Jump to content

2008.11.11 Wigan Athletic H


Jazze

Recommended Posts

  • Replies 279
  • Created
  • Last Reply

Jeg går for 4-5-1 med Vela som enslig spiss! Tenk det! Og så håper jeg at Wenger sparer Walcott og Bendtner til helgen! :P

 

Verken Bendtner eller Walcott var med i troppen. Vela, Song og Wilshire var de eneste spillerene som hadde et nummer under 20! :P

Link to comment
Share on other sites

Endelig CC igjen. Synes dette er faktisk noen av de store høydepunktene i sesongen, og få se fremtidens lag

i aksjon mot bedre motstand enn de får i reserveligaen.. Tror jeg skal se kampen i stream og deretter se den i opptak (er det fulle 90 minutter som vises, eller en nedkortet versjon?).. Mulig jeg dropper streamen..

 

Håper at dette laget vinner lett idag:

 

Fabianski

Hoyte-Djourou-Song-Gibbs

Wilshere-Ramsey-Randall-Merida

Vela-Bendtner

 

Tips: 3-2 (Vela x2, Wilshere -- Zaki og Heskey)

Link to comment
Share on other sites

Vel som jeg ser det så fortjente han de 3 kampene uten tvil.

 

3 kamper for noe som bør være et gult kort er veldig strengt syns jeg

Det er ingen tvil om at det vPersie gjorde ikke kvalifiserer til 3 kamper. Dette med bakgrunn i enkelte andre ting som har skjedd i kampene våre i høst. Kevin Davies mot Clichy ble bare gult kort, Hibbert mot Denilson ble bare gult kort. Martin Taylor fikk 3 kamper for å ha ødelagt Eduardo!!!! Det vPersie gjorde var utvisning, men det er noe veldig feil med systemet hvis karrieretruende taklinger som den Davies hadde på Clichy, den Pogatetz hdde på Possebon, Taylor hadde på Eduardo osv osv, skal straffes mindre/like mildt som det vPersie gjorde.

 

Off topic:

Kan ikke fatte å begripe at noen faktisk mener at dette bare er et gult kort? Og at han bør straffes hardt for å gjøre noe så ufattelig umodent og usportslig mener jeg er på sin plass. Ser perspektivet med at taklinger ala Taylor vs. Eduardo blir straffet med lik straff men, her mener jeg at FA gjør riktig. Usportslige ting som, slag, spark, spytting, kraftige dytter osv. bør straffes hardt!

 

Når RvP velger å fullføre den idiotiske taklinga si på den måten så fortjener han virkelig straffen sin. Det er ikke slikt jeg vil at skal forbindes med mitt kjære Arsenal. Og ja, jeg vet at Sørensen antagligvis overspiller, men det forsvarer ikke RvPs handling i det heletatt mener jeg. Men det er vel som man sier, fotball er den eneste sporten der utøvere ikke trenger å kunne reglene.

 

On topic:

 

Jeg gleder meg til kampen i kveld! Nesten mer morsomt å se de unge spillerne som er flasket opp av klubben spille mot "ordentlig" motstand enn det er å se A-laget. Tror Wigan kan bli en hard nøtt å knekke med fysisk sterke spillere og en fryktet angrepsduo. Håper å se Vela spille fletta av Wigan-forsvarerne og kanskje et Wilshere-mål. La oss vise at disse ungutta kan spille fotball som hvilket som helst annet lag!

 

Off topic:

Ikke slag, ikke spark, ikke farlig spill, ikke spytting, men en dytt med rumpa! Hadde ikke vært mange utespillere igjen på banen hvis hver tackling à la denne skulle kvalifisere til rødt. Sørensen hopper bakover og lurer dommeren. Ser langt verre ut enn hva det er. Blir helt klart truffet av hoften til van Perise i mageregionen og holder seg for ansiktet. Armen til van Persie dytter på ballen og ikke på spilleren. Noen som husker Rivaldo i VM.. Begge er usportslige og fortjener gult. En voksen dommer hadde skrevet om rapporten og ikke gitt suspensjon. Situasjonen er nesten like komisk og dum som Lehmann og Drogba episoden for noen år siden hvor dommeren nesten ler når han gir begge gult og en skjennepreken.

