Jump to content

Forslag til forbedringer


Guest EvenA

Recommended Posts

Så lenge en moderator er villig til å ta på seg ett ansvar, og sitte pålogget mens kampene pågår, kan kamptråden stenges ved avspark, åpnes igjen til pause, stenges ved avspark i andre omgang, og åpnes igjen etter at kampen blåses av.

 

Dette er ikke noe tidkrevende arbeid, men forutsetter at man har moderatorer tilgjengelig som kan utføre dette.

 

Man bør også vurdere når etter kampen tråden bør åpnes for innlegg igjen. Dersom det har vært en skikkelig møkkakamp, så burde det være greit å la tråden være stengt noen timer etterpå, så folk får tid til å tenke seg om både 2-3 ganger før de poster sitt innlegg.

 

For slik jeg ser det, er det største problemene med forumet de såkalte "i kampens hete" innleggene. Disse er svært sjelden reflekterte og saklige innlegg.

Link to comment
Share on other sites

Da opprettes vel bare en ny tråd av en eller annen. Stenging har jeg liten tro på. En får heller bruke tiden på oppdragelse. Synliggjøre og håndheve regelverket. Det krever utholdenhet, for det tar tid og en får en del tyn i prosessen. Så spørsmålet er egentlig kun om noen har tiden og lysten til å gjøre jobben.

 

.... og hold for all del diskusjoner rundt konkrete konflikter utenfor forumet. Bruk PM. Det er regel nr. 1. På forumet må en holde seg til cases i generell form.

Link to comment
Share on other sites

Det er bare å bli midre varsom i bruken av warnings. 5% for hvert spam-innlegg og "svada" kunne gjort susen etterhvert. Til tross for at det skrives mye unødvendig i kamptrådene, så skrives det også veldig mye bra. Tror ikke denne stengingen vil hjelpe til annet enn mindre aktivitet.

Link to comment
Share on other sites

Dette var en flott tråd med mye konstruktive tiltak!

 

Jeg ville bare si at foreløpig blir det ingen chat i morgen, da jeg er på jobb. Den "Cover it Live" greia var

min idé, og jeg syns det fungerer ganske bra. Men jeg har ikke anledning til å sitte med den ved hver kamp.

Jeg skal få til et team som driver denne på sikt, trenger bare en eller to til, så burde det gå bra. Men altså,

akkurat i morgen er det foreløpig ingen chat, så lenge ingen tar initiativ.

Link to comment
Share on other sites

Og med det håper jeg at kamptrådlåse-prosjektet blir lagt på is og aldri vurdert igjen.

 

Jeg har sendt en PM til Daggy, og jeg kan ta ansvaret for Cover it Live i dag, men jeg har enda ikke fått noe svar. Å stenge kamptråden under hver omgang hørtes ut som en flott ide. Jeg sitter ikke inne på kamptråden under kamp, men liker godt å lese gjennom den etter kampen, da blir jeg ofte lei av å lese gjennom 5-6 sider med bare 'crap'.

Link to comment
Share on other sites

Og med det håper jeg at kamptrådlåse-prosjektet blir lagt på is og aldri vurdert igjen.

 

Vil gjerne høre din vurdering av saken da zaldor, hva bør vi gjøre for å senke antallet sider som inneholder bare ett ords poster?

Link to comment
Share on other sites

Det er stort sett de samme personene som overdriver. Det går an å ta direkte kontakt og si det som det er for så å gi Warning om det gjentar seg (og gjerne da mer enn 5%). Skriv offentlig i topicet når det virkelig går over streken. Ta deg friheten til å skrive innlegget i fet skrift.

 

Selvfølgelig blir det en del jobb, men det er da en jobb å drive med denne låsingen også.

 

Jeg liker å bruke kamptopicene under kamp, men jeg liker ikke at idioter skal hindre meg i å kunne gjøre det.

Link to comment
Share on other sites

Det er stort sett de samme personene som overdriver. Det går an å ta direkte kontakt å si det som det er for så å gi Warning om det gjentar seg (og gjerne da mer enn 5%). Skriv offentlig i topicet når det virkelig går over streken. Ta deg friheten til å skrive innlegget i fet skrift.

 

Selvfølgelig blir det en del jobb, men det er da en jobb å drive med denne låsingen også.

 

Jeg liker å bruke kamptopicene under kamp, men jeg liker ikke at idioter skal hindre meg i å kunne gjøre det.

