Jump to content

2009.02.16 Cardiff H


Mr Chapman

Hvem går videre?  

46 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

For en kamp!! Jeg sitter her å synger :P Goodbye Cardiff, better luck next time.. Jeg kan ikke vente til neste kamp..

Spissene var strålende idag, og vi burde vunnet mye mer :D

 

Og vi har Arshavin i bakhånd!!!

 

EDUARDO <3

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 273
  • Created
  • Last Reply

Haha, nå begynner de å kaste sko også :P

Ikke noe å le av! Dette kan få kraftige etterspill fra FA og UEFA. Slike ting er helt unøvendig. Er det cardiff svingen det blir kastet fra?

 

Ikke bra. Blir garantert en sak for FA. Håper virkelig at det er gjengen fra Cardiff som står bak. Ser ikke helt behovet for at Arsenal-fansen skulle ha gjort det.

 

FA kommer nok til å granske dette. Men hva kan Arsenal gjøre for å forhindre at dette skjer? Nekte folk å ta med seg mobiltelefoner og sko inn på stadion??

Vil noen ødelegge, så klarer de fint det uten at man kan gjøre noe med det.

Link to comment
Share on other sites

Selv om motstanderen heter Cardiff, så er det utrolig mye positivt å hente ut fra denne kampen. For aller viktigste er å vise at man kan snu nå som man har vært inne i en aldri så liten blindgate. Vi produserer mange gode sjanser, og målene ruller inn. Videre er Eduardo tilbake for fullt. Det lover godt for et Arsenal-lag som ikke har bombardert motstadermålene i de siste kampene. Til og med Adebayor bør skjønne tegninga nå.

 

Nå venter på papiret tre lette kamper i PL (forsiktig nå Charlie). Ingen nye skader. Og det beste av alt, Arshavin nærmer seg debut. Dette blir knall folkens!!

 

Ha en fantastisk natt. Sov godt folkens!

Link to comment
Share on other sites

Herlig kamp. Herlig med Eduardo-scoringer. Herlig å høre hvordan han ble applaudert for hver minste ting han gjorde. Stort sett hele laget spilte godt i dag, selv om det var noe under middels god motstand vi møtte. Vi var spesielt gode offensivt og hadde totalt fire gode spisser i dag. Nå venter Burnley. :P

 

Haha, nå begynner de å kaste sko også :D

 

Arsenal kan holde loppemarked i morgen etter alt det som ble kastet. Får håpe det var fra bortefansen.

Link to comment
Share on other sites

I would walk 500 miles

And I would walk 500 more

Just to be the man

who walked a thousand miles

To see Eduardo score

Dudu dudu dudu

 

Stort! Velkommen tilbake Eduardo da Silva!

 

Endelig en kamp hvor vi slipper oss helt løst. Selv om vi gjør en kanongod førsteomgang og leder 2-0 fortsetter vi å trøkke på i andre. Kontringene begynner å sitte, og det er få store feil. Alle gjør en kjempekamp, muligens med unntak av en noe svak Song. Av de som merket seg positivt ut, synes jeg Dudu, Vela, Denilson og Bendtner utmerker seg.

 

Herlig å merke at jeg begynner å bli litt mer engasjert igjen. Kall meg gjerne medgangssupporter, men jeg har kjent at jeg ikke i samme grad som før har klart å engasjere meg nå som vi har mistet mye av "The Arsenal Way", det gode gamle pasningsspillet og de lynraske kontringene. I denne kampen viste vi mye av dette, og jeg må si at jeg nå ser lysere på ting.

 

Nå gjelder det å få Arshavin kampklar, i tillegg til å få en fit Theo på banen. Da tror jeg mye vil være gjort med tanke på fjerdeplassen.

 

Come on you Gooners!

Link to comment
Share on other sites

Selv om motstanderen heter Cardiff, så er det utrolig mye positivt å hente ut fra denne kampen. For aller viktigste er å vise at man kan snu nå som man har vært inne i en aldri så liten blindgate. Vi produserer mange gode sjanser, og målene ruller inn. Videre er Eduardo tilbake for fullt. Det lover godt for et Arsenal-lag som ikke har bombardert motstadermålene i de siste kampene. Til og med Adebayor bør skjønne tegninga nå.

 

Nå venter på papiret tre lette kamper i PL (forsiktig nå Charlie). Ingen nye skader. Og det beste av alt, Arshavin nærmer seg debut. Dette blir knall folkens!!

 

Ha en fantastisk natt. Sov godt folkens!

210% enig med deg.

 

Fantastisk dag!

Link to comment
Share on other sites

I would walk 500 miles

And I would walk 500 more

Just to be the man

who walked a thousand miles

To see Eduardo score

Dudu dudu dudu

 

Stort! Velkommen tilbake Eduardo da Silva!

