Eboue Posted April 18, 2009 Report Share Posted April 18, 2009 I utgangspunktet et meget godt resultat til pause, men jeg er allikevel skuffet over hvordan målet kommer, og måten vi delvis kollapser på i ettertid. De fleste gjør en god omgang, med unntak av Fabianski (som er alt for nervøs til å nærme seg Wembley inntil videre) og til tider Diaby (som kan gå fra et vanvittig raid ett øyeblikk, til en hårreisende tversoverpasning til motstander i neste). Ellers spesielt pluss til Kieran Gibbs som gjør nok en glimrende omgang! Til slutt må jeg legge til et "HAHA" til Cashley Cole. Den hadde Cech tatt veldig greit uten touchen til Cashley. Priceless! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ben Elfen Posted April 18, 2009 Report Share Posted April 18, 2009 Velvel 1-1 til pause. Javn kamp mellom to forsiktige lag. To møkkamål. Fabianski har hatt en fæl første omgang. Mange stygge feil, og ikke på topp på målet. Har også hatt noen igangsetninger som har gått rett til chelsea. Nesten på samme måte som Almunia gjorde i borte øvmøte mot chelsea, og som dem skåret 1-0 målet på. Enig i at Fabianski har hett en grusom kamp, og jeg seg at mange mener han har skyld i målet. Der er jeg uenig. Skuddet går mellom beina på Eboue og er svært vanskelig for Fabianski å ta, men stort sett alt annet han har gjort har vært dårlig. Likevel tror jeg han ender opp med å bli helten vår i dag. Enten ved en feberredning eller ved å gå seirende ut av straffekonk /hvis det blir det da) BE Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ryan Jarvis..... Norwich! Posted April 18, 2009 Report Share Posted April 18, 2009 Jeg tror Wenger ønsker å bruke Arshavin når Chelsea-spillerne blir slitne og i fare for utvisninger. Sparer Arshavin så han ikke blir sparket ut av kampen de første ti minuttene. Kan være smart, men ønsker Arsha så fort som mulig! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanb Posted April 18, 2009 Report Share Posted April 18, 2009 En ting er sikkert, Diaby er dårlig som vanlig etter å ha kommet tilbake fra skade, men er også redd for å bytte han ut i og med at Denilson er på banen istedet for Song, og at vi dermed blir litt lette på midtbanen. Uansett vil jeg ha inn enten Nasri eller Arshavin samtidig som Song kan komme på for henholdsvis Diaby og Denilson. Tror vi klarer dette forresten, er så jævlig typisk at Chelsea skal få et fordømt offside mål! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frank Posted April 18, 2009 Report Share Posted April 18, 2009 Noen som vet hvordan Fabianski er på straffer forresten? Kan ikke huske å ha sett noe spesielt av han på straffer. Link to comment Share on other sites More sharing options...
stompa Posted April 18, 2009 Report Share Posted April 18, 2009 Chelsea sitt mål var vel offside? Og hadde ikke gresset gitt etter, så hadde Van Persie helt sikkert ligget i garderoben med brukket ben! Se til hellvete å vis ut de som setter inn slike grisetaklinger!! Enig, når du kan gir gult kort for å ta av seg drakten når dem jubler, bør det være rødt når du takler sånn som han gjorde der. Er bare flaks at han ikke blir skadet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mmaelan Posted April 18, 2009 Report Share Posted April 18, 2009 Velvel 1-1 til pause. Javn kamp mellom to forsiktige lag. To møkkamål. Fabianski har hatt en fæl første omgang. Mange stygge feil, og ikke på topp på målet. Har også hatt noen igangsetninger som har gått rett til chelsea. Nesten på samme måte som Almunia gjorde i borte øvmøte mot chelsea, og som dem skåret 1-0 målet på. Enig i at Fabianski har hett en grusom kamp, og jeg seg at mange mener han har skyld i målet. Der er jeg uenig. Skuddet går mellom beina på Eboue og er svært vanskelig for Fabianski å ta, men stort sett alt annet han har gjort har vært dårlig. Likevel tror jeg han ender opp med å bli helten vår i dag. Enten ved en feberredning eller ved å gå seirende ut av straffekonk /hvis det blir det da) BE Ray Parlour mener det motsatte. Fabianski er utrolig tregt nede på skuddet. Er ikke imponert av Fabianski,men håper han spiller seg opp. Link to comment Share on other sites More sharing options...
