AFC_ENGA Posted May 23, 2009 Report Share Posted May 23, 2009 ¨Må få sett den før enga Link to comment Share on other sites More sharing options...
Amsen Posted May 23, 2009 Report Share Posted May 23, 2009 Tviler den kampen blir vist i Norge. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Patryk2402 Posted May 24, 2009 Report Share Posted May 24, 2009 i dag blir vell nedrykkskampene vist så tviler på at Arsenal blir vist på "Vanlig" tv, kanskje dere får opp en stream... tror vi vinner denne kampen komfortabelt.. leker oss til 3-0 seier:) bendtner scorer 2:) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Herlik Posted May 24, 2009 Report Share Posted May 24, 2009 ¨Må få sett den før enga Heia Godset Link to comment Share on other sites More sharing options...
Balsnes Posted May 24, 2009 Report Share Posted May 24, 2009 Trur det kan bli vanskelig å få sett denne kampen.. Dei viser den ikkje eingong på Livesport 24/7... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bergkamp88 Posted May 24, 2009 Report Share Posted May 24, 2009 Pokker at ikke Stoke ligger nede i sumpa!! Tror også det kan bli hardt å få sett denne, men håper en stream dukker opp Link to comment Share on other sites More sharing options...
Toure5 Posted May 24, 2009 Report Share Posted May 24, 2009 Stream: http://myp2p.eu/broadcast.php?matchid=39747&part=sports Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bergkamp88 Posted May 24, 2009 Report Share Posted May 24, 2009 Hjertelig! Link to comment Share on other sites More sharing options...
aikio Posted May 24, 2009 Report Share Posted May 24, 2009 det kan hende den vises på rojadirecta.com det er 2 to italienske streaming kanaler på Arsenal kampen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frank Posted May 24, 2009 Report Share Posted May 24, 2009 Mannone starter i dag Laget; Mannone, Sagna, Toure, Song, Gibbs, Walcott, Fabregas, Denilson, Diaby, Arshavin, Van Persie. Subs: Vela, Ramsey, Silvestre, Djourou, Bendtner, Eboue & Szczesny Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hermes Posted May 24, 2009 Report Share Posted May 24, 2009 Overraskende sterkt lag vi stiller med idag. Jeg tror og håper vi avslutter sesongen med en brak seier, skal vi si 4,5-0? Dog litt skuffet over at Vela nok en gang ikke er å finne i startoppstillingen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Magnus87 Posted May 24, 2009 Report Share Posted May 24, 2009 Mannone starter i dag Laget; Mannone, Sagna, Toure, Song, Gibbs, Walcott, Fabregas, Denilson, Diaby, Arshavin, Van Persie. Subs: Vela, Ramsey, Silvestre, Djourou, Bendtner, Eboue & Szczesny Ingen Ade denne gangen heller? En mystisk skade? Media kommer nok til å ta tak i dette og lage masse bråk. Hyggelig om van Persie hadde fått et par assists i dag slik at han hadde fått flest assist i ligaen . Jeg har troen på at Vela gjør et fint innhopp i dag! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ruud Posted May 24, 2009 Report Share Posted May 24, 2009 Mannone starter i dag Laget; Mannone, Sagna, Toure, Song, Gibbs, Walcott, Fabregas, Denilson, Diaby, Arshavin, Van Persie. Subs: Vela, Ramsey, Silvestre, Djourou, Bendtner, Eboue & Szczesny Ingen Ade denne gangen heller? En mystisk skade? Media kommer nok til å ta tak i dette og lage masse bråk. Hyggelig om van Persie hadde fått et par assists i dag slik at han hadde fått flest assist i ligaen . Jeg har troen på at Vela gjør et fint innhopp i dag! var vel ingen bombe med Ade, Wenger sa tidlig i uka at Ade ikke kom til å bli klar til dagens kamp... Men blir nok en spennende sommer ang Ade. Sterk lag, håper på festfotball og en verdig avslutning på sesongen Lykke til gutter Link to comment Share on other sites More sharing options...
cescwalcott Posted May 24, 2009 Report Share Posted May 24, 2009 ¨Må få sett den før enga Heia Godset Heia Hareid ! <3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ben Elfen Posted May 24, 2009 Report Share Posted May 24, 2009 Synd ikke Fabianski spiller. Skulle ha likt å se neste års første keeper gjøre nok en god kamp i dag. velm vi får se hva Mannone er god for da, tipper han kommer til å være usikker på innkast i mot. BE Edit: I dag er jeg like hjelpesløs som Almunia i feltet. Jeg finner ingen stream. Hjelp mottas med en stor porsjon takk Link to comment Share on other sites More sharing options...
Balsnes Posted May 24, 2009 Report Share Posted May 24, 2009 Edit: I dag er jeg like hjelpesløs som Almunia i feltet. Jeg finner ingen stream. Hjelp mottas med en stor porsjon takk Idag er eg like negativ som Ben Elfen til Almunia, og har gitt opp å finne stream.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
cescwalcott Posted May 24, 2009 Report Share Posted May 24, 2009 Synd ikke Fabianski spiller. Skulle ha likt å se neste års første keeper gjøre nok en god kamp i dag. velm vi får se hva Mannone er god for da, tipper han kommer til å være usikker på innkast i mot. BE Edit: I dag er jeg like hjelpesløs som Almunia i feltet. Jeg finner ingen stream. Hjelp mottas med en stor porsjon takk Løye Link to comment Share on other sites More sharing options...
Matta91 Posted May 24, 2009 Report Share Posted May 24, 2009 Ser ut som de skal vise kampen her: http://www.freedocast.com/forms/PopOut.asp...28A31E9213710A1 Edit: Jepp, den vises der, engelsk kommentar også Link to comment Share on other sites More sharing options...
1Bergkamp0 Posted May 24, 2009 Report Share Posted May 24, 2009 Lykke til idag folkens! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frank Posted May 24, 2009 Report Share Posted May 24, 2009 Stream. Ikke så bra. http://www.freedocast.com/forms/PopOut.asp...28A31E9213710A1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ben Elfen Posted May 24, 2009 Report Share Posted May 24, 2009 Ser ut som de skal vise kampen her: http://www.freedocast.com/forms/PopOut.asp...28A31E9213710A1 Edit: Jepp, den vises der, engelsk kommentar også Du er en engel ( i tilfelle du ikke visste det fra før) Takker Link to comment Share on other sites More sharing options...
Amsen Posted May 24, 2009 Report Share Posted May 24, 2009 Ser ut som de skal vise kampen her: http://www.freedocast.com/forms/PopOut.asp...28A31E9213710A1 Edit: Jepp, den vises der, engelsk kommentar også TAKKER Link to comment Share on other sites More sharing options...
stompa Posted May 24, 2009 Report Share Posted May 24, 2009 Da er sesongens siste kamp igang, om 90min kan vi like godt gå i dvale til høsten, og bare åpne øynene og se hva som har skjedd. Ikke stresse med alt som silly season inneholder:) Men først skal vi gi Stoke kraftig juling i vår storstue. Spennende å se Mannone som siste skanse. At vi spiller både med Arshavin og Walcott bør gi Stoke noe å tenke på. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ben Elfen Posted May 24, 2009 Report Share Posted May 24, 2009 rævva Song, bra Mannone BE Link to comment Share on other sites More sharing options...
Orakelet Posted May 24, 2009 Report Share Posted May 24, 2009 Merkelig at den skal være så vanskelig å finne da... Kampen betyr ikke en dritt for noen av laga så da er det ingen som gidder å vise den.. kjedelig. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.