Jump to content

Bolton B, 17.01.10


Bergkamp88

Recommended Posts

Ja og så håper jeg vi slipper å se Traore spille igjen. AW må prøve å finne noen andre som kan gjøre en mere sikker jobb som VB

 

Traore er litt sterkere, litt tøffere og litt raskere (tredje raskeste i Arsenal) og han legger overlegent best innlegg av alle backer vi har i klubben. Han har forstatt mye å lære når det kommer til posisjonering og jeg syns han allerede har vist stor framgang i så måte. Jeg tror Traore kommer til å være vår framtidig nr 1 på venstrebacken.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 136
  • Created
  • Last Reply

Traore er litt sterkere, litt tøffere og litt raskere (tredje raskeste i Arsenal) og han legger overlegent best innlegg av alle backer vi har i klubben. Han har forstatt mye å lære når det kommer til posisjonering og jeg syns han allerede har vist stor framgang i så måte. Jeg tror Traore kommer til å være vår framtidig nr 1 på venstrebacken.

 

Ingen umulighet det. Tror faktisk det kan ble en tøff fight for venstrebackplassen.

Vi må vel ha den beste dekningen i PL på denne plassen.

Ikke glem Gibbs i så henseende. Både han og Traore har hatt en god utvikling denne sesongen.

Er utrolig hva mye spilletid kan få til :D

Link to comment
Share on other sites

Jeg er virkelig spent på hvordan Wenger komponerer laget i dag.

 

1. En mulighet er å sette Eastmond rett inn i Songs rolle. Eastmond er en intelligent spiller, men mangler fart og styrke.

 

2. Flytte Vermaelen inn på Songs plass og sette Sol inn som hans ersatter.

 

3. Bruke en Diaby, Nasri, Fabregas i Songs plass.

 

4. Gå tilbake til tradisjonell 4-4-2

 

Personlig fortrekker jeg å sette inn Eastmond, men er ikke sikker på om Wenger våger å sette guttungen inn i en kamp som muligens blir veldig intensiv. Ang det å flytte TV opp til midtbanen så liker jeg ikke tanken på å splitte vår glitrende stopperpar, ikke aner jeg hvor god Sol er heller (eller Silvestre i hans sted).

 

Jeg er veldig skeptisk til Nasri og Diaby til en slik rolle. Nasri har en veldig naiv måte å gå inn i dueller på. Rett som det er så virker det som om han vil at han skal bli driblet slik at han kan løpe etter spilleren. Noen hardhaus av en takler er han ikke og det blir han neppe heller.

 

Diaby gir mer mening etter mitt syn, men fortsatt er jeg skeptisk til hans evne til å holde litt for lenge på ballen. Det er mindre alvorlig å miste ballen lenger oppe på banen enn på egen halvdel. Diaby kunne imidlertid falle tilbake som stopper når TV eller WG går framover. Det er vanskelig å se for se Fab eller Nasri steppe ned som stoppere.

 

Fabregas har intelligensen til å spille i en slik rolle. Han er tøff i taklingene, vet å slippe ballen i tide, vet å plassere seg riktig, men skal han spille der så taper vi mye offensivt og som antydet så må da TV og WG holde igjen og ikke bli med så mye framover.

 

Siste mulighet jeg ser er å gå tilbake til en 4-4-2 eller en 4-4-1-1 og personlig tror jeg at jeg fortrekker dette som mitt annetvalg og jeg tror det er det mest sannsynlige i dag. Ser for meg følgende lag:

 

Almunia (jeg hadde ønsket Fabianski), Sagna, Gallas, Vermaelen, Traore, Nasri, Fabregas, Rosicky, Arshavin. Diaby bak Eduardo.

 

Håper inderlig vi vinner idag og jeg må inrømme at jeg håper Kamerun ryker ut av ACN. Jeg liker ikke å ikke ønske mine gutter suksess når de spiller for sine land, men vi trenger virkelig Song nå :D

Link to comment
Share on other sites

Fint innlegg Tapapa.

 

Jeg ønsker følgende lagoppstilling.

 

Fabianski

 

Sagna- Gallas- Vermaelen- Traore

---Diaby- fabregas- Nasri-

-Rosicky--Eduardo--Arshavin--

 

Meget puslete midtbane og angrep med andre ord. Men vi får satse på at finspillet gjør Bolton svimle. Jeg tror vi er avhengige av at vi skorer det første målet.

