gunnersfan Posted October 20, 2008 Report Share Posted October 20, 2008 Fenerbache – Arsenal Tysdag 21. oktober 2008, klokka 20:45 Kampen vises på Viasat Sport Dommer: Peter Fröjdfeldt (SWE) Assistenter: Henrik Andrén (SWE) Magnus Sjöblom (SWE) Skader: William Gallas Kolo Toure Bacary Sagna Tomas Rosicky Eduardo Media om kampen: Arsene Wenger - Omtale av kampen Fenerbache - Ready to win Truleg lagoppstilling: Manuel Almunia Emmanuel Eboue Johan Djourou Mikael Silvestre Gael Clichy Denilson Alexandre Song Cesc Fabregas Theo Walcott Robin Van Persie Emmanuel Adebayor Link to comment Share on other sites More sharing options...
ArsenalThomas Posted October 20, 2008 Report Share Posted October 20, 2008 Vil bare minne dere på at dere må hukse å tippe i tipp CL tråden! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanb Posted October 20, 2008 Report Share Posted October 20, 2008 Skader:William Gallas Kolo Toure Bacary Sagna Tomas Rosicky Eduardo Nasri Uhm.. ser ingen steder der det står at Nasri er skadet, ifølge Arsenal.com er han med i troppen mot Fenerbache Link to comment Share on other sites More sharing options...
Amsen Posted October 20, 2008 Report Share Posted October 20, 2008 Gruer meg til denne kampen. Typisk om vi skulle gå på en smell og jeg er redd vi får nye skader(tyrkerne er ikke kjent for å spille fint) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Magnus87 Posted October 20, 2008 Report Share Posted October 20, 2008 Dette er IKKE en kamp vi må vinne, ettersom Porto fort kan gå på poengtap her de også. Jeg regner dette som den vanskeligste kampen i gruppespillet. Uavgjort her er mer enn nok, da vi er meget solide hjemme i CL og forhåpentligvis slår Porto borte etter den overbevisende kampen hjemme. Nå går vi inn en periode på drøye 3 uker der det er mange kamper i uken, noe som betyr at vi må ha færrest mulig skader for å prestere optimalt! Jeg frykter skader etter denne kampen. Denne kampen er en fin test for de unge spillerne, for her får de spill på en bortebane med skikkelig trøkk! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simbad Posted October 20, 2008 Report Share Posted October 20, 2008 Enig med Magnus87 La ungguttene få prøve seg. Da er faren for å få skader på de mer rutinerte spillerne litt mindre, og vi vil få sultne unggutter som kommer til å gi alt. Håper på dette: Fabianski Hoyte/Eboue-Song-Silvestre-Gibbs Bischoff-Ramsey-Diaby-Nasri Vela-Adebayor Antageligvis ikke godt nok til å slå et Fenerbache som sårt trenger 3 poeng på hjemmebane, men som sagt trenger vi ikke vinne denne... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ruud Posted October 20, 2008 Report Share Posted October 20, 2008 Skulle gjerne sett mange unggutter her ja, og vil veldig gjerne ha med så mange poeng som mulig. Det finnes ingen kamper i CL som "heter" walkover, selvom vi har to hjemmekamper etter denne. Vi har svingt utrolig mye i prestasjonene hittil i år, er ikke lenge siden vi tapte hjemme for Hull, og holdt på å tape mot S'land, men håper vi blir jevnere utover nå, det er vi pent nødt til om vi skal henge med i toppen. Hadde likt å sett dette laget fra start imorra, selv om det kan se tynt ut på midten: Almunia Eboue-Djourou-Silvestre-Clichy Walcott-Ramsey-Diaby-Denilson Ade-Vela Vil nok tippe at Song og/eller Cesc kommer til å starte, men hadde vært gøy å få sett mer av Ramsey, samtidig som Diaby trenger kamptrening. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ole Henrik Posted October 20, 2008 Report Share Posted October 20, 2008 Dommer: Peter Fröjdfeldt (SWE) Det er jo fitte dommeren som gjorde at vi ikke kom til semien i cl i fjor Men dette er jeg redd kan bli en veldig tøff kamp. Fenerbache er farlig på hjemmebane og har et godt lag, men det har vi og. Glede seg! Link to comment Share on other sites More sharing options...
gunnersfan Posted October 20, 2008 Author Report Share Posted October 20, 2008 --> QUOTE(Stefan B @ Oct 20 2008, 07:00 PM) 144377[/snapback] Skader:William Gallas Kolo Toure Bacary Sagna Tomas Rosicky Eduardo Nasri Uhm.. ser ingen steder der det står at Nasri er skadet, ifølge Arsenal.com er han med i troppen mot Fenerbache Me får vel stole på arsenal.com, har endra post. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bergkamp88 Posted October 20, 2008 Report Share Posted October 20, 2008 Dommer: Peter Fröjdfeldt (SWE) Det er jo fitte dommeren som gjorde at vi ikke kom til semien i cl i fjor Kommer til å koke inni meg når jeg ser den IDIOTEN der Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hermes Posted October 21, 2008 Report Share Posted October 21, 2008 Dommer: Peter Fröjdfeldt (SWE) Det er jo fitte dommeren som gjorde at vi ikke kom til semien i cl i fjor Kommer til å koke inni meg når jeg ser den IDIOTEN der En av to dommere som sendte oss ut takk. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Skorpey Posted October 21, 2008 Report Share Posted October 21, 2008 Er vel ikke den viktigste kampen som venter oss i de nærmeste tre ukene, så jeg synes vi skal stille med en blanding av førstelaget, reserver og juniorer. Kunne tenkt meg noe som dette her: Fabianski Eboue-Song-Silvestre-Clichy Walcott-Ramsey-Denilson-Diaby Vela-Bendtner Hadde vært gøy å sett Bischoff også. Tar vi ledelsen vil jeg ha inn flere unggutter Link to comment Share on other sites More sharing options...
