Jump to content

Forslag til forbedringer


Guest EvenA

Recommended Posts

Slike innlegg på forsiden til Norges offiisielle supporterside for Arsenal hører ikke hjemme. Alt skal være saklig og objektivt, og gjerne også litt positivt vinklet. Uthengig av spillere hører ikke hjemme.

 

Hva tror dere andre supportere, eller arsenalsupportere som ønsker å melde seg inn i Arsenal Norway tenker om supporterklubben, når slikt er det første de møter?

 

Jeg har ikke noe problem med saklig kritikk, men uthengig skal overhode ikke foregå. Et slikt nivå legger kanskje hjemmesider seg på, men det er ikke der vi skal være!

Link to comment
Share on other sites

Stakk innom her for å kritisere bloggen på forsiden, og heldigvis er det flere enn meg som reagerer. Jeg finner flere av innleggene direkte latterlige, og til tider også meget dårlig formulerte.

 

Det er helt greit at det blir postet blogginnlegg på forsiden, men disse må være saklige og objektive som også foregående poster har nevnt. Hvordan er det egentlig systemet fungerer? Kan hvem som helst poste på forsiden, eller er det kun et fåtall personer som får tilgang? Isåfall må disse personene skiftes ut snarest!

Link to comment
Share on other sites

[...]Avslutter månedsartikkel med en videolink

Hvis dette skal bli en tradisjon så burde han/de som holder på heller få sin spalteplass i forumet, der de kan gi velformulerte, saklige og forhåpnetligvis interessante meninger om måneden som var. Forsiden vår kan ikke brukes som en blogg. Vi er i forumet for å lese egne meninger, og jeg mener at forsiden skal være informasjon om klubben og nyheter. Ikke egne påfunn.

Link to comment
Share on other sites

ja, hvem er det av oss som har skrevet det ?Er dette noe skal være på forsiden på NORGES OFFISIELLE SUPPORTERSIDE FOR ARSENAL ?

 

Hvorfor kritisere en av våre spillere på denne måten " For min del kunne han vært ute resten av året og hvorfor i alle dager har han draktnummer 10?? SKAM! "

 

Ja, Campbell har vært god, men da må det være grenser på hvordan man skal kritisere en annen arsenal spiller.

 

Det er det første han har skrevet : http://gunners.no//content/article.aspx?id=575

 

"Jeg kommer fremover til å skrive en månedlig artikkel om hva jeg mener om klubben i våre hjerter. Denne artikkelen har jeg valgt å døpe –Victoria Concordia Crescit-"

 

Ser man så har han han skrevet : hva JEG mener om DENNE KLUBBEN. Vel, vel..

Link to comment
Share on other sites

Endelig. Synes det er greit å ha slike mishagsytringer på et forum, men ikke på forsiden av supporterklubbens hjemmesider.

 

ja, man må få lov til å si det man mener. ingen tvil om det. men ikke på denne måten, og ikke på forsiden. alle har vi vel noe vi ikke er fornøyde med, men da har vi vel klagemuren...

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Det må bli et bedre system på opprettelse av kamptråder. Ingen kamptråd for årets største kamp enda?!

 

Jeg tenke jeg skulle lage, men så oppdaget jeg at det skal være mal på det. Jeg orker ikke bruke lang tid på all verdens oppsett og finne informasjon om ditt og datt. Dette må da folk kunne legge til etterhvert?

 

Det eneste som hadde vært nødvendig i startinnlegget hadde vært: Tidspunkt og hvilken tv-kanal den sendes på.

Link to comment
Share on other sites

Vil prøve meg på et forslag til vil omstrukturere forumet en god del:

 

Jeg ønsker meg sakbaserte tråder der vi diskuterer sak for sak, ikke i egne spillertråder. Slik det fungerer i dag mener jeg at det blir for vanskelig å følge saker innad i trådene. Det vil si: om vi på et tidspunkt diskuterer en spillers dårlig form, diskusjonen er fruktbar og god, men så kommer det en ny sak inn og da blir det kaos i diskusjonen når vi diskuterer flere ting samtidig i samme tråd.

