Jump to content

Bolton H, 06.01.10


ted_uh

Recommended Posts

Hmm... kan ikke være mange minuttene unna avlysning nå vel? Grasmatta på Emirates er snøhvit igjen... ;)

 

Jeg vil anta at gressmatten er dekket med plastikk, slik at det skal være enkelt å få unna snøen før kampstart. Om kampen blir avlyst eller ikke står slik jeg har forstått det og faller på om det er forsvarlig for Boltonsupporterne å ta veien til London,

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 81
  • Created
  • Last Reply

Jeg vil anta at gressmatten er dekket med plastikk, slik at det skal være enkelt å få unna snøen før kampstart. Om kampen blir avlyst eller ikke står slik jeg har forstått det og faller på om det er forsvarlig for Boltonsupporterne å ta veien til London,

Ubruklige surrehuer! Vi er i Januar og de har enda ikke fått på piggdekka ;)

Link to comment
Share on other sites

Håper på dette laget:

Lukasz Fabianski

Bacary Sagna - William Gallas - Thomas Vermaelen - Armand Traore

Aaron Ramsey - Denilson - Abou Diaby

Samir Nasri - Eduardo da Silva - Andrei Arshavin

 

Og tipper vi vinner 4 - 1, etter mål av Eduardo, Arshavin, Vermaelen og Diaby.

 

Heilt einig i laget. Trur ikkje me vinn meir enn 2-0.

Link to comment
Share on other sites

Utrolig dårlig nyhet. Å møte Bolton nå hadde vært det perfekte tidspunktet! Megson har nettopp fått sparken, og erstatter er enda ikke hentet inn. Om Owen Coyle får orden på laget kan det bli en vanskelig kamp.

Link to comment
Share on other sites

England er jo som Oslo. Faller det noen snøfnugg, så er det fullstendig kaos i trafikken.

Bare mye, mye verre!

 

Meget synd at kampen ble avlyst. Det hadde jo vært ideelt å møte Bolton nå. Det ryktes at Bolton må selge Gary Cahill for å finansiere Coyle sin overgang. I så fall kan det jo være ideelt å få utsatt kampen, men med det tette programmet fremover så hadde det vel vært best å få kampen overstått.

Link to comment
Share on other sites

Bare mye, mye verre!

 

Meget synd at kampen ble avlyst. Det hadde jo vært ideelt å møte Bolton nå. Det ryktes at Bolton må selge Gary Cahill for å finansiere Coyle sin overgang. I så fall kan det jo være ideelt å få utsatt kampen, men med det tette programmet fremover så hadde det vel vært best å få kampen overstått.

 

Da foreslår eg at me kjøper Gary Cahill.

Link to comment
Share on other sites

Typisk dette. Det hadde nok ikke vært noe problem å spille kampen, men infrastrukturen i London bryter jo

sammen ved slikt snøfall. Så alle hadde vel ikke kommet seg til stadion.

Nå blir vel kampen sannsynligvis flyttet til neste uke eller neste der igjen?

Vi har i alle fall en uke mellom hver kamp de neste ukene. Kanskje vi spiller to kamper etter hverandre mot Bolton?

 

meteogram.png

 

Ser ut som det holder seg kaldt der borte(uten sammenligning med her selvfølgelig), men da må de klare å få det klart til lørdag??

Link to comment
Share on other sites

Det positive er at det blir èn mindre kamp for Fabregas å gå glipp av

 

Men det er flere negative..

 

Og at Denilson får litt ro før han kommer tilbake. Jeg fryktet at han skulle bli "hasteklar" til denne kampen. Dette gjelder forsåvidt Arshavin også.

 

BE

Link to comment
Share on other sites

 

Ser ut som det holder seg kaldt der borte(uten sammenligning med her selvfølgelig), men da må de klare å få det klart til lørdag??

 

Snørydding er ikke Londons sterke side. De pleier i grunn bare å vente på at den smelter. Kan bli ganske kaotisk da. Vi får håpe det ordner seg før helga.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...