LordTerm Posted October 21, 2008 Report Share Posted October 21, 2008 Dette blir en kamp jeg gleder meg å se. Kommer til å slite i nervene om jeg tipper rett. Jeg har uansett troe på seier 1-2 her Lagoppstilling som jeg ser det: - - - - - - - - Almunia - - - - - - - - Eboue - Djorou - Song - Clichy Walcott - Fabregas - Denilson - Nasri - - - -Van Persie - Adebayor- - - - Link to comment Share on other sites More sharing options...
mmaelan Posted October 21, 2008 Report Share Posted October 21, 2008 Dette blir en kamp jeg gleder meg å se. Kommer til å slite i nervene om jeg tipper rett. Jeg har uansett troe på seier 1-2 her Lagoppstilling som jeg ser det: - - - - - - - - Almunia - - - - - - - - Eboue - Djorou - Song - Clichy Walcott - Fabregas - Denilson - Nasri - - - -Van Persie - Adebayor- - - - Tror definitivt Silvestre kommer til å spille i midtforsvaret. Her kan rutinen hans bli gull verdt. Ellers håper jeg det blir som du har satt opp. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Utne Posted October 21, 2008 Report Share Posted October 21, 2008 Syns ikke vi skal stille med reservepreget lag før vi er garantert videre i gruppen. Selvom vi spiller på bortebane og leder gruppa. Almunia Eboue - Song/Djourou - Silvestere - Clichy/Silvestere Wallcott - Fabregas - Denilson - Nasri Vela - V.P Adebayor kan benkes til han får opp motivasjonen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
LordTerm Posted October 21, 2008 Report Share Posted October 21, 2008 Er litt usikker på hvordan et par med Vela og V Persie vil være. Begge er veldig tekniske og ikke den store hodestyrken. Enten Bendtner eller adebayor vil starte, sammen med enten Vela eller Van Persie. Det er slikt Wenger har gjort det tidligere. Unntaket er da Adebayor og Bendtner sammen ved noen få anledninger. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rødøy Posted October 21, 2008 Report Share Posted October 21, 2008 Tror på dette laget Eboue - Song - Silvestre - Clichy Walcott - Fabregas - Denilson - Nasri - - - -Van Persie - Adebayor- - - - Håper egentlig Bendtner spiller på bekostning av Van Persie/ Ade Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marty25 Posted October 21, 2008 Report Share Posted October 21, 2008 Arsenal har mange skadede spillere, men kan ta med hjem seieren. Tipper 1-2/3. Link to comment Share on other sites More sharing options...
robinvanpersieinmyheart11 Posted October 21, 2008 Report Share Posted October 21, 2008 Håper de bruker Vela og Adebayor i spiss mot fenerbache. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marty25 Posted October 21, 2008 Report Share Posted October 21, 2008 Eller Van persie og Bendter. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr Chapman Posted October 21, 2008 Report Share Posted October 21, 2008 Almunia Song - Djourou - Silvestre - Clichy Denilson Fabregas - Ramsey Walcott - Adebayor - van Persie Tipper (faktisk) på seier, 1-2. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rødøy Posted October 21, 2008 Report Share Posted October 21, 2008 Almunia Song - Djourou - Silvestre - Clichy Denilson Fabregas - Ramsey Walcott - Adebayor - van Persie Tipper (faktisk) på seier, 1-2. Tror du ikke Eboue spiller ? Jeg synes han gjør en meget god jobb, som høyre back. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frank Posted October 21, 2008 Report Share Posted October 21, 2008 Regner med at dette blir laget i kveld: Almunia, Eboue, Song, Silvestre, Clichy Walcott, Fabregas, Denilson, Nasri RVP, Adebayor Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr Chapman Posted October 21, 2008 Report Share Posted October 21, 2008 Almunia Song - Djourou - Silvestre - Clichy Denilson Fabregas - Ramsey Walcott - Adebayor - van Persie Tipper (faktisk) på seier, 1-2. Tror du ikke Eboue spiller ? Jeg synes han gjør en meget god jobb, som høyre back. Mulig at han stepper inn på høyrebacken, og at Song skyver Ramsey ut av midtbanen, og startelleveren for den saks skyld. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lars Henry Posted October 21, 2008 Report Share Posted October 21, 2008 Håper på dette laget: Almunia Ebouè-Djourou-Song-Clichy Walcott-Fabregas-Diaby-Nasri Adebayor-Van Persie Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.