Jump to content

2010.09.11 Bolton H


Arsenalboy93

Recommended Posts

  • Replies 151
  • Created
  • Last Reply

Første minuttene var veldig positive. Etter det lot vi Bolton styre en stund før vi fikk et heldig mål. Klønete tabbe av Kosci som fører til baklengsmålet. Skjønner ikke hvorfor han skulle heade ballen den veien.

 

Bolton er farlige, så dette blir tøft i andre omgang. Arshavin har hatt mange sjanser og burde klart å score på en av sjansene. Forhåpentligvis får han satt en eller to i andre omgang.

Link to comment
Share on other sites

Almunia gjorde det han kunne i den situasjonen, og kan derfor frikjennes for baklengsmålet.

 

frikjennes? tja, ja, næsj, syns ikke akkurat han evner å få føttene fra bakken i det han "kaster seg". syns det minner litt om tigerspranget han har mot tottenham. men det er selvsagt kos sin feil i utgangspunktet. finnes mange keepere som har evner til å rette opp slike feil.

Link to comment
Share on other sites

Var helt sikker på at kampen skulle gå på TV2 HD og ble ekstremt skuffa over at det ikke ble som jeg trodde siden jeg bestilte Premier League-pakken i går. Burde selvfølgelig skjekka på forhånd før jeg bestilte. Er det noen som vet hvor mange andre kamper de ikke viser? Ser det blir nevnt at de viser 7 av 8 kamper, men vi spiller da flere enn det...

 

Hvis dette er en av veldig få de ikke viser, så skal jeg forsøke å svelge skuffelsen, men er det et mønster så...

 

 

Bolton-målet er en gavepakke fra Kos. Ingen andre kan klandres. Nuff said.

Link to comment
Share on other sites

Er det noen som skal klandres i denne kampen, er det ikke Almunia eller Koscielny, men Arshavin og Chamakh. Chamakh har ikke vært synlig i det hele tatt, mens Arshavin har bommet på flere kjempesjanser!

 

helt klart. svært svakt fremste ledd i dag ja. er nok mange ungutter som ville gjort det mye bedre. men mål er mål :(

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...