Jump to content

Aston Villa


Evju

Recommended Posts

  • Replies 193
  • Created
  • Last Reply

Den magiske datoen er 12.april. Hvis Arsenal ikke er minst 3 poeng foran Villa da, er jeg veldig usikker på hvordan det går for oss. Da frykter jeg 5.plass. Etter den datoen har Villa grei motstand. Før det har det City b, Tottenham h, Lpool b, Manu b og Everton h. Frem mot 12.april har vi West Brom b, Blackburn h, Wigan b, Newcastle b og City h

Link to comment
Share on other sites

Vi går virkelig en spennende måned i møte ja. Vi bør helst klare å gå forbi Villa i løpet den tiden, hvis ikke kommer Arsenalsupportere verden over til å sitte med hjertet i halsen i sesongavslutningen...

Link to comment
Share on other sites

Den magiske datoen er 12.april. Hvis Arsenal ikke er minst 3 poeng foran Villa da, er jeg veldig usikker på hvordan det går for oss. Da frykter jeg 5.plass. Etter den datoen har Villa grei motstand. Før det har det City b, Tottenham h, Lpool b, Manu b og Everton h. Frem mot 12.april har vi West Brom b, Blackburn h, Wigan b, Newcastle b og City h

Vi gjorde vår del av jobben igår. Nå gjenstår det at Bellamy forsetter der som han har vert i man c. Så er vi 3 poeng nærmere en utrulig viktig Champions Leauge plass.

Link to comment
Share on other sites

...

Nå gjenstår det at Bellamy forsetter der som han har vert i man c. Så er vi 3 poeng nærmere en utrulig viktig Champions Leauge plass.

Bare synd verken Robinho eller Bellamy ikke spiller :S

Ikke? er begge skadet? Huff det var et skudd for bauen!

Link to comment
Share on other sites

Begge skal være skadet ja. I tillegg er Benjani, Sturridge, Johnson og Petrov ute for City. SWP er tilbake da.

 

For Villa skal det kun være Heskey som er tvilsom.

 

Får håpe Barry, Young og Agbonlahor er slitne og får til lite i denne kampen. En City seier her vil bli tatt godt i mot i Arsenalleiren iallefall..

Link to comment
Share on other sites

Begge skal være skadet ja. I tillegg er Benjani, Sturridge, Johnson og Petrov ute for City. SWP er tilbake da.

 

For Villa skal det kun være Heskey som er tvilsom.

 

Får håpe Barry, Young og Agbonlahor er slitne og får til lite i denne kampen. En City seier her vil bli tatt godt i mot i Arsenalleiren iallefall..

Jeg sliter litt med å se for meg at City skal putte ikveld, med alle dem ute.

Håper så inderlig at villa roter det til ikveld også.

Ingen som vett om noen steamer til kampen?

Link to comment
Share on other sites

City har opna svært bra i kampen mot Villa! Dersom dette held fram, KAN vi tillate oss å håpe på tre innhenta poeng!

 

 

edit: SWP brant nettopp ein enorm sjanse for Villa.. Var aleine gjennom, men skuddet strauk utsida av stolpen...

 

Edit II: Elano på straffe, 1-0!!! :D :)

Link to comment
Share on other sites

1-0 til City på straffe :D

 

Men rett og slett feil og feigt av Foy å ikke vise ut James Milner!!

Link to comment
Share on other sites

City køyrte over Villa i første omgong...

 

Godt å høre at det ikke bare er resultatet som er positivt. Ender dette med Villa-tap, har vi en veldig god mulighet til å ta fra dem 4.plassen. Jeg ser faktisk på dagens kamp som veldig, veldig viktig. Selvfølgelig i likhet med alle andre, men vi er nå kommet til et punkt der det virkelig står mellom oss og Villa. Villa har til tider vært utrolig gode denne sesongen, men har etter hvert blitt en voksende såpeboble som stadig nærmer seg bristepunktet. Vi får krysse fingre, tær og andre løse lemmer og håpe at det virkelig har gått hull på denne boblen. Det er mulig Villa har noe stort på gang, men forhåpentligvis ikke stort nok til å ta dem til en CL-kvalifiseringsplass i år. Såklart med mindre det skulle gå på bekostning av noen andre!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...