Jump to content

2009.02.16 Cardiff H


Mr Chapman

Hvem går videre?  

46 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Replies 273
  • Created
  • Last Reply

(VG Nett) (Arsenal-Cardiff 3-0) Eduardo (25) markerte seg kraftig i sin første kamp for Arsenal etter det grusomme benbruddet for snart et år siden.

 

3-0? Nå er vg ute å kjører igjen!

haha, det er ikke sjeldent vg tuller

Vg er jo en gaychester United avis da, så vi kan ikke forvente noe bedre:P

Ellers så syntes jeg dagens høydepunkt var da Eduardo scorte på straffen og løp bort til fitness coachen, tror begge målene hans var dedikert til ham i dag, Enorm Prosess det å å bli såpass god i beina etter ett slikt benbrudd!

Takker Arsenal staff for Eduardos Comeback!!

Link to comment
Share on other sites

(VG Nett) (Arsenal-Cardiff 3-0) Eduardo (25) markerte seg kraftig i sin første kamp for Arsenal etter det grusomme benbruddet for snart et år siden.

 

3-0? Nå er vg ute å kjører igjen!

Tydlig at dem hadde skrevet artikkelen før hele kampen var over. Men dem burde da vist bedre vi hadde jo Robin van Persie utpå :P

Ellers en kjempekamp som jeg håper og trur at er begynnelsen på noe stort.

Link to comment
Share on other sites

Dette var vendepunktet! Vi spiller Arsenal-fotball og skaper sjanser i bøtter og spann igjen, og det skyldes Eduardo og Vela. Nasri som eneste kreative kraft er ikke nok. Vela fikk sitt gjennombrudd i går. På lørdag vil jeg se Nasri i midten og AA23 på høyre kant. (Denilson trygt plassert på benken). Tror vi slipper å se særlig mye mer til Ade og Eboue nå.

 

Og vi har Fab og TT på gang - for en vår dette blir! Pool og Chelski vakler, Villa har tynn stall. Det er nøyaktig 1/3 igjen av sesongen. 2. plassen er innen rekkevidde folkens!

Link to comment
Share on other sites

Synes Amaury Bischoff på de minuttene han fikk viste bedre pasningssikkerhet enn både Denilson og Song, og også Ramsey, samt god bevegelighet, så dette lover bra. Godt innhopp.

Link to comment
Share on other sites

Enig i det meste som blir konkludert med her! Dudu er helt herlig og stjal det sagn om suste showet, men ble veldig glad av å se en slik kreativ Denilson. Det var rett og slett en deilig og god gammel Arsenal kamp, rettelse show.

 

Dette kommer til å gi laget en skikkelig "moraleboost"! :P

Link to comment
Share on other sites

DAGBLADET: FIKK KLEM: Etter det første målet mot Cardiff i går, løp Eduardo rett bort til Arsenals fysiske trener, Tony Colbert.

 

Eduardo løp vell bort etter sin andre scoring?

Noen ganger lurer jeg på om aviser ser på kampen og skriver om den, eller om de følger ryktene og skriver om de?

 

FØLG MEEED!!!

Link to comment
Share on other sites

Endelig ble vi "kvitt" Eboue og Adebayor. Trist at Wenger har sånn tillitt til de to at kun skader

og suspensjon må til for å fjerne de fra startelveren.

 

Det blir adskillig mer fart, teknikk og kreativitet med Vela og Eduardo på laget.

 

En flott kamp, men bedre blir det når svake Song byttes ut med Fabregas.

 

Fabianski synes også knallbra.

 

Dette lover bra framover, og enda skal Arshavin inn på laget......

 

Det med Adebayor er jeg enig i! fy søren så lenge han fikk lov å surre rundt på banen uten å gjøre nytte for seg, og jeg må innrømme at jeg faktisk tenkte: yes, endelig kan vi bruke en annen på topp med RvP! Men tror uansett Ade har bruk for en pause, så håper jeg han finner fram til sitt gode "jeg" når han kommer tilbake fra skaden...

Link to comment
Share on other sites

Endelig ble vi "kvitt" Eboue og Adebayor. Trist at Wenger har sånn tillitt til de to at kun skader

og suspensjon må til for å fjerne de fra startelveren.

 

Det blir adskillig mer fart, teknikk og kreativitet med Vela og Eduardo på laget.

 

En flott kamp, men bedre blir det når svake Song byttes ut med Fabregas.

 

Fabianski synes også knallbra.

 

Dette lover bra framover, og enda skal Arshavin inn på laget......

 

Du er avslørt - du har ikke lest tråden, for da hadde du ikke trengt å kopiere innlegget mitt som står litt lenger opp ;)

 

Vil bare arrestere deg på én ting: Det er dessverre ikke så enkelt at vi bare kan bytte Song med Fabregas. Det eneste vi mangler nå er en som kan spille DM på skapelig vis.

Link to comment
Share on other sites

Når vi får tilbake Rosicky, Walcott og Fabregas begynner stallen virkelig å ligne på noe. Det er defensivt på midtbanen vi mangler en knallspiller. Får vi inn en som kan gå rett inn ved siden av Fabregas etterhvert og renske unna litt så ser dette bra ut. En midtstopper kan også være aktuelt.

Link to comment
Share on other sites

Har akkurat sett kampen for andre gong, og klarer ikkje la vere å bli fascinert over kor dum det går an å bli.. Å kaste ein sko, og ikkje minst ein MOBILTELEFON inn på bana.. eg ler meg ihjel! :) Kunne likegodt skrive namnet sitt på ein murstein og kasta den inn på bana.. Jeez.... ;)

Link to comment
Share on other sites

 

Vil bare arrestere deg på én ting: Det er dessverre ikke så enkelt at vi bare kan bytte Song med Fabregas. Det eneste vi mangler nå er en som kan spille DM på skapelig vis.

 

Mulig det,men faktisk er det vel kun Song som fungerer tilfredstillende i den rollen.

Hverken Diaby el Denilson er tacklingsterke nok.

Song har vært bra,men jeg hadde ikke hatt problemer med Song bare pasningskvaliteten hans ble bedre.

For ryddejobben på midtbanen er han bedre enn hva som blir hevdet her inne.

Link to comment
Share on other sites

Omkamper 5.runde: (7/8)

Coventry-Blackburn (tirsdag 24.februar, 2045)

Fulham-Swansea (tirsdag 24.februar, 2100)

Middlesbrough - West Ham (onsdag 25.februar, 2110)

Hull City - Sheffield United (torsdag 26. februar, 2045)

 

Kamper 6.runde: (2/4)

Blackburn/Coventry - Chelsea (lørdag 7.mars, 1330)

Swansea/Fulham - Manchester United (lørdag 7.mars, 1815)

 

Kamp 5.runde: (8/8)

Arsenal - Burnley (søndag 8.mars 1430)

 

Kamp 6.runde: (3/4)

Everton - West Ham/Middlesbrough (søndag 8.mars 1600)

 

Kamp 6.runde: (4/4)

Arsenal/Burnley-Sheffield United/Hull (tirsdag 17.mars, 2045)

 

Eventuelle omkamper vil også bli spilt 17/18.mars, inkl. Burnley-Arsenal. WestHam/Boro-Everton kan bli spilt 10/11.

 

Semifinaler 18. og 19. april. Finale 30.mai!!!

 

 

Mer utover dette er det vanskelig å si. Om Arsenal spiller uavgjort mot både Burnley og Sheffield/Hull kan det bli lite med ferie for spillerne i sommer! :P

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...