 

Endelig en kamp hvor vi slipper oss helt løst. Selv om vi gjør en kanongod førsteomgang og leder 2-0 fortsetter vi å trøkke på i andre. Kontringene begynner å sitte, og det er få store feil. Alle gjør en kjempekamp, muligens med unntak av en noe svak Song. Av de som merket seg positivt ut, synes jeg Dudu, Vela, Denilson og Bendtner utmerker seg.

 

Herlig å merke at jeg begynner å bli litt mer engasjert igjen. Kall meg gjerne medgangssupporter, men jeg har kjent at jeg ikke i samme grad som før har klart å engasjere meg nå som vi har mistet mye av "The Arsenal Way", det gode gamle pasningsspillet og de lynraske kontringene. I denne kampen viste vi mye av dette, og jeg må si at jeg nå ser lysere på ting.

 

Nå gjelder det å få Arshavin kampklar, i tillegg til å få en fit Theo på banen. Da tror jeg mye vil være gjort med tanke på fjerdeplassen.

 

Come on you Gooners!

420% enig med deg.

Link to comment
Share on other sites

Rart at noen skulle kaste mobilen sin, hva blir det neste? Skal de kaste ipoder og pengebøker også tro?

Det neste blir vel PC'en eller TV'en :P

 

Pengesedler kanskje?

 

Kan ikke beskrives med ord hvor herlig denne kampen var, og ikke minst Eduardo. Gleder meg til PL igjen. Vet dette "bare" var Cardiff, men jeg tror vi har noe bra på gang nå!

Link to comment
Share on other sites

I would walk 500 miles

And I would walk 500 more

Just to be the man

who walked a thousand miles

To see Eduardo score

Dudu dudu dudu

 

Stort! Velkommen tilbake Eduardo da Silva!

 

Endelig en kamp hvor vi slipper oss helt løst. Selv om vi gjør en kanongod førsteomgang og leder 2-0 fortsetter vi å trøkke på i andre. Kontringene begynner å sitte, og det er få store feil. Alle gjør en kjempekamp, muligens med unntak av en noe svak Song. Av de som merket seg positivt ut, synes jeg Dudu, Vela, Denilson og Bendtner utmerker seg.

 

Herlig å merke at jeg begynner å bli litt mer engasjert igjen. Kall meg gjerne medgangssupporter, men jeg har kjent at jeg ikke i samme grad som før har klart å engasjere meg nå som vi har mistet mye av "The Arsenal Way", det gode gamle pasningsspillet og de lynraske kontringene. I denne kampen viste vi mye av dette, og jeg må si at jeg nå ser lysere på ting.

 

Nå gjelder det å få Arshavin kampklar, i tillegg til å få en fit Theo på banen. Da tror jeg mye vil være gjort med tanke på fjerdeplassen.

 

Come on you Gooners!

 

Skulle vært artig å sett en statistikk over hvor mange baller Song vant i dag, det var jammen ikke få..

Link to comment
Share on other sites

:P-->

QUOTE(Stefan B @ Feb 17 2009, 10:07 AM) 159744[/snapback]

I would walk 500 miles

And I would walk 500 more

Just to be the man

who walked a thousand miles

To see Eduardo score

Dudu dudu dudu

 

Stort! Velkommen tilbake Eduardo da Silva!

 

Endelig en kamp hvor vi slipper oss helt løst. Selv om vi gjør en kanongod førsteomgang og leder 2-0 fortsetter vi å trøkke på i andre. Kontringene begynner å sitte, og det er få store feil. Alle gjør en kjempekamp, muligens med unntak av en noe svak Song. Av de som merket seg positivt ut, synes jeg Dudu, Vela, Denilson og Bendtner utmerker seg.

 

Herlig å merke at jeg begynner å bli litt mer engasjert igjen. Kall meg gjerne medgangssupporter, men jeg har kjent at jeg ikke i samme grad som før har klart å engasjere meg nå som vi har mistet mye av "The Arsenal Way", det gode gamle pasningsspillet og de lynraske kontringene. I denne kampen viste vi mye av dette, og jeg må si at jeg nå ser lysere på ting.

 

Nå gjelder det å få Arshavin kampklar, i tillegg til å få en fit Theo på banen. Da tror jeg mye vil være gjort med tanke på fjerdeplassen.

 

Come on you Gooners!

 

Skulle vært artig å sett en statistikk over hvor mange baller Song vant i dag, det var jammen ikke få..

