Jump to content

2009.03.21 Newcastle United B


Mr Chapman

Hvem scorer kampens første mål?  

49 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Vi skaper enorm med sjanser. Det er tydelig at van Persie er så frustrert over å ikke score at han ikke gir 2 baller til Bendtner når dansken ville hatt blanks mål. Det hadde vel vært årets assist hvis van Persie hadde klart å score på den store sjansen sin i andre. Ellers er det mest positive er at løpene sitter skikkelig og at vi setter fart framover. Mange fine kombinasjoner. La oss kalle det Arshavin-effekten - selv om Arshavin ikke var voldsomt god i dag. Nå er van Persie spilleren i PL med flest assist om jeg ikke tar helt feil. Clichy hadde endelig en god dag, mens Diaby har en typsik Diaby-kamp: Enorm i noen minutter, treig og umotivert i noen andre minutter.

 

Ellers må jeg si det var skuffende at vi slapp inn mål så fort etter at vi selv scorte. Med stort pluss til Martins for at han putter der. Ikke mange spisser vil tenkt på å tuppe til. Forresten dårlig gjort av han at når han først scorer at han ikke scorer først av alle - jeg hadde han som FM på tippekonkurranse :angry:. Beste PL-runden på lenge! Chelsea og Man U tapte, mens minst Liverpool eller Villa kommer til å droppe poeng. Som alltid er det landslagspuse når vi er kommet i god form. Så spørsmålet blir: Hvem av formspillerne våre blir skadet i landslagspausen? Jeg tipper van Persie, han har en skadekvote å fylle opp........

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 169
  • Created
  • Last Reply

Vi skaper enorm med sjanser. Det er tydelig at van Persie er så frustrert over å ikke score at han ikke gir 2 baller til Bendtner når dansken ville hatt blanks mål. Det hadde vel vært årets assist hvis van Persie hadde klart å score på den store sjansen sin i andre. Ellers er det mest positive er at løpene sitter skikkelig og at vi setter fart framover. Mange fine kombinasjoner. La oss kalle det Arshavin-effekten - selv om Arshavin ikke var voldsomt god i dag. Nå er van Persie spilleren i PL med flest assist om jeg ikke tar helt feil. Clichy hadde endelig en god dag, mens Diaby har en typsik Diaby-kamp: Enorm i noen minutter, treig og umotivert i noen andre minutter.

 

Ellers må jeg si det var skuffende at vi slapp inn mål så fort etter at vi selv scorte. Med stort pluss til Martins for at han putter der. Ikke mange spisser vil tenkt på å tuppe til. Forresten dårlig gjort av han at når han først scorer at han ikke scorer først av alle - jeg hadde han som FM på tippekonkurranse :angry:. Beste PL-runden på lenge! Chelsea og Man U tapte, mens minst Liverpool eller Villa kommer til å droppe poeng. Som alltid er det landslagspuse når vi er kommet i god form. Så spørsmålet blir: Hvem av formspillerne våre blir skadet i landslagspausen? Jeg tipper van Persie, han har en skadekvote å fylle opp........

 

JEg håper det blir enten uavgjort eller liverpool seier i morgen... Vil ha Aston Vlla bak oss fortere enn svindt.

Link to comment
Share on other sites

Newcastle United - Arsenal London

 

Canal+Sport 2 | Polish | 640 X 352 | HQ | x264 | AVI

 

0:1 Bendtner

Download

1:1 Martins

Download

1:2 Diaby

Download

1:3 Nasri

Download

 

EXTRAS:

 

Almunia penalty save - Live and Replays

Download

Arshavin Great Shoot

Download

Arsenal Very Good Chance

Download

 

by sport-video.pl

 

 

Hentet fra Soccerpulse. :angry:

Link to comment
Share on other sites

Nok en seier!!

Diaby hadde en konge andreomgang. Clichy var tilbake i gammelt slag. Bendtner jobber hardt og får en fortjent scoring. Adebayor må nok slite litt på trening for å komme inn på laget igjen.

 

Nå har vi virkelig satt press på Villa.

 

Edit: Takker for highlights imers

Link to comment
Share on other sites

Newcastle United - Arsenal London

 

Canal+Sport 2 | Polish | 640 X 352 | HQ | x264 | AVI

 

0:1 Bendtner

Download

1:1 Martins

Download

1:2 Diaby

Download

1:3 Nasri

Download

 

EXTRAS:

 

Almunia penalty save - Live and Replays

Download

Arshavin Great Shoot

Download

Arsenal Very Good Chance

Download

 

by sport-video.pl

 

 

Hentet fra Soccerpulse. :angry:

Supert. Takktakk.

