Jump to content

2009.03.21 Newcastle United B


Mr Chapman

Hvem scorer kampens første mål?  

49 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Newcastle United FC

Arsenal

gun__1220257220_newcastle30082008_01.jpg

(Robin van Persie scoret på straffe mot Newcastle i høstsesongen - blir han sentral også på St James Park?)

 

Barclays Premier League

St James Park, Newcastle

Kampstart: 1830

Canal + Sport 1 N

 

 

Hjemmelagets skader og suspensjoner:

- Mark Viduka

- Danny Guthrie

- Joey Barton

- Ignacio Gonzalez

- Xisco

 

Bortelagets skade og suspensjoner:

- Emmanuel Adebayor

- Cesc Fabregas

- Theo Walcott

- Mikäel Silvestre (Kanskje klar)

- Eduardo da Silva

- Manuel Almunia (Kanskje klar, mest sannsynlig)

- Tomas Rosicky

 

Mulige lag:

 

Harper

S.Taylor - Coloccini, Bassong, Enrique

Nolan - Butt - Smith - Guiterrez

Owen - Martins

 

Almunia

Sagna - Toure - Gallas - Clichy

Eboue - Denilson - Diaby - Nasri

Arshavin - van Persie

 

Siste fem kamper for lagene:

 

Hull 1-1 Newcastle

Newcastle 1-2 Man Utd

Bolton 1-0 Newcastle

Newcastle 0-0 Everton

West Brom 2-3 Newcastle

 

Arsenal 2-1 Hull

Arsenal 4-0 Blackburn

Roma 1-0 Arsenal

Arsenal 3-0 Burnley

West Brom 1-3 Arsenal

 

 

Siste fem kamper mellom lagene:

 

Arsenal 3-0 Newcastle

Arsenal 3-0 Newcastle

Arsenal 3-0 Newcastle

Newcastle 1-1 Arsenal

Newcastle 0-0 Arsenal

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 169
  • Created
  • Last Reply

Tradisjonen sier vel U, men håper på seier uten baklengs

 

Ja tradisjonen sier nok at det kan bli en uavgjort - men vår form er særdeles stigende, og med Arshavin som virkelig tryller om dagen, så kan det fort bli målrikt vår vei! Håper på en 3-1 seier. Arshavin med 2 mål og 1 assist ;) Mål nr. 2 scorer den godeste .... EBOUE! hehe..

Link to comment
Share on other sites

drømte faktisk om denne kampen i natt, vi vant 4-0 og jeg satt i stolen og tenkte(i drømmen) at denne kampen burde jeg satt penger på at vi vant mot null.. men Henry var en av målskorerne så vet ikke helt hvor sanndrømt jeg er :lol:

 

håper på dette laget:

 

Almunia

 

Sagna - Toure - Gallas - Gibbs

 

Eboue - Nasri - Song - Arshavin

 

Eduardo - V. Persie

 

Synes Gibbs bør få sjangsen etter hans fine prestasjoner i år, men blir ikke skuffet hvis Clichy starter heller(har mest tro på det)

Song har vist fin form i det siste, mens Nasri er veldig god på SM, hvor han får spilt ut registeret sitt.. men tror nok Denilson tar plassen og Nasri tar en av vingene..

Arshavin viste magiske fedigheter på venstre mot B.burn, så håper han fortsetter der. Mens Eboue er en spiller jeg får mer og mer sansen for, og i tillegg så har han jo blitt en målmaskin :o

vet ikke om Eddie er fit nok til å starte, men håper virkelig han får sin første PL kamp i dag! ellers så kan father Nick starte.. (men nå må han snart skore på 100% sjangser!)

 

Må tro på at jeg er sanndrømt og at vi vinner 4-0 ;) så så jeg sikkert bare ikke forskjell på Henry og Eboue eller noe..

