Jump to content

2008.11.11 Wigan Athletic H


Jazze

Recommended Posts

  • Replies 279
  • Created
  • Last Reply

å dæven for en sjangse! :D

de riddes dribler hele hele laget skyter men polakken redder og der står en wigan spiller og skyter men fabianski redder i tvælla!

herlig redning!! :P

Ahh, de ridder er en farlig spiller, lagt merke til han i hele kampen, han er på et høyere nivå enn resten av Wigan laget(Kirkland er også dritgod av og til)

Link to comment
Share on other sites

Dette var bare artig, rett og slett. Med et så ungt lag så utspiller vi Wigan store deler av kampen, og scorer tre fine mål. Dette lover så bra at jeg gjerne skrur tiden tre år frammover. :D

 

Gleder meg til neste runde, og håper vi får en god motstand og spiller fletta av de.

Link to comment
Share on other sites

Fantastisk seier! :D

 

Nok en gang så beviser disse ungguttene hvor utrolig gode de er.

Syns Gibbs bare blir bedre og bedre for hver gang jeg ser han. Song var en bauta i midtforsvaret sammen med Djourou.

 

Ramsey gjorde det veldig bra på midtbanen. Wilshere var fantastisk i første omgang, litt mer borte i andre. Simpson putter to og imponerer stort! Vela er nok en gang veldig god, og har nok en gang en fantastisk avslutning. En ting er å klare å holde unna Bramble, en annen ting er å avslutte på den måten. Utrolig sterkt!

 

Fabianski gjorde en veldig god kamp. Hadde en del skumle inngrepner innimellom, men ellers syns jeg han var veldig bra. Redningen hans var jo pure class. Så den i mål, men jammen klart han ikke å ta den. Virket som om forsvaret og Fabianski hadde bestemt seg for å ikke slippe inn mål i dag. hehe :)

 

Morsomt å se Bischoff også, selv om vi ikke fikk se mye av han. Rui Fonte og Lansbury fikk innhopp og, og det er bra. All erfaring er suverent. :)

 

Skal bli spennende å se hvem vi trekker i neste runde. Ingen tvil om at vi kan komme langt, men mot vesentlig sterkere motstand og evt på bortebane så kan det nok bli vanskelig, men vi får bare ta det som kommer og gjøre så godt vi kan. :)

Link to comment
Share on other sites

Bare kom med neste lag.! Unggutta fikser oppgaven med glans..:D Jeg tenker nok at Wigan er ganske imponert og det er jo vi å.. Vi kjører jo over et halvgod premier league lag.., uten de store stjernene..

 

Arsenal har verdens beste unggutter... Hoyte, Gibbs, Ramsey, Wilshere, Simpson og Vela.. og jeg kunne nevnt mange fler... :)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...