Jump to content

2009.04.18 Chelsea N


Evju

Hvem tar seg videre til finalen?  

37 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Replies 345
  • Created
  • Last Reply

Ett eneste offsidemål for Chelsea mot oss og jeg gir meg ende over. To i ligakampen for to år siden og ett i Carlingcup-finala samme år. Mener også at vi ble snytt for straffe i den kampen, men det kan være så.

Må du tenke på at persie var i KJEMPE offside da vi vant 2-1 på stamford bridge denne sesongen da:P

Link to comment
Share on other sites

Vi kommer til å lede 2-1 til pause. :) fy skam for en takling.

 

Når spilles finalen?

Heldigvis ble han ikke skadet.

Har sansen for Gibbs altså, er på løp hele tiden. Trur bare vi kan ta også Traore.

Og kan også selge Diaby! For en krosser.

Link to comment
Share on other sites

Vi kommer til å lede 2-1 til pause. :) fy skam for en takling.

Trodde det var Fabregas først og ble drit sur, da hadde jeg måttet løpe et par runder rundt huset for å unngå å slå ned en Arsenalsadistisk pappa...

 

Hva skjedde?

 

Dårlig stream, skjønner du... ;)

Link to comment
Share on other sites

Er ikke fornøyd med det defensive arbeidet til tider.

Denilson er fremdeles for langt unna og er ikke en defensiv trygghet foran forsvaret.

Diaby har muskler men blir litt for innvikla defensivt.

Silvestre må snart treffe en Arsenalspiller på pasningene sine.

Jeg håper på mer muskler i 2 og da Song for Denilson.

Link to comment
Share on other sites

Velvel 1-1 til pause. Javn kamp mellom to forsiktige lag. To møkkamål.

Fabianski har hatt en fæl første omgang. Mange stygge feil, og ikke på topp på målet. Har også hatt noen igangsetninger som har gått rett til chelsea. Nesten på samme måte som Almunia gjorde i borte øvmøte mot chelsea, og som dem skåret 1-0 målet på.

Link to comment
Share on other sites

1-1. Forhåpentligvis klarer vi å heve oss igjen i andre omgang.

En del småfeil som vi ikke kan tillate oss mot et såpass godt lag. Fabianski bør være litt forsiktig med kjappe igangsettinger. La merke til de siste to gangene som raskt ble brutt av Chelsea.

 

Raske igangsettinger i en slik kamp bør gjøres litt mer "sikkert" og ikke hele tiden, spesielt ikke når Chelsea har presset fordi da kommer ballen like fort tilbake igjen i fanget på oss. Vi har fortsatt bra med kvalitet på benken i Arshavin og Nasri som kan komme inn og løfte oss.

Link to comment
Share on other sites

Vi kommer til å lede 2-1 til pause. :) fy skam for en takling.

Trodde det var Fabregas først og ble drit sur, da hadde jeg måttet løpe et par runder rundt huset for å unngå å slå ned en Arsenalsadistisk pappa...

 

Hva skjedde?

 

Dårlig stream, skjønner du... ;)

Da er vi to, men så en stygg stygg takling på RvP og for meg var som om Fab hadde blitt takla :P

 

Om kampen, svak 1. omgang av begge mål, vi har spillere som spiller svakt i hele sentral-linja, Fabianski, Silvestre, Diaby og RvP/Ade/Theo pick your one... satser på en bedre 2. omgang av begge lag, og en artig kamp med en flott Arsenal seier til slutt

Link to comment
Share on other sites

Chelsea er skitne og ekle. Ballack løper rundt og er tulling, mens van Persie er heldig som ikke ble skadet. Ellers må det sies at Ade blir for alene på topp. Vi er for lite med oppover, og det er faktisk Gibbs som er den best best intiativ bakfra. Få innpå Arshavin, så blir det trøkk!

Link to comment
Share on other sites

JEG VIL HA ARSHAVIN MAGI!!!!!

Da er det nok bare å skru på en kamp fra EM, tviler på at vi får se han i dag, han må vel ha plukket opp en småskade eller noe sånt, for å bruke Diaby i den formen han er i idag burde virkelig Wenger vite at er dumt...

 

(Interessant debatt om Zola VS Bergkamp på den svenske Veetlen :))

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...