Jump to content

Bolton H, 06.01.10


ted_uh

Recommended Posts

Nå har alle som har hatt noe å si om Almunia og diskusjonen rundt navn, nick og alt annet fått sagt sin mening.

 

Videre innlegg bør være om Bolton og den avlyste kampen, ellers vil de bli redigert av mod-teamet. Håper dette blir respektert slik at vi ikke får nok en tråd som går veldig langt off-topic.

 

Mvh RP7

 

Så det stod på newsnow at Everton-kampen også fort kan være i fare pga været. Skal visstnok ta en tidligere avgjørelse denne gangen, ettersom Bolton-avgjørelsen skjedde 5 timer før avspark og hvor vi nå har refundert kostnadene for Bolton-fansen som reiste nedover. Det er i hvertfall flott gjort!

Får uansett tro at været nå forbedrer seg og at kampen på lørdag går som planlagt, ellers kan det bli vanskelig å få kampene unnagjort fremover.

 

Fin gest fra klubben.

Er det noen som vet om det er PL eller klubben som kan avlyse en kamp på den måten det ble gjort onsdag? Hvis det er PL så er det enda mer generøst av Arsenal.

 

Håper virkelig kampen mot Everton kan bli gjennomført. Det er ikke mange ledige datoer igjen før langt ut i april og det er ikke gunstig å sitte igjen med mange kamper så sent i sesongen. Eneste fordelen er om Everton har kommet seg ut av bunnkampen og ligger i et vacuum midt på tabellen. Det kan gi oss en ny storseier uten å måtte satse liv og lemmer.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 81
  • Created
  • Last Reply

(han som vet og kan bedre enn ben elfen)

 

Nå får du faan meg gi deg her. Jeg har aldri påstått eller trodd at jeg vet eller kan bedre enn ben elfen. Jeg og ben elfen er særdeles uenige i debatten rundt Almunia, men utover det, har jeg faktisk stor respekt for ben elfen som debattant.

 

Men dette gidder jeg ikke mer. Uansett hva jeg skriver her inne, blir jeg kun beskyldt for å være en besserwisser, eller å uttale meg negativt om andre debattanter.

 

Nok er nok. Dette er mitt siste ord her inne på en stund. Jeg har bedre ting å bedrive tiden med enn å lese det søppelet du serverer i hvert eneste innlegg.

 

Takk for meg i denne omgang!

Link to comment
Share on other sites

Nå får du faan meg gi deg her. Jeg har aldri påstått eller trodd at jeg vet eller kan bedre enn ben elfen. Jeg og ben elfen er særdeles uenige i debatten rundt Almunia, men utover det, har jeg faktisk stor respekt for ben elfen som debattant.

 

Men dette gidder jeg ikke mer. Uansett hva jeg skriver her inne, blir jeg kun beskyldt for å være en besserwisser, eller å uttale meg negativt om andre debattanter.

 

Nok er nok. Dette er mitt siste ord her inne på en stund. Jeg har bedre ting å bedrive tiden med enn å lese det søppelet du serverer i hvert eneste innlegg.

 

Takk for meg i denne omgang!

 

samme hva du skriver, så blir du beskyldt for å være en besserwisser... du må da for faan prøve å jenke deg litt da. ikke fortell andre at deres mening er feil. og din den rette. svelg noen kameler, og ikke ta alt så alvorlig. at vi ikke er enige om alt her inne, er vel helt naturlig. det vi er, og skal være enige om, er at vi håper og ønsker at arsenal skal spille best mulig, vinne kamper og titler. så får vi bare være enige om at vi ikke blir enig om hvordan dette med titler skal oppnås. søppel og søppel. har vel bidrag av ymse kvalitet både jeg, du og fler. forskjellen, er at jeg ikke prøver å hevde at jeg kan mer enn andre om fotball, arsenal, wenger og almunia...

Link to comment
Share on other sites

Fin gest fra klubben.

Er det noen som vet om det er PL eller klubben som kan avlyse en kamp på den måten det ble gjort onsdag? Hvis det er PL så er det enda mer generøst av Arsenal.

 

Håper virkelig kampen mot Everton kan bli gjennomført. Det er ikke mange ledige datoer igjen før langt ut i april og det er ikke gunstig å sitte igjen med mange kamper så sent i sesongen. Eneste fordelen er om Everton har kommet seg ut av bunnkampen og ligger i et vacuum midt på tabellen. Det kan gi oss en ny storseier uten å måtte satse liv og lemmer.

 

Det var nok Arsenal FC som avlyste Bolton kampen, det er hjemmelaget som arrangerer kampene, og det blir dermed deres avgjørelse om kampen skal spilles eller ikke av forskjellige grunner. PL kan selvsagt gå inn å avlyse kamper de også, men da hadde kampen vært avlyst på et tidligere tidspunkt.

 

Vi får bare krysse fingrene og be til værgudene om at Everton kampen spilles. Vi kan ikke risikere å spille 3 kamper hver uke fremover til Mai akkurat...

Link to comment
Share on other sites

Det var nok Arsenal FC som avlyste Bolton kampen, det er hjemmelaget som arrangerer kampene, og det blir dermed deres avgjørelse om kampen skal spilles eller ikke av forskjellige grunner. PL kan selvsagt gå inn å avlyse kamper de også, men da hadde kampen vært avlyst på et tidligere tidspunkt.

 

Vi får bare krysse fingrene og be til værgudene om at Everton kampen spilles. Vi kan ikke risikere å spille 3 kamper hver uke fremover til Mai akkurat...

 

Er det snakk om avlysing av Everton kampen også nå?

Ellers en flott gest av Arsenal å dekke kostnadene for Bolton fansen.

Link to comment
Share on other sites

Er det snakk om avlysing av Everton kampen også nå?

Ellers en flott gest av Arsenal å dekke kostnadene for Bolton fansen.

Savner å se Arsenalkamp nå så derfor håper jeg virkelig at kampen mot Everton går som planlagt, dessuten er det lite gunstig for oss å få for tett kampprogram utover når pokalene skal utdeles.

 

Det eneste positive jeg klarer å se med en utsettelse av Evertonkampen er at det blir færre kamper uten Cesc og at spillere som har vært skadet (Arshavin og Denilson) får tid til å komme ordentlig tilbake fra skader før kamp. Dessuten får også vår eminente midtstopper duo en etterlengtet pause (ikke at spillet tilsier at de trenger det).

 

BE

Link to comment
Share on other sites

Savner å se Arsenalkamp nå så derfor håper jeg virkelig at kampen mot Everton går som planlagt, dessuten er det lite gunstig for oss å få for tett kampprogram utover når pokalene skal utdeles.

 

Det eneste positive jeg klarer å se med en utsettelse av Evertonkampen er at det blir færre kamper uten Cesc og at spillere som har vært skadet (Arshavin og Denilson) får tid til å komme ordentlig tilbake fra skader før kamp. Dessuten får også vår eminente midtstopper duo en etterlengtet pause (ikke at spillet tilsier at de trenger det).

 

BE

Dette med Cesc var det eg òg trøysta meg med då eg fekk høyre at Bolton-kampen var avlyst.. Everton-kampen håpar eg derimot går som planlagt, for vi har allereie det tøffaste kamp-programmet i PL, og ytterlegare opphoping vil definitivt vere i vår disfavør slik eg ser det!

 

Og berre for å avslutte "humor"-diskusjonen for min del; Når Ben Elfen brukar "humor" i den kjedsommelege kritikken av Almunia, så må han forvente å få "humor" tilbake..

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...