Jump to content

2009.09.22 West Bromwich Albion H


Daggy

Recommended Posts

  • Replies 93
  • Created
  • Last Reply

Genialt av ATVO å la resultatet ligge ved siden av reprisen etter kampen, for oss som ventet på å se full kamp. :)

den var jeg faktisk forbredt på, og hadde "trent" på å holde meg unna den, men så klarte jo idioten på canal plus å skrike ut at arsenal leda 2-0 helt på tampen av leeds-pool ;)

 

men sterkt av ungutta i dag! :) meget imponerende, håper vi kan gjøre som Ramsey sier å vinne hele greia!

Link to comment
Share on other sites

Så er det styr etter utvisningen i går også. Har sett insidenten, og det hele er ingen big deal. Thomas gjør noe dumt, og Wilshere overdramatiserer saken. Di Matteo beklager seg over at Wilshere ikke tok Thomas i handa etterpå. Det burde han kanskje gjort, men at han ikke gjorde det kan umulig være en stor nyhetssak. Det er for mye mjauing om alt mellom himmel og jord for tiden. Det hele begynner å bli tåpelig.

Link to comment
Share on other sites

Enig. Er jo latterlig av Thomas å gjøre noe slikt.

Utrolig at fokuset blir rettet mot Wilshire...men sånn

har media alltid vært mot Arsenal.

 

Ellers imponerende av ungutta hvor spesielt Vela og

Wilshire får mye skryt.

Link to comment
Share on other sites

Det hele begynner å bli tåpelig.

 

Ja, det lages så mye oppstyr om de minste saker, mens det man faktisk burde tatt tak i, det gjør man ikke noe med.... fotballen er i ferd med å gi ris til egen bak. Jeg begynner ihvertfall å bli mer likegyldig til hele greia. Kommer alltid til å være gooner, men når premissene har blitt som de er, mister hele fotballen mye av min respekt.

Link to comment
Share on other sites

Enig. Er jo latterlig av Thomas å gjøre noe slikt.

Utrolig at fokuset blir rettet mot Wilshire...men sånn

har media alltid vært mot Arsenal.

 

Ellers imponerende av ungutta hvor spesielt Vela og

Wilshire får mye skryt.

 

unge polakken i mål må få sinn dose skryt han og!

Link to comment
Share on other sites

unge polakken i mål må få sinn dose skryt han og!

 

Szczesny bør få skryt som du sier for i går, og spør du meg var han trolig banens beste. Trygg i feltet, gode redninger, godt grep på ballen og flink til å måke ballen vekk under pressede situasjoner, og samtidig er han mye mer autoritær enn Mannone. Hadde det vært opp til meg ville han nok fått sjansen mot Fulham også, men dessverre vil nok Mannone starte selv om Szczesny trolig er den bedre keeperen av disse to.

 

Uansett en veldig god opptreden av vår ung polakk i mål i går!

Link to comment
Share on other sites

:)-->

QUOTE(Stefan B @ Sep 23 2009, 03:26 PM) 177555[/snapback]

men dessverre vil nok Mannone starte selv om Szczesny trolig er den bedre keeperen av disse to.

 

Almunia er vel tilbake til kampen mot Fulham.

Link to comment
Share on other sites

;)--><div class='quotetop'>QUOTE(Stefan B @ Sep 23 2009, 03:26 PM) 177555[/snapback]</div><div class='quotemain'><!--quotec-->

men dessverre vil nok Mannone starte selv om Szczesny trolig er den bedre keeperen av disse to.

Almunia er vel tilbake til kampen mot Fulham.

 

Selvfølgelig, my bad.

 

Håper dog at Szczesny erstatter Mannone på benken i det minste :)

Link to comment
Share on other sites

Viktig at vi gikk videre. Unggutta får kjørt seg, og dette gir videre førstelagserfaring. Håper Wenger kjører løpet helt ut med unggutta og de reseverne som ikke får så mye spilletid. Er også viktog for oss her hjemme at vi gikk videre, da vi nå mest sannsynlig får sett de restrende rundene live. :) Jeg synes det er veldig viktig at jeg får med meg hvordan utviklingen til talentene er år fra år, og det virker som at pila bare peiker en vei.

 

Gleder meg til fortsettelsen!

Link to comment
Share on other sites

Ja, det lages så mye oppstyr om de minste saker, mens det man faktisk burde tatt tak i, det gjør man ikke noe med.... fotballen er i ferd med å gi ris til egen bak. Jeg begynner ihvertfall å bli mer likegyldig til hele greia. Kommer alltid til å være gooner, men når premissene har blitt som de er, mister hele fotballen mye av min respekt.

Ja, det er nesten slik at man får lyst å se på ishockey istadenfor... (der fins ingen ronaldoer, adebayorer eller drogbaer)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...