Jump to content

2009.05.24 Stoke H


AFC_ENGA

Recommended Posts

  • Replies 117
  • Created
  • Last Reply

Hullet - Scumchester 0-1

 

Da er det et par fra Newcastle som er glade. :D

Håper heller Newcastle holder seg enn Hull.

 

Ja, Newcastle hører hjemme i Premier League, men det er jo latterlig at de er der nede de burde jo være topp 7.

Link to comment
Share on other sites

Hullet - Scumchester 0-1

 

Da er det et par fra Newcastle som er glade. :D

Håper heller Newcastle holder seg enn Hull.

 

Ja, Newcastle hører hjemme i Premier League, men det er jo latterlig at de er der nede de burde jo være topp 7.

Dem har jo bare kjøpt spillere som Barton og Smith. Begge kan jo lage krangel i tom garderobe. Mangler bare at dem henter Bellamy tilbake og kjøper Pennant. Men ja, dem er virkelig et lag vi bør ha i PL. Får håpe styret tar seg sammen og gir Alan en sesong til å bygge opp laget på.

Link to comment
Share on other sites

Skandale at denne kampen ikke går på canal+. Skuffendes å sitte seg ned i godstolen og finne ut at de viser gayshester og andre drittlag.

 

Det er siste serierunde at Canal+ har kun tre canaler, og da er det jo klart det vil dreie seg om nedrykkstriden!

 

Kanskje i fremtiden vil det bli mulig og velge alle kamper til enhver tid. Det kommer sikkert! :D

Link to comment
Share on other sites

Byttet Stoke keeper uten at han var skadet!? Har han gjort noe store feil da?

"Substitution21 Stoke goalkeeper Steve Simonsen's nightmare afternoon is over as he trudges off. He looks to have a bad back, but it could be embarrassment. Thomas Sorensen comes on. The replacement shot-stopper is not fully fit and Shawcross is having to take the goal kicks."

(Sky Sport Live Commentary)

Link to comment
Share on other sites

Ser at det er delt ut to straffespark så langt i dag, er det noen av dere som ser kampen, som har noen formening om situasjonene?

 

Straffa til Gunners var korrekt, såvidt eg kunne sjå...

 

Straffa til Stoke har eg ikkje sett endå, då streamen ligg adskillige minutt etter live-sendinga.. ;)

 

edit: Der ja! Riktig den òg! Klønete av Denilson.. Han har allereie gult kort, og kunne blitt utvist der....

Link to comment
Share on other sites

Ser at det er delt ut to straffespark så langt i dag, er det noen av dere som ser kampen, som har noen formening om situasjonene?

 

Streamen ligger 10-15 min etter så nettopp straffen til Stoke. Talentløs felling av Denilson og klar straffe dessverre.

Link to comment
Share on other sites

Ser at det er delt ut to straffespark så langt i dag, er det noen av dere som ser kampen, som har noen formening om situasjonene?

 

Straffa til Gunners var korrekt, såvidt eg kunne sjå...

 

Straffa til Stoke har eg ikkje sett endå, då streamen ligg adskillige minutt etter live-sendinga.. ;)

 

edit: Der ja! Riktig den òg! Klønete av Denilson.. Han har allereie gult kort, og kunne blitt utvist der....

 

Denilson er jo en konstant trussel for laget han spiller på. Hvor mange livsfarlige og unødvendige frispark har denne gutten ene og alene stått for denne sesongen egentlig? Og lager han en straffe han absolutt ikke hadde behøvd å lage.

Link to comment
Share on other sites

Må sette de der Theo om du skal spille spiss

 

Brenner mange store

Jaada! ;) Forsetter det slik blir det mer mål enn i kampen mot Liverpool på Anfield. RvPersie igjen :)

Får bare håpe på et Anelka mål nå. Så Bleien Ronaldo ikke får toppskårer tittelen.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...