Jump to content

Let's all laugh at Liverpool


Guest Larsilios

Recommended Posts

(Stefan B @ Jan 29 2011, 12:05 PM) 215613[/snapback]

Kan ikke akkurat si jeg liker tanken på Torres - Suarez for Liverpool heller akkurat. Dog såfremt midtbanen til Pool fortsatt er såpass dårlig så er jeg ikke så altfor redd, men med Liverpool hjemme i april på et tidspunkt hvor denne kampen kan bli skjebnesvanger så er jeg redd for at Torres og Suarez har opparbeidet seg et godt samarbeid.

 

Hvis Torres går til Chelsea så ser jeg det på som en større sjanse for at vi tar gull i år mtp. at ManU skal møte de to ganger til denne sesongen. Kortsiktig lån til Chelsea ut sesongen og så selge han til sommeren til Inter? Nå bare drømmer jeg ;)

 

Torres-Suarez tror ikke jeg blir noen umiddelbar suksess. Mulig jeg tar feil og at de kan forme et godt spisspar, men ser det ikke helt for meg denne sesongen ihvertfall. Og som nevnt...den midtbanen er ikke akkurat toppklasse.

En Torres som ikke er særlig motivert for å gi alt for Liverpool og en Suarez som til tross for solide goalgetter-egenskaper er fersk i PL og trenger tid for å venne seg til laget og tempoet.

 

Om Torres går til Chelsea og de slår Manure to ganger (noe jeg tviler på) øker det sjansene våre, men jeg klarer ikke å se for meg at vi vinner bortimot alle kampene våre resten av sesongen. Manure tåler et tap eller to og er likevel med i toppen, men det gjør ikke vi. Shitty er jo også med i fighten her og Chelsea kommer nok tilbake sterkere utover våren.

 

Blir interessant å se om Liverpool har baller til å si nei til Chelsea hvis budet på Torres kommer over £40 mill.

Uansett blir han neppe i Liverpool etter denne sesongen. Jeg antar de er mer villig til å selge nå når de bruker 250 mill. på Suarez og hvis Torres vil dra.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

La oss nå endelig håpe ikke Pool slipper Torres til Chelski. La oss håpe på Spania eller Italia hvis han går.

 

Men regner vel med at han blir og at dette er blåser over, som for Rooney og Tevez.

Torres er 60 % av det han var.

Kommer ikke opp der han var igjen.

Kunne gjerne komme til oss da ryktene gikk, da hadde han utviklet seg til en virkelig storspiller. I Liverpool har han blitt litt vingeskutt.

Det er vanskelig når man har blitt litt oppgitt.

Ingenting å frykte for oss.

Link to comment
Share on other sites

Torres er 60 % av det han var.

Kommer ikke opp der han var igjen.

Kunne gjerne komme til oss da ryktene gikk, da hadde han utviklet seg til en virkelig storspiller. I Liverpool har han blitt litt vingeskutt.

Det er vanskelig når man har blitt litt oppgitt.

Ingenting å frykte for oss.

 

Arshavin er også 60% av det han var. Er det bare å gi opp begge to?

 

Frykter veldig at Torres blir en kanonspiller for Chelski. Stakkars forsvarere som skal spille mot Drogba/Torres

Link to comment
Share on other sites

Arshavin er også 60% av det han var. Er det bare å gi opp begge to?

 

Frykter veldig at Torres blir en kanonspiller for Chelski. Stakkars forsvarere som skal spille mot Drogba/Torres

 

Arshavin sitt er kun det mentale. Torres har tatt skade av skadeplagene sine. Er ikke i nærheten av å ha samme fart og rykk som han hadde for et par sesonger siden. Dog fortsatt en veldig dødelig spiller.

Link to comment
Share on other sites

Nå har visstnok Liverpool budt £14M for Charlie Adam også og det har vært rykter om at han har blitt sett i en bil på vei til Merseyside. Dette har forøvrig ikke blitt bekreftet av noen parter, men er hittil bare rykter. Mest sannsynligvis tomme rykter.