 

Derfor ønsker jeg at vi får egne tråder på saker som har et fast holdepunkt til en spesiell hendelse. Imens vi diskuterer enkeltspilleres form og småting rundt spillerne i spillertrådene. Dette tror jeg uten tvil ville hevet forumets kvalitet. Jeg tror det ville gitt oss bedre diskusjoner, og jeg tror det vil være enklere for nye/innaktive medlemmer å komme inn i diskusjonene da det blir lettere å forstå hvilken sak som diskuteres.

 

Et eksempel til her er at det er veldig vanskelig å finne fram til hvilken post som faktisk startet diskusjonen, det er 50 sider man må se igjennom og da blir det veldig vanskelig. Jeg liker å ha full kontroll på hva diskusjonen har vært igjennom, det er vanskelig med dagens system. Om vi omstrukturerer vil det være lettere å oppdatere seg på hva diskusjonen angår.

 

Hva tror dere?

Link to comment
Share on other sites

Saker som:

 

Almunias spillestil som gjør at han ikke fortjener førstelagsplass.

 

Om eks. Bergkamp blir linka til Arsenal som trener:

Bergkamp tilbake til klubben som trener!

Istedet for å skrive det i tråden hans.

 

Hvor lenge blir Fabregas i Arsenal?

 

Også endel dagsaktuelle saker som:

 

Wenger har trua på seriegull!

 

Wenger føler seg komfortabel før møtet mot Barcelona!

 

Fabregas skriver ny kontrakt!

 

Alle disse sakene vil gi gode og fruktbare diskusjoner, men jeg føler dem blir noe borte og dårlige når vi har dem i store lange tråder. En annen ting er at det blir mer fristende å skrive lengre og sikkelige skrevne tråder når flere faktisk leser dem.

Link to comment
Share on other sites

Saker som:

 

Almunias spillestil som gjør at han ikke fortjener førstelagsplass.

 

Om eks. Bergkamp blir linka til Arsenal som trener:

Bergkamp tilbake til klubben som trener!

Istedet for å skrive det i tråden hans.

 

Hvor lenge blir Fabregas i Arsenal?

 

Også endel dagsaktuelle saker som:

 

Wenger har trua på seriegull!

 

Wenger føler seg komfortabel før møtet mot Barcelona!

 

Fabregas skriver ny kontrakt!

 

Alle disse sakene vil gi gode og fruktbare diskusjoner, men jeg føler dem blir noe borte og dårlige når vi har dem i store lange tråder. En annen ting er at det blir mer fristende å skrive lengre og sikkelige skrevne tråder når flere faktisk leser dem.

Dette blir fort veldig rotete, og det vil bli veldig mange tråder. Jeg synes at det er greit med en tråd per spiller, da man får samlet alt om denne på ett sted.

Link to comment
Share on other sites

Hva tror dere?

 

Mener du undertråder i spillertrådene på en måte? Altså, om jeg trykker meg innpå f.eks Almunia, så vil jeg få tråder å velge mellom i hans spillertråd? Om dette hadde kunne blitt gjenomført, så tror jeg det ville vært en god ide. Som du sier så er det fryktelig rotete når noen starter med en ny diskusjon, mens en gammel pågår.

Link to comment
Share on other sites

Mener du undertråder i spillertrådene på en måte? Altså, om jeg trykker meg innpå f.eks Almunia, så vil jeg få tråder å velge mellom i hans spillertråd? Om dette hadde kunne blitt gjenomført, så tror jeg det ville vært en god ide. Som du sier så er det fryktelig rotete når noen starter med en ny diskusjon, mens en gammel pågår.

 

Da videreutvikler du min tanke, men det høres veldig bra ut!

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Moderatorer; SLÅ AV FLOOD CONTROL!!! Det er den mest irriterende funksjonen et forum kan ha, og så vidt jeg vet er den også meget unødvendig. Det er den funksjonen som gjør at du ikke kan poste to innlegg eller bruke søkefunksjonen to ganger innen et halvt minutt. Det går heller ikke an å gå inn på "View new posts" to ganger på rappen.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...