Slik Canal+ gjorde det var bra for oss, men ikke for de som holder med mindre lag. NRK holder på å voldta Adeccoligaen nå med å vise Fredrikstad omtrent like mange ganger som resten av lagene i divisjonen til sammen, og det uten at de er særlig bedre, om bedre i det hele tatt, enn Løv Ham og NIL Trysil, som ikke har blitt vist en eneste gang på hjemmebane.

 

Så over til kampen i dag: Jeg liker ikke våre kamper mot Bolton. Har blitt endel mål mot der i de siste årene. Lukter litt uavgjort, særlig med tanke på Boltons fine start. Vanskelig å si om vi hadde vunnet i fjor om dommeren hadde gjort jobben sin på 2-2 scoringen. Vi taper ikke dette, men kan fort bli uavgjort. Vi må egentlig vinne siden MU ser ut til å vinne mot Everton.

Link to comment
Share on other sites

Dere som syter, klager og gnåler over at Arsenal ikke vises i "mer enn" 7 av de 8 første kampene:

Skjerp dere! Prøv å se litt utenfor deres egen verden. Det finnes for eksempel mange Stoke-fans i Norge.

Jeg vil selvsagt også se Arsenal hver gang, men selvsagt skal de vise andre lag også. De kommer garantert til å la vær vise Pool, Chelsea og MU en gang eller to i løpet av sesongen også, og jeg synes det bør være sånn at de andre "dårligere" lagene kan vises også.

Slik Canal+ gjorde det var bra for oss, men ikke for de som holder med mindre lag. NRK holder på å voldta Adeccoligaen nå med å vise Fredrikstad omtrent like mange ganger som resten av lagene i divisjonen til sammen, og det uten at de er særlig bedre, om bedre i det hele tatt, enn Løv Ham og NIL Trysil, som ikke har blitt vist en eneste gang på hjemmebane.

 

Så over til kampen i dag: Jeg liker ikke våre kamper mot Bolton. Har blitt endel mål mot der i de siste årene. Lukter litt uavgjort, særlig med tanke på Boltons fine start. Vanskelig å si om vi hadde vunnet i fjor om dommeren hadde gjort jobben sin på 2-2 scoringen. Vi taper ikke dette, men kan fort bli uavgjort. Vi må egentlig vinne siden MU ser ut til å vinne mot Everton.

Sutt å syt på oss andre som syter:)

Link to comment
Share on other sites

Dere som syter, klager og gnåler over at Arsenal ikke vises i "mer enn" 7 av de 8 første kampene:

Skjerp dere! Prøv å se litt utenfor deres egen verden. Det finnes for eksempel mange Stoke-fans i Norge.

Jeg vil selvsagt også se Arsenal hver gang, men selvsagt skal de vise andre lag også. De kommer garantert til å la vær vise Pool, Chelsea og MU en gang eller to i løpet av sesongen også, og jeg synes det bør være sånn at de andre "dårligere" lagene kan vises også.

Slik Canal+ gjorde det var bra for oss, men ikke for de som holder med mindre lag. NRK holder på å voldta Adeccoligaen nå med å vise Fredrikstad omtrent like mange ganger som resten av lagene i divisjonen til sammen, og det uten at de er særlig bedre, om bedre i det hele tatt, enn Løv Ham og NIL Trysil, som ikke har blitt vist en eneste gang på hjemmebane.

 

Så over til kampen i dag: Jeg liker ikke våre kamper mot Bolton. Har blitt endel mål mot der i de siste årene. Lukter litt uavgjort, særlig med tanke på Boltons fine start. Vanskelig å si om vi hadde vunnet i fjor om dommeren hadde gjort jobben sin på 2-2 scoringen. Vi taper ikke dette, men kan fort bli uavgjort. Vi må egentlig vinne siden MU ser ut til å vinne mot Everton.

 

Jeg er enig med deg, selv jeg var blant hylekoret.

Link to comment
Share on other sites

Arsenal

 

 

 

Manuel Almunia

 

 

Emmanuel Eboue

 

Laurent Koscielny

 

Sebastien Squillaci

 

Kieran Gibbs

 

 

Andrey Arshavin

Cesc Fabregas

Tomas Rosicky

Jack Wilshere

Alex Song

 

 

Marouane Chamakh

*

Substitutes

 

 

Lukasz Fabianski

Bacary Sagna

Gael Clichy

Abou Diaby

Samir Nasri

Denilson

Carlos Vela

 

 

et meget spennende lag med noen overraskelser som gibbs eboue og wilshere:) squilliaci debuterer! og vi har en meget sterk benk! gledelig å se at Nasri er tilbake og:)

Link to comment
Share on other sites

Blir skikkelig irritert over at Vela aldri får starte, NÅR han har sjansen..

 

Enig med deg. Wenger sa at Vela var en av grunnene til at han ikke erstattet Adebayor forrige sesong, men det ble ikke akkurat mange sjanser på Vela før laget var så skadeskutt at han MÅTTE starte. Det skaper ikke akkurat tillit mellom spilleren og manageren, særlig heller ikke når han begynte å vise litt form så ble han satt tvert ut av laget når andre spillere kom tilbake fra skade.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...