Jump to content

Bolton B, 17.01.10


Bergkamp88

Recommended Posts

  • Replies 136
  • Created
  • Last Reply

Alle Arsenalspillere får godkjent etter 1.omgang bortsett fra Gallas som har skapt de sjansene Bolton har hatt

Vil være svært forsiktig med å gi Traore godkjent, han har vært veldig usikker i dag og Bolton har alltid rom på hans side.. Hadde vært deilig med Clichy litt utover i 2. omgang

Link to comment
Share on other sites

Alle Arsenalspillere får godkjent etter 1.omgang bortsett fra Gallas som har skapt de sjansene Bolton har hatt

 

Hvis opptreden til Traore i 1.omgang er godkjent, skjønner jeg ingenting. Bytt han ut meg Clichy nå, ikke bare fordi han tuller som bare det, men fordi Clichy trenger kamptrening.

 

Ellers er jeg fornøyd med 1.omgang. Jeg sitter og skjelver i sofaen når jeg ser det stygge spillet til Bolton, men det går nok fint.

Link to comment
Share on other sites

Litt merkelig at vi værfall at Bolten slepper unna med all den stygge etterslening ganske ofte.

De burde værfall hatt et rødkort pluss Arsenal snytt på 2 straffer, jeg mener linjemann og dommer har vært utrolig dårlige i 1 omg. Personelig har jeg alldri likt Bolten for håpe de rykker ned de kan ikke spille fotball, stygt å si det men da tror jeg neppe de rykker opp i gjen.

Link to comment
Share on other sites

Traoré har iallfall tatt seg opp etter en dårlig start, det samme med Almunia. Litt artig med tanke på en blog jeg leste i går som slo fast at Almunia mest sannsynlig kom til å ha en god kamp i dag, fordi han vanligvis har en i måneden :blink:

 

Forøvrig savner jeg en spiss med tempo og fysikk, er utallige situasjoner hvor Eduardo er for treg i bena og keeper rekker ballen rett før han, hadde han bare hatt litt mer fart så kunne det fort blitt mange ekstra mål for han eller oss for å si det mildt..

Link to comment
Share on other sites

Litt merkelig at Bolten slepper unna med all de stygge takklingene ganske ofte, kjente jeg kokte her.

De burde værfall hatt et rødkort pluss Arsenal snytt på 2 straffer, jeg mener linjemann og dommer har vært utrolig dårlige i 1 omg. Personelig har jeg alldri likt Bolten, for håpe de rykker ned de kan ikke spille fotball, stygt å si det men da tror jeg neppe de rykker opp i gjen.

Link to comment
Share on other sites

Mener cesc er snytt for 2 straffer. Hva skjedde på den andre situasjon, der han ble felt, låge på, sparket og lugget?, fikk han frispark MOT seg?

 

Uansett, fornøyd med 1. omgang. Bolton har hatt et par farlige sjanser. Er dog vår egen feil disse situasjonene har oppstått. Gallas, Traore og Eastmond har gjort et par feil. Ellers er resten av laget godkjent. Satser på at clichy kommer inn for Traore etterhvert.

Nå må vi bare forsetter fremmover til vi har en solid ledelse. En utvisning på taylor hadde ikke hvert dumt heller!

 

Go gunners!

Link to comment
Share on other sites

Nok om Traore, Eastmond klarer seg jo meget bra! Har vel mistet ballen en eller to ganger og slått noen feilpasninger, men synes han gjør jobben som ryddegutt på en overbevisende måte.. Som alle debutanter ville vært er han jo veldig ivrig på å vise seg frem, noe som gjør at han løper mye.. Han har også virket overraskende rolig med ballen, sikkert deilig å spille sammen med Fabregas. Kanskje dette er løsningen til Song er tilbake

 

Smilte godt da han dundra ned en Bolton spiller, og dommeren måtte ta en titt på ryggen for å se hvem i all verden dette var

Link to comment
Share on other sites

Artig å se på match statistikkene idag hvor de sammenlikner, Arshavin har 12 vellykkede pasninger mot Davies 2 og Fabregas har 20 mot Taylor's 3, artig å se våre kunstnere mot deres "dyr" som har vært ute etter å skade fremfor å spille fotball i en år-rekke

Link to comment
Share on other sites

Skulle tro det ville vært bedre å ha Clichy på vback og Traore på vmidtbane, men der er Wenger visst uenig!

 

Merida!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Herlig av Fran, Kanskje Clichy ikke har kamptrening nok til å spille back resten av kampen? Wenger omskolerte jo selv Traore fra Back til ving og Clichy andre veien, rart om han har ombestemt seg nå..

Link to comment
Share on other sites

Herlig av Fran, Kanskje Clichy ikke har kamptrening nok til å spille back resten av kampen? Wenger omskolerte jo selv Traore fra Back til ving og Clichy andre veien, rart om han har ombestemt seg nå..

Det er vel aldri gunstig å bytte om i forsvarsrekka viss det ikke er store problemer. Kjekt å ha spillere som kan trå inn og spille i flere posisjoner.

Fran viser seg igjen å ta vare på mulighetene han får. Fortene flere kamper framøve.

Link to comment
Share on other sites

Godt fornøyd med en seier idag, hadde Taylor vært effektiv i det hele tatt hadde vi nok slitt mer med kampen, er mye å ta tak i, men også en del positivt, vi må huske at dette var mot spillere som prøvde å kverke spillerne våre. Så var ikke bare-bare å spille rundt dem..

Link to comment
Share on other sites

Jeg finner ingen som overbeviser meg sier Wenger i følge Dagbladet.

 

http://www.dagbladet.no/2010/01/17/sport/f...wenger/9969678/

 

Må vel si at Eduardo og Arshavin overbeviser ikke mange som spisser på Arsenal heller.

 

Bare tull bare i England kan man værfall finne 10-15 spisser som hadde gjort det bedre en de 2 som rein spiss i Arsenal.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...