Jump to content

Aston Villa


Evju

Recommended Posts

  • Replies 193
  • Created
  • Last Reply

Sånn går det når treneren har ambisjoner om å vinne noe, mens styret selger hans viktigste spillere bak ryggen på han. Synd for Villa, men bra for oss. Er bare utrolig takknemlig for at Liverpool ikke er arbeidsledige nå, for O'Neill i Liverpool med en ny eier ville blitt farlig!

Link to comment
Share on other sites

Det er ett ord som beskriver det MoN gjør her: Respekt! Mens det finnes så mange pengegriste menn i fotballverdenen er det fortsatt noen igjen som heller tenker på å lykkes og skape et stort navn. Jeg har lenge vært en beudrer av hans verk, nå fikk jeg enda mer respekt. Kanskje en avtager til Wenger om 10 (?) år?

Link to comment
Share on other sites

Det er ett ord som beskriver det MoN gjør her: Respekt! Mens det finnes så mange pengegriste menn i fotballverdenen er det fortsatt noen igjen som heller tenker på å lykkes og skape et stort navn. Jeg har lenge vært en beudrer av hans verk, nå fikk jeg enda mer respekt. Kanskje en avtager til Wenger om 10 (?) år?

 

Enig, det er tøft å bare gå ut og si at nok er nok. Tviler at han vil være en arvtager for Wenger om 10 år, han er bare 2-3 år yngre. Nå som han er uten jobb bør vel mr capello skjelve i buksene, tror han hadde vært perfekt for jobben som england manager

Link to comment
Share on other sites

Enig, det er tøft å bare gå ut og si at nok er nok. Tviler at han vil være en arvtager for Wenger om 10 år, han er bare 2-3 år yngre. Nå som han er uten jobb bør vel mr capello skjelve i buksene, tror han hadde vært perfekt for jobben som england manager

 

Mancini har falt i odds på hvilken manager som først får fyken. En litt dårlig seriestart er kanskje nok for Man City eiere som VIL se resultater raskt?

Link to comment
Share on other sites

  • 9 months later...

Sykt at Villa prøver seg på Martinez i Wigan, en mann halve Premier League ville ha sparket om de hadde hatt han helt til siste kamp i sesongen. Glad for at det ikke ble Benitez dog, tror at han kunne fått mye ut av et lag med spillere som Albrighton, Agbonlahor, Bent, Cuellar også videre.

Link to comment
Share on other sites

Sykt er det ikke. Han er en mann med en del erfaring i ligaen allerede, og det at resultatene med Wigan ikke er særlig imponerende, kommer vel mer av at han har jobbet i en veldig lite ressurssterk klubb. Dessuten har Martinez en fotballfilosofi, som ikke passer et bunnlag i noen stor grad, men i en klubb som Villa kan det hende den blomstrer. Spennende valg av Villa, dette. Føler meg veldig trygg på at de blir å finne på øvre halvdel av tabellen neste sesong.

Link to comment
Share on other sites

Jeg syns det er ganske sykt, som du sier passer han til en større klubb enn Wigan, men å bytte ut Whelan i Wigan mot Lerner i Villa som sjef... Auch.. Håper og tror at Martinez holder seg lojal til Wigan! At han leder en av klubbene med minst ressurser i PL var jeg klar over (Minst etter Blackpool i fjor) og all respekt for det han har oppnådd, men likevel syns jeg det er et rart valg siden han sannsynligvis ikke ville fått sittet en tredel av sesongen om Lerner var styreformann i Villa.

Link to comment
Share on other sites

Nå er det Alex McLeish som linkes tungt til managerrollen i Villa og Birmingham vil i følge Sky Sports kreve kompensasjon hvis det skulle bli et faktum. En sum i størrelsesorden £5,4 mill blir nevnt i Sky Sports artikkel.

 

McLeish gjorde det jo meget godt i Skottland, men vanskelig etter tiden i Birmingham å si om han kan være rett mann til å føre Villa riktig vei? Vil vel også bli særdeles upopulær i dele av byen om han skulle forsvinne til erkerivalen.

 

Kilde: http://www.skysports.com/story/0,,11677_6988835,00.html

Link to comment
Share on other sites

  • 9 months later...