Link to comment
Share on other sites

TORRES: £50 million.

 

SZCZESNY, SAGNA, DJOUROU, VERMAELEN, CLICHY, NASRI, SONG, FABREGAS, WALCOTT, WILSHERE, VAN PERSIE: £44 million.

 

Hehe, må bare få sagt hvor mye jeg elsker Wenger! Geni. :)

 

Selvfølgelig. Men er selvfølgelig stor prisforskjell på et ferdig produkt og et uferdig produkt ;)

 

Uansett hvis Torres er verdt £50M hvor mye er Cesc verdt? £80-100M er han vel verdt da. Hvis man tar i betraktning alder, ferdigheter og kontraktsituasjon. Pluss at vi ikke må selge og at han er vår kaptein.

Link to comment
Share on other sites

Ser de brenne drakta...Aldri skjønt det, man brenner jo klubben sin også da på en måte...

Skulle jeg absolutt gjort det - ja da hadde jeg satt meg ned og fått bokstaven av drakten, en etter en....ALDRI om jeg brenner en Arsenal drakt!

Link to comment
Share on other sites

Arshavin er også 60% av det han var. Er det bare å gi opp begge to?

 

Frykter veldig at Torres blir en kanonspiller for Chelski. Stakkars forsvarere som skal spille mot Drogba/Torres

Håper han blir fantastisk i Chelsea...

...i kampene mot Manu. Chelsea er vår største sjanse i kampen mot Manu, så...

Link to comment
Share on other sites

Nå er det forsåvidt ingen umulighet at Chelsea faktisk vinner hele Premier League selv heller. Dette kjøpet tjener ikke engang på kort sikt Arsenal slik jeg ser det.

What????

For det første er det utrolig mye mindre sjanse for at Chelsea vinner serien enn at Manu gjør det.

For det andre er det veldig mye bedre om Chelsea vinner serien enn om United gjør det.

Arsenals eneste mulighet til å ta gull, er at Chelsea tar en del poeng fra United! Bortsett fra de to kampene har de to lagene ganske like program igjen.

Link to comment
Share on other sites

Nummer en er sann.

Nummer to er også sann.

Nummer er kun delvis sann.

 

Angående nummer en kan vi allikevel ikke utelukke at Chelsea vinner.

 

Angående nummer to er det sant i seg selv, men om Chelseas kjøp gjør at Chelsea totalt sett får flere poeng enn de eller ManU ville ha fått på det meste uten kjøpet - da blir det vanskeligere for Arsenal.

 

Andgående nummer tre: Vi kan ikke stå her nå og slå fast at innbyrdeskampene blir avgjørende for om Arsenal vinner serien eller ikke. Slik det ser ut nå er det riktignok best om Chelsea vinner begge kampene mot ManU. Nå tror jeg uansett at Chelsea ikke kommer til å ligge så mye som 10 poeng bak ManU ved sesongslutt (slik de gjør nå) og det kunne jeg også sagt uten å medberegne Torres. Og opp til Arsenal er det bare 5 poeng. Og i tillegg til det: Om vi sier at ManU får de poengene de gjør og til slutt ender opp som seriemestere, så ser jeg allikevel gjerne at Arsenal kommer foran Chelsea.

Link to comment
Share on other sites

Carrol-Suarez som spisspar...her lukter det mye dramatikk og intriger :o Gutta kan spille fotball, for all del, men jeg kan se for meg at det utemomsportslige vil komme i fokus det neste året. Liverpools pengebruk er jo også smått utrolig. Uff, det nye FIFA reglementet kan ikke få trodd i kraft fort nok!

Link to comment
Share on other sites

Tror både Chelsea og Liverpool kommer styrket ut av denne handelen.

Torres og Drogba på topp høres rett å slett helt rått ut.

 

Når det gjelder Carrol så har jeg veldig stor tro på at han kan bli en meget bra spiller,og jeg tror samtidig han kan være en den perfekte partner for en spiller som Suarez,,skal bli veldig spennende å se hvordan disse karene blir å fungere for sine lag fremover.

