Jump to content

Aston Villa


Evju

Recommended Posts

  • Replies 193
  • Created
  • Last Reply

Er det Chelsea vi må kjempe mot om 4.plassen??????

Ser faktisk nesten sånn ut nå :)

Vi har faktisk 4.plassen i våre egne hender. Vi kan avgjøre det selv. Vinner vi i morgen og mot Chelsea, og får samme antall poeng i resten av kampene, kommer vi foran Chelsea. Vi må riktignok slå Chelsea ca. 8-0 da, men men

 

Nei, vi får satse på 3.plassen. Villa har disse kampene igjen i PL:

 

Chelsea (h), Stoke (h), City ( b ), Spurs (h), Liverpool ( b ), Manu ( b ), Everton (h), WH (h), Bolton ( b ), Hull (h), Fulham ( b ), Boro ( b ), Newcastle (h). Jeg mener at hvis vi ikke er foran før deres kamp mot West Ham, kommer vi ikke foran heller. Vi har et langt enklere program frem til runde 33, så vi bør helst ha et par poeng når den tid kommer.

Link to comment
Share on other sites

Hva skjer med hatet mot Aston Villa? De har kjempet seg opp i teten ærlig og redelig, uten å måtte være avhengig av pengene, slik som for eksempel Chelski.

Det finnes ting som er verre enn uhorvelige mengder med penger: flaks. Dommeravgjørelser, selvmål osv har gått Villas vei svært ofte i de siste mnd, så selv om det kanskje er ærlig og redelig fra deres side, har de fått litt vel mye hjelp fra mannen i svart til å ikke bli "hatet"

Link to comment
Share on other sites

Er få her som hater Villa tror jeg, det er nok mer det at vi så gjerne skulle sett Arsenal plassert trygt og godt innenfor de fire øverste. :)

 

Det er vel like få som har tenkt den uhyrlege tanken at A.V. er betre enn oss. Men kven ville de heller hatt på laget? Barry eller Song/Denilson, Agbonlahor eller Eboue/Diaby? Og gode lag har flaks, akkurat som Invincibles hadde rikeleg av i si tid.

 

Martin O'Neill har det til sams med Wenger at han gjer gode spelarar enda betre. Dersom Arsenal skulle gå for eit britisk alternativ når Wenger kastar inn handkledet (og det er ikkje utenkjeleg at denne perioden er Wenger's siste), er O'Neill ein av svært få realistiske løysingar slik eg ser det. Ein spanande tanke, og han burde ha den rutinen som skal til for å leie ein klubb av Arsenal's kaliber.

 

Edit: Sir John kom meg litt i forkjøpet denne gongen.

Link to comment
Share on other sites

Hva skjer med hatet mot Aston Villa? De har kjempet seg opp i teten ærlig og redelig, uten å måtte være avhengig av pengene, slik som for eksempel Chelski.

Imponerende med Aston Villa. Bra at noen splitter seg inn i topp fire.

Ikke sikkert det er vi som blir utenfor og det er lenge igjen og det kommer en ny sesong.

Tror egentlig bare at Manchester United unngår å falle utenfor i år, de andre tre kan bli skjøvet ut av Aston Villa.

Men om ikke vi har suksess og vinner ligaen, håper jeg det er Aston Villa som tar pokalen fra alle de tre andre.

Link to comment
Share on other sites

Jeg ser negativt på det. Nå er de ute av FA-cupen og kan fokusere enda hardere på serien.

Helt riktig! Spillerne får mer hvile og det spiller færre kamper, dvs. mindre sjanse for skader på den allerede tynne troppen. Det året spurvene kom alt for nærme å ta fra oss CL plassen, røk de ut av alle cupene i første runde og dermed fikk full fokus på ligaen. Nå får vi se hvordan Vila reagerer på tapet. Er man et stort lag reiser man seg etter et tap, bare se på Man U etter at de tapte mot oss. Everton tror jeg kan bli farlige i årets cup!

Link to comment
Share on other sites

Det å tape 3-1 mot Everton tror jeg skader moralen mer enn det hjelper å bare fokusere på Premier League. Nå vet de at de kan tape fotballkamper!

Link to comment
Share on other sites

Ja, det er jo også et poeng. Det er vanskelig å konkludere noe, men jeg er nok ikke enig. En faktor vi dog kan merke oss, er at de går glipp av gode inntekter. Desverre har ikke det noe å si på så kort sikt som det er fram til sommeren. Det er vel uansett bedre at Everton får nyte kronene i stedet.

Link to comment
Share on other sites

Det å tape 3-1 mot Everton tror jeg skader moralen mer enn det hjelper å bare fokusere på Premier League. Nå vet de at de kan tape fotballkamper!

 

Enig Evju, en glitrende rekke er brutt. Nå får vi se om Villa klarer å reise seg med en gang, eller om de går på en aldri så liten utladning. Vi får håpe på det siste :lol:

Link to comment
Share on other sites

Blir spennende å se nå for Villas del siden de møter Chelskij i neste serierunde. Kan bli tøft nå som de har fått følelsen av å kunne tape igjen. I tillegg vil vi nok få se en "Hiddinck-effekt" noe som fort kan ende i stortap for Villains. Så er spørsmålet om vi klarer å opprettholde vår ubeseiret rekke, være tette bakover og endelig klare å skape nok sjanser til å vinne kampene. Har blitt litt for mange uavgjorte i det siste etter min smak...

Link to comment
Share on other sites

Jeg mener nå uavgjort vil passe best, da er vi jo bare henholdvis 3 og 5 poeng bak. Det værste resultatet

er Villa seier, har mindre lyst til å kjempe med Chelsea om en 4.plass. De har en litt annen bredde enn oss, i

hvertfall på midtbanen!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...