 

GO GUNNERS

Link to comment
Share on other sites

Guest kellex

Tror nok at dette fort kan ende i 1-0 seier i vår favør. Skåring rett før pause av enten Van Persie eller Arshavin.. ;) Newcastle sliter om dagen mens vi har vist gode takter over lengre tid. Så vi får håpe gutta gir oss et godt resultat i dag og at Villa fortsetter å snuble mot Liverpool!

 

Laget jeg håper stiller opp(men tvilsomt):

 

 

Almunia

 

Sagna Gallas Djourou Clichy

 

Nasri Denilson Diaby Arshavin

 

Van Persie Eduardo

 

Ps: Hadde vært veldig morsomt om drømmen din(Kris-A) hadde blitt til virkelighet da :lol:

Link to comment
Share on other sites

Eduardo er iallefall med i troppen. Om han starter er vel heller tvilsomt. Tipper det blir RvP på topp med Bendtner. Eller 4-2-3-1 med RvP eller Bendtner som enslig spiss og Eboue-Nasri-Arshavin bak.

Song/Diaby-Denilson på midten.

 

Ellers blir vel forsvaret som vanlig med Gallas-Kolo sentralt og Sagna-Clichy på vingene. Men vil helst se Gallas/Kolo sammen med Djourou og Gibbs inn for Clichy. Tviler dog på at det skjer...

 

Almunia

Sagna-Kolo-Gallas-Clichy

Eboue-Song-Denilson-Nasri

Arshavin-RvP

 

tror dette blir laget... Evt i en 4-2-3-1 formasjon som nevnt.

Link to comment
Share on other sites

Uvanlig stille her på kampdagen.. Håper Eduardo får godt med spilletid i dag og at Arshavin fortsetter sin gode form. Klarer vi å få en luke til Villa i løpet av helga?

Link to comment
Share on other sites

Blir en spennende kamp dette. Er skikkelig irritert for at jeg ikke får tid til å se den i dag.

 

Håper uansett på følgende opptilling i dag og en komfortabel 0-2 seier :)

 

Almunia

Sagna - Toure - Djourou - Clichy

Eboue - Diaby - Song - Nasri

Arshavin - vPersie

Link to comment
Share on other sites

Eduardo er iallefall med i troppen. Om han starter er vel heller tvilsomt. Tipper det blir RvP på topp med Bendtner. Eller 4-2-3-1 med RvP eller Bendtner som enslig spiss og Eboue-Nasri-Arshavin bak.

Song/Diaby-Denilson på midten.

 

Ellers blir vel forsvaret som vanlig med Gallas-Kolo sentralt og Sagna-Clichy på vingene. Men vil helst se Gallas/Kolo sammen med Djourou og Gibbs inn for Clichy. Tviler dog på at det skjer...

 

Almunia

Sagna-Kolo-Gallas-Clichy

Eboue-Song-Denilson-Nasri

Arshavin-RvP

 

tror dette blir laget... Evt i en 4-2-3-1 formasjon som nevnt.

Frykter denne kampen altså, men tar vi 3 poeng ser det ut til vi kan ta innpå de 3 forran oss på tabellen.

At Djourou spiller trur jeg er mulig, men tvipå at Gibbs får spille framfør Clichy.

Link to comment
Share on other sites

Dette er kampen der vi skal bevise at det er vi som fortjener fjerdeplassen og ikke Villa. Håper på stor innsats, masse bevegelse og 3-4 mål. Men Newcastle holder til i et område der vi tradisjonelt ikke trives. Nord-øst England ser ut til å ha en skremmende effekt på dagen arsenal lag da vi sliter med Middelsboro, Sunderland og Newcastle. La oss håpe trenden snur i dag! Jeg håper på dette laget

 

Almunia

 

Sagna-Toure-Gallas-Gibbs

 

Eboue-Song-Nasri-Arshavin

 

Bendtner-RvP

 

COME ON YOU ARSENAL!!!

Link to comment
Share on other sites

Arsenal Official Team

 

GK: Manuel Almunia

 

RB: Bacary Sagna

CB: William Gallas

CB: Kolo Toure

LB: Gael Clichy

 

RM: Andrei Arshavin

CM: Abou Diaby

CM: Neves Denilson

LM: Samir Nasri

 

CF: Nicklas Bendtner

CF: Robin van Persie

Link to comment
Share on other sites

Ingen overaskelser på laget. Dette blir gøy!

