Jump to content

Bolton H, 06.01.10


ted_uh

Recommended Posts

Jeg vet!! Satt å ventet og var drit klar for og se kamp, men neida.

Snøen måtte komme til England og!!!

 

Sønen var der faktisk under kampen mot Hull også. Dog ikke i selve London men utenfor var det noen cm.

 

Trist med kampen, var skikkelig klar for en halvliter eller to og kamp i dag.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 81
  • Created
  • Last Reply

almunia gjør det som må regnes for sesongbeste. fantastiske inngripener, gode igangsettinger, og mannen kontrollerer feltet på et ypperlig vis. senderos viser prov på god spilleforståelse og fart. silvestre viser sin eminente akselerasjon, og topper det hele med to scoringer ;)

 

hadde gledet meg stort til denne kampen. synd at londonerne ikke tåler snø...

Link to comment
Share on other sites

almunia gjør det som må regnes for sesongbeste. fantastiske inngripener, gode igangsettinger, og mannen kontrollerer feltet på et ypperlig vis. senderos viser prov på god spilleforståelse og fart. silvestre viser sin eminente akselerasjon, og topper det hele med to scoringer ;)

 

hadde gledet meg stort til denne kampen. synd at londonerne ikke tåler snø...

Endelig en kampdag Almunia ikke slipper inn mål. All ære til ham for det.

 

BE

Link to comment
Share on other sites

http://www.thefootballnetwork.net/main/s378/st152966.htm

 

Grei artikkel om hva som skjedde rundt emirates i dag.

 

Fryktelig kjedelig, men husker sist gang en Arsenalkamp ble utsatt. Det var borte mot Pool i ligacupen 06/07 og alle vet hvordan det gikk. Kanskje Silvestre flesker til med 4 mål ;)

 

Gleder meg til lørdag, får håpe de har fått seg snøfreser innen den tid.

Link to comment
Share on other sites

Dønn enig!

 

Har terskelen for å bli furten blitt veldig lav på forumet, eller er det bare mitt inntrykk?

Selv Arsebloggeren dro jo en Almuniavits i dag. Han har jo alltid forsvart Almunia (han stillestående) opp gjennom årene.

 

It makes for a very quiet blog this morning. Instead of talking about Eduardo's hat-trick, Arshavin's thunderbolt and another Ramsey belter with his left foot followed by a consolation for Bolton after Almunia came for a corner and punched Sylvester in the head, there's nothing much happening at all.

 

LINK

 

BE

Link to comment
Share on other sites

Når det blir dratt opp noe negativt mot Almunia uansett hvilken tråd man leser i, så kaller ikke jeg dette humor. Det er heller ikke et skritt for å bedre nivået på kvaliteten på forumet.

Dette begynner å bli rimelig slitsomt, og ikke minst barnslig.

 

Se på meg som en kjedelig type, men hvordan er dette humor?

Vi veit hvilke meninger enkelte har om Almunia, så da blir det mer drittslenging enn humor, når man får nok en mulighet for å hakke ned på en spesiell Arsenal spiller uansett tråd på forumet.

 

Forumet sine retningslinjer:

5. Poster

Tilstreb å gi informasjon i posten du legger til. Med dette menes at vi ønsker å unngå poster som "hehe", "nice" og enkeltord som gir lite nytte. Gjentatte overtredelse av dette kan føre til utestengelse fra forumet.

 

6. Persondiskusjoner

Det skal diskuteres sak og ikke person. Bruk meldsingssystemet for å kontakt personen, eller ta kontakt med administrator/moderator dersom du har en klage. Brudd på dette kan føre til utestengelse.

 

Ikke blir det diskutert sak (kamptråd og avlysning), og ikke ble det gitt noe informasjon i posten utenom drittslenging.

 

 

Gooner

Link to comment
Share on other sites

Hei, vieira04. Ønsker du stilling som moderator?

 

Jeg gav nok informasjon i posten min

Kamdag

Clean sheet

Almunia.

Alle forstod hva jeg mente så innlegget mitt blir ikke berørt av pkt. 5 i retningslinjer, men det var et bra forsøk til deg å være.

 

Pkt 6. Persondiskusjoner:

Hvis du mener at man ikke kan diskutere spillere som enkeltpersoner på dette forumet her så må jeg desverre meddele deg at du har misforstått. Dette punktet er ment for å beskytte brukere på dette forumet, slik som meg mot sjikane. Innlegget til Balsnes kan nok falle inn under dette punktet her, uten at jeg følte meg støtt av dette.

 

Jeg skal i allefall ta ditt råd til følge:

 

Se på meg som en kjedelig type

 

Ha en fortsatt god ettermiddag.

 

BE

Link to comment
Share on other sites

Dette punktet er ment for å beskytte brukere på dette forumet

 

Er jo derfor jeg vurderte å melde inn Almunia i supporterklubben, og melde han inn på dette forumet. Må faktisk si at jeg vurderer dette sterkere for hver dag som går. Det er jaggu meg verdt kr. 175,- i året for å få slutt på dette tullballet

Link to comment
Share on other sites

Er jo derfor jeg vurderte å melde inn Almunia i supporterklubben, og melde han inn på dette forumet. Må faktisk si at jeg vurderer dette sterkere for hver dag som går. Det er jaggu meg verdt kr. 175,- i året for å få slutt på dette tullballet

 

Om du kaller deg "Almunia" så blir du ikke spilleren Almunia av den grunn, akkurat som nicket "Colargol" mest sannsynlig er et menneske og ikke en liten bjørn.