Stiliyan Petrov diagnosert med leukemi.

 

The Villa Board received news today that our long-standing captain Stiliyan Petrov has been diagnosed with Acute Leukaemia.

 

Stiliyan developed a fever following the Arsenal game last Saturday and subsequently underwent tests conducted by Dr Ian McGuinness.

Haematology experts confirmed the diagnosis today.

 

We expect to learn more about Stiliyan's situation in due course and we have moved quickly to support him and his family.

During this time we ask that Stiliyan's privacy is placed ahead of all inquiries and trust that we will share information as we receive it.

 

Stiliyan is cherished by many and he will get from Villa every ounce of love and support that we have to help bring this to a positive conclusion.

 

Ufattelig trist, men det virker iallfall som om de oppdaget det ekstremt tidlig mtp. at det ikke er en uke siden han spilte mot nettopp Arsenal og det kan ikke være annet enn positivt slik sett. Får håpe det går bra med Petrov for dette var virkelig et sjokk!

Link to comment
Share on other sites

Alvorlig blodkreft for de som ikke skjønte det. Fryktelig trist, men jeg tror nok som du sier at det ikke har spredd seg så mye hvis han var i stand til å spille fotballkamp for en uke siden. Utrolig tidlig alder å få kreft i!

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Hva skjer med hatet mot Aston Villa? De har kjempet seg opp i teten ærlig og redelig, uten å måtte være avhengig av pengene, slik som for eksempel Chelski.

Villa står nå i fare for å rykke ned, noen andre enn meg som ville syns det hadde vært gøy om Villa, som er et godt lag i engelsk fotballhistorie, skulle rykke ned? Var en av våre fremste utfordrere for et par sesonger siden, så forsvant Milner, Barry, Young, Friedel og igjen står bare Agbonlahor av det kjempetalentfulle Villamannskapet. Ville også vært digg å se McLeish gå ned fra PL igjen, da skjønner nok de fleste at den mannen ikke holder nivået, står for verste fotballen i England, foretrekker Stoke foran McLeish sine mannskap.

 

Edit: Har vel også vært i PL helt siden starten og om de går ned så vil jeg gjerne se dem gå rett opp igjen, men laget trenger en opprydning! Dunne, Collins, Hutton, Ireland & co tjener sannsynligvis alt for mye til at de såvidt holder PL-nivå. Liker forøvrig Albrighton, N'zogbia og Petrov, men de to førstnevnte blir nok i PL og sistnevnte får vi bare ønske god bedring!

Link to comment
Share on other sites

Petrov, men de to førstnevnte blir nok i PL og sistnevnte får vi bare ønske god bedring!

 

Fotballkarrieren hans er nok over dessverre. Veldig synd mtp. at jeg syntes han er/var en veldig god fotballspiller. Forhåpentligvis så klarer han hvertfall å overvinne dette faenskapet. Bare å ønske god bedring der..

 

Når det gjelder Villa så er det trist mtp. at de var såpass gode for bare et par sesonger siden, men dessverre har klubben blitt litt skakkjørt etter dette og salget av Barry var virkelig symbolet på nedturen deres. Alex McLeish bare gjorde vondt verre og gjorde en dum situasjon håpløs. Husker jo protestene til supporterene når McLeish ble ansatt. Det burde jo egentlig fortalt hele historien, men dessverre gikk det ikke slik. Som Newcastle så har nok kanskje Aston Villa godt av å rykke ned en sesong eller to. Tror de kommer fort opp igjen.

Link to comment
Share on other sites

Til tross for at de har Alex McLeish rykker Aston Villa neppe ned, men om så skjedde ville jeg synes det var litt trist. Aston Villa hører hjemme i toppen. Faktisk er det vel kun Everton som har flere sesonger på toppnivå i England, men de plasserer seg inn foran Liverpool, Arsenal og Manchester United (i den rekkefølgen). Målt i antall trofeer er de nummer fire bak Liverpool, Manchester United og Arsenal (fortsatt i den rekkefølge). Ikke at dette er et argument i seg selv, men vi ser jo hvilke klubber som går igjen her (vi registrerer også hvilket navn som ikke ble nødvendig å nevne). Engelsk toppfotball og Aston Villa hører liksom sammen.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...