Jump to content

Aston Villa


Evju

Recommended Posts

  • Replies 193
  • Created
  • Last Reply

Syns faktisk litt synd på Villa nå. Hadde det ikke vært oss de sloss mot for å ta 4. plassen hadde jeg virkelig unt dem CL-spill neste år. Martin O'Neill har jeg stor respekt for og det han har fått ut av det laget er veldig bra. Bare synd for deres skyld at de ikke hadde større stall...

Link to comment
Share on other sites

De har en tynn stall, noe som merkes nå. Utvisningen på Friedel var meget strengt. Faktisk er jeg usikker på om det er kort i det hele tatt. Reo-Cocker løper ved siden av Torres og kunne fort avverget scoringen. Neste kamp er mot Man U og ved en ny smell her vil alt det de har bygget opp blir rasert. Det som kjennetegner de beste lagene er hvordan de gjr det på dårlige dager og hvordan de reagerer med en smell. VIlla har vært dårlige lenge nå, og det ser ikke ut til å forbedre seg. Videre har ikke Villa tidligere vært i en slik situasjon der de utfordrer en av de 4 store om CL-plassen. Det blir nok CL på oss neste år også :D

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Med målforskjellen er det i praksis 9 poeng. Villa er vel nesten ferdigyppet.

 

Riktig! Villa har virkelig gått på en gedigen smell. Har vondt for å se at de skal klare å snu dette. Om de skulle klare det, så er de avhengig av at vi mister formen. Det blir litt som hvisomattedersomatte... :)

Link to comment
Share on other sites

At det går an å drite seg ut så ille som Villa har gjort nå. De hadde rett og slett CL-plassen i sin hule hånd. Hvor mange poeng var vi egentlig bak på det meste? Var det ikke 7 på et tidspunkt vi hadde spilt like mange kamper?

Ja det var vel det.

Vi har vist oss mer og mer som et storlag. Mener nå jeg da.

Link to comment
Share on other sites

At det går an å drite seg ut så ille som Villa har gjort nå. De hadde rett og slett CL-plassen i sin hule hånd. Hvor mange poeng var vi egentlig bak på det meste? Var det ikke 7 på et tidspunkt vi hadde spilt like mange kamper?

 

Det var utrolig deilig å se innspurten av kampen Aston Villa mot West Ham.

 

Avstanden var stor. Hadde troen på at Arsenal ville reise seg, men at Aston Villa skulle falle som en blytung stein, var vanskelig å forutse. De hadde flyten. Alt gikk i deres favør. Hvordan i alle dager har de klart dette? Hadde vært nok om de hadde hevet seg et par små hakk. Da hadde kampen om 4. plassen fremdeles vært mer spennende enn hva vi hadde satt pris på.

Link to comment
Share on other sites

Det er liten tvil om at vi kan takke Stoke for det som har hendt med Villa. Deres negative trend begynte for fullt da Villa, etter å ha ledet 2-0 når klokken tikket mot slutten, bare klarte uavgjort. Glenn Whelan er mannen å takke. Da mistet Villa noe.

I tillegg er det jo et faktum at Villaspillerne må være meget slitne. Eller det vil si de 13-14 spillerne som har spilt i år er sikkert veldig slitne...

Link to comment
Share on other sites

Vi var litt ille ute for en stund siden. Mange poeng bak fjerdeplassen. Nå må vi vel tro at målet om fjerdeplassen er langt i lomma.

Jeg husker mange var opptatt av akkurat dette; bare vi klarer fjerdeplassen så får vi vel være fornøyd.

Der er vi, pluss også semifinale i Chamions league. Utrolig og med et lag av guttunger ingen trodde på før sesongen.

Link to comment
Share on other sites

ja tror nok 4.plassen er sikkret nå, Villa har ikke noe lett kamp program igjen dem heler

Hull- hjemme

Fulham- borte

Boro-borte

Newcastle-hjemme

 

I tillegg så har ikke Villa vunnet en kamp i serien siden 7.februar og etter det har det blitt 5tap og 4uavgjorte

Link to comment
Share on other sites

Hull, hjemme

Hull kjemper mot nedrykk og hvis de kan ta fram litt av magien fra i høst kan dette gå riktig galt for Villa. Men normalt sett grei seier til Carew & Co, og dette ville vært en typisk kamp å snu den dårlige trenden.

 

Fulham, borte

Fulham på Craven Cottage har i år vært veldig vanskelig, det har blant annet vi, Chelsea og spesielt Man Utd erfart. Brede Hangelands lag vil gjerne til UEFA Cupen neste sesong, da må Villa antakeligvis slåes. 50/50 i denne kampen.

 

Middlesbrough, borte

Du vet liksom aldri hvor du har Boro, men på Riverside er de ofte gode. Problemet er at de kan gå fra seier over Liverpool til tap for Stoke. Mener dette er en ny 50/50-kamp.

 

Newcastle, hjemme

Dette kan bli Villas tøffeste kamp i sesongavslutningen, Alan Shearer og Newcastle kjemper kanskje med nebb og klør mot nedrykk i denne kampen, det kan bli tøft for Villa, mest sannsynlig er kampen om 4.plassen avgjort da.

 

Dette kan ikke gå galt for laget vårt! :)

Link to comment
Share on other sites

Seier mot Boro og Hull, men tap mot Fulham og Newcastle hadde vært ønskelig. Det hadde værtfryktelig leit om Newcastle hadde rykket ned, for det er en klubb som skal være i den øverste divisjonen!

Enig, dem drar fullt hus hver eneste kamp, og er et lag som virkelig bør holde seg. Trur også dem gjøre det.

Hadde Fulham fått Ecup spill neste sesong hadde jeg kost meg. Det har dem fortent, det miniputt laget fra London som spiller på PL minste pg mest sjamerende bane.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...