Jump to content

2009.05.24 Stoke H


AFC_ENGA

Recommended Posts

  • Replies 117
  • Created
  • Last Reply

Mannone starter i dag :)

 

Laget; Mannone, Sagna, Toure, Song, Gibbs, Walcott, Fabregas, Denilson, Diaby, Arshavin, Van Persie.

 

Subs: Vela, Ramsey, Silvestre, Djourou, Bendtner, Eboue & Szczesny :)

Ingen Ade denne gangen heller? En mystisk skade? Media kommer nok til å ta tak i dette og lage masse bråk.

 

Hyggelig om van Persie hadde fått et par assists i dag slik at han hadde fått flest assist i ligaen :(. Jeg har troen på at Vela gjør et fint innhopp i dag!

Link to comment
Share on other sites

Mannone starter i dag :)

 

Laget; Mannone, Sagna, Toure, Song, Gibbs, Walcott, Fabregas, Denilson, Diaby, Arshavin, Van Persie.

 

Subs: Vela, Ramsey, Silvestre, Djourou, Bendtner, Eboue & Szczesny :)

Ingen Ade denne gangen heller? En mystisk skade? Media kommer nok til å ta tak i dette og lage masse bråk.

 

Hyggelig om van Persie hadde fått et par assists i dag slik at han hadde fått flest assist i ligaen :(. Jeg har troen på at Vela gjør et fint innhopp i dag!

var vel ingen bombe med Ade, Wenger sa tidlig i uka at Ade ikke kom til å bli klar til dagens kamp... Men blir nok en spennende sommer ang Ade. Sterk lag, håper på festfotball og en verdig avslutning på sesongen :P Lykke til gutter :)

Link to comment
Share on other sites

Synd ikke Fabianski spiller. Skulle ha likt å se neste års første keeper gjøre nok en god kamp i dag. velm vi får se hva Mannone er god for da, tipper han kommer til å være usikker på innkast i mot.

 

BE

 

Edit: I dag er jeg like hjelpesløs som Almunia i feltet. Jeg finner ingen stream. Hjelp mottas med en stor porsjon takk

Link to comment
Share on other sites

Synd ikke Fabianski spiller. Skulle ha likt å se neste års første keeper gjøre nok en god kamp i dag. velm vi får se hva Mannone er god for da, tipper han kommer til å være usikker på innkast i mot.

 

BE

 

Edit: I dag er jeg like hjelpesløs som Almunia i feltet. Jeg finner ingen stream. Hjelp mottas med en stor porsjon takk

Løye
Link to comment
Share on other sites

Da er sesongens siste kamp igang, om 90min kan vi like godt gå i dvale til høsten, og bare åpne øynene og se hva som har skjedd. Ikke stresse med alt som silly season inneholder:)

Men først skal vi gi Stoke kraftig juling i vår storstue. Spennende å se Mannone som siste skanse. At vi spiller både med Arshavin og Walcott bør gi Stoke noe å tenke på.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...