Deilig med 3 poeng. Er itvil hvem jeg skal hei på imåra. Det er jo bare 10 poeng opp så vi kan jo enda ta hjem bøtta ;)

Link to comment
Share on other sites

Newcastle United - Arsenal London

 

Canal+Sport 2 | Polish | 640 X 352 | HQ | x264 | AVI

 

0:1 Bendtner

Download

1:1 Martins

Download

1:2 Diaby

Download

1:3 Nasri

Download

 

EXTRAS:

 

Almunia penalty save - Live and Replays

Download

Arshavin Great Shoot

Download

Arsenal Very Good Chance

Download

 

by sport-video.pl

 

 

Hentet fra Soccerpulse. :)

Supert. Takktakk.

Deilig med 3 poeng. Er itvil hvem jeg skal hei på imåra. Det er jo bare 10 poeng opp så vi kan jo enda ta hjem bøtta :)

 

Får heie på uavgjort :P

Link to comment
Share on other sites

Newcastle United - Arsenal London

 

Canal+Sport 2 | Polish | 640 X 352 | HQ | x264 | AVI

 

0:1 Bendtner

Download

1:1 Martins

Download

1:2 Diaby

Download

1:3 Nasri

Download

 

EXTRAS:

 

Almunia penalty save - Live and Replays

Download

Arshavin Great Shoot

Download

Arsenal Very Good Chance

Download

 

by sport-video.pl

 

 

Hentet fra Soccerpulse. :)

Supert. Takktakk.

Deilig med 3 poeng. Er itvil hvem jeg skal hei på imåra. Det er jo bare 10 poeng opp så vi kan jo enda ta hjem bøtta :)

 

Får heie på uavgjort :P

 

U hadde vore bra greier.

Til kampen idag: Såg målene igjen nå.

Bendtner har noe som få andre i Arsenal har, han er en av våre allerbeste viss ikke den beste i luftrommet. Måten han header inn der er det virkelig klasse over.

Mål nr 2: FOR ET DRIV! Er helt enig Evju, dette var som å se Vieira i godt gammalt slag. Fullt kjør igjennom midten og en nydelig avsluttning høyt oppe i målet.

1-1. Målet: Elendig av Gallas, så skal ikke skje.

Link to comment
Share on other sites

Sinnsykt deilig seier, men dette her kunne fort endt annerledes.

Toure og Gallas funker ikke sammen og det var til tider tragikomisk å se på dem.

 

Men på en kveld som denne, skulle det ikke vært lov å klage :-)

Link to comment
Share on other sites

Newcastle United - Arsenal London

 

Canal+Sport 2 | Polish | 640 X 352 | HQ | x264 | AVI

 

0:1 Bendtner

Download

1:1 Martins

Download

1:2 Diaby

Download

1:3 Nasri

Download

 

EXTRAS:

 

Almunia penalty save - Live and Replays

Download

Arshavin Great Shoot

Download

Arsenal Very Good Chance

Download

 

by sport-video.pl

 

 

Hentet fra Soccerpulse. :)

Supert. Takktakk.

Deilig med 3 poeng. Er itvil hvem jeg skal hei på imåra. Det er jo bare 10 poeng opp så vi kan jo enda ta hjem bøtta :)

 

Får heie på uavgjort :P

 

U hadde vore bra greier.

Til kampen idag: Såg målene igjen nå.

Bendtner har noe som få andre i Arsenal har, han er en av våre allerbeste viss ikke den beste i luftrommet. Måten han header inn der er det virkelig klasse over.

Mål nr 2: FOR ET DRIV! Er helt enig Evju, dette var som å se Vieira i godt gammalt slag. Fullt kjør igjennom midten og en nydelig avsluttning høyt oppe i målet.

1-1. Målet: Elendig av Gallas, så skal ikke skje.

 

Det er slettes ikke bra av Gallas - men jeg synes at headinga til Sagna er helt bak mål den også. Han får ballen bak seg og setter hodet til på måfå. Det er han som skaper situasjonen i utgangspunktet. Så dem får dele skylda.

