Jump to content

2008.11.11 Wigan Athletic H


Jazze

Recommended Posts

  • Replies 279
  • Created
  • Last Reply

Flott mål ;D Simpson imponerer, jeg viste ikke at han var så god.. Det er morsomt å se han spille. Det er jo også veldig morsomt å se at unggutta klarer seg veldig bra ;) mot et såpass bra lag som Wigan

Link to comment
Share on other sites

Wilshere - ja hva skal man si? Jeg klarer bare ikke å fatte at den gutten er så ung som han faktisk er. Gang på gang så imponerer han, og roen og teknikken han har er suveren. Pasningen hans til målet var jo rett og slett GENIAL! Han har overblikk som Cesc og klarer å spille seg ut av mange vanskelige situasjoner uten problemer.

 

Avslutningen til Simpson var iskald. Syns han bare minner mer og mer om Kevin Campbell. Kompakt spiller og sterk i duellene. Blir spennende å se hvordan andre omgang utvikler seg. Vela har hatt noen gode sjanser også, bare synd han ikke fikk avsluttet. ;D

Link to comment
Share on other sites

Wilshere er jo pure class!! Makan til slepen teknikk er det lenge siden jeg har sett, og han minner skremmende mye om Liam Brady når han kom til Arsenal. Flyttet vekten utrolig kjapt, og gjør enkle finter med en eleganse og hurtighet som det er lenge siden jeg har sett makan til av en engelskmann.

 

Om han utvikler seg noen hakk til, så har Arsenal en STOR spiller her. Herlig!!!!!

Link to comment
Share on other sites

Men hvis det begynner å gå litt dårlig, kan vi jo bare be Bramble slå til med en liten genistrek... :P

Vakkert sagt, han har en evnet til å få den enkleste ting til å havne i eget mål. En av det få spillerne som er kjekke å se på andre siden av banen.

Link to comment
Share on other sites

Wilshere er jo pure class!! Makan til slepen teknikk er det lenge siden jeg har sett, og han minner skremmende mye om Liam Brady når han kom til Arsenal. Flyttet vekten utrolig kjapt, og gjør enkle finter med en eleganse og hurtighet som det er lenge siden jeg har sett makan til av en engelskmann.

 

Om han utvikler seg noen hakk til, så har Arsenal en STOR spiller her. Herlig!!!!!

 

England vil også ha masse å glede seg til hvis Wilshere utvikler seg videre i dette sporet. Er vel rimelig lenge siden England har hatt en slik type spiller. Wilshere og Walcott kommer nok til å dominere på landslaget til England i fremtiden. :P

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...