Jump to content

2009.05.24 Stoke H


AFC_ENGA

Recommended Posts

Ser at det er delt ut to straffespark så langt i dag, er det noen av dere som ser kampen, som har noen formening om situasjonene?

 

Straffa til Gunners var korrekt, såvidt eg kunne sjå...

 

Straffa til Stoke har eg ikkje sett endå, då streamen ligg adskillige minutt etter live-sendinga.. :)

 

edit: Der ja! Riktig den òg! Klønete av Denilson.. Han har allereie gult kort, og kunne blitt utvist der....

 

Takk! ;)

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 117
  • Created
  • Last Reply

freedocast'en har kommet seg til 32. min...... hmmm....

Jeg har prøvd å komme inn på freedocasten igjen, uten hell. Virker som om det er likegreit.

 

Er det noen som vet om canal+ viser kampen i opptak?

 

BE

Link to comment
Share on other sites

freedocast'en har kommet seg til 32. min...... hmmm....

Jeg har prøvd å komme inn på freedocasten igjen, uten hell. Virker som om det er likegreit.

 

Er det noen som vet om canal+ viser kampen i opptak?

 

BE

Dem viser vertfalll Liverpool kampen halv 12 i kveld. Men vett ikke hvordan det er med vår, tviler vel egentlig på det.

Link to comment
Share on other sites

Ser at det er delt ut to straffespark så langt i dag, er det noen av dere som ser kampen, som har noen formening om situasjonene?

 

Straffa til Gunners var korrekt, såvidt eg kunne sjå...

 

Straffa til Stoke har eg ikkje sett endå, då streamen ligg adskillige minutt etter live-sendinga.. ;)

 

edit: Der ja! Riktig den òg! Klønete av Denilson.. Han har allereie gult kort, og kunne blitt utvist der....

 

Denilson er jo en konstant trussel for laget han spiller på. Hvor mange livsfarlige og unødvendige frispark har denne gutten ene og alene stått for denne sesongen egentlig? Og lager han en straffe han absolutt ikke hadde behøvd å lage.

 

 

Og hvor mange ganger har han reddet oss med taklinger - eller sørget for balanse på midtbanen ?

Link to comment
Share on other sites

Det er helt utrolig at det skal være så vanskelig å få sett Arsenal spille kamp. 1 stream og ingen repriser på canal +. Helt forferdelig!

 

Ja! Er vel 2 gang eller noe canal+ ikke viser Arsenal i år. Regnet med de viste den i dag jeg, men neida!

Link to comment
Share on other sites

Det er helt utrolig at det skal være så vanskelig å få sett Arsenal spille kamp. 1 stream og ingen repriser på canal +. Helt forferdelig!

 

Ja! Er vel 2 gang eller noe canal+ ikke viser Arsenal i år. Regnet med de viste den i dag jeg, men neida!

Men vi bør likevel ikke klage. Skjønner da godt hvorfor de velger å vise nedrykksdramaet istedet.

Link to comment
Share on other sites

Det er helt utrolig at det skal være så vanskelig å få sett Arsenal spille kamp. 1 stream og ingen repriser på canal +. Helt forferdelig!

 

Ja! Er vel 2 gang eller noe canal+ ikke viser Arsenal i år. Regnet med de viste den i dag jeg, men neida!

Men vi bør likevel ikke klage. Skjønner da godt hvorfor de velger å vise nedrykksdramaet istedet.

ja, det er jeg enig i men siden kampen blir filmet og Canal+ tross alt eier rettighetene til kampen så ser jeg ingen logikk i å ikke vise denne kampen på ett senere tidspunkt. det gjelder forresten alle kamper som ikke blir vist direkte gjennom hele sesongen.

 

BE

Link to comment
Share on other sites

Dødfødt å prøve og streame kampen. Nå kom målet til van Persie. Dvs nesten 20 minutter etter. 4 sekunder med avspilling, 15 sekunder med loading. Ser heller på Newcastle i andre. Ellers ser det ut til at van Persie kan klare å få sitt første hattrick for klubben. Ikke bytt han ut Wenger!!!!

Link to comment
Share on other sites

Det er helt utrolig at det skal være så vanskelig å få sett Arsenal spille kamp. 1 stream og ingen repriser på canal +. Helt forferdelig!

 

Ja! Er vel 2 gang eller noe canal+ ikke viser Arsenal i år. Regnet med de viste den i dag jeg, men neida!

Men vi bør likevel ikke klage. Skjønner da godt hvorfor de velger å vise nedrykksdramaet istedet.

slik er det alltid. de avgjørede kampene som vises i siste runde. vi blir nødt til å vente til vi er med i noe spennende før det kommer på tv.

 

shit! delap hadde en skikkelig tabbe på 4-1!

Link to comment
Share on other sites

Ser at det er delt ut to straffespark så langt i dag, er det noen av dere som ser kampen, som har noen formening om situasjonene?

 

Straffa til Gunners var korrekt, såvidt eg kunne sjå...

 

Straffa til Stoke har eg ikkje sett endå, då streamen ligg adskillige minutt etter live-sendinga.. :)

 

edit: Der ja! Riktig den òg! Klønete av Denilson.. Han har allereie gult kort, og kunne blitt utvist der....

 

Denilson er jo en konstant trussel for laget han spiller på. Hvor mange livsfarlige og unødvendige frispark har denne gutten ene og alene stått for denne sesongen egentlig? Og lager han en straffe han absolutt ikke hadde behøvd å lage.

 

 

Og hvor mange ganger har han reddet oss med taklinger - eller sørget for balanse på midtbanen ?

 

Hører på ATVO nå og kommentatorene var enig i at det ikke var noen kontakt mellom Denilson og Fuller.

Så værsåsnill å slutt å klag på Denilson...

 

 

Kvaliteten på streamen er som nevnt langt under pari, så dersom det ikkje var kontakt, og straffa var feilaktig, så beklager eg! ;)

Link to comment
Share on other sites

Det er helt utrolig at det skal være så vanskelig å få sett Arsenal spille kamp. 1 stream og ingen repriser på canal +. Helt forferdelig!

 

Ja! Er vel 2 gang eller noe canal+ ikke viser Arsenal i år. Regnet med de viste den i dag jeg, men neida!

det som verre er at de ikke engang viser høydepunktene fra kampen i studio heller. ''Så skal vi til siste kampen som spilles i England'' sier Dag Solheim, og så kommer lpool opp på skjermen.

Eksepsjonelt

Link to comment
Share on other sites

Hvor mange mål har RvP til nå i PL?

9 i følge sky sports , før denne kampen regner jeg med. ikke bra nok.

 

 

Også har han 10 assist.

 

 

Ikke bra nok.

 

 

Jeeze...

Ikke bra nok bould maroder:S!?!?!?! for å si det slik, van persie har ikke vært tilgjengelig hveeeer kamp denne sesonge, og 10 assist er MEGET BRA!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...