Link to comment
Share on other sites

Ser de brenne drakta...Aldri skjønt det, man brenner jo klubben sin også da på en måte...

 

Så sant, så sant!

 

Det lukter panikk av alle gårsdagens handler - blåmandag og fylleangst for mang en klubbleder i dag. "Hva f*en skjedde i går? £35 mill for Carroll? Carroll!!"

 

Prisen for Carroll er hinsides all fornuft. Liverpool rykker ned, og Ancelotti, som for et par dager siden sa at han ikke brydde seg om hvorvidt Torres kom eller ei, er snart historie i Chelsea. Torres-handelen er Shevchencko in disguise. Russerens verk, ene og alene.

Link to comment
Share on other sites

Liverpool er ikke hva det var. Torres er glad for endelig å komme til en "stor" klubb, og Carroll er efter eget utsagn hentet med tvang:

 

"I'm gutted that I wasn't wanted at my home team after everything I have done and the progress I have made. I didn't want to leave at all. Make sure they know I didn't want to leave."

Link to comment
Share on other sites

Ser de brenne drakta...Aldri skjønt det, man brenner jo klubben sin også da på en måte...

Skulle jeg absolutt gjort det - ja da hadde jeg satt meg ned og fått bokstaven av drakten, en etter en....ALDRI om jeg brenner en Arsenal drakt!

 

Der har man igjen for å kjøpe drakter med navn bakpå. Jeg har egentlig aldri forstått behovet for å spillernes navn bakpå drakta. Jeg kjøper konsekvent drakter uten navn. Da slipper jeg å sitte igjen med drakter med Cole og Adebayor bakpå. Spillere kommer, og spillere går, mens klubben vil alltid bestå. Jeg støtter klubben, og ikke enkeltspillere.

Link to comment
Share on other sites

Der har man igjen for å kjøpe drakter med navn bakpå. Jeg har egentlig aldri forstått behovet for å spillernes navn bakpå drakta. Jeg kjøper konsekvent drakter uten navn. Da slipper jeg å sitte igjen med drakter med Cole og Adebayor bakpå. Spillere kommer, og spillere går, mens klubben vil alltid bestå. Jeg støtter klubben, og ikke enkeltspillere.

Drakt med spillernavn representerer jo en epoke i klubben. Selv om Henry forsvant til Barcelona så har jo drakten fortsatt mye affeksjonsverdi. For de som har Adebayor drakt så må jeg bare kondolere. Akkurat i det tilfellet er jeg helt enig Kim. Den drakten skulle vært blank :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Drakt med spillernavn representerer jo en epoke i klubben. Selv om Henry forsvant til Barcelona så har jo drakten fortsatt mye affeksjonsverdi.

 

Selvfølgelig representerer spillernavn en epoke i klubben. Og man kan godt si at en drakt med Henry bakpå fortsatt har mye affeksjonsverdi. Poenget mitt, er at man aldri har noen garanti for hvordan en spiller vil oppføre seg etter at man har printet navnet bakpå drakten. Her er jo Adebayor og Cole ett godt eksempel.

 

Man har aldri noen garantier for noe, og da mener jeg det er bedre å droppe navn bakpå, så slipper man å sitte igjen med ubrukelige drakter i ettertid :rolleyes:

 

For meg, har en drakt i seg selv nok affeksjonsverdi, at jeg ikke trenger noe navn bakpå. Som sagt, så har jeg aldri skjønt hvorfor folk på død og liv skal ha navn bakpå, men det er kanskje bare meg. Jeg har heller aldri skjønt hvorfor man på død og liv skal ha navnet til de største profilene bakpå drakta.

Link to comment
Share on other sites

Man har aldri noen garantier for noe, og da mener jeg det er bedre å droppe navn bakpå, så slipper man å sitte igjen med ubrukelige drakter i ettertid

 

he he, er er jeg helt enig. Selv har jeg gjort bare et unntak her, har en drakt med Bergkamp på. Og den drakten vil være fullt brukbar til evig tid...! :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...