Jump to content

Forslag til forbedringer


Guest EvenA

Recommended Posts

Da åpner jeg denne tråden igjen, håper tempraturen har sunket noen hakk.

 

 

Som dere sikkert ser, er tommel opp/ned funksjonen fjernet og vi håper dette gjør at vi nå kan legge den diskusjonen som har foregått i det siste, på is.

Tommel opp til deg for å ha fjernet tommelsystemet!

Link to comment
Share on other sites

Hvis deler av problemet er at modereringen ikke er "synlig" - så hva med å gjøre den mer synlig? Hver gang en moderator "modererer" så legger han/hun(hvis vi har en hun?) inn en reply i tråden om hva som er moderert (altså på bakgrunn av hvilke retningslinje®). På den måten blir det synlig, og man vet at moderator"teamet" har gjort seg opp en mening, og handlet deretter.

 

Hvis aktiviteten på forumet eventuelt er så stort at de som nå sitter i moderator"teamet" ikke klarer å håndtere det, så kanskje man burde vurdere å øke teamet med et par personer?:

 

By the way: Thumbs up!

 

borat_thumbs_up.jpg

Edited by Orakelet
Link to comment
Share on other sites

Da skal du få ett hint, marco

 

BE

 

 

Debatanter som logger seg inn på andres profil fortjener det meste, geddit? Ærlig talt Ben Elfen, legg av, denne debatten vil du ALDRI vinne. Ikke denne heller for å si det slik.

Edited by Chaz
Link to comment
Share on other sites

Hvis dine tv signaler går i svart så er det ikke meg

 

BE

 

Så så så! Ikke nødvendig å ty til slike (lite) subtile trusler! Jeg vet du vil ha den øl'en, og jeg skal fikse det - OK?

 

(Og Pappa'n din er sikkert mye større og sterkere enn min....)

Link to comment
Share on other sites

Forstår at dere valgte og fjerne thumbs up/down, siden det var flere som oppførte seg som idioter og missbrukte denne funskjonen. Synes alikevell at den hadde en mening, da vi kunne gi en + på gode innlegg, og gi gode brukere den annerkjennelsen de fortjener. Når det gjelder thumbs down knappen burde den enten fjernes eller ordnet slik at den kan brukes maks et bestemt antall ganger per uke/måned.

 

Mitt forslag er at thumbs up/down kommer tilbake, men med ett maks antall rundt 5 thumbs down i måneden.

Link to comment
Share on other sites

Forstår at dere valgte og fjerne thumbs up/down, siden det var flere som oppførte seg som idioter og missbrukte denne funskjonen. Synes alikevell at den hadde en mening, da vi kunne gi en + på gode innlegg, og gi gode brukere den annerkjennelsen de fortjener. Når det gjelder thumbs down knappen burde den enten fjernes eller ordnet slik at den kan brukes maks et bestemt antall ganger per uke/måned.

 

Mitt forslag er at thumbs up/down kommer tilbake, men med ett maks antall rundt 5 thumbs down i måneden.

 

Hvis det er en mulig løsning, så synes jeg det høres særdeles smart ut! Om man kun kan gi thumbs up. Alternativt så får man se om den funksjonen kan logges - så man kan se hvem som gir negative trykk - og dermed se om det kan være en reell sak.

 

Men "thumbs up" for god idè, oskar.

Link to comment
Share on other sites

Vil gjerne høre om forslaget mitt er en mulighet? Synes selv det er og løse "problemet" på en veldig god måte.

 

Hvis du hadde fulgt med i debatten fra starten så ville du sett at tilsvarende forslag har blitt lansert flere ganger. Personlig syns jeg det er et dusteforslag. Første tåpelige er å innføre bare pluss og hvis man skulle finne på å gjøre det så skal man legge inn en helt meningsløs begrensing i antall ganger man kan bruke funksjonen. To tåpligheter innabkt i et forslag, godt jobba!

Link to comment
Share on other sites

Hvis du hadde fulgt med i debatten fra starten så ville du sett at tilsvarende forslag har blitt lansert flere ganger. Personlig syns jeg det er et dusteforslag. Første tåpelige er å innføre bare pluss og hvis man skulle finne på å gjøre det så skal man legge inn en helt meningsløs begrensing i antall ganger man kan bruke funksjonen. To tåpligheter innabkt i et forslag, godt jobba!

angry-cat.jpg

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...