1Bergkamp0 Posted April 18, 2009 Report Share Posted April 18, 2009 Fabianski skal ha ros for det han gjorde mot Villarreal, men idag blir Polens landslagskeeper for dårlig... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ben Elfen Posted April 18, 2009 Report Share Posted April 18, 2009 Velvel 1-1 til pause. Javn kamp mellom to forsiktige lag. To møkkamål. Fabianski har hatt en fæl første omgang. Mange stygge feil, og ikke på topp på målet. Har også hatt noen igangsetninger som har gått rett til chelsea. Nesten på samme måte som Almunia gjorde i borte øvmøte mot chelsea, og som dem skåret 1-0 målet på. Enig i at Fabianski har hett en grusom kamp, og jeg seg at mange mener han har skyld i målet. Der er jeg uenig. Skuddet går mellom beina på Eboue og er svært vanskelig for Fabianski å ta, men stort sett alt annet han har gjort har vært dårlig. Likevel tror jeg han ender opp med å bli helten vår i dag. Enten ved en feberredning eller ved å gå seirende ut av straffekonk /hvis det blir det da) BE Ray Parlour mener det motsatte. Fabianski er utrolig tregt nede på skuddet. Er ikke imponert av Fabianski,men håper han spiller seg opp. Ray Parlour har jo rett. Fabianski er tregt nede, men jeg mener at han plasserer seg helt rett fordi nærmeste hjørene har Eboue kontroll på og når han ser at ballen går mellom beina på eboue så har han vekta på feil fot og da tar det desverre tid. BE Link to comment Share on other sites More sharing options...
stompa Posted April 18, 2009 Report Share Posted April 18, 2009 Da var vi igang. Sitter å venter på Arshavin inn for Diaby. Lykke til folkens. Link to comment Share on other sites More sharing options...
bjervell Posted April 18, 2009 Report Share Posted April 18, 2009 Det er godt å se hva vi har av offensivt skyts på benken .. og ditto skremmende å se hva vi har av defensivt cover... Theo har dessverre ikke fått noe sving på crossene sine så langt i kveld. Link to comment Share on other sites More sharing options...
stompa Posted April 18, 2009 Report Share Posted April 18, 2009 Sterkt av RvPersie og vinne den luftduellen der. Dårlig volly av Ade. Link to comment Share on other sites More sharing options...
oedegaard Posted April 18, 2009 Report Share Posted April 18, 2009 HVOR er resten når walcott løper med ballen fra halveis inne på egen halvdel? Utrolig. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Birger Posted April 18, 2009 Report Share Posted April 18, 2009 Helt rått å se på Walcott, parkerer tre Chelsea spillerer der. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Patryk2402 Posted April 18, 2009 Report Share Posted April 18, 2009 hahaha, det eneste som er VELDIG negativt med farten til walcott er at ingen av de andre Arsenal spillerne kan holde følge ved en eventuell kontring:P hahaha geniale svensker! Link to comment Share on other sites More sharing options...
1Bergkamp0 Posted April 18, 2009 Report Share Posted April 18, 2009 Enda en feilpasning av Diaby, han går fra å være fantastisk til elendig, tipper han går til Wigan eller noe sånt og blomstrer... Link to comment Share on other sites More sharing options...
bjervell Posted April 18, 2009 Report Share Posted April 18, 2009 hahaha, det eneste som er VELDIG negativt med farten til walcott er at ingen av de andre Arsenal spillerne kan holde følge ved en eventuell kontring:P hahaha geniale svensker! Link to comment Share on other sites More sharing options...
stompa Posted April 18, 2009 Report Share Posted April 18, 2009 HVOR er resten når walcott løper med ballen fra halveis inne på egen halvdel? Utrolig. Dem klare vel ikke henge med? Link to comment Share on other sites More sharing options...
oedegaard Posted April 18, 2009 Report Share Posted April 18, 2009 HVOR er resten når walcott løper med ballen fra halveis inne på egen halvdel? Utrolig. Dem klare vel ikke henge med? Dem kan fylle på i alle fall. Var jo ingen i nærheten en gang bortsett fra Ade. Link to comment Share on other sites More sharing options...
zaY- Posted April 18, 2009 Report Share Posted April 18, 2009 Stykke tysker. Ballack er jo kjempe hissig. Snakker vi rødt snart? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ole Henrik Posted April 18, 2009 Report Share Posted April 18, 2009 UT MED DENILSON OG DIABY! INN MED SONG OG ARSHAVIN! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Patryk2402 Posted April 18, 2009 Report Share Posted April 18, 2009 denilson og diaby..... dere kan ikke TRO at dere har så ekstremt god tid og kan jogge ifra når dere møter en spiller som Lampard! Link to comment Share on other sites More sharing options...
bjervell Posted April 18, 2009 Report Share Posted April 18, 2009 Jeg liker ikke at Chelsea trykker oss såpass bakover. Tror ikke vi er i stand til å stå imot hvis dette fortsetter - vi er rett og slett ikke sterke nok defensivt... Link to comment Share on other sites More sharing options...
stompa Posted April 18, 2009 Report Share Posted April 18, 2009 Stykke tysker. Ballack er jo kjempe hissig. Snakker vi rødt snart? Håpe det. Men nå må vi skjerpe oss, sliter med å komme ut. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Daddy Cool Posted April 18, 2009 Report Share Posted April 18, 2009 Hvor lenge skal Wenger sitte stille å se på noe som ikke fungerer Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.