Mr Chapman Posted March 20, 2009 Report Share Posted March 20, 2009 Newcastle United FC Arsenal (Robin van Persie scoret på straffe mot Newcastle i høstsesongen - blir han sentral også på St James Park?) Barclays Premier League St James Park, Newcastle Kampstart: 1830 Canal + Sport 1 N Hjemmelagets skader og suspensjoner: - Mark Viduka - Danny Guthrie - Joey Barton - Ignacio Gonzalez - Xisco Bortelagets skade og suspensjoner: - Emmanuel Adebayor - Cesc Fabregas - Theo Walcott - Mikäel Silvestre (Kanskje klar) - Eduardo da Silva - Manuel Almunia (Kanskje klar, mest sannsynlig) - Tomas Rosicky Mulige lag: Harper S.Taylor - Coloccini, Bassong, Enrique Nolan - Butt - Smith - Guiterrez Owen - Martins Almunia Sagna - Toure - Gallas - Clichy Eboue - Denilson - Diaby - Nasri Arshavin - van Persie Siste fem kamper for lagene: Hull 1-1 Newcastle Newcastle 1-2 Man Utd Bolton 1-0 Newcastle Newcastle 0-0 Everton West Brom 2-3 Newcastle Arsenal 2-1 Hull Arsenal 4-0 Blackburn Roma 1-0 Arsenal Arsenal 3-0 Burnley West Brom 1-3 Arsenal Siste fem kamper mellom lagene: Arsenal 3-0 Newcastle Arsenal 3-0 Newcastle Arsenal 3-0 Newcastle Newcastle 1-1 Arsenal Newcastle 0-0 Arsenal Link to comment Share on other sites More sharing options...
Utne Posted March 20, 2009 Report Share Posted March 20, 2009 Almunia Sagna - Toure - Gallas - Clichy Nasri - Denilson - Song - Arshavin v.Persie - Eduardo Denne vinner vi! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ravenghost Posted March 20, 2009 Report Share Posted March 20, 2009 Tradisjonen sier vel U, men håper på seier uten baklengs Link to comment Share on other sites More sharing options...
Orakelet Posted March 20, 2009 Report Share Posted March 20, 2009 Tradisjonen sier vel U, men håper på seier uten baklengs Ja tradisjonen sier nok at det kan bli en uavgjort - men vår form er særdeles stigende, og med Arshavin som virkelig tryller om dagen, så kan det fort bli målrikt vår vei! Håper på en 3-1 seier. Arshavin med 2 mål og 1 assist Mål nr. 2 scorer den godeste .... EBOUE! hehe.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
zaldor Posted March 21, 2009 Report Share Posted March 21, 2009 Ja, det skal bli spennende å se hvor dette bærer. Jeg har heller ikke særlig stor tro på noe målkalas, men jeg kan ikke akkurat si at jeg ikke har tro på seier. Ser for meg et sent mål av Arshavin. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kris-A Posted March 21, 2009 Report Share Posted March 21, 2009 drømte faktisk om denne kampen i natt, vi vant 4-0 og jeg satt i stolen og tenkte(i drømmen) at denne kampen burde jeg satt penger på at vi vant mot null.. men Henry var en av målskorerne så vet ikke helt hvor sanndrømt jeg er håper på dette laget: Almunia Sagna - Toure - Gallas - Gibbs Eboue - Nasri - Song - Arshavin Eduardo - V. Persie Synes Gibbs bør få sjangsen etter hans fine prestasjoner i år, men blir ikke skuffet hvis Clichy starter heller(har mest tro på det) Song har vist fin form i det siste, mens Nasri er veldig god på SM, hvor han får spilt ut registeret sitt.. men tror nok Denilson tar plassen og Nasri tar en av vingene.. Arshavin viste magiske fedigheter på venstre mot B.burn, så håper han fortsetter der. Mens Eboue er en spiller jeg får mer og mer sansen for, og i tillegg så har han jo blitt en målmaskin vet ikke om Eddie er fit nok til å starte, men håper virkelig han får sin første PL kamp i dag! ellers så kan father Nick starte.. (men nå må han snart skore på 100% sjangser!) Må tro på at jeg er sanndrømt og at vi vinner 4-0 så så jeg sikkert bare ikke forskjell på Henry og Eboue eller noe.. GO GUNNERS Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest kellex Posted March 21, 2009 Report Share Posted March 21, 2009 Tror nok at dette fort kan ende i 1-0 seier i vår favør. Skåring rett før pause av enten Van Persie eller Arshavin.. Newcastle sliter om dagen mens vi har vist gode takter over lengre tid. Så vi får håpe gutta gir oss et godt resultat i dag og at Villa fortsetter å snuble mot Liverpool! Laget jeg håper stiller opp(men tvilsomt): Almunia Sagna Gallas Djourou Clichy Nasri Denilson Diaby Arshavin Van Persie Eduardo Ps: Hadde vært veldig morsomt om drømmen din(Kris-A) hadde blitt til virkelighet da Link to comment Share on other sites More sharing options...
