Jump to content

2009.04.18 Chelsea N


Evju

Hvem tar seg videre til finalen?  

37 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Replies 345
  • Created
  • Last Reply

HELVETE DOMMER!

 

DROGBA RYGGER INN I SILVESTRE.

Ikke noe å ødelegge øynene mine med den caps locken for, Silvestre bruker armer før han begynner å rygge og frisparket er faktisk helt greit, dommeren skulle blåst før..

Blir øynene dine ødelagt av caps lock så burde du dra til øyelegen eller noe.P

Link to comment
Share on other sites

Ja, da har de som har masa om Fabianski fått det levert. Regner med at det ikke er nødvendig med noen analyser om keeperhjørner, og "hit eit steg, og dit eit steg." Vi får håpe Almunia snart er tilbake, for vi ender ikke i noen CL finale heller med polakken i mål...

Link to comment
Share on other sites

Slik som kampen har utviklet seg så er jeg ikke veldig overrasket. Fungerer dårlig bakover på banen.

 

Er også skuffet over disposisjonene til Wenger. Denilson og Diaby har skuffet, likevel spiller de lenge. Arshavin er uthvilt og Song har imponert over lang tid. Begge starter på benken. Og på stillingen 1-1 så har Wenger byttet ut både Adebayor og van Persie.

 

Snipp snapp...

Link to comment
Share on other sites

Når vi ikke klarer å holde hodet kaldt i en semifinale i FA cupen, så lurer jeg på hvordan vi skal klare det i en semifinale i CL og i en finale. Ingen tvil om at disse spillerne trenger å spille flere slike kamper. Vi blir usikre, og Chelsea merker det og pøser på noe som gjør oss mer shaky og som fører til feil.

Link to comment
Share on other sites

Slik som kampen har utviklet seg så er jeg ikke veldig overrasket. Fungerer dårlig bakover på banen.

 

Er også skuffet over disposisjonene til Wenger. Denilson og Diaby har skuffet, likevel spiller de lenge. Arshavin er uthvilt og Song har imponert over lang tid. Begge starter på benken. Og på stillingen 1-1 så har Wenger byttet ut både Adebayor og van Persie.

 

Snipp snapp...

snute, så var eventyret ute?

 

jeg er helt enig med deg, startoppstillingen skulle vært helt annen!

ser ut som om wenger "satser" på Ligaen:S? "sparer" spillere til Liverpool kampen?

vi har sikkret oss 4 plassen, ingen grunn til å holde tilbake de "beste" spillerne!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...