La oss håpe at du har rett og at dette blir gøy, muligheter for at alle lagene forran oss taper poeng denne helgen. Går det veien idag er vi "bare" 10 poeng bak serielederen. Men får bare at en kamp omgangen og se hvordan det ligger ann i mai.

Link to comment
Share on other sites

Ville vært typisk at vi går på en blemme nå som både Man Utd og Chelsea ser ut til å gjøre det samme. Tvilende til denne kampen, og synes egentlig RvP burde vært benket...

Link to comment
Share on other sites

Nå har både United og Chelsea tapt, så vi har en alle tiders mulighet til å ta innpå toppen litt! Ser for meg en spennende kamp, men ganske få sjanser. Skal ikke se bort i fra det kan være litt magi fra Arshavin som avgjør denne kampen. Blir spennende! :)

Link to comment
Share on other sites

Ville vært typisk at vi går på en blemme nå som både Man Utd og Chelsea ser ut til å gjøre det samme. Tvilende til denne kampen, og synes egentlig RvP burde vært benket...

Han hadde en god andre omgang mot Hull og skårer gjemt og trutt. Desuten har vi jo en joker på benken i Eduardo. Viktig å matche han riktig og ikke for mye nå. For å unngå en skade nr 4.

Link to comment
Share on other sites

Håhå, aldri koset meg så mye under en Manchester United kamp. 2 røde og 2 imot er mer en man kan be om.

Nå har vi virkelig sjangsen til å kappe innpå teten, dersom vi nå spiller bra mot topplagene vi har igjen skal vi ikke se bort fra en meget god plassering.

 

Apropo stream. Har ikke fått noen SopCast streams til å funke, ei heller atdhe.et eller noen veetle. Noen som har en snasen link?

Link to comment
Share on other sites

Håhå, aldri koset meg så mye under en Manchester United kamp. 2 røde og 2 imot er mer en man kan be om.

Nå har vi virkelig sjangsen til å kappe innpå teten, dersom vi nå spiller bra mot topplagene vi har igjen skal vi ikke se bort fra en meget god plassering.

 

Apropo stream. Har ikke fått noen SopCast streams til å funke, ei heller atdhe.et eller noen veetle. Noen som har en snasen link?

Veetle er det alternativet jeg synes er best som oftest: http://www.veetle.com/viewChannel.php?cid=48cb03bd8ab18

Link to comment
Share on other sites

Håhå, aldri koset meg så mye under en Manchester United kamp. 2 røde og 2 imot er mer en man kan be om.

Nå har vi virkelig sjangsen til å kappe innpå teten, dersom vi nå spiller bra mot topplagene vi har igjen skal vi ikke se bort fra en meget god plassering.

 

Apropo stream. Har ikke fått noen SopCast streams til å funke, ei heller atdhe.et eller noen veetle. Noen som har en snasen link?

 

kommentatorne er på kinesisk elr no sånt :) men det er bra kvalitet til å være stream

http://www.mixlivetv.com/Newcastle-United-Arsenal.html

Link to comment
Share on other sites

Håhå, aldri koset meg så mye under en Manchester United kamp. 2 røde og 2 imot er mer en man kan be om.

Nå har vi virkelig sjangsen til å kappe innpå teten, dersom vi nå spiller bra mot topplagene vi har igjen skal vi ikke se bort fra en meget god plassering.

 

Apropo stream. Har ikke fått noen SopCast streams til å funke, ei heller atdhe.et eller noen veetle. Noen som har en snasen link?

 

kommentatorne er på kinesisk elr no sånt :D men det er bra kvalitet til å være stream

http://www.mixlivetv.com/Newcastle-United-Arsenal.html

http://www.veetle.com/viewChannel.php?cid=48cb03bd8ab18

Denne var veldig bra :) Men ligger noen min bak virker det som.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...