 

On topic:

Utrolig ungt lag og jeg har ikke helt tro på dette i kveld. Vil være en utrolig bragd å gå videre. Gutta har overrasket før og vi får håpe de møter opp like fryktløse i kveld. Nøkkelen i kveld er tempo og bevegelse. Da vil hvilket som helst lag få problemer med kids`a

Link to comment
Share on other sites

Sikkert gal tråd, men: For de som omsider skaffet seg Sporten for å se Cl og ligacup, hvor kan jeg se kampen på nett? Føler meg vel litt lurt av Viasat kan man si, men hva kan man forvente av en kanal som har Fjørtoft som programleder.....

 

Tips tas imot med takk.

Link to comment
Share on other sites

Sikkert gal tråd, men: For de som omsider skaffet seg Sporten for å se Cl og ligacup, hvor kan jeg se kampen på nett? Føler meg vel litt lurt av Viasat kan man si, men hva kan man forvente av en kanal som har Fjørtoft som programleder.....

 

Tips tas imot med takk.

sjekk ut My2p og fotbollive.se

 

Frank var førstemann. hehe :P

Link to comment
Share on other sites

Sikkert gal tråd, men: For de som omsider skaffet seg Sporten for å se Cl og ligacup, hvor kan jeg se kampen på nett? Føler meg vel litt lurt av Viasat kan man si, men hva kan man forvente av en kanal som har Fjørtoft som programleder.....

 

Tips tas imot med takk.

 

Her trenger man ikke å laste ned noen programmer

 

Jeg vet ikke hvordan kvaliteten er men det er nok bedre enn ingen ting.

 

BE

Link to comment
Share on other sites

Fabianski

Hoyte - Djourou - Song - Gibbs

Wilshere - Ramsey - Randall - Merida

Simpson - Vela

 

Bare èn feil fra det jeg tippet, bortsett fra saken med RvP, men der var jo Simpson den åpenbare erstatteren. Bommen var Randall istedenfor Bischoff. Har ikke særlig tro på Mark, desverre, og vil heller se vår nyvervelse på høyere nivå enn reservelaget.

 

Synes forøvrig dette er et solid lag. Tror vi kan gi Wigan god kamp i dag.

 

COME ON YOU REDS!!

 

Edit: Forøvrig en MEGET offensiv benk! Den eneste forsvareren er Ogogo, som egentlig er ving.

Link to comment
Share on other sites

Ja, da er det kampstart om noen få strakser. Gleder meg noe enormt, er enormt spennende å se hvordan Wengers "barn" gjør det. Og i dag møter de virkelig kvalifisert motstand, Valencia og Zaki to virkelig kvalitetsspillere. Noe Song og Djourou skal få kjenne, ikke minst Gibbs på venstrebacken. Men som Wenger sier "I want my players to show me that they are Arsenal material" og det skal vi få se i dag. I utgangspunktet forventer jeg ikke seier av unggutta i dag, de møter tross alt motstand som er sterkere enn Stoke som våre beste menn presterte å tape mot. Så dette blir først og fremst enormt spennende.

Fabianski

Hoyte - Djourou - Song - Gibbs

Wilshere - Ramsey - Randall - Merida

Simpson - Vela

 

Liker lagoppstillinga, bortsett fra at jeg gjerne ville sett Bischoff på banen i dag. Men er ganske sikker på at vi får se han i andre omgang. De mest spennende spillerne å følge i dag er Randall, Merida og Gibbs. Gibbs nevner jeg rett og slett på grunn av hans duell med Valencia. Her kan han vise enromt mye, Randall har jeg ikke sett altfor mye av så gleder meg til å se hva han har å by på. Merida har jeg store forventninger til, og håper å se hva han står for i dag. Genrelt sett er dette virkelig en spennende kamp, og dette kan faktisk være vårt lag om 4-5 år!

 

Jeg gleder meg!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...