Jump to content

2010.09.11 Bolton H


Arsenalboy93

Recommended Posts

  • Replies 151
  • Created
  • Last Reply

Hvis jeg har skjønt det riktig så går Arsenal - Bolton kl 23.00 på Pl HD 1.

At de(tv2) synes at Fulham-Wolverhampton & City-Blackburn er viktigere enn en arsenal kamp er en av årsakene til min store skepsis mht Tv2 sitt oppkjøp av Premier League!

Link to comment
Share on other sites

Hvis jeg har skjønt det riktig så går Arsenal - Bolton kl 23.00 på Pl HD 1.

At de(tv2) synes at Fulham-Wolverhampton & City-Blackburn er viktigere enn en arsenal kamp er en av årsakene til min store skepsis mht Tv2 sitt oppkjøp av Premier League!

 

Den vises ikke direkte på en av de tre "hovedkanalene" til Tv2. Har selv en fotballpakke fra altibox, der jeg har 7 HD kanaler fra Tv2(de tre hovedkanalene, mens resten egentlig er skysports tenker jeg. Jeg får da sett alle kampene på tv, + jeg har gratis tilgang til Sumo. Det er litt dumt for de med bare 3 kanaler da de ikke viser Arsenal på en av disse alltid.

Link to comment
Share on other sites

Hvis jeg har skjønt det riktig så går Arsenal - Bolton kl 23.00 på Pl HD 1.

At de(tv2) synes at Fulham-Wolverhampton & City-Blackburn er viktigere enn en arsenal kamp er en av årsakene til min store skepsis mht Tv2 sitt oppkjøp av Premier League!

De viser vel Fulham pga Hangeland og Blackburn pga Gamsten. Gleder meg til Nordtveit blir fast på førstelaget, da kommer de til å vise hver arsenalkamp

Link to comment
Share on other sites

identisk med det laget eg satte opp, men vart litt skeptisk til å bruke Cesc frå start då eg las at spania møtte argentina i buenos aires i kampen på tirsdag. halvparten av dei argentinske spelarane er jo i primera division til dagleg, så den kampen kunne vel gjerne ha blitt spelt i spania? kanskje dette opnar for rosicky frå start i staden for cesc?

 

håper også at JET får eit innhopp i løpet av kampen, fysikken burde passe godt mot boltonforsvaret.

Link to comment
Share on other sites

Det blir spennende å se hvem Wenger velger ved siden av Vermaelen. Squillaci har spilt 90 min i reservelagskampen mot Blackburn, og er fit for fight. Hvis han har den fysikken det ryktes at han har syns jeg han bør starte. Det hersker liten tvil om at Bolton vil forsøke å kjempe oss ut av stilen, så her trenger vi alle de muskler vi har tilgjengelig. Pga dette mener jeg at Eboue bør starte høyrevingen fremfor Rosicky. Jeg tror nok Mozart har innsats og duellstyrke nok, men han er jo skjør som porselen. JET som "supersub" i denne posisjonen?

Link to comment
Share on other sites

Squillaci får spille seg inn, hvis han klarer. Jeg kan ikke se at Koscielny har spilt seg ut av laget enda i alle fall.

 

Spille seg inn - spille seg ut :)

 

Jeg håper de midtstopperne som er best, starter kampen mot Bolton. Jeg har sett Koscielny i preseason og i to PL-kamper, og jeg har lest masse om ham de siste par månedene. Jeg har også sett Squillaci-videoen og sammendraget fra reservelagskampen mot Blackburn. Det har blitt litt lesing om denne karen også, og jeg må si jeg har blitt spesielt oppløftet over kommentarer fra franske fotballfans.

 

Det er ikke opp til meg å bestemme hvem av disse som skal spille. De som skal gjøre det har heldigvis et mye bedre grunnlag enn meg å ta beslutningen på.

 

Jeg tror Squillaci er den beste av disse to, og jeg tror også at han starter mot Bolton.

 

Mye av laget gir seg selv, men det blir spennende å se hvem som blir valgt på høyreving i Walcotts skadefravær. Vi har mange gode alternativer. Eboue er kanskje først i køen, men også Rosicky, Nasri og JET (han var helt rå mot Blackburn res) vil kunne gjøre en god jobb mot Bolton.

 

Et lite spørsmåltegn har jeg også ved Fabregas i startelleveren. Han har skuffet så langt i sesongen, men det er vel riktig å spille ham i form, eller? Nasri og Rosicky er spennende muligheter.

Link to comment
Share on other sites

Ja, hvordan fikk du til det!?! en av Grunnene til at jeg i det hele tatt kjøpte tv2 HD var at jeg trudde jeg skulle få se ALLE arsenal kampene.. blei litt skuffet over tv2 der gitt!

Fikk det av Komplett.no. Aner ikke om det er noe alle kundene til komplett får eller om det kun er bedriftskunder

Link to comment
Share on other sites

Jeg mener Rosicky absolutt burde få sjansen. Han har vært frisk de gangene han har kommet innpå, han var god mot Liverpool, han var god mot Blackpool og gjorde ingen dårlig figur mot Blackburn. Rosicky er en meget kreativ og teknisk god spiller, som har lettere for å finne åpningene i et forsvar, enn mange andre. Itillegg kan han gå forbi et helt pressledd aleine

Link to comment
Share on other sites

Bare 48 og en halv time igjen til kamp nå..... Siden tapet på Camp Nou 6.april har Arsenal spilt 8 kamper, 4 av dem ubetydelige. 4 skikkelige Arsenalkamper på 5 måneder!!! :blink: Jeg går snart på veggene. Lenge leve klubbfotballen! (Alt annet kan ryke og reise for min del!)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...