 

For all del, betal gjerne 175 kr ekstra til supporterklubben :P

Link to comment
Share on other sites

Om du kaller deg "Almunia" så blir du ikke spilleren Almunia av den grunn, akkurat som nicket "Colargol" mest sannsynlig er et menneske og ikke en liten bjørn.

 

For all del, betal gjerne 175 kr ekstra til supporterklubben :P

 

Så lenge Manuel Almunia er medlem i supporterklubben, og registreres her på forumet, så vil Almunia være beskyttet av retningslinjene på forumet

Link to comment
Share on other sites

Så lenge Manuel Almunia er medlem i supporterklubben, og registreres her på forumet, så vil Almunia være beskyttet av retningslinjene på forumet

 

Da er det vel bare å tilføye til innlegget om Manuel Almunia om at det ikke er snakk om brukeren på Arsenal Norway Diskusjonsforum, men spilleren på Arsenal F.C.

Link to comment
Share on other sites

Når det blir dratt opp noe negativt mot Almunia uansett hvilken tråd man leser i, så kaller ikke jeg dette humor. Det er heller ikke et skritt for å bedre nivået på kvaliteten på forumet.

Dette begynner å bli rimelig slitsomt, og ikke minst barnslig.

 

Se på meg som en kjedelig type, men hvordan er dette humor?

Vi veit hvilke meninger enkelte har om Almunia, så da blir det mer drittslenging enn humor, når man får nok en mulighet for å hakke ned på en spesiell Arsenal spiller uansett tråd på forumet.

 

Forumet sine retningslinjer:

5. Poster

Tilstreb å gi informasjon i posten du legger til. Med dette menes at vi ønsker å unngå poster som "hehe", "nice" og enkeltord som gir lite nytte. Gjentatte overtredelse av dette kan føre til utestengelse fra forumet.

 

6. Persondiskusjoner

Det skal diskuteres sak og ikke person. Bruk meldsingssystemet for å kontakt personen, eller ta kontakt med administrator/moderator dersom du har en klage. Brudd på dette kan føre til utestengelse.

 

Ikke blir det diskutert sak (kamptråd og avlysning), og ikke ble det gitt noe informasjon i posten utenom drittslenging.

Gooner

 

hva du mener er humor, finner jeg revnende likegyldig. jeg liker stort sett alt som har en humoristisk vri. kanskje noen ikke forstår innleggene, men det får bli deres problem.

 

jeg kommer uansett til å si min mening om almunia. uansett hvor mange kroner kim (han som vet og kan bedre enn ben elfen) bruker på å melde inn almunia og hans familie. om noen syns han er en dårlig keeper, får de lov å mene det. de har også alle muligheter til å uttrykke det på den måten de selv ønsker. til og med det de måtte mene er humoristisk.

Link to comment
Share on other sites

hva du mener er humor, finner jeg revnende likegyldig. jeg liker stort sett alt som har en humoristisk vri. kanskje noen ikke forstår innleggene, men det får bli deres problem.

 

jeg kommer uansett til å si min mening om almunia. uansett hvor mange kroner kim (han som vet og kan bedre enn ben elfen) bruker på å melde inn almunia og hans familie. om noen syns han er en dårlig keeper, får de lov å mene det. de har også alle muligheter til å uttrykke det på den måten de selv ønsker. til og med det de måtte mene er humoristisk.

 

Å gjemme seg bak begrepet humor når man er så anti-Almunia på mange områder, så blir det kanskje mer naturlig å kalle det for drittslenging når bemerkninger kommer i tide og utide i mange tråder?

Link to comment
Share on other sites

Å gjemme seg bak begrepet humor når man er så anti-Almunia på mange områder, så blir det kanskje mer naturlig å kalle det for drittslenging når bemerkninger kommer i tide og utide i mange tråder?

Støtter deg på denne vieira04...

Link to comment
Share on other sites

Alle skjønner at verken Balsnes eller vieira04 har noe imot humor på forumet, det er bare det at ben elfen leter etter hver eneste mulighet til å skrive noe negativt (humoristisk) om Almunia, at det ikke bør regnes som humor lenger. Han skriver jo nesten aldri slik "humor" om andre spillere, aldri om Lehmann, og aldri om Fabianski.

Link to comment
Share on other sites

Så det stod på newsnow at Everton-kampen også fort kan være i fare pga været. Skal visstnok ta en tidligere avgjørelse denne gangen, ettersom Bolton-avgjørelsen skjedde 5 timer før avspark og hvor vi nå har refundert kostnadene for Bolton-fansen som reiste nedover. Det er i hvertfall flott gjort!

Får uansett tro at været nå forbedrer seg og at kampen på lørdag går som planlagt, ellers kan det bli vanskelig å få kampene unnagjort fremover.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...