 

Han vant mange baller, ja, noe som førte til at Denilson fikk lov til å blomstre. Allikevel hadde han også veldig mange balltap, og slo en del dårlige pasninger. Kanskje feil av meg å si "en noe svak Song", poenget var ihvertfall at jeg mener han ikke var fullt på høyde med resten av laget, som alle gjorde meget gode kamper. Jeg vil også presisere at jeg er en av de som faktisk støtter Song, og mener at han er en god spiller med en stor fremtid foran seg. Allikevel føler jeg ikke at han lå helt på nivå med de andre 10 på banen i dag, dog med unntak av Fabianski som knapt fikk en ballberøring.

Link to comment
Share on other sites

UTROLIG!!! :P :D :D Perfekt comeback av Eddie! We're the famous Arsenal and we're going to Wemberly!!!

 

Mannen Eduardo sprang bort til var Fitness Coach Tony Colbert, som har vært med han hele tiden nærmest, etter skaden. Et av årets øyeblikk det! 4-0 er overbevisende, og viser at både Arsenal og Eduardo er tilbake! Det henger nok noe i sammen også, forresten... ;)

 

RvP er igjen involvert i alle målene han kunne. Og Bendtner scoret hvertfall 1, bedre enn ingenting! Bischoff var lovende det lille han var inne, og forsvaret var stødig! Var ikke mye Cardiff skapte.

 

Nå er det Sunderland til helga, og håper på at Arshavin scorer denne gang!

 

EEEDUARDO! EDUARDO! EEEDUARDO! EDUARDO!

Link to comment
Share on other sites

Endelig flott underholdning av Arsenal. De var ekstremt solide i kveld både defensivt og offensivt. Kunne godt vært et par til mål, men det får bare være. Cardiffs keeper var solid og gjorde sitt for at det ikke ble flere baklengs. Hele laget var god i dag, og jeg synes Song og Gibbs gjorde en overraskende god jobb.

 

Ellers var jo Bentner og Edu i verdensklasse. Kvaliteten på begge headingene er utrolig, og det spesielt Bentners scoring. Bentner synes jeg har en veldig bra innstilling, og det er å være Arsenals beste spiss. Selv om han har slitt litt så vet jeg han har potensiale til å bli fast på Arsenals førstelag. Litt jobbing med ballmottak og avslutninger er det som mangler, tror jeg.

 

Jeg er kanonfornøyd med hele kampen i dag, og klarer de å fortsette dette så blir det både kanskje pokal og CL kavllifiseringsplass denne sesongen. De har jo vært utrolig skaderammet denne sesongen og ting kan kunn bli bedre nå som arshavin og flere spillere kommer seg inn i spillet igjen. Må si det har vært mye kamper med lite sjanser og kjedelig spill, men nå ser jeg at det er håp for å avslutte tilfredsstillende.

 

Da er det Burnely neste?

Link to comment
Share on other sites

Liten tvil om at dette er årets beste kamp (men slapp av, vi er bare i februar fortsatt). Det var veldig mye å glede seg over i dag. Det fungerte godt begge veier og trøkket var bra kampen gjennom.

 

+ Vi scorer endelig mer enn 1 mål, og har samtidig godt spill og mange sjanser. Lenge siden sist!

+ Sagna, Nasri, Vela og Eduardo var strålende. Bendtner var endelig god i lufta og hadde også noen fine involveringer langs bakken. Fint å se at Toure og Gallas peiser på framover iblant.

+ Spillere som ikke spilte: Walcott, Fabregas, Arshavin og Rosicky. Det er mer i vente!

+ Defensivt er vi fortsatt gode. Fabianski med en god redning på et hardt skudd der en retur ville gitt et mål. Hadde også en fin inngripen helt på slutten. Flink til å sette igang spillet. Lite å gjøre, så blir dog vanskelig å vurdere han.

+ Laget jobber hardt gjennom hele kampen og vi er flinke til å gå opp i kroppen på spillerne.

+ Endelig hadde vi de bevegelsene jeg har savnet lenge. Samtldige spillere fortjener skryt her. Herlig å se at laget endelig prøver seg på kontringer igjen!

 

- Sko og mobil på banen. Fy!!

- Ikke noe som er krise i dag, men Bendtner bommer en del og SKULLE hatt minst ett til. Videre hadde han en helt unødvendig takling på slutten. Hadde dommeren vært strengere, ville han fått rødt kort. Likevel veier det andre gode han gjorde i dag opp for missene hans.

- Song hadde noen unødvendig feilpasninger, den ene kunne fort ført til mål. Likevel hadde han en god kamp. Mange fine defensive onvolveringer.

 

Vi er fortsatt ikke friskmeldte. Laget vi spilte mot ligger en divisjon under oss, og det hjelper lite om vi i neste kamp er tilbake til det mer triste offensive spillet vi har hatt tidligere kamper i år.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...