Jump to content

2009.02.16 Cardiff H


Mr Chapman

Hvem går videre?  

46 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Arsenal FC

Cardiff

 

Mandag 16. februar 2009, kl 20:45

Emirates Stadium, London

Viasat Sport Norge]

 

Begge lags sesong så langt:

 

Arsenal har vært opp og ned denne sesongen, fra seier mot Manchester United til tap mot Aston Villa, f. eks. The Gunners ligger for øyeblikket på 5.plass i Premier League og er et lite stykke bak Chelsea og Aston Villa på tabellen. Man United og Liverpool er godt foran Arsenal, og nesten utenfor rekkevidde denne sesongen. Forrige Arsenal-kamp endte med et poeng mot Nord-London-rivaler Tottenham.

 

Cardiff har skaffet seg en fin plassering på Championship-tabellen, de ligger på 4.plass, åtte poeng bak andreplasserte Reading. Det betyr at det går mot play-off for waliserne. Dessuten har de ikke tapt en kamp siden 22. november ifjor. Forrige kamp ble Nottingham Forest ekspedert av banen på Ninian Park med 2-0-seier.

 

Startoppstillinger:

 

Abou Diaby er ute med et lite problem, Emmanuel Adebayor er ute i tre-fie uker, også Cesc Fabregas, Theo Walcott, Tomas Rosicky, Aaron Ramsey, Emmanuel Eboue og Mikael Silvestre er ikke med Gäel Clichy er tilbake etter hodeskaden sin mot Spurs søndag. Eduardo da Silva spilte for Kroatia i midtuken, men Wenger er ikke sikker på at han spiller. Mulig lag:

 

Fabianski

Sagna - Toure © - Djourou - Clichy

Vela - Song - Denilson - Nasri

Bendtner - van Persie

 

Cardiff nyheter kommer.

 

Kilder: Arsenal.com, Football-League.co.uk, TheFA.com

 

 

 

 

 

Gjorde feil i overskriften, mod? :-|

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 273
  • Created
  • Last Reply

Tipper Eduardo får sjansen. Hadde vært kult med rvp og edu fra start, så kan heller Bentner komme innpå når edu er sliten. Vinner vi ikke denne så blir jeg utrulig skuffet. På tide med litt god gammel Arsenal underholdning nå.

Enig, nå hadde det passet ypperlig med skikkelig tempo, masse bevegelse uten ball og klikk-klakk.

Link to comment
Share on other sites

Fra Arsenal.com:

"Abou Diaby is still out with a thigh problem..."

 

Wenger: "Abou Diaby has still not recovered. Apart from that we have only good news on the players who went to international duty."

 

Så han ble skrevet opp i den mulige startoppstillinga til unitedfan...NOT, men tviler på han spiller.

Jeg tipper på Nasri til høyre og Vela på ventre. :lol:

Link to comment
Share on other sites

Nop, sportN er enda i drift. :lol:

Er der alle FA-cupkampene blir vist i reprise dagen etterpå. Er skremmende så sint det går ann og bli på Viasat, viser god fa cup fotball på kanaler de omtrent ingen har! Kunne vel vist den på sportN, eller vanlig Viasat.

Link to comment
Share on other sites

Trekninga for neste runde går visst allerede i dag klokken halv 8 norsk tid. Dette er lagene som er igjen. Noen av kampene er vel avgjort, men jeg har ikke helt oversikten.

 

Sheffield United or Hull City

Watford or Chelsea

West Ham United or Middlesbrough

Blackburn Rovers or Coventry City

Derby County or Manchester United

Swansea City or Fulham

Everton or Aston Villa

Cardiff City or Arsenal or Burnley

 

Hentet fra Arsenal.com

http://www.arsenal.com/news/news-archive/f...place-on-sunday

Link to comment
Share on other sites

Trekninga for neste runde går visst allerede i dag klokken halv 8 norsk tid. Dette er lagene som er igjen. Noen av kampene er vel avgjort, men jeg har ikke helt oversikten.

 

Sheffield United or Hull City

Watford or Chelsea

West Ham United or Middlesbrough

Blackburn Rovers or Coventry City

Derby County or Manchester United

Swansea City or Fulham

Everton or Aston Villa

Cardiff City or Arsenal or Burnley

 

Hentet fra Arsenal.com

http://www.arsenal.com/news/news-archive/f...place-on-sunday

Det ble Sheffield United eller Hull! ;) Vi er visst heldige i år... :lol:

 

EDIT:

 

DRAW

Blackburn or Coventry v Chelsea

Swansea or Fulham v Manchester United

Cardiff or Arsenal or Burnley v Sheffield United or Hull City

Everton v West Ham or Middlesbrough

Link to comment
Share on other sites

Bare synd United og Chelsea er like heldige...

 

Det er de jo strengt tatt ikke. Blackburn borte og Fulham borte er virkelig ganske mye vanskeligere enn Hull/Sheffield United hjemme...

 

Men vi får være kjempefornøyde med trekninga, så får vi bare gjøre jobben i morra!

Link to comment
Share on other sites

Men vi får være kjempefornøyde med trekninga, så får vi bare gjøre jobben i morra!

 

Og mot Burnley. :lol:

 

Touchè! Ikke lett å holde orden på alle disse rundene ;)

Link to comment
Share on other sites

Men vi får være kjempefornøyde med trekninga, så får vi bare gjøre jobben i morra!

 

Og mot Burnley. :lol:

 

Ja det er jo litt spesielt at vi ligger to runder etter akkurat i dag.

De andre er gjennom femte runde og klar for sjette, mens vi ikke er gjennom fjerde.

Får jo håpe at det går greit.

Link to comment
Share on other sites

Kamp igjen i dag, nå skal det bli deilig med ordentlig fotball! Merker at det har blitt litt mye

vintersport den siste uka :lol:

 

Nå er det bare å gi gass i FA cupen, vi har nå "åpen" vei til semifinalen da vi har kun hjemmekamper

mot overkommelig motstand frem dit. Første skritt på veien er et Cardiff lag som imponerer, dog skapte de

ikke veldig mye i den første kampen på Ninian Park. Riktignok hadde de full tenning, og kjørte på det første

kvarteret, men det dabbet av.

 

Egentlig bør vi ikke spare noen siden det er lenge siden forrige kamp, og 5 dager til neste kamp, men noen

roteringer blir det nok. Forrige kamp tippet jeg riktig lag for første gang tror jeg, men er mer usikker her. Som

vanlig håper jeg på Vela.

 

--------Fabianski-------------

--Sagna--Djorou--Gallas--Clichy--

--Nasri--Song--Denilson--Vela

----Van Persie--Eduardo----

 

3-0 til the Gunners!

 

EDIT:Adebayor er selvfølgelig skadet, da vil jeg gjerne se Dudu i steden for Bendtner.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...