ArsenalThomas Posted March 21, 2009 Report Share Posted March 21, 2009 Jeg ser at flere har satt opp Eduardo som spiss, men er han i det hele tatt med til kampen? Synes jeg leste på Arsenal.com at han ville stå over kveldens kamp. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simbad Posted March 21, 2009 Report Share Posted March 21, 2009 Eduardo er iallefall med i troppen. Om han starter er vel heller tvilsomt. Tipper det blir RvP på topp med Bendtner. Eller 4-2-3-1 med RvP eller Bendtner som enslig spiss og Eboue-Nasri-Arshavin bak. Song/Diaby-Denilson på midten. Ellers blir vel forsvaret som vanlig med Gallas-Kolo sentralt og Sagna-Clichy på vingene. Men vil helst se Gallas/Kolo sammen med Djourou og Gibbs inn for Clichy. Tviler dog på at det skjer... Almunia Sagna-Kolo-Gallas-Clichy Eboue-Song-Denilson-Nasri Arshavin-RvP tror dette blir laget... Evt i en 4-2-3-1 formasjon som nevnt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Skopling Posted March 21, 2009 Report Share Posted March 21, 2009 Uvanlig stille her på kampdagen.. Håper Eduardo får godt med spilletid i dag og at Arshavin fortsetter sin gode form. Klarer vi å få en luke til Villa i løpet av helga? Link to comment Share on other sites More sharing options...
LordTerm Posted March 21, 2009 Report Share Posted March 21, 2009 Blir en spennende kamp dette. Er skikkelig irritert for at jeg ikke får tid til å se den i dag. Håper uansett på følgende opptilling i dag og en komfortabel 0-2 seier Almunia Sagna - Toure - Djourou - Clichy Eboue - Diaby - Song - Nasri Arshavin - vPersie Link to comment Share on other sites More sharing options...
stompa Posted March 21, 2009 Report Share Posted March 21, 2009 Eduardo er iallefall med i troppen. Om han starter er vel heller tvilsomt. Tipper det blir RvP på topp med Bendtner. Eller 4-2-3-1 med RvP eller Bendtner som enslig spiss og Eboue-Nasri-Arshavin bak. Song/Diaby-Denilson på midten. Ellers blir vel forsvaret som vanlig med Gallas-Kolo sentralt og Sagna-Clichy på vingene. Men vil helst se Gallas/Kolo sammen med Djourou og Gibbs inn for Clichy. Tviler dog på at det skjer... Almunia Sagna-Kolo-Gallas-Clichy Eboue-Song-Denilson-Nasri Arshavin-RvP tror dette blir laget... Evt i en 4-2-3-1 formasjon som nevnt. Frykter denne kampen altså, men tar vi 3 poeng ser det ut til vi kan ta innpå de 3 forran oss på tabellen. At Djourou spiller trur jeg er mulig, men tvipå at Gibbs får spille framfør Clichy. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Verminator5 Posted March 21, 2009 Report Share Posted March 21, 2009 Dette er kampen der vi skal bevise at det er vi som fortjener fjerdeplassen og ikke Villa. Håper på stor innsats, masse bevegelse og 3-4 mål. Men Newcastle holder til i et område der vi tradisjonelt ikke trives. Nord-øst England ser ut til å ha en skremmende effekt på dagen arsenal lag da vi sliter med Middelsboro, Sunderland og Newcastle. La oss håpe trenden snur i dag! Jeg håper på dette laget Almunia Sagna-Toure-Gallas-Gibbs Eboue-Song-Nasri-Arshavin Bendtner-RvP COME ON YOU ARSENAL!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Evju Posted March 21, 2009 Report Share Posted March 21, 2009 Arsenal Official Team GK: Manuel Almunia RB: Bacary Sagna CB: William Gallas CB: Kolo Toure LB: Gael Clichy RM: Andrei Arshavin CM: Abou Diaby CM: Neves Denilson LM: Samir Nasri CF: Nicklas Bendtner CF: Robin van Persie Link to comment Share on other sites More sharing options...
