Jump to content

2009.04.18 Chelsea N


Evju

Hvem tar seg videre til finalen?  

37 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

I utgangspunktet et meget godt resultat til pause, men jeg er allikevel skuffet over hvordan målet kommer, og måten vi delvis kollapser på i ettertid. De fleste gjør en god omgang, med unntak av Fabianski (som er alt for nervøs til å nærme seg Wembley inntil videre) og til tider Diaby (som kan gå fra et vanvittig raid ett øyeblikk, til en hårreisende tversoverpasning til motstander i neste). Ellers spesielt pluss til Kieran Gibbs som gjør nok en glimrende omgang!

 

Til slutt må jeg legge til et "HAHA" til Cashley Cole. Den hadde Cech tatt veldig greit uten touchen til Cashley. Priceless! :)

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 345
  • Created
  • Last Reply

Velvel 1-1 til pause. Javn kamp mellom to forsiktige lag. To møkkamål.

Fabianski har hatt en fæl første omgang. Mange stygge feil, og ikke på topp på målet. Har også hatt noen igangsetninger som har gått rett til chelsea. Nesten på samme måte som Almunia gjorde i borte øvmøte mot chelsea, og som dem skåret 1-0 målet på.

Enig i at Fabianski har hett en grusom kamp, og jeg seg at mange mener han har skyld i målet. Der er jeg uenig. Skuddet går mellom beina på Eboue og er svært vanskelig for Fabianski å ta, men stort sett alt annet han har gjort har vært dårlig. Likevel tror jeg han ender opp med å bli helten vår i dag. Enten ved en feberredning eller ved å gå seirende ut av straffekonk /hvis det blir det da)

 

BE

Link to comment
Share on other sites

En ting er sikkert, Diaby er dårlig som vanlig etter å ha kommet tilbake fra skade, men er også redd for å bytte han ut i og med at Denilson er på banen istedet for Song, og at vi dermed blir litt lette på midtbanen.

 

Uansett vil jeg ha inn enten Nasri eller Arshavin samtidig som Song kan komme på for henholdsvis Diaby og Denilson.

 

Tror vi klarer dette forresten, er så jævlig typisk at Chelsea skal få et fordømt offside mål!

Link to comment
Share on other sites

Chelsea sitt mål var vel offside? Og hadde ikke gresset gitt etter, så hadde Van Persie helt sikkert ligget i garderoben med brukket ben! Se til hellvete å vis ut de som setter inn slike grisetaklinger!!

Enig, når du kan gir gult kort for å ta av seg drakten når dem jubler, bør det være rødt når du takler sånn som han gjorde der. Er bare flaks at han ikke blir skadet.

Link to comment
Share on other sites

Velvel 1-1 til pause. Javn kamp mellom to forsiktige lag. To møkkamål.

Fabianski har hatt en fæl første omgang. Mange stygge feil, og ikke på topp på målet. Har også hatt noen igangsetninger som har gått rett til chelsea. Nesten på samme måte som Almunia gjorde i borte øvmøte mot chelsea, og som dem skåret 1-0 målet på.

Enig i at Fabianski har hett en grusom kamp, og jeg seg at mange mener han har skyld i målet. Der er jeg uenig. Skuddet går mellom beina på Eboue og er svært vanskelig for Fabianski å ta, men stort sett alt annet han har gjort har vært dårlig. Likevel tror jeg han ender opp med å bli helten vår i dag. Enten ved en feberredning eller ved å gå seirende ut av straffekonk /hvis det blir det da)

 

BE

 

Ray Parlour mener det motsatte. Fabianski er utrolig tregt nede på skuddet.

Er ikke imponert av Fabianski,men håper han spiller seg opp.

Link to comment
Share on other sites

Velvel 1-1 til pause. Javn kamp mellom to forsiktige lag. To møkkamål.

Fabianski har hatt en fæl første omgang. Mange stygge feil, og ikke på topp på målet. Har også hatt noen igangsetninger som har gått rett til chelsea. Nesten på samme måte som Almunia gjorde i borte øvmøte mot chelsea, og som dem skåret 1-0 målet på.

Enig i at Fabianski har hett en grusom kamp, og jeg seg at mange mener han har skyld i målet. Der er jeg uenig. Skuddet går mellom beina på Eboue og er svært vanskelig for Fabianski å ta, men stort sett alt annet han har gjort har vært dårlig. Likevel tror jeg han ender opp med å bli helten vår i dag. Enten ved en feberredning eller ved å gå seirende ut av straffekonk /hvis det blir det da)

 

BE

 

Ray Parlour mener det motsatte. Fabianski er utrolig tregt nede på skuddet.

Er ikke imponert av Fabianski,men håper han spiller seg opp.

 

Ray Parlour har jo rett. Fabianski er tregt nede, men jeg mener at han plasserer seg helt rett fordi nærmeste hjørene har Eboue kontroll på og når han ser at ballen går mellom beina på eboue så har han vekta på feil fot og da tar det desverre tid.

 

BE

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...