Link to comment
Share on other sites

Guest kellex

Newcastle United - Arsenal London

 

Canal+Sport 2 | Polish | 640 X 352 | HQ | x264 | AVI

 

0:1 Bendtner

Download

1:1 Martins

Download

1:2 Diaby

Download

1:3 Nasri

Download

 

EXTRAS:

 

Almunia penalty save - Live and Replays

Download

Arshavin Great Shoot

Download

Arsenal Very Good Chance

Download

 

by sport-video.pl

 

 

Hentet fra Soccerpulse. :)

Supert. Takktakk.

Deilig med 3 poeng. Er itvil hvem jeg skal hei på imåra. Det er jo bare 10 poeng opp så vi kan jo enda ta hjem bøtta :)

 

Får heie på uavgjort :P

 

U hadde vore bra greier.

Til kampen idag: Såg målene igjen nå.

Bendtner har noe som få andre i Arsenal har, han er en av våre allerbeste viss ikke den beste i luftrommet. Måten han header inn der er det virkelig klasse over.

Mål nr 2: FOR ET DRIV! Er helt enig Evju, dette var som å se Vieira i godt gammalt slag. Fullt kjør igjennom midten og en nydelig avsluttning høyt oppe i målet.

1-1. Målet: Elendig av Gallas, så skal ikke skje.

 

Det morsomme med reprisen til Diaby målet hvor du nesten ikke så ansiktet til Diaby, så han akkurat ut som den godeste Vieira også ;) Sjokerende og ikke klare å holde på ledelsen lenger enn 1 min eller hva det nå enn var, men vi begynner å se hvor viktig det er at spillere som Diaby og co tar steget opp og holder det der.

Når Fabregas er tilbake så har Wenger et dilemma i hvem han velger som partner til Fabregas. Selv om Denilson har blitt ganske så stabil og bedre defansiv så har isåfall Vieira..undskyld, Diaby lagt inn en god søknad da han har hatt en god tendens til å vinne veldig mange baller og attpåtil viser vei i en kamp vi trenger poeng!

En bra dag!

 

Manchester City: neste offer!

Link to comment
Share on other sites

Sterk seier! Fryktet denne kampen ettersom vi har slitt med å få med oss tre-poengere fra Newcastle tidligere, men i dag gjorde vi en veldig god kamp. Første omgang var litt så som så, og vi slapp Newcastle til ganske mange store sjanser, men i andre omgang hevet vi oss og var nådeløse da sjansene bød seg. Kunne helt klart fått flere mål også, var jo ganske åpent i forsvaret til Newcastle etter skadene de fikk.

 

Syns Diaby og Toure står frem som de beste i dag, men Clichy og Sagna var også vesentlig bedre i dag. Det var en sterk laginnsats og vi var tålmodige og klarte å holde tett bakover til det begynte å åpne seg opp for at vi fikk mange sjanser.

 

Veldig bra at Bendtner scoret igjen, tror han trengte den. Ellers var jo både Nasri og Diaby sine mål noen perler. :)

 

Syns det var mange rare dommeravgjørelser i dag. Straffen til Newcastle syns jeg var veldig billig, selv om det var klønete av Almunia - dog reddet han den og gjorde det godt igjen. Tror det var veldig viktig, ellers hadde nok kampen blitt ganske annerledes.

 

At Steven Taylor ikke fikk gult kort da han smalt til Arshavin med albuen reagerte jeg veldig på. Taylor ser til siden og ser at han kommer, allikevel langer han ut albuen. Ryan Taylor (?) dro jo også ned Clichy to ganger i en og samme situasjon og slipper allikevel unna gult kort. To uker til neste kamp - eneste jeg håper på nå er at vi kommer gjennom landslagsuka uten å få flere skader. :)

Link to comment
Share on other sites

Ny seier. Dagens gledligste er at Clichy har stått opp fra de døde. Våre beste er utvilsomt van Persie og Nasri spesielt. Arshavin og Diaby deretter. Skal ikke dvele for mye med negativiteter, men både Almunia og Gallas bidrar med litt klovnerier. Begge leverer likevel en ok kamp. Jeg gleder meg også til den dagen en Toure klarering går til en medspiller.

 

Nå er det game on for Villa. Et Liverpool motivert av tapene til Chelsea og Man.U. blir nok for sterke.........

Link to comment
Share on other sites

Synes Arshavin spilte sin dårligste kamp siden han kom til Arsenal i dag, men alikvel var han god :) Det blir digg å se han spille ved siden av fabregas! to hoder som tenker mye det samme, og så kan slå nøyaktige pasninger på ett-tøtsj!

 

Ser måla er lagt ut, men har de med norsk kommentator istedenfor polsk hvis noen foretrekker det =) sjekk signaturen min.