 

Da dropper jeg ihvertfall planen om dagens kamp, i hovedsak på grunn av at det ikke er noen til å ta seg av "Cover it Live" i dag. Så legger jeg ut en poll i kveld, så ser vi hva forumet mener om saken. Kan hende det er mye gjort å bare få belyst saken sikkelig.

Link to comment
Share on other sites

http://www.arsenalnorway.no/forum/index.ph...4041

 

Det med spoiler kunne jo vært et forslag?

 

Evt endring i quote systemet!

 

Quote systemet er endret, vi kan se hvordan det fungerer de neste dagene. Er ganske sikker på at vi har løst de største problemene der.

 

Det er ingen mulighet for spoiler i denne forumversjonen. Men når jeg får oppdatert det så er det nok muligheter for det. Jeg skal sjekke ut mulighetene for det, men dette er endel jobb så la meg få litt tid på meg. Har tross alt studier ved siden av dette, samt skribentjobb i TGP så da må jeg nok få noen dager på meg.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Jeg vil benytte muligheten til å rose de som bidrar til at forsiden holder ett så høyt nivå som den gjør nå, og jeg håper dere fortsetter med denne jobben. Virkelig morsomt å stikke innom når det stort sett er nye og gode nyheter liggende klare på forsiden.

 

Veldig bra. :)

Link to comment
Share on other sites

Jeg vil benytte muligheten til å rose de som bidrar til at forsiden holder ett så høyt nivå som den gjør nå, og jeg håper dere fortsetter med denne jobben. Virkelig morsomt å stikke innom når det stort sett er nye og gode nyheter liggende klare på forsiden.

 

Veldig bra. :)

Slenger meg på den. Dem siste ukene har det vert en fryd og besøke gunners.no. Masse nytt på framsiden.

En stor takk til dem som gjør dette.

Link to comment
Share on other sites

Quote systemet er endret, vi kan se hvordan det fungerer de neste dagene. Er ganske sikker på at vi har løst de største problemene der.

Jeg ser ikke helt hva som er forandret ved quote-funksjonen ved første overblikk, kunne du utdypet dette?

 

Red.: Endret siteringen min slik at den ble mer hensiktsmessig.

Link to comment
Share on other sites

Det jeg har gjort er å gjøre slik at du ikke får en quote inn i en quote. Altså, man får ikke 10 poster som er quota inne hverandre, det syns ihvertfall jeg at har forandret endel og gitt ting litt mere oversiktelig. Var en stund det var en god del feil på kodinga på akkurat quote funksjonen i forumet, det har også blitt borte den siste tiden...

 

Håper det ble litt mere klart hva jeg har gjort... :)

Link to comment
Share on other sites

Det jeg har gjort er å gjøre slik at du ikke får en quote inn i en quote. Altså, man får ikke 10 poster som er quota inne hverandre,....

Håper det ble litt mere klart hva jeg har gjort... :)

 

Det var da som bare fanden!!! Da var det slutt på storhetstiden til The King of Qouting! :)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Jeg vet ikke om jeg skriver i riktig tråd, men jeg vil bare gjøre obs på noe som kan skape misforståelser for de som vil kontakte personene som har noe med supporterklubben å gjøre

 

Dette står under kontakt på hjemmesiden:

Billettansvarlig

Ole Kristian Holter billetter(a)gunners.no

Hadelandsvn 1282

1484 Hakadal

Telefon: 67 07 79 91

 

Nå var det kanskje jeg som var litt dum, men jeg trodde at e-posten til billettansvarlig var: olekristianholterbilletter@gunners.no

 

Det er bare et lite kolontegn som skal til for å hindre framtidige misforståelser ;)

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Hei, finnes det noen mulighet for å fjerne tråder så de ikke kommer opp når man trykker på knappen "view new posts".

Jeg kunne tenke meg å slippe ubetydlige tråder som Tippekonkurranse, dagens opptur, nedtur, hva ser du på tv osv.

Dersom det ikke finnes lurer jeg på om det går an å få inn en "skjul" knapp el ved hver tråd.

 

BE

Link to comment
Share on other sites

Det burde også være mulig å kunne skjule innlegg fra enkeltdebattanter. På denne måten slipper jeg og andre som ikke orker å lese side opp og side ned med kritikk og klaging etter hver kamp.

 

Hadde også vært fint om man kunne luke ut innlegg som inneholder enkeltord. På denne måten, kunne jeg ha luket ut alle innlegg som inneholder ordet Almunia, så slipper jeg å lese om den uendelige keeperdebatten

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...