Jump to content

2009.02.16 Cardiff H


Mr Chapman

Hvem går videre?  

46 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Replies 273
  • Created
  • Last Reply

Dette er noe av det bedre jeg har sett av Arsenal denne sesongen! sykt godt å se Dudu på banen igjen, og for en debut daa! Vela gjør også en god figur, og syns også det syns at nasri trives mer på høyresida.. Nei nå ble jeg skikkelig optimist med tanke på resten av sesongen, når vi vet at vi har Arshavin, Fab, Rosicky og Walcott i bakhånd! tenker litt på den tråden om at nå skulle vendepunktet komme, og nå har jeg skikkelig tro på at denne kampen er vendepunktet! :P

La oss håpe det. Er mye bra og se utpå der idag. Mye av grunnen er at bevegelsen er tilbake.

Link to comment
Share on other sites

Finfin førsteomgang med mye bra spill og sjanser. Synd for Bendtner at han ikke står med minst to mål. Dudu virker gira utpå der og har gjort en bra omgang. Vela virker frisk og Gibbs har gjort en bra jobb.

 

Håper som andre her at vi får se Wilshere og Bischoff i løpet av 2. omgangen.

I tillegg håper jeg Ramsey kommer inn.

Link to comment
Share on other sites

Håper på Jack Wilshere inn for Nasri, slik at han får en velfortent pause. Han spiller jo hver eneste kamp.

Hadde også vert kjekk å få sett Bischoff på midten.

 

Denne Bischoff må jo være unik. For når Wenger klarer å kjøpe en spiller skadet spiller, må han jo helt klart ha sett noe spesielt. :P

 

Er vel egentlig bare å kjøre på i samme tempo. Drep kampen, og få inn et bytte eller to. Hadde vært digg med Wilshere. Tar med Ramsey også.

 

Ellers gleder det stort det som har blitt vist i første omgang. Bør absolutt være noe å ta med videre. Bra med bevegelse.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...