Link to comment
Share on other sites

Deilig seier idag. Vi skaper enormt med sjanser og klarer å løfte oss etter mål imot. Riktignok skal det sies at vi også slipper inn rett etter at vi scoret det første, men så lenge det rettes opp gråter jeg ikke voldsomt over det. Her er en liten spillerbørs:

 

Almunia: Lagde straffe, men rettet det opp. Ellers noe klumsing uten at det får fatale følgener. 6

Sagna: Har grei kontroll defensivt. Kommer mer med offensivt etter hvert. En del gode innlegg. 7

Gallas: Roter det til på Newcastle's mål. Utenom dette en kamp helt på det jevne. 6

Touré: Bruker fart og innsatsvilje til å komme først i mange løpsdueller. Sjelden forbiløpt av raske Martins. 7

Clichy: Full kontroll defensivt i kampen, også i lufta. Mer med offensivt i andre og starter mange kontringer. 8

Nasri: Scorer et fint mål. Ellers fint samspill med Sagna på kanten. Mange dårlige dødballer. 7

Denilson: Anonym i store deler av kampen. Allikevel viktig i den defensive delen av spillet. 6

Diaby: Går seg mye bort i første. I andre er han stor og setter fart i lagets kontringer. Fint mål + stolpetreff. 8

Arsjavin: Beste Arsenal-spiller i første omgang med et nydelig skudd. Dårligere i andre og blir byttet ut. 6

Bendtner: Stopper opp mye av spillet og sliter fortsatt med toucen. Allikevel fint mål + god 2.omgang. 7

Van Persie: To fine assists. Burde ha scoret minst ett selv. Litt ego mot slutten, men flotte driblingere. 7

 

Song: Gir defensiv stabilitet og vinner mange hodedueller. Godt, men kort inhopp. 6

Eboué: -

Link to comment
Share on other sites

 

Når Fabregas er tilbake så har Wenger et dilemma i hvem han velger som partner til Fabregas. Selv om Denilson har blitt ganske så stabil og bedre defansiv så har isåfall Vieira..undskyld, Diaby lagt inn en god søknad da han har hatt en god tendens til å vinne veldig mange baller og attpåtil viser vei i en kamp vi trenger poeng!

En bra dag!

 

Manchester City: neste offer!

Må ikke glemme Song som har begynt å storspille om dagen, synes han hadde et godt innhopp i dag også..

hvem skulle tro at Wenger skulle ha et luksus problem når han skal velge partner til Cesc? :)

trenger vi kanskje ikke kjøpe en DM alikevel? da tror jeg hvertall en av våre tre nevnte talenter må ta veien ut.. hadde jo vert gøy om en som f.eks Song, eller da Diaby og Denilson, tar steget opp og lager et verdensklasse partnerskap sentralt på midtbanen vår sammen med Cesc, i stedet for at vi bruker hundrevis av millioner på å kjøpe.. det hadde vert gøy å vise til når man ser på hvordan lag som chelski, pool og city(kan nevne flere her) spyr ut millioner for å kjøpe nytt.. (vi har jo faktisk Ramsey på lur å..)

 

angående Martins sitt mål, så skal det selvfølgelig ikke skje det med Gallas, men jeg synes han er litt uheldig samtidig.. først får han ballen mellom beina, og når han får snudd seg og skal klarere ballen, moser han den inn i Martins, som er heldig og får den perfekt på venstre beinet sitt..

men jeg skal innrømme at Gallas fikk ikke direkte pene gloser slengt etter seg da Martins skorte under kampens hete her :P

 

10 poeng opp til manu, hvorfor ikke? la oss gå for gull! :)

 

GO THE GUNNERS

Link to comment
Share on other sites

Nok en kamp uten tap og en heving av nivået fra 1. til 2. omgang. Diaby, Nasri, Sagna og Clichy er helt fantastiske og viser hvor gode de kan være når alt stemmer. Almunia opptrer med større aggresivitet i feltet og har to meget gode redinger i tillegg til straffen. Arshavin viser glimt i 1., faller litt ut i 2.

 

Song kommer inn og er helt overlegen offensivt og defensivt den tiden han spiller. Distribuerer ballen like trygt med begge ben og vender bort spillere gang etter gang. Gutten er knapt 20, spiller med en ro og en autoritet som om han var 30. Imponerende av en lacross-spiller.. Kan ikke annet enn å fryde meg hver gang han gjør dette med tanke på alle de håpløse kommentarene som har haglet om han her og på andre nettsteder. Mange må sitte med en temmelig flau smak i munnen..