Magnus87 Posted March 21, 2009 Report Share Posted March 21, 2009 Ingen overaskelser på laget. Dette blir gøy! Link to comment Share on other sites More sharing options...
stompa Posted March 21, 2009 Report Share Posted March 21, 2009 Ingen overaskelser på laget. Dette blir gøy! La oss håpe at du har rett og at dette blir gøy, muligheter for at alle lagene forran oss taper poeng denne helgen. Går det veien idag er vi "bare" 10 poeng bak serielederen. Men får bare at en kamp omgangen og se hvordan det ligger ann i mai. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Evju Posted March 21, 2009 Report Share Posted March 21, 2009 Ville vært typisk at vi går på en blemme nå som både Man Utd og Chelsea ser ut til å gjøre det samme. Tvilende til denne kampen, og synes egentlig RvP burde vært benket... Link to comment Share on other sites More sharing options...
kje_simen Posted March 21, 2009 Report Share Posted March 21, 2009 Nå har både United og Chelsea tapt, så vi har en alle tiders mulighet til å ta innpå toppen litt! Ser for meg en spennende kamp, men ganske få sjanser. Skal ikke se bort i fra det kan være litt magi fra Arshavin som avgjør denne kampen. Blir spennende! Link to comment Share on other sites More sharing options...
stompa Posted March 21, 2009 Report Share Posted March 21, 2009 Ville vært typisk at vi går på en blemme nå som både Man Utd og Chelsea ser ut til å gjøre det samme. Tvilende til denne kampen, og synes egentlig RvP burde vært benket... Han hadde en god andre omgang mot Hull og skårer gjemt og trutt. Desuten har vi jo en joker på benken i Eduardo. Viktig å matche han riktig og ikke for mye nå. For å unngå en skade nr 4. Link to comment Share on other sites More sharing options...
fooz Posted March 21, 2009 Report Share Posted March 21, 2009 Håhå, aldri koset meg så mye under en Manchester United kamp. 2 røde og 2 imot er mer en man kan be om. Nå har vi virkelig sjangsen til å kappe innpå teten, dersom vi nå spiller bra mot topplagene vi har igjen skal vi ikke se bort fra en meget god plassering. Apropo stream. Har ikke fått noen SopCast streams til å funke, ei heller atdhe.et eller noen veetle. Noen som har en snasen link? Link to comment Share on other sites More sharing options...
1Bergkamp0 Posted March 21, 2009 Report Share Posted March 21, 2009 Håhå, aldri koset meg så mye under en Manchester United kamp. 2 røde og 2 imot er mer en man kan be om. Nå har vi virkelig sjangsen til å kappe innpå teten, dersom vi nå spiller bra mot topplagene vi har igjen skal vi ikke se bort fra en meget god plassering. Apropo stream. Har ikke fått noen SopCast streams til å funke, ei heller atdhe.et eller noen veetle. Noen som har en snasen link? Veetle er det alternativet jeg synes er best som oftest: http://www.veetle.com/viewChannel.php?cid=48cb03bd8ab18 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arsenal-jay Posted March 21, 2009 Report Share Posted March 21, 2009 Håhå, aldri koset meg så mye under en Manchester United kamp. 2 røde og 2 imot er mer en man kan be om. Nå har vi virkelig sjangsen til å kappe innpå teten, dersom vi nå spiller bra mot topplagene vi har igjen skal vi ikke se bort fra en meget god plassering. Apropo stream. Har ikke fått noen SopCast streams til å funke, ei heller atdhe.et eller noen veetle. Noen som har en snasen link? kommentatorne er på kinesisk elr no sånt men det er bra kvalitet til å være stream http://www.mixlivetv.com/Newcastle-United-Arsenal.html Link to comment Share on other sites More sharing options...
stompa Posted March 21, 2009 Report Share Posted March 21, 2009 Håhå, aldri koset meg så mye under en Manchester United kamp. 2 røde og 2 imot er mer en man kan be om. Nå har vi virkelig sjangsen til å kappe innpå teten, dersom vi nå spiller bra mot topplagene vi har igjen skal vi ikke se bort fra en meget god plassering. Apropo stream. Har ikke fått noen SopCast streams til å funke, ei heller atdhe.et eller noen veetle. Noen som har en snasen link? kommentatorne er på kinesisk elr no sånt men det er bra kvalitet til å være stream http://www.mixlivetv.com/Newcastle-United-Arsenal.html http://www.veetle.com/viewChannel.php?cid=48cb03bd8ab18 Denne var veldig bra Men ligger noen min bak virker det som. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kje_simen Posted March 21, 2009 Report Share Posted March 21, 2009 Unødvendig av Taylor det der på Arshavin. Newcastle har faktisk vært best de første 10. EDIT: Ohh, Bendtner! Nesten! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Verminator5 Posted March 21, 2009 Report Share Posted March 21, 2009 Godt skuddforsøk av dansken fra vanskelig hold! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.