Jump to content

2009.03.21 Newcastle United B


Mr Chapman

Hvem scorer kampens første mål?  

49 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Visse personar kjem alltid til å vere negativ både til Almunia og til resten av laget.. Er berre å slutte å bry seg om slike kommentarar..

Greit nok at man noen ganger kanskje tråkker over streken, men:

 

Vi er ARSENAL, vi skal ikke være fornøyde med middelmådighet. Vi skal ha høye ambisjoner, og ha rom for både glede og tårer, ris og ros.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 169
  • Created
  • Last Reply

Helt utrolig å se hvordan vi blir utspilt av Newcastle. Diaby har vel mistet ballen 7-8 ganger på midtbanen. Vi løpes rett og slett i senk. Er bare et tidsspørsmål før vi slipper inn et mål...

 

Å herregud van persie! Den skal bankes i mål!

Link to comment
Share on other sites

Kunne tenkt meg å få se Song innpå relativt tidlig i 2. omgang. Diaby har ikke helt dagen, og sel om han til tider er meget ballsikker, så er det alt for mye balltap.

 

og der SKAL den sitte... blir det nok en slik dag? Vil ha tilbake Eduardo på permanent basis snart :(

Link to comment
Share on other sites

Det må være lov å si at Diaby har vært dårlig i dag, at Almunia har mange klønetendenser, at vPersie ikke er den fødte avslutter alene med keeper, og sist men ikke minst at det er trist å se at vi er svæææært heldige som ikke ligger under

 

Begynner å bli mektig lei Diaby nå....

Link to comment
Share on other sites

Det må være lov å si at Diaby har vært dårlig i dag, at Almunia har mange klønetendenser, at vPersie ikke er den fødte avslutter alene med keeper, og sist men ikke minst at det er trist å se at vi er svæææært heldige som ikke ligger under

 

Det er fult lov til å gi kritikk og å ytre meninger. Men det er unødvendig og egentlig tåpelig å skrike "NY KEEPER! NÅ!" så fort det skjer noe hos Almunia. Litt for mange "SELG SELG SELG" folk her. Og de er også "KJØP KJØP KJØP" på hver minste lille ting. Som sagt - unødvendig.

Link to comment
Share on other sites

Vi savner SONG!! Den sentrale midtbanen vår er helt fraværende defensivt i dag, de klarer jo ikke dekke noe av det rommet de skal! Jeg skjønner ikke hvorfor vi ikke har gått over til 4-5-1, så vi får litt flere mann til å ta jobben sentralt i banen.

Link to comment
Share on other sites

Det må være lov å si at Diaby har vært dårlig i dag, at Almunia har mange klønetendenser, at vPersie ikke er den fødte avslutter alene med keeper, og sist men ikke minst at det er trist å se at vi er svæææært heldige som ikke ligger under

 

Det er fult lov til å gi kritikk og å ytre meninger. Men det er unødvendig og egentlig tåpelig å skrike "NY KEEPER! NÅ!" så fort det skjer noe hos Almunia. Litt for mange "SELG SELG SELG" folk her. Og de er også "KJØP KJØP KJØP" på hver minste lille ting. Som sagt - unødvendig.

Jeg tror du vet, håper jeg, at det med Almunia er ikke pga en enkelt ting, men maaaange ting. Så skjer kløningen igjen og igjen, og da blir det frustrasjon hver gang det skjer. Det er faktisk riktig som Ferguson sier at Wenger nedprioriterer det å kjøpe spillere bakover på banen...

Link to comment
Share on other sites

Almunia redder glimrende straffe og fortsetter den positive trenden. Snakk om å ordne opp i sin klønete opptreden i forkant. BRA.

 

Bendtner er den beste spissen vi har for øyeblikket. Har lagt opp til VP 2 ganger som VP har brent. Skuffende.

 

Diaby med mye feilpasninger.

 

Clichy tackler glimrende som siste mann og gjør en god forsvarsjobb.

 

Vi må nok løfte spillet et par hakk til 2 omg,men godkjent-.

Link to comment
Share on other sites

Visse personar kjem alltid til å vere negativ både til Almunia og til resten av laget.. Er berre å slutte å bry seg om slike kommentarar..

Greit nok at man noen ganger kanskje tråkker over streken, men:

 

Vi er ARSENAL, vi skal ikke være fornøyde med middelmådighet. Vi skal ha høye ambisjoner, og ha rom for både glede og tårer, ris og ros.

Hør hør!

Link to comment
Share on other sites

Greit nok at man noen ganger kanskje tråkker over streken, men:

 

Vi er ARSENAL, vi skal ikke være fornøyde med middelmådighet. Vi skal ha høye ambisjoner, og ha rom for både glede og tårer, ris og ros.

 

Heilt enig i det Ravenghost, men det blir heilt feil når ein har haldninga "dårlig inntil det motsatte er bevist"..

Link to comment
Share on other sites

Vi savner SONG!! Den sentrale midtbanen vår er helt fraværende defensivt i dag, de klarer jo ikke dekke noe av det rommet de skal! Jeg skjønner ikke hvorfor vi ikke har gått over til 4-5-1, så vi får litt flere mann til å ta jobben sentralt i banen.

Utrolig rart å lese dette innlegget. For 2 måneder siden var det vel så og si ingen som ville ha song på banen. Men jeg er helt enig i det du sier for han har vært meget god i det siste. Herlig :(

Link to comment
Share on other sites

Vi savner SONG!! Den sentrale midtbanen vår er helt fraværende defensivt i dag, de klarer jo ikke dekke noe av det rommet de skal! Jeg skjønner ikke hvorfor vi ikke har gått over til 4-5-1, så vi får litt flere mann til å ta jobben sentralt i banen.

Utrolig rart å lese dette innlegget. For 2 måneder siden var det vel så og si ingen som ville ha song på banen. Men jeg er helt enig i det du sier for han har vært meget god i det siste. Herlig :(

 

Jeg ville ha Song på banen for to måneder siden, har lenge ment at han har hatt et stort potensiale. Han er ikke den perfekte defensive midtbanespilleren, men han er den beste vi har, og han kan bli veldig god.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...