 

Denilson fortsetter i samme sporet som før. Han blir sterkere i kroppen for hver kamp han spiller og i dag tror jeg ikke han blir dyttet unna en eneste gang. Utrolig fysikk på alle disse gutta som knapt har rundet 20 år. Herregud så mye vi kan glede oss til i sesongene som kommer.

 

Dansken spiller med stor selvtillit og enorm vilje. Han skaper veldig mye og jeg er glad for at det også løsnet foran mål i dag. Uten å ha sett statistikk på dette vil jeg våge å påstå at vi må være blandt de lagene som scorer oftest på dødball. Frispark fra venstre kant på motstanders banehalvdel har resultert i veldig mange mål denne sesongen.

 

van Persie benyttet 2. omgang mot Hull til å heve nivået sitt. Fortsetter i dag og jeg sitter med en blandet følelse etter kampen. Han viser meget gode takter med sine 2 assist, men burde vel strengt tatt hatt enda 2. Samtidig er jeg glad for at han viser hunger etter selv å score mål. Han har noen fantastiske mot-og medtak som ender i store sjanser og det er kun en god Harper som hindrer ham i å score. Likefullt hadde jeg ønsket at han hadde sluppet ballen til Bendtner de to gangene han selv går for scoring mens dansken er i enda bedre posisjon. Hent tilbake Bergkamp og van Perise vil forstå at geniale assists er enda mer prisverdig enn å trille ballen over streken.

 

Alt i alt en solid kamp som vi vinner meget fortjent. Innsatsen og tempoet er tilbake. Laget virker å være fullt av selvtillit og trygghet for tiden. Vi er langt bak, men topp 3 er fortsatt klart innenfor hva vi kan klare. Hvis United fortsetter med dårlig moral og arbeidsinnsats vil ligaen være vid åpen til siste runde. Her kan enda alt skje.

Vi er på vei til å finne formen før semifinaler i FAcupen og kvarten i CL. Vi har mye å glede oss til i ukene som kommer.

Link to comment
Share on other sites

 

Når Fabregas er tilbake så har Wenger et dilemma i hvem han velger som partner til Fabregas. Selv om Denilson har blitt ganske så stabil og bedre defansiv så har isåfall Vieira..undskyld, Diaby lagt inn en god søknad da han har hatt en god tendens til å vinne veldig mange baller og attpåtil viser vei i en kamp vi trenger poeng!

En bra dag!

 

Manchester City: neste offer!

Må ikke glemme Song som har begynt å storspille om dagen, synes han hadde et godt innhopp i dag også..

hvem skulle tro at Wenger skulle ha et luksus problem når han skal velge partner til Cesc? :)

trenger vi kanskje ikke kjøpe en DM alikevel? da tror jeg hvertall en av våre tre nevnte talenter må ta veien ut.. hadde jo vert gøy om en som f.eks Song, eller da Diaby og Denilson, tar steget opp og lager et verdensklasse partnerskap sentralt på midtbanen vår sammen med Cesc, i stedet for at vi bruker hundrevis av millioner på å kjøpe.. det hadde vert gøy å vise til når man ser på hvordan lag som chelski, pool og city(kan nevne flere her) spyr ut millioner for å kjøpe nytt.. (vi har jo faktisk Ramsey på lur å..)

 

angående Martins sitt mål, så skal det selvfølgelig ikke skje det med Gallas, men jeg synes han er litt uheldig samtidig.. først får han ballen mellom beina, og når han får snudd seg og skal klarere ballen, moser han den inn i Martins, som er heldig og får den perfekt på venstre beinet sitt..

men jeg skal innrømme at Gallas fikk ikke direkte pene gloser slengt etter seg da Martins skorte under kampens hete her :P

 

10 poeng opp til manu, hvorfor ikke? la oss gå for gull! :)

 

GO THE GUNNERS

 

 

Håper på dette laget når alle er friskmeldt:

 

Almunia

 

Sagna--Toure---Gallas---Clichy

 

Walcott---Nasri---Fabregas---Arshavin

 

Adebayor-persie

 

Vi har MANGE spisser å velge imellom da:O

 

I tilegg har vi rosicky, etter min mening har vi en bred stall da alle er tilbake!

 

Og jaa! 10 poeng er ikke såå mye.. 24 poeng å hente igjen på de siste kampene:) lets dooo it!

Link to comment
Share on other sites

Må dere ikke ta helt av nå, vi må holde oss på bakkenivå. Først må vi sikre 4 plassen før vi kan begynne å snakke om ligagull. Greit at man utd nå har 2 tap på rad, men vi må ikke glemme at de har en kamp mindre spillt enn resten av lagene i toppen inkludert oss. Medalje ser derimot mer sannsynlig ut, bare 6 poeng opp til Liverpool og Chelski nå, det kan gå mot en spennende sesongavslutning, vi har mange storkamper å glede oss til! :)

 

Go Gunners!

Link to comment
Share on other sites

Vel, etter denne kampen må jeg si at jeg begynner å tro Diaby kan gi det presset på Fabregas som Fabregas trenger. Jeg synes ikke Fabregas var strålende tidligere i sesongen, og etter at Diaby har kommet inn i det, skorer vi bøtter av mål. Han er sterk, kreativ og har et rykk Fabregas ikke er i nærheten av. Altså, - helt andre egenskaper når vi skal bryte en motstander ned. Jeg har lenge savnet høyde og styrke på midtbanen, og det får vi i Diaby.

 

Jeg er definitivt ikke full av lengsel etter å få Fabregas tilbake. Men det er greit.

Link to comment
Share on other sites

Fabregas har totalkvaliteter hverken Song,Diaby og Denilson ennå ikke har,men alle 3 har vist imponerende framgang.

Denilson er blitt galeislaven på midten,Song viser klasse med ballen

som han viste i Afrikamesterskapet. Diaby har et rykk ingen av de andre besitter.

Vi skal være fornøyde med at vi endelig har 3 solide spillere hvor en kan assistere hovmesteren vår Fabregas på midtbanen nå.

Wenger har litt av en oppgave her;-)

 

Offensivt har vi endelig blitt kreative og produserer i haugevis igjen.

Arshavin,Walcott og Nasri med framgangen til de 3 nevnte musketerer er en stor årsak der.

 

På topp har endelig Bendtner slått til for fullt. Dansken viser endelig det Wenger har håpet han skal få ut. Dansken er vår beste spiss for tiden og formelig strutter av selvtilitt.

 

Bakover er det kjekt å se at ¨åde Sagna og Clichy er på god vei tilbake mot god gammel form.

Gallas og Toure fungerer,med Toure som endelig har funnet god gammel form.

 

Almunia har utviklet seg bra og er blitt igjen den trygge solide keeperen som danket Lehmann ut av buret.

 

Nå er snart Fabregas,Walcott,Eduardo,Adebayor og Rosicky forhåpentlig tilbake i godt gammelt slag,men nå med spillere som kan utfordre dem i alle posisjoner.

Framtiden begynner å se lys ut.

Link to comment
Share on other sites

Noen som kan gi meg en fungerende stream? Veetle og atdhe.net funker ikke...

Sliter med samme jeg også. Hvordan er kampen for dem av dere som klarer se den. Noen som tyder på at vi vinner denne kampen?

www.Canaldigital.no eller 06090!!

Perfekt sending HVER eneste gang :)

Link to comment
Share on other sites

Noen som kan gi meg en fungerende stream? Veetle og atdhe.net funker ikke...

Sliter med samme jeg også. Hvordan er kampen for dem av dere som klarer se den. Noen som tyder på at vi vinner denne kampen?

www.Canaldigital.no eller 06090!!

Perfekt sending HVER eneste gang :)

haha, problemet er at det koster pengeer! :) når du kan få det gratis, så bruker jeg heller det tilbudet enn å betale flere 1000 lapper hver sesong, bruker mer enn nok av penger til drakter og turer til london hver sesong...

Link to comment
Share on other sites

Noen som kan gi meg en fungerende stream? Veetle og atdhe.net funker ikke...

Sliter med samme jeg også. Hvordan er kampen for dem av dere som klarer se den. Noen som tyder på at vi vinner denne kampen?

www.Canaldigital.no eller 06090!!

Perfekt sending HVER eneste gang :)

haha, problemet er at det koster pengeer! :P når du kan få det gratis, så bruker jeg heller det tilbudet enn å betale flere 1000 lapper hver sesong, bruker mer enn nok av penger til drakter og turer til london hver sesong...

Da hadde jeg droppa å kjøpt drakter, må jo våre viktigst å SE laget, enn å ha draktene??

tror jeg betaler 349,- i måneden for c+

å litt i overkant av 600,- for å ha alle sportskanaler...

Jeg syns iallefall ikke det er ille :)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...