Jump to content

Let's all laugh at Liverpool


Guest Larsilios

Recommended Posts

Litt usikker på hva vi kan lese ut av dette, men jeg mener Carragher er og har vært en kjempegod stopper og back i pool, og har alltid hatt sansen for Agger. Når pool også sikra seg Skrtel, en skikkelig jernmann fra øst-europa, tenkte jeg at han og Agger kommer til å bli et kjempestopperpar for pool i mange år framover. Nå er Agger mye skadet og Carra ikke klar for å legge opp enda, men hvor god er egentlig Skrtel, jeg begynner å bli usikker

 

For det første, slike tall er alt for tynne til at man kan trekke noe sikkert ut av dem. Men ved å vurdere det man faktisk har sett av prestasjoner denne sesongen - altså ikke se seg blind på tallene alene - så virker det rimelig klart at Carragher har sett sine beste dager som fotballspiller. Slik jeg ser det har han vist klare tempoproblemer denne sesongen, og jeg mener dette er en av de viktigste årsakene - sammen med en for tynn og ujevn stall - til at Liverpool har gjort det såpass dårlig så langt. Men selv om Liverpool begynner å bli hengende for langt etter med tanke på ligagull, kan de jo snu trenden. Og det KAN jo hende jeg tar feil vedrørende Carragher, og dette mer er en formsvikt enn en trend som er kommet for å bli. Jeg er derfor heller ikke sikker på om Skrtel er hovedproblemet. Ja, jeg vil kanskje det er litt urimelig at "nykommeren" får skylda for at samarbeidet mellom ham og Carragher ikke fungerer optimalt, når det egentlig er Carragher som per i dag er hovedproblemet. Hvis Liverpool får inn en ny mann i midtforsvaret kan det jo fortsatt hende Skrtel blomstrer opp.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Vet ikke helt hvor jeg skal poste dette, men det får gå. Tidlig i dag komme denne provoserende artikkelen:

http://www.mirrorfootball.co.uk/opinion/co...icle220507.html

 

Kort tid etter kom et herlig comeback:

http://www.thefootballnetwork.net/main/s378/st151580.htm

 

Enjoy :)

 

he he, fort gjort å møte seg selv i døra. Hukommelse er tydeligvis ikke den sterkeste egenskapen hos supportere og fotballkommentatorer. Den er ihvertfall veldig selektiv, noe som gjør det hele rimelig avslørende, for ikke å si patetisk. Det er nok mange som burde vært bedre beskyttet mot seg selv....

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Å møte Fiorentina i åttendelsfinalen hadde nok ikke vært så ille :). Jo færre engelske motstandere jo bedre, det er tross alt de som har fått oss ut av CL de 2 siste årene. Det beste er at det nå er større sjanse for at Arsenal vises på en av hovedkanalene :) !

Link to comment
Share on other sites

Hurra! Nå blir det Otard XO til fredag.... Jeg har vunnet det andre av årets veddemål mot en av mine Liverpool venner.

 

Hvem som kommer lengst i CL: Otard XO

Hvem som kommer lengst i Mikkesnuscupen: 200 spenn

 

Veddemål som gjenstår:

Hvem som kommer lengst i FA Cupen: 500 spenn

Hvem som kommer høyest i PL: 1500 spenn

Link to comment
Share on other sites

Liverpool er langt i unna det nivået de har vært på de siste årene, men jeg er likevel godt fornøyd med at vi ikke kan møte dem i CL. Tror det nesten er verre for engelske lag å dra til Anfield i europacup enn lag fra andre land. Anfield er en bane som er skremmende og et kun et fåtall har veldig gode minner derfra.

 

Vet ikke om det stemmer, men jeg mener gutta i Viasat-studio snakket om at Liverpool har kalkulert med semifinale i CL i budgettet for noen uker tilbake. Hvis dette er korrekt vil den allerede skakk-kjørte økonomien forverres ytterligere og da sliter de virkelig. Hvis de i tillegg havner utenfor topp 4 så må de ta drastiske grep for å komme seg ut av uføre.

Link to comment
Share on other sites

vil vel tro at de har regnet med å gå videre fra gruppespill, det betyr at de mister noen millioner på det når de ble slått ut igår.

 

Er greit å unngå pool videre i turneringen, ja, de er vanskelig å møte.

 

De har virkelig rast sammen etter at Alonso dro, de har heller ikke fått skikkelig skikk på midtforsvaret sitt, er litt usikker på hvor god f.eks. Skrtel er.... Agger er jo omtrent like robust som porselen!

Link to comment
Share on other sites

Etter nærmere ettertanke er det ikke så positivt at Liverpool røk ut allerede denne runden. Grunnen er at vi skal spille dem etter neste CL runde. Dvs at de ville slitet seg ut dersom de hadde hatt noe å spille for dne kampen. Nå kommer vi til å møte et Liverpool-lag som kommer til å være fullt uthvilt og klar til fight. Heldigvis kommer også vi til å hvile en del spillere.

Link to comment
Share on other sites

Etter nærmere ettertanke er det ikke så positivt at Liverpool røk ut allerede denne runden. Grunnen er at vi skal spille dem etter neste CL runde. Dvs at de ville slitet seg ut dersom de hadde hatt noe å spille for dne kampen. Nå kommer vi til å møte et Liverpool-lag som kommer til å være fullt uthvilt og klar til fight. Heldigvis kommer også vi til å hvile en del spillere.

Hvis ikke de må spille europaleaguekamp da, da får de mindre hvile da de går på torsdager.

deilig å bli kvitt Liverpool i CL.

 

BE

Link to comment
Share on other sites

Hvis ikke de må spille europaleaguekamp da, da får de mindre hvile da de går på torsdager.

deilig å bli kvitt Liverpool i CL.

 

BE

 

Onsdagen før kampen mot Liverpool, er det siste gruppespillskamp i CL, så de må nok ikke spille noen torsdagskamp da nei.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Da er Torres tilbake! Tror det kommer til å bli vanskelig..

 

Torres bruker å trenge noen kamper på å spille seg varm. Får håpe det samme gjelder nå.

 

Liverpool var forøvrig fryktelige i går. Nå har jeg riktig nok ikke sett kampen, men fått et referat fra en meget god venn som er liverpoolfan. I følge ham var dette det svakeste han kunne huske å ha sett Liverpool på flere år. De skaper visstnok en sjanse i hele kampen og fortjente angivelig ikke det ene poenget de fikk. En seier for oss på Anfield hadde gitt bra med selvtillit før julen setter inn.

 

Diaby og Walcott vil trolig være klare. Walcott mot en av verdens tregeste backer i Insua burde bli spennende. Diaby har vært sårt savnet både mot Chelsea og Sunderland. Blir han klar kan han rive i stykker midtbanen til Liverpool med løpene sine. Jeg tror virkelig at vi kan få med oss alle poengene fra Anfield denne gangen.

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...