 

Mine spådommer for kampen.

 

almunia starter

Eduardo scorer

Rosicky slukner etter 1. omgang.

Fabregas spiller fantastisk

Almunia gjør en brøler som ikke får konsekvenser

Det blir uavgjort

 

BE

Link to comment
Share on other sites

Fint innlegg Tapapa.

 

Jeg ønsker følgende lagoppstilling.

 

Fabianski

 

Sagna- Gallas- Vermaelen- Traore

---Diaby- fabregas- Nasri-

-Rosicky--Eduardo--Arshavin--

 

Meget puslete midtbane og angrep med andre ord. Men vi får satse på at finspillet gjør Bolton svimle. Jeg tror vi er avhengige av at vi skorer det første målet.

 

Mine spådommer for kampen.

 

almunia starter

Eduardo scorer

Rosicky slukner etter 1. omgang.

Fabregas spiller fantastisk

Almunia gjør en brøler som ikke får konsekvenser

Det blir uavgjort

 

BE

Tror ikke Rosicky starter kampen. Hadde Fabr vært ute, så ja, men Wenger velger nok å starte med dette laget:

 

Alm - Sag, Verm, Gal, Tra - Nasr, Den, Fab, Dia - Ed, Arsehavin

Link to comment
Share on other sites

onfirmation of the starting eleven and substitutes named for this afternoon's fixture away to Bolton Wanderers.

Barclays Premier League, Sunday, 17th January 2010 @ 16:00

 

Bolton Wanderers

v

Arsenal

 

Starting Line-ups

22 Jaaskelainen

4 Robinson

5 Cahill

12 Knight

15 Steinsson

6 Muamba

7 Taylor

25 Cohen

27 Lee

14 Davies, K

17 Klasnic

Substitutes

9 Elmander

11 Gardner

16 Davies, M

18 Ricketts

19 McCann

26 Al Habsi

31 O'Brien, A

Starting Line-ups

1 Almunia

3 Sagna

5 Vermaelen

10 Gallas

30 Traore

37 Eastmond

2 Diaby

4 Fabregas

7 Rosicky

23 Arshavin

9 Eduardo

Substitutes

12 Vela

18 Silvestre

21 Fabianski

22 Clichy

32 Fran Merida

35 Coquelin

38 Emmanuel-Thomas

Link to comment
Share on other sites

Greit nok at Eastmond starter, men hva er det for en benk? Hva har skjedd med Nasri? Dette bekymrer meg...

 

EDIT: Denilson and Aaron Ramsey miss the game through injury and Samir Nasri also drops out of the side with a hamstring injury.

 

Arsenal team in full: Almunia, Sagna, Gallas, Vermaelen, Traore, Eastmond, Rosicky, Fabregas, Diaby, Arshavin, Eduardo

 

Substitutes: Fabianski, Silvestre, Clichy, Merida, Coquelin, Emmanuel-Thomas, Vela

 

Nasri ute med strekk ja.. Kanon!

Link to comment
Share on other sites

Blir nesten skremt hvis dette er den sterkeste troppen vi kan stille. Skulle det butte i mot eller om vi skulle få en skade i denne kampen, så er ikke denne innbytterbenken mye å slå i bordet med.

 

Vi er midtveis i januar og det eneste som er hentet inn er Sol Campbell! Begynner å få en mindre god følelse angående flere kjøp dette vinduet.

Link to comment
Share on other sites

Greit nok at Eastmond starter, men hva er det for en benk? Hva har skjedd med Nasri? Dette bekymrer meg...

 

EDIT: Denilson and Aaron Ramsey miss the game through injury and Samir Nasri also drops out of the side with a hamstring injury.

 

Arsenal team in full: Almunia, Sagna, Gallas, Vermaelen, Traore, Eastmond, Rosicky, Fabregas, Diaby, Arshavin, Eduardo

 

Substitutes: Fabianski, Silvestre, Clichy, Merida, Coquelin, Emmanuel-Thomas, Vela

 

Nasri ute med strekk ja.. Kanon!

Hva faen gjør vi galt?

Link to comment
Share on other sites

Syns det er leit, fordi vi synker ned til Bolton's nivå i deler av førsteomgang til nå, vi har dog vist at et øyeblikks magi(FLAKS) var nok, veldig fornøyd med resultatet til nå, men ville gjerne sett et offensivt spill som flyter bedre, dog vanskelig med fløyteidioten og råe motstandere

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...