Jump to content

2008.10.21 Fenerbache B


gunnersfan

Recommended Posts

gun__1219942283_group_stage.jpg

 

Fenerbache – Arsenal

Tysdag 21. oktober 2008, klokka 20:45

Kampen vises på Viasat Sport

 

Dommer:

Peter Fröjdfeldt (SWE)

Assistenter:

Henrik Andrén (SWE) Magnus Sjöblom (SWE)

 

Skader:

William Gallas

Kolo Toure

Bacary Sagna

Tomas Rosicky

Eduardo

Media om kampen:

Arsene Wenger - Omtale av kampen

Fenerbache - Ready to win

 

Truleg lagoppstilling:

Manuel Almunia

Emmanuel Eboue

Johan Djourou

Mikael Silvestre

Gael Clichy

Denilson

Alexandre Song

Cesc Fabregas

Theo Walcott

Robin Van Persie

Emmanuel Adebayor

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 259
  • Created
  • Last Reply

Dette er IKKE en kamp vi må vinne, ettersom Porto fort kan gå på poengtap her de også. Jeg regner dette som den vanskeligste kampen i gruppespillet. Uavgjort her er mer enn nok, da vi er meget solide hjemme i CL og forhåpentligvis slår Porto borte etter den overbevisende kampen hjemme.

 

Nå går vi inn en periode på drøye 3 uker der det er mange kamper i uken, noe som betyr at vi må ha færrest mulig skader for å prestere optimalt! Jeg frykter skader etter denne kampen. Denne kampen er en fin test for de unge spillerne, for her får de spill på en bortebane med skikkelig trøkk!

Link to comment
Share on other sites

Enig med Magnus87

 

La ungguttene få prøve seg. Da er faren for å få skader på de mer rutinerte spillerne litt mindre, og vi vil få sultne unggutter som kommer til å gi alt.

 

Håper på dette:

 

Fabianski

Hoyte/Eboue-Song-Silvestre-Gibbs

Bischoff-Ramsey-Diaby-Nasri

Vela-Adebayor

 

Antageligvis ikke godt nok til å slå et Fenerbache som sårt trenger 3 poeng på hjemmebane, men som sagt trenger vi ikke vinne denne...

Link to comment
Share on other sites

Skulle gjerne sett mange unggutter her ja, og vil veldig gjerne ha med så mange poeng som mulig. Det finnes ingen kamper i CL som "heter" walkover, selvom vi har to hjemmekamper etter denne. Vi har svingt utrolig mye i prestasjonene hittil i år, er ikke lenge siden vi tapte hjemme for Hull, og holdt på å tape mot S'land, men håper vi blir jevnere utover nå, det er vi pent nødt til om vi skal henge med i toppen.

 

Hadde likt å sett dette laget fra start imorra, selv om det kan se tynt ut på midten:

 

Almunia

 

Eboue-Djourou-Silvestre-Clichy

 

Walcott-Ramsey-Diaby-Denilson

 

Ade-Vela

 

Vil nok tippe at Song og/eller Cesc kommer til å starte, men hadde vært gøy å få sett mer av Ramsey, samtidig som Diaby trenger kamptrening.

Link to comment
Share on other sites

Dommer:

Peter Fröjdfeldt (SWE)

 

Det er jo fitte dommeren som gjorde at vi ikke kom til semien i cl i fjor :D

 

Men dette er jeg redd kan bli en veldig tøff kamp. Fenerbache er farlig på hjemmebane og har et godt lag, men det har vi og. Glede seg!

Link to comment
Share on other sites

:P-->

QUOTE(Stefan B @ Oct 20 2008, 07:00 PM) 144377[/snapback]
Skader:

William Gallas

Kolo Toure

Bacary Sagna

Tomas Rosicky

Eduardo

Nasri

 

Uhm.. ser ingen steder der det står at Nasri er skadet, ifølge Arsenal.com er han med i troppen mot Fenerbache :D

 

Me får vel stole på arsenal.com, har endra post.

Link to comment
Share on other sites

Er vel ikke den viktigste kampen som venter oss i de nærmeste tre ukene, så jeg synes vi skal stille med en blanding av førstelaget, reserver og juniorer.

 

Kunne tenkt meg noe som dette her:

 

Fabianski

Eboue-Song-Silvestre-Clichy

Walcott-Ramsey-Denilson-Diaby

Vela-Bendtner

 

Hadde vært gøy å sett Bischoff også. Tar vi ledelsen vil jeg ha inn flere unggutter :D

Link to comment
Share on other sites

Dette blir en kamp jeg gleder meg å se. Kommer til å slite i nervene om jeg tipper rett. Jeg har uansett troe på seier 1-2 her :D

 

Lagoppstilling som jeg ser det:

 

- - - - - - - - Almunia - - - - - - - -

Eboue - Djorou - Song - Clichy

Walcott - Fabregas - Denilson - Nasri

- - - -Van Persie - Adebayor- - - -

Link to comment
Share on other sites

Dette blir en kamp jeg gleder meg å se. Kommer til å slite i nervene om jeg tipper rett. Jeg har uansett troe på seier 1-2 her :D

 

Lagoppstilling som jeg ser det:

 

- - - - - - - - Almunia - - - - - - - -

Eboue - Djorou - Song - Clichy

Walcott - Fabregas - Denilson - Nasri

- - - -Van Persie - Adebayor- - - -

 

Tror definitivt Silvestre kommer til å spille i midtforsvaret. Her kan rutinen hans bli gull verdt.

Ellers håper jeg det blir som du har satt opp.

Link to comment
Share on other sites

Syns ikke vi skal stille med reservepreget lag før vi er garantert videre i gruppen. Selvom vi spiller på bortebane og leder gruppa.

Almunia

Eboue - Song/Djourou - Silvestere - Clichy/Silvestere

Wallcott - Fabregas - Denilson - Nasri

Vela - V.P

Adebayor kan benkes til han får opp motivasjonen.

Link to comment
Share on other sites

Er litt usikker på hvordan et par med Vela og V Persie vil være. Begge er veldig tekniske og ikke den store hodestyrken. Enten Bendtner eller adebayor vil starte, sammen med enten Vela eller Van Persie. Det er slikt Wenger har gjort det tidligere. Unntaket er da Adebayor og Bendtner sammen ved noen få anledninger.

Link to comment
Share on other sites

Almunia

Song - Djourou - Silvestre - Clichy

Denilson

Fabregas - Ramsey

Walcott - Adebayor - van Persie

 

Tipper (faktisk) på seier, 1-2.

 

 

Tror du ikke Eboue spiller ? Jeg synes han gjør en meget god jobb, som høyre back.

Link to comment
Share on other sites

Almunia

Song - Djourou - Silvestre - Clichy

Denilson

Fabregas - Ramsey

Walcott - Adebayor - van Persie

 

Tipper (faktisk) på seier, 1-2.

 

 

Tror du ikke Eboue spiller ? Jeg synes han gjør en meget god jobb, som høyre back.

 

Mulig at han stepper inn på høyrebacken, og at Song skyver Ramsey ut av midtbanen, og startelleveren for den saks skyld.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...