Jump to content

2009.05.24 Stoke H


AFC_ENGA

Recommended Posts

Hvor mange mål har RvP til nå i PL?

9 i følge sky sports , før denne kampen regner jeg med. ikke bra nok.

 

 

Også har han 10 assist.

 

 

Ikke bra nok.

 

 

Jeeze...

Ikke bra nok bould maroder:S!?!?!?! for å si det slik, van persie har ikke vært tilgjengelig hveeeer kamp denne sesonge, og 10 assist er MEGET BRA!

er det bra nok at toppscorern vår scorer 11 mål?

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 117
  • Created
  • Last Reply

Hvor mange mål har RvP til nå i PL?

9 i følge sky sports , før denne kampen regner jeg med. ikke bra nok.

 

 

Også har han 10 assist.

 

 

Ikke bra nok.

 

 

Jeeze...

Ikke bra nok bould maroder:S!?!?!?! for å si det slik, van persie har ikke vært tilgjengelig hveeeer kamp denne sesonge, og 10 assist er MEGET BRA!

enig med bold marauder. Ikke bra nok. Er det noen som vet hvor mange av målene som er på straffer, og hvor mange assist som er på cornere?

 

BE

Link to comment
Share on other sites

Det er helt utrolig at det skal være så vanskelig å få sett Arsenal spille kamp. 1 stream og ingen repriser på canal +. Helt forferdelig!

 

Enig! Men det kommer et sammendrag på ATVO i kveld / morgen engang. Streamen har jeg gidd opp..

som sagt. vi får spille om noe viktig så kommer laget på tv..

Link to comment
Share on other sites

Hvor mange mål har RvP til nå i PL?

9 i følge sky sports , før denne kampen regner jeg med. ikke bra nok.

 

 

Også har han 10 assist.

 

 

Ikke bra nok.

 

 

Jeeze...

Ikke bra nok bould maroder:S!?!?!?! for å si det slik, van persie har ikke vært tilgjengelig hveeeer kamp denne sesonge, og 10 assist er MEGET BRA!

enig med bold marauder. Ikke bra nok. Er det noen som vet hvor mange av målene som er på straffer, og hvor mange assist som er på cornere?

 

BE

mens, det skjer så lite:

 

det er jo ikke bare vP's feil at toppscoreren i Arsenal bare scorer 11 mål. de som serverer han pasninger må jo dele den skylda. synes overhodet ikke han har vært den dårligste spilleren i klubben, men en spiss på vårt lag må score flere. det er forsåvidt verre med Ade, men også han trenger hjelp fra andre til å få ballen i nota. det verste er faktisk ikke at vi ikke scorer nok, men at vi slipper inn så mange. det er det som skiller oss fra topp 3.

Link to comment
Share on other sites

Sesongen er over, vi fikk 4 plass. Men var ute av gullkampen omtrent før jul. Det er alt i alt litt skuffende.

At vår toppskårer bare har 11 mål er ikke noe bra. Men iår er det ingen spillere som har skåret i nærheten av hva dem gjorde ifjor. Anelka ble toppskårer med 19 mål. Ifjor hadde vel Ade, Torres og Ronaldo godt over 20. Så tydlig at det er blitt mindre mål på spissene og storskårerne iår enn i fjor.

Link to comment
Share on other sites

Godt resultat i siste kampen for sesongen i alle fall. Nå blir det bare å se frem til August igjen, og komme enda sterkere tilbake da. ;)

 

Skal bli spennende å se hva denne sommeren bringer av spillerkjøp. Kunne godt tenkt meg å sett den a-lags stallen som står oppført på arsenal.com i august nå. Hadde man sluppet alt styret med rykter etc. :)

Link to comment
Share on other sites

Noen som har link til målene? ;) eller et sted hvor man kan laste dem ned?

på forhånd takk!

http://www.tvgolo.com/football.php?subacti..._from=&ucat=40&

 

Synd for van Persie at han ikke fikk hattricket sitt. Han var virkelig nære i dag! med dagens assist ble han i alle fall assistkongen i ligaen! Dersom Lampard var den som sentret til Anelka på det første målet til Chelsea i dag, blir det delt førsteplass på de to.

 

11 mål på toppscoreren vår i PL er vel kanskje ikke så bra hvis man KUN ser på det. Men husk at vi har scort nest flest mål i ligaen i år, delt med Chelsea og Man U. Helst hadde jeg sett at målene ble litt mer spredt utover kampene, da vi hadde alt for mange kamper der vi ikke scorte! Husk at vi har 3 spisser som scorte en del mål, mange andre klubber har gjerne 2. Dessuten hadde vi en del mål fra vingene. Sentralt på midten skulle jeg gjerne sett flere mål. Spissene våre trekker veldig mye ut og er derfor for sjelden i feltet når innleggene kommer. van Persie er knallgod på høyresiden og kan skape mye fra den posisjonen. Bendtner kan også klare noe, men skal likevel være i feltet, da han er den beste spilleren vår til å bevege seg riktig i feltet.

Link to comment
Share on other sites

Hvor mange mål har RvP til nå i PL?

9 i følge sky sports , før denne kampen regner jeg med. ikke bra nok.

 

 

Også har han 10 assist.

 

 

Ikke bra nok.

 

 

Jeeze...

Ikke bra nok bould maroder:S!?!?!?! for å si det slik, van persie har ikke vært tilgjengelig hveeeer kamp denne sesonge, og 10 assist er MEGET BRA!

enig med bold marauder. Ikke bra nok. Er det noen som vet hvor mange av målene som er på straffer, og hvor mange assist som er på cornere?

 

BE

 

Noen som kan finne en statistikk over hvor mange ganger van Persie har truffet treverket i år? Er faktisk helt sinnsykt hvor ofte skuddene hans går i stolpen eller tverrligger. Man kan skylde på udyktighet eller uflaks, men hadde van Persie hatt en flyt som Adebayor hadde i fjor hadde han nok hatt flere scoringer i år enn hva Adebayor hadde i 07/08 sesongen.

 

Får håpe ting løsner mer for nederlenderen etter han signerer ny kontrakt, og kommer over det magiske 20-tallet i PL neste sesong :)

 

EDIT: Robin har tydeligvis truffet treverket hele 15 ganger denne sesongen, og dette var i februar :)

Link to comment
Share on other sites

Link to comment
Share on other sites

Fikk ikke sett kampen, noen som kunne gitt en kommentar om hvordan Mannone klarte seg?

 

Mannone var stødig! Fikk eit positivt inntrykk av vår unge italiener! :)

Hyggelig. Av det jeg har lest og sett av ham tidligere, mener jeg at han er et større talent enn Fabianski siden han har denne roen og bestemtheten som Lukasz ofte virker å mangle.

 

Likevel har Fabianski også stått bra i flere kamper i det siste, så han kan fortsatt overraske. Men mener han er litt for